GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter DEMO

26.04.2006
21:25
smile
[1]

fftc [ Generaďż˝ ]

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter DEMO

grał już ktoś?:]

26.04.2006
21:30
[2]

Trilok [ Centurion ]

ja pogram w full za jakeis 3 h czyli jutro jak worce, chociaz watpie bo gw f bede miec :D w kazdym badz razie zapwoaida sie niezla graficzka

26.04.2006
21:31
smile
[3]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Właśnie zainstalowałem. Zobaczymy, jak się gra. :)

26.04.2006
21:33
[4]

Trilok [ Centurion ]

bone_man - demo ? wogole jest ?

26.04.2006
21:34
smile
[5]

Bdx [ Senator ]

DEMO?! PC?!! woohoo..szukamy i sciagamy!

26.04.2006
21:37
[6]

Trilok [ Centurion ]

Bdx - chyba tak , bo 2,5 gb w 1h 30 min jest niemozliwe w polsce dla normalnego usera ;]

26.04.2006
21:37
[7]

fftc [ Generaďż˝ ]

jest na gamerhell. na innych stronach nie znalazlem.

26.04.2006
21:38
[8]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Demo zajmuje 2.5 GB? Hahahaha...

26.04.2006
21:38
[9]

Trilok [ Centurion ]

U.V. Impaler - full 2,5 gb , az dziwie sie ze tak malo

26.04.2006
21:39
smile
[10]

eJay [ Gladiator ]

U mnie pisze, ze 530 MB:)

26.04.2006
21:39
smile
[11]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Aż sprawdziłem, bo nie mogłem uwierzyć.

26.04.2006
21:43
smile
[12]

eJay [ Gladiator ]

Te demo ma jakies chore wymagania:

It's so choppy that it's unplayable.

AMD 64 3500+
2 GB OCZ Dual Channel Platinum
(2) eVGA 6600 256 MB in SLI mode

All graphics set to low running at 800 x 600.



I liked the demo a lot. I need to upgrade, though. 20-25 FPS average is playable but annoyingly sluggish.

System: Athlon XP 2500+, 768MB RAM, 6600GT.

Auto-detected settings: 800x600, Low textures, medium effects, high post effects.



1GB RAM
NVIDIA GeForce 7800 GTX
Pentium 4 3.60GHz

Running it on 'Auto-Detect' settings...very jaggy, especially in the distance and zooming in with a scope.




Ale ogolnie ponoc gierka miazdzy, to najlepszy GR:)

26.04.2006
21:45
[13]

Bdx [ Senator ]

Juz leti..no ciekawe co 'skonsolowali' tym razem ...

edit:
drugi oblivion.. :/

26.04.2006
21:47
smile
[14]

eJay [ Gladiator ]

Max detale!





26.04.2006
21:59
smile
[15]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Dobra, pograłem dosłownie 15 minut i na razie rewelacja. Zaraz porobię screeny, bo gra sama w sobie ich nie robi...

Demo u mnie zajmuje 544mb (spakowane), po instalacji gra zajmuje ~850mb.

Ustawione mam wszystko max (chyba, że da się więcej włączyć, a ja nie umiem :P), Texture Quality nie da się ustawic na High, nie ma takiej opcji w ogóle -->

Zaraz porobię zdjęcia z samej gry, nie wygląda tak rewelacyjnie, jak na X360. Zapewne przez limity na mojej karcie.

Sprzęt: A64 3400, 1gb ram, X800XT PE - chodzi, jak marzenie, ZERO zacięć, nawet gdy jest wiele osób na ekranie.

W wielkim skrócie:
dowodzenie oddziałem jest bardzo łatwe i intuicyjne. Inteligencja przeciwników jest rewelacyjna.
Wrogowie (jak i nasi) pod ostrzałem padają na glebę i prowadzą ogień zaporowy, próbując wycofać się za jakiekolwiek osłony. Gdy zostaniemy dostrzeżeni, to wróg zasypuje nas gradem pocisków - nie da się wychylić zza osłony, bo padniemy praktycznie od razu (dobrze wycelowana kula = KIA).
Po mieście wala się pełno puszek (czy innych małych przedmiotów), które hałasują i zwracają uwagę na nas.

