GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zwierzeta egzotyczne w domu?

30.04.2006
13:28
smile
[1]

SebNET [ Nigga 4 Life ]

Zwierzeta egzotyczne w domu?

hey!

mam pytanie do osob ktore posiadaja w domu jakies egzotyczne zwierzeta typu pajaki, weze, gekony, skorpiony lub inne wynalazki. Ostatnio naszlo mnie na zakup jakiegos egzotycznego zwierzaka, ale sam nie wiem co najlepsze. Macie cos takiego w domu?!

A jak nie cos takiego to moze sie zdecyduje na te myszki co mi polecal newage ;)

30.04.2006
13:30
[2]

eJay [ Gladiator ]

Ja mam - 4-kilowego pajaka za łóżkiem:)

Szynszyl to tez egzotyczne zwierze?

30.04.2006
13:31
[3]

SebNET [ Nigga 4 Life ]

eJay -> bez jaj pytam sie powazne ;-)

A co do szynszyla to chyba nie egzotyczne, chociaz w sumie jakby nie patrzec ;-]

30.04.2006
14:20
[4]

szarzasty [ rammsteinick ]

kup żółwia czerwonolicego. niekoniecznie egzotyczne ale fajne. a jak ładnie wpierdziela robale i glizdy.

spoiler start

tylko go nie całuj!!
spoiler stop


jogurt--> to jest jeden gatunek czy dwa?? miałeś na myśli brachypelma albopilosun czy brachypelma ALBO pilosum?

30.04.2006
14:23
[5]

Jogurt Truskawkowy [ konsolowiec ]

Brachypelma Albopilosum to chyba najlepszy pająk dla początkującego.

30.04.2006
14:25
[6]

SebNET [ Nigga 4 Life ]

Jogurt Truskawkowy -> A Ty hodujesz cos takiego?

30.04.2006
15:38
[7]

@[email protected] [ Generał ]

ja hoduje
brahypelma albopilosum to jest gatunek pajak-ptasznika, zwykle przedstawiciele tego gatunku sa bardzo łagodne ale sa wyjatki



gdzie mieszkasz ? masz dostep do jedzenia dla nich? zastanow sie skad bedziesz bral zarcie
na poczatku (gady) wymagaja inwestycji
pajaki sa mniej wymagajace :)
tem i wilgoc - czasami robal
jesli chcesz kupwac to kupuj malutkiego np L1-L2 (L to ilosc wylinek jaka pajak przeszedl)

30.04.2006
15:54
[8]

Bloohder [ Elven Fighter ]

Kup sobie żółwia. Węży nie kupuj jeśli masz dzieci. Jak nie masz dzieci to możesz sobie kupić węża, albo tarantule, albo jeszcze jakieś inne, groźne egzotyczne zwierzęta.

30.04.2006
16:08
[9]

Api15 [ TurshuZen ]

Kup jakiegos gada, moze gekona?

30.04.2006
20:27
[10]

@[email protected] [ Generał ]

Bloohder - mistrzu!!!!!!
nie wiem skad wezmiesz tarantule w polsce, chyba ze jakas sie z ukrainy zablaka, jesli nie rozrozniasz tarantul od ptasznikow to moze sie nie odzywaj ?
dlaczego weza nie ? znawco!!!!! w polsce jest zakaz handlu wezami posiadajacymi jad, mozesz kupic np dusiciele, na allegro jest ich pelno i dziecku nie zrobia rzadnej krzywdy!!!!! bo co taki metrowy waz moze ? czlowieka nie zatakuje, niemowlaka tez - chyba ze bedzie czul sie zagrozony ale to jest malo prawdopodobne]b]
grozne to sa twoje wypowiedzi w watkach terrarystycznych

gekony sa super :)
ale z jaszczurami jest jeden problem - pokarm dla nich, nie znam sie za bardzo ale trzeba by sie dowiedziec dokladnie co i jak

30.04.2006
20:34
[11]

Leilong [ Generał ]

Ja się zastanawiam nad kameleonem.
Czy ktoś coś o takowym wie? Podobnoe są tak głupie że przez całe życie nie można ich niczego nauczyć. Ale czy po jakimś czasie będą rozpoznwały swojego Pana?

30.04.2006
20:36
[12]

tomirek [ ]

Ja mam żonę

30.04.2006
21:44
smile
[13]

Apocalyptiq [ Konsul ]

Ja mam papuge;) Kiedyś kumpel jak ją zobaczył to myślał że jest z plastiku(prawie sie nie rusza). Powiedział "co ty, zgłupiałeś? Sztucznej papudze wode dajesz?" :D Teraz też siedzi i sie nie rusza...;P

30.04.2006
21:46
smile
[14]

Flet [ Fletomen ]

Ja mam juz drugiego złówia bo pierwszy sie poruszał poruszał zjadł bojownika i chyba zdechł reanimowałem go tydzień.

Apocalyptiq--> Stary sprawdz czy zyje bo moze ona tej wody nie pije tylko po prostu odprowuje. :))

30.04.2006
22:16
[15]

@[email protected] [ Generał ]

Apocalyptiq - masz fotke ? zapodaj :) jesli nie to poszukaj na google i daj tutaj :) jestem ciekawy :]

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.