GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Okazja do zarobku! $$$ :) Wybory Samorzadowe 2002

06.06.2002
10:50
[1]

Azzie [ Senator ]

Okazja do zarobku! $$$ :) Wybory Samorzadowe 2002

Informacja o tym byla dolaczona jako reklama do maila ktory dostalem, wiec pewnie pare osob juz o tym wie, reszta sie wlasnie dowiaduje, moze bedzie zainteresowana :)

PKW poszukuje operatorow komputerow na czas wyborow samorzadowych, w calej Polsce. Wiec kazdy ma szanse :) Szczegoly pod linkiem...

Ciekaw jestem ile zaplaca, maja to ustalic pozniej... Albo sie scfania i zaplaca bardzo malo, albo jak to zwykle politycy beda szastac pieniedzmi podatnika i bedzie mozna naprawde niezle zarobic. Jakby nie bylo zawsze wpadnie troche grosza do kieszeni i fajna pozycja do CV :)

Co o tym sadzicie?

06.06.2002
11:33
[2]

Adamos7 [ Generał ]

mam nadzieje ze do tego czasu znajde prace, jesli nie to pewnie zglosze swoja kandydature, chociaz takie wybory odbywaja sie w dni wolne od pracy, wiec nie zaszkodzi cos dorobic do pensji 9jesli juz bedzie) :-)

07.06.2002
13:00
smile
[3]

Adamos7 [ Generał ]

wlasnie wyslalem uzupelniony formularz, tylko czekac az mnie zatrudnia ;-)

07.06.2002
13:03
[4]

Azzie [ Senator ]

Mi sie jeszcze tego nie chcialo wypelniac ale dzis wieczorem pewnie to zrobie :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.