GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Obrócony tygrys

30.04.2006
18:22
[1]

tamci [ Konsul ]

Obrócony tygrys

Czy da sie ustawić czołg tak żeby sie nie obracał przodem w strone przeciwnika? Bo jak wiadomo tygrys kiedy jest lekko obrócony to są mniejsze szanse na przebicie go. A zawsze jak jest przed nim czolg to on sie do niego obraca...

30.04.2006
18:36
[2]

riddickM5 [ Alfa Romeo Driver ]

A co masz Tygrysa w garazu i chcesz wojne zaczac?

30.04.2006
18:39
smile
[3]

litlat [ Konsul ]

Tak da się. Trzeba użyć rozkazu "obrót"... litości...

30.04.2006
18:47
[4]

tamci [ Konsul ]

Chodzi mi o to że jak tygrys jest obrócony tak jak na rysunku to on sie po chwili obraca tak żeby był przodem do niego... A ja wlaśnie nie chce żeby sie tak obracał bo wtedy jest mniejsza szansa na przebicie...

30.04.2006
18:54
[5]

Zysio [ Generaďż˝ ]

Hem...? :P Chodzi o jakąś grę? Czy to rozważania militarne? Nie qmam nic a nic :D

30.04.2006
18:54
smile
[6]

Zgredd [ Pretorianin ]

Uroczy rysunek ;))
Z tego co wiem - nie da się :P

30.04.2006
19:04
[7]

BukE [ Płetwonurek ]

On chce zrby tiger zostal w takiej pozycji podczas akcji z drugim czolgiem. Tak mi sie wydaje przynajmniej.
Z tego co wiem w CM nie ma takiej mozliwosci, bo czolg zawsze obroci sie frontem do oponenta.

30.04.2006
20:30
[8]

tamci [ Konsul ]

aa juz wiem jak !! Trzeba ustawic pauze i dac ruch tak zeby bylo powyzej 60 sekund. Ale to jest niezle, zawsze jak robilem testy tiger vs t34 to bylo tak porowno a teraz zrobilem se test i w kazdej walce tygrysy wygraly! Roznica jest ogromna, jak jest tak tygrys ustawiony to t34 ma tylko 5% szansy na przebicie a jak jest normalnie ustawiony to ma gdzies z 30% i to jest tylko na 400m !!

30.04.2006
21:24
[9]

Amizaurus [ Pretorianin ]

Ciekaw, napisz jak dokladnie to robisz ? Ja nawet nie probowalem, bo mi sie zdawalo ze czolg zawsze zignoruje rozkazy i bedzie obracal sie frontem i dopiero jak nadejdzie czas ruchu to ruszy. Mowisz ze jak ma pauze to nie obroci sie sam ? Musi byc pauza od ruchu czy moze być zadana klawiszem ?

30.04.2006
21:26
[10]

tamci [ Konsul ]

jak zadasz klawiszem to mozesz tylko do 50 sek. dlatego trzeba jeszcze dac na tyle ruchow zeby bylo powyzej 60 sek. zeby nei wykonywal zadnych ruchow w danej turze

30.04.2006
22:23
[11]

gro_oby [ Generaďż˝ ]

np daj rozkaz wstecznego:) ale tak o milimetr;D i pozniej do przodu o milimetr;) i przez 50 sekund masz spokoj i stoi nieruchomo;]

01.05.2006
00:40
[12]

Kłosiu [ Senator ]

No przeciez chyba cover arca wystarczy uzyc...

01.05.2006
00:43
[13]

BukE [ Płetwonurek ]

Klosiu:
A przy walce sie nie obroci? Zacznie celowac i po kilku sec zaczyna obracac bude, jak stanie oczywiscie, bo jak jedzie to cover arc styknie.. Chociaz sam juz nie wiem.

01.05.2006
00:56
[14]

Kłosiu [ Senator ]

Ano faktycznie, moj blad. Za dlugo juz nie gralem ;)

01.05.2006
02:22
[15]

Zgredd [ Pretorianin ]

No właśnie! Przecież czołg zawsze ignoruje rozkazy i odwraca się przodem...

01.05.2006
04:43
smile
[16]

Kłosiu [ Senator ]

No bo w sumie to logiczne. Tylko Tygrys I jest w takiej sytuacji, ze ustawienie sie skosem jest lepsze.

01.05.2006
16:47
[17]

Amizaurus [ Pretorianin ]

Z pobieżnych szacowań wynika, że jeśli podstawowy wzór na penetracje w CM to penetracja=penetracja(0stopni)*cos(kata)^1.2, a zdaje się że dla większych kątów CM używa właśnie wykładnika potęgi 1.2, to optymalny kąt dla Tygrysa wynosiłby koło 40 stopni, może ciut mniej (38.5-39.5 stopnia), to dawałoby na obu powierchniach (przód 100-105mm i bok 80mm) maksymalnie odpowiednik 140 stopni pionowego pancerza. Tak ze ustawiajcie swoje Tygrysy pod katem 40 stopni :-). 45 stopni daje okolo 160mm przod i 120mm bok, czyli bok jest dosyć podatny na penetracje z czegoś cięższego.

01.05.2006
21:03
smile
[18]

_666_ [ Centurion ]

Ciekawe rzeczy. Człowiek gra prawie 4 latka ale ta gra zawsze czymś nowym może zaskoczyć :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.