GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

milan milan milan

26.04.2006
21:38
[1]

blee_991 [ Konsul ]

milan milan milan

MIlan musi wygrac....
ciekawe ile osob na forum kibicuje mialnowi...bo sadze ze wiekszosc to barceloniw....:/

ja osobiscie licze na kake....



MILAN DO BOJU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26.04.2006
21:39
[2]

Punks Not Dead [ change my nick ]

ja kibicuję Milanowi
im więcej ludzi lubi Barcelone, tym mniej ja ją lubie :) już tak mam

26.04.2006
21:39
smile
[3]

Lord Deemon [ Ogame Player ]

a ja osobiscie licze ze ktos z milanu zrobi kake na srodku boiska.

osobiscie kibicuje Barcie

26.04.2006
21:40
[4]

milanista [ Pretorianin ]

FORZA MILAN!!

ale w 1. połowie za mało są nastawieni na atak, trzeba bardziej przycisnąć żeby mysleć o zwyciestwie...

26.04.2006
21:40
smile
[5]

chaber van dall [ Konsul ]

A co to są barceloniwa? :P

26.04.2006
21:40
smile
[6]

-Vega- [ Pretorianin ]

Moim faworytem ligi mistrzów jest Arsenal ale w dzisiejszym meczu stawiam na Barcelone!!! :P

26.04.2006
21:48
[7]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Izolator Izolator Izolator Izolator

Boguchwała Boguchwała Boguchwąła Boguchwała

boi sie nas POLSKA CAŁA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!

Izolator musi wygrać! Co wy na to ?

26.04.2006
22:10
smile
[8]

Foks!k [ Medyk ]

Obecnie 0 -0 i barca musi trzymac tak dalej :) Barca zasługuhe na ten Finał :) Milan tak jak by nie zył uda m sie zrobic jakas kontre (groźna) ale to raz na 5 min a barca atakuje cały czas xD!!



BARCA , BARCA , BARCA !!!

26.04.2006
22:18
smile
[9]

Janczes [ You'll never walk alone ]

Miejmy nadzieje ze Milan strzeli jeszcze bramke.....

26.04.2006
22:21
[10]

Garbizaur [ Legend ]

Ja jestem za Milanem. Barca za bardzo się wozi... :)

26.04.2006
22:50
[11]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

To chłopaki poczekacie rok do następnej okazji bo dziś triumfuje Barca. Nawet wpuszczenie młodzierzy przez Milan szczególnie Cafu i Rui Costy nie pomogło :p

26.04.2006
22:50
smile
[12]

blee_991 [ Konsul ]

no i niestety............milan sie nie dostal do finalu.......a bylo juz tak blisko........:/

26.04.2006
23:07
[13]

tomekcz [ Polska ]

i tak barca dostanie od Arsenalu :)
Ale tak szczerze to nie lubie ani barcy ani mlanu ale już wolalem żeby milan przeszedł. Za bardzo ludzie sie podniecają barcą;/

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.