GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

DirectX10

02.05.2006
12:36
smile
[1]

Tomek50 [ Chor��y ]

DirectX10

nie wiecie czasem na jakiej stronie jest directx10 ??? napiszcie stronę internetową dzięki

02.05.2006
12:37
[2]

Matt [ I Am The Night ]

poki co na zadnej

02.05.2006
12:37
smile
[3]

Buggi [ Konsul ]

1. Jeszcze jest tworzony
2. Bedzie dostępny wyłącznie z Windows Vista , którą wydadzą pod koniec tego albo (raczej) w przyszłym roku

Narmo --> Pewnie chce poszpanowac przed kumplami że ma DX 10 na kompie sprzed 5 lat :D

02.05.2006
12:39
[4]

Narmo [ nikt ]

Tomek50 --> Premiera DX 10 będzie z oficjalną premierą pełnej Visty, więc jeszcze trochę. Mam pytanie. Po co Ci w tej chwili DX 10?

02.05.2006
21:35
smile
[5]

DEXiu [ Konsul ]

Weź najpierw uzbieraj na kartę która to obsłuży a potem myśl nad skombinowaniem tego

02.05.2006
21:37
[6]

k2o [ Grabisz se ziomus! ]

a o co chodzi z tym Windows Vista na zwyklej karcie nie pojdzie? jakie to ma wymagania?

02.05.2006
21:41
[7]

Pvt. Creak [ Criav ]

vista chodzi na normalnej karcie, dexiu chciał chyba zażartować, ale mu nie wyszło... wymagania visty to między innymi 1gb ram (minimum) -> to dopiero boli :/ niby giga ramu mam, ale wszystko w viście wolno chodzi itp. itd., masakra :/

02.05.2006
21:47
[8]

k2o [ Grabisz se ziomus! ]

AMD64 Athlon 3000+ DDR 512 GF 6600 GiGabyte K8NF WD 80GB a jak bym kupil 2-gie 512DDR to by mi poszlo, i nie scinalo by sie ten GF jest na PCI-EXPRES

02.05.2006
21:54
[9]

Super Kotlet [ Schabowy ]

no tak ale vista na minimalne wymaga tylko 512 ram a nie 1gb:P

02.05.2006
21:55
smile
[10]

@[email protected] [ Generaďż˝ ]

malo kto bedzie mial viste, nie bedzie sie oplacalo instalowac skoro cala moc kompa bedzie zjadalo

jak na razie 98se jest do gier najlepszy :) - najmniejsze wymagania, oczywiscie nowsze gry pod nim nie pojda :P

02.05.2006
21:57
[11]

darek_dragon [ 42 ]

Mój komputer pociągnie Viste bez problemu, ale nie mam zamiaru jej kupować. Microsoft nie dał mi wystarczającego powodu, by porzucać XP :)

Poza tym, co to za system, który stawia wymagania co do karty graficznej. Przecież to śmiech na sali...

02.05.2006
21:59
smile
[12]

k2o [ Grabisz se ziomus! ]

to ja kompa mam juz prawie rok i nie stac mnie na ogrinal XP a ze mi zainstalowali to tylko sobie przywalram i nie musze miec;p

02.05.2006
22:02
[13]

Super Kotlet [ Schabowy ]

ja tam na viste sie nienapalam:P taki ladniejszy XP + 4 razy bardziej zamulony system...

03.05.2006
00:31
smile
[14]

Aragorn, Syn Arathorna [ ]

Tomek50----> A po co Tobie directx10 teraz???

03.05.2006
00:32
[15]

Bigkangoo [ Not For All ]

A po co ci Dx10 jak nie masz odpowiedniej karty?
Początek 2007.

03.05.2006
20:12
[16]

DEXiu [ Konsul ]

Pvt. Creak ==> Nie chciałem zażartować tylko delikatnie zasygnalizować, że aby wkorzystać DX10 przyda się karta graficzna, która go będzie obsługiwać, a takowych jak na razie nie ma, więc i nie ma sensu szukać samego DX10 ;)

darek_dragon ==>
Microsoft nie dał mi wystarczającego powodu, by porzucać XP
A mnie Microsoft nie dał nawet powodu, żeby się przesiąść z 98SE na XP :D

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.