W sumie wiele obiektów można zniszczyć, przestrzelić opony w samochodach, powybijać szyby itp.

Wracam porobić parę zdjęć in-game :)

26.04.2006
22:11
smile
[16]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

początek misji

26.04.2006
22:11
[17]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

26.04.2006
22:12
[18]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

jeden z naszych wojaków

26.04.2006
22:13
smile
[19]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

większy kontakt z wrogiem i furgonetka po strzale z granatnika

jak tylko zjem kolację, to muszę przejść demo :D

jak dla mnie must have :)

edit: no i w demie mamy multum sprzętu do przetestowania na wrogach, lekkie karabiny, ciężkie działa, snajperki, pistolety...

26.04.2006
22:13
[20]

Auxarius [ Konsul ]

Ta gra jest tak straszliwie zoptymalizowana na Radeona ze na 9800 przy high chodzi lepiej niz u mnie na 6800 w 800x600 na minimum _wszystko_..
Generalnie z tego co udalo mi sie zauwazyc przez te 2-3 fpsy jakie mam to gra jest naprawde swietna, pogralem chwile porzucalem granaty poubijalem paru zoldakow. Genralnie bardzo fajna gra, gdyby nie to, ze w nia nie pogram. (wtb hotfix)

edit: "Playing great with medium textures @ 1024 with 4XAF with a 9800 Pro, 3.0 Pentium D and 1.5GB of RAM, gonna bump textures up higher... " Jedyne co mam slabsze to RAM gdyz mam go o 500 mb mniej. Co raczej przyczyna moich klopotow nie jest.

26.04.2006
22:15
smile
[21]

BartG. [ Legionista ]

I pomyśleć że ta gra chodzi jeszcze na 360 na splicie dla 4 graczy....

26.04.2006
22:23
[22]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

bone_man

Ty sobie chyba nigdy nie dasz wytlumaczyc ze Twoja karta nie rozni sie tak bardzo od 7800 etc. ;)

Po prostu marketing i wersja PC z reguly musi byc gorsza ;)

26.04.2006
22:24
[23]

riddickM5 [ Alfa Romeo Driver ]

Auxarius>> mozna sie domyslac ze optymalizacja w kierunku radeonów wywodzi sie z zastosowanego w X360 chipu graficznego, ktory jest dzielem ATI... ale to tylko domysły.
Maevius>> wersja PC napewno gorzej niz konsolowa wygladac nie bedzie. tylko sprzet musi byc konkretny. 7900GT jesli o grafike idzie to minimum, procek pol biedy A64 3200-3500 powinien wystarczyc. no i nie mow ze 7800 nie rozni sie od X850. GF obsługuje PS 3.0 podobnie jak X360, a to wlasnie te efekty dodaja grze uroku.

26.04.2006
22:27
[24]

Auxarius [ Konsul ]

Riddick - podejrzewam, ze to jedna z przyczyn tego, ze to tak chodzi. Sadze jednak, ze nawet zoptymalizowana gra nie powinna chodzic az tak zalosnie przy minimalnych detalach. Mam wielka nadzieje, ze albo Ubi albo nV wypuszcza wkrotce jakis hotfix ktory zalatwi problem.

26.04.2006
22:28
smile
[25]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Maevius --> Na początku zdziwiłem się tylko, że jakość tekstur można włączyć jedynie na medium.
Tak samo zdziwił mnie brak jakiejkolwiek wzmianki na temat HDR - sądziłem, że jest jakiś limit typu PS 3.0, żeby zaczął działać, czy coś w tym stylu:)

26.04.2006
22:29
[26]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

riddickM5

Wymien mi ta cala mase efektow PS 3.0, najlepiej razem z roznica wzgledem PS 2.0b. Uprzejmie prosze o screeny. Szczerze, to jesli chodzi o jakosc narazie widze jako taką roznice miedzy hdr (bloom) a true hdr.

A i czy zdajesz sobie sprawe ze Condemned: Criminal Origins (na silniku FEAR) wyglada identycznie (jesli nie ladniej) na PC i X360?

26.04.2006
22:36
[27]

riddickM5 [ Alfa Romeo Driver ]

Maevius> zaprzeczasz sam sobie bo kilka postow wyzej napisales ze wersja PC z reguly musi gorzej wygladac niz na X360. taki marketing. A ze Condemned lepiej wyglada na dobrym PC iz na X360 to wiem.
I nie mow ze GRAW na PC gorzej bedzie wygladac niz na X360 wzorujac sie radeonem X850. zobaczysz ze na mocnym kompie wcale nie bedzie odstawac od wersji konsolowej.

26.04.2006
22:37
smile
[28]

kowalskam [ Senator ]

Maevius- o condemed lepiej nie wspominaj bo w wielu recenzjach na 360 został mocno zjechany z grafike :-P

26.04.2006
22:39
[29]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Ale ja twierdze jedynie, ze moim zdaniem gdyby nie marketing M$ dostalibysmy Ghost Recona w TPP i slicznego jak na x360.

A tutaj slysze o ograniczeniach tekstur itp itd..

26.04.2006
22:40
[30]

riddickM5 [ Alfa Romeo Driver ]

No i coraz bardziej widac potęge nowego X'a. Fakt ze nie wyprzedza dzisiejszych kompów jak to robiła na PS2 nie oznacza ze zostanie przez nie za chwile przegoniony. rowny poziom grafiki moze utrzymywac sie przez dlugi czas. Zmienic moze to dopiero DX10
Ograniczenia tekstur itd. Poczekajmy na pełna wersje a po drugie zaczekamy do testow na mocnych kompach. i zobaczysz ze zadnej dziwnej polityki M$ nie zastosował.

26.04.2006
22:48
[31]

Auxarius [ Konsul ]

Ograniczenie tekstur zostalo zapewne wprowadzone przez mala pojemnosc dema - jedynie 500 mb to jak na gre z taka grafika (przy medium..;p) raczej malo. Niestety dema nie mgoa miec wiecej niz 600 mb ponizej nie zmiescily by si ena covery magazynow o grach ktore sa mimo wszystko nadal wazniejsze od wortali internetowych (plakal na ten temat ostatnnio nawet IGN, troche maja racje bo jestem ciekaw czy ktorykolwiek z magazynow ma chociaz polowe z ich 28 milionow czytelnikow.)
Edit: zeby nie bylo, ze zyje w swiecie basni :p Poderzjewam, ze w calych stanach LACZNIE wszystkie wieksze magazyny nie maja nawet 25 milionow czytelnikow..

26.04.2006
23:05
[32]

Boos3r [ Centurion ]

Napiszcie czy da się pograć wmiare plynnie na 6600 gt bo niewiem czy sciągać demko.

26.04.2006
23:26
[33]

peners [ SuperNova ]

To niemożliwe UbiSoft te gre SecuRomem 7 zabezpieczyło myślałem ze na 100% bedzie SF a tak juz jest ciacho itd... Jestem pełen zdziwienia ciekawe czy z DA i HErores 5 tez tak bedzie.

27.04.2006
00:14
smile
[34]

coralgol [ Centurion ]

@ peners
po okresie spedzonym w lesie, witamy w zyciu :P
https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=25620

27.04.2006
08:39
smile
[35]

Bdx [ Senator ]

ufff - ale ulga, mialem czarne mysli, ze skopia ta gierke. Nie jest idealnie ale nie jest zle. Ba kolejny 'MUST HAVE'. Szkoda tylko ze jest tak malo opcji w planowaniu. Brakuje mi chociazby mozliwosci ustawienia pozycji zolnierza..( chyba, ze nie zauwazylem ). AI swietne, ale zdarza sie wybiec naszym prosto pod lufy grup terro. Piekne animacje postaci, fajna interakcja...

27.04.2006
08:51
[36]

Maxblack [ MT ]

ciemnosc widze ciemnosc... jesli ktos ma R9200 to niech nie sciaga, bo widac tylko czarny ekran, ale chodzi plynnie ;)

27.04.2006
10:07
smile
[37]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Szkoda tylko, że po chwili ciała znikają ;)

btw. dziwnie trochę AA wygląda, czy włączy się AAx4, czy AAx16 to wygląda praktycznie identycznie, nadal są poszarpane krawędzie...

27.04.2006
10:41
smile
[38]

kowalskam [ Senator ]

po screenach wygląda dobrze, może nawet kiedyś odpale ją na moim PC jak kupie nowy :)
w każdym razie życze graczą by wersja na pc była tak świetna jak na 360 i odpoczątku pozbawiona bugów a nie dopiero po pierwszym patchu :)

27.04.2006
10:49
[39]

piokos [ Mr Nice Guy ]

a jak z wielkością map?

27.04.2006
10:50
[40]

eJay [ Gladiator ]

No wlasnie, jak jest z mapami, czy to tylko wycinek jakiegos miasta czy mamy wolna droge?

27.04.2006
10:57
smile
[41]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

Jest wycinek miasta, jakby wielka dzielnica.
Są ślepe zaułki, tak samo jest kilka dróg, żeby dostać się do jednego miejsca.

Nie można łazić wszędzie tam, gdzie się chce, jesteśmy ograniczani do danej misji, ale mapa jest sporawa.

Plansza w demie jest na tyle duża, że nie przeszedłem jej jeszcze, bo zawsze mniej więcej w połowie ginąłem :P

27.04.2006
10:58
[42]

gladius [ Subaru addict ]

Znaczy - warto? Bardzo lubiłem pierwszego GR, mimo "strzałów znikąd"

27.04.2006
11:04
smile
[43]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

gladius --> Nie nastawiałem się na olbrzymi świat w tej grze i nieliniową rozgrywkę, więc dla mnie mapa jest duża. Czasem nikogo nie widać, spokojnie idę z oddziałem i nagle słyszę: "Sniper!".
Na HUDzie pojawia mi się obramowanie snajpera i to jest ostatnia rzecz jaką widzę. :)

Moim zdaniem świetnie oddany klimat walki w miastach.

27.04.2006
11:18
[44]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Hmm ponoc zassanie najnowszych sterownikow AGEIA PhysX (wersja 2.4.2) troche pomaga.. z demem o ile dobrze pamietam sa sterowniki w starszej wersji 2.3 :)

27.04.2006
11:30
[45]

M@rine [ Mariner of Inet ]

Grałem i jestem mile zaskoczony. detale medium, efekty high mam ~25fps, tylko czemu nie działa mi anyaliasing? Wydaje mi się że mam HDR, ale nie wiem gdzie go wyłączyć.

27.04.2006
11:40
[46]

Auxarius [ Konsul ]

UF! Wiedzialem, ze dobrzy ludzie cos poradza;) Z wczorajszego 'unplayable' zrobilo sie dzis demos max details :)
Pierwsza sprawa: konieczne z nZone sciagnac najnowsze sterowniki do GF'a (Radeony i tak nie spowalniaja wiec spoko.. ale tez mozna psrobowac:p (jest <tutaj)

Potem nalezy zrobic co nastepuje:
Go here to download OpenAL HERE ( - uwaga nie dzialaja managery sciagania)
-Install OpenAL
-Go to Windows/system32/
copy Openal32.dll, wrap_oal.dll, onto desk top. Make a folder on your desk top and save these files there are many games like BF2 that use this file. Although BF2 calls it BF2OpenAL.dll instead of OpenAL32.dll.
-Copy and paste those files into X:\Program Files\Ubisoft\Demo\Ghost Recon Advanced Warfighter Demo
-Yes you want to copy over the old files, next play the game and see if you have a boost in performance.

This may not work for everyone but those who have an Audigy or X-Fi should notice a bump.


Pozatym tak jak napisal Stranger mozna zainstalowac najnowsze sterowniki PhysiX.

Gra chodzi teraz prawie idealnie ;) (GF6800, P4 3.2, 1 gb ramu, SB LIve!)

edit: poprawilem link

27.04.2006
11:50
smile
[47]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Auxarius --> Dzieki za hinty :) Na pewno poprobuje :) Btw. sorry za lamerskie pytanie - czy do tych sterow ze strony Creative'a trzeba miec zamontowana karte tej firmy??

27.04.2006
11:57
[48]

Auxarius [ Konsul ]

Stranger - przyznam szczerze, ze nie mam pojecia. Ja zrobilem wszystkie kroki na raz i zauwazylem GIGANTYCZNA roznice w wydajnosci ale nie wiem czy pomogly mi sterowniki od grafiki czy update tych od dzwieku. W kazdym razie mam EAX wlaczony (moze jesli Twoja karta go emuluje to lepiej wylacz) i mam SB Live! wiec u mnie to to raczej cos dalo. Sprawdz, moze pomoze;)

27.04.2006
12:05
[49]

gladius [ Subaru addict ]

Dzisiaj pewnie pogram... no może jutro :)

27.04.2006
12:07
[50]

goldenSo [ LorD ]

Jest sens odpalać na AXP3200+ | 512DDR | 9800pro?

27.04.2006
12:17
smile
[51]

foxx [ lisek ]

Nie no gierka jest naprawde spoko, "duza" interakcja z otoczeniem, dobre AI przeciwnikow, PIEKNE animacje, niezla fizyka - szczegolnie jak sie wali z granatnika w jakies auta, beczki - swietnie to wyglada... (trzeba bedzie kupic karte fizyczna niedlugo :P). Spodobala mi sie tez mozliwosc wybierania innych drog do celu, co prawda nie mamy jakis tam wielkich mozliwosci i jak wyjdziemy za daleko to bedzie ze "opuszczasz teren dzialania" ale te kilka drog do celu umilaja gre i nie ma sie wrazenia ze gra jest liniowa. AI jest tak jak powiedzialem dobre - ale nic wiecej, czasami zdazaja sie wpadki jak np. jeden z kolesi z twojego teamu biegnacy prosto pod karabiny wroga. Grafika tez jest niczego sobie, a na moim Athlonie XP 2400+, Radeon 9800pro i 1GB ramu smiga na srednich detalach 1024x768 bez problemu. Po grze w demko mysle ze ogolnie gra jest warta polecenia. Czekamy na pelna wersje...

27.04.2006
12:19
smile
[52]

kowalskam [ Senator ]

Mam pytanie...
czy ślady po kulach na wszelkich powierzchniach, przebijalne niektóre powierzchnie itd.
są tak sama świetnie odwzorowane co wersja z 360?
Czy bez rewelacji?

27.04.2006
12:50
[53]

snoopi [ Generaďż˝ ]

Jeśli chodzi o 6600 GT to jak najbardziej można ściągać. Mam wszystko powłaczane na full, gra chodzi i wygląda jak marzenie. Teraz pozosteje czekac na full....

27.04.2006
13:21
[54]

riddickM5 [ Alfa Romeo Driver ]

jak wyglada sterowanie? bardzo skomplikowane czy idzie sobie poradzic? bo z seria GR nigdy nie mialem do czynienia. Dopiero po Full Spectrum Warrior zajarałem sie grami tego typu. jest duzo trudniej i skomplikowaniej niz w FSW??

27.04.2006
13:54
smile
[55]

peners [ SuperNova ]

Ciekawi mnie teraz czy Heroes 5 bedzie zabezpieczone SR 7 jak tak to chwała moca nadprzyrodzinym moz ekuie orginał i nie bedzie jakis weryfikacji itd :D

27.04.2006
13:58
[56]

foxx [ lisek ]

Sterowalnie jest bardzo proste, poruszasz sie WSAD, przy czym masz najczecsiej przydatne klawisze jak kucanie, lezenie sa pod reka ('c', 'v' itd.) + wychylanie sie na boki ('e' i 'q'). Rozkazy mozesz wydawac poprzez nacisniecie kolka od myszki... w sumie sterowanie jest bardzo wygodnie i wszystko powinienes obcykac w kilka sekund ;)

27.04.2006
14:34
smile
[57]

peners [ SuperNova ]

A mam takie pytanie odnośnie wymagań czy na:

Amd 2500 512 Ram i FX 5700 gra sie włączy i grajac na low da rade sobie spokojnie pograć czy jednak odpuścic ja sobie ??

27.04.2006
14:36
[58]

gladius [ Subaru addict ]

secusrom 7 to bardzo dobre i fajne zabezpieczenie :) I wilk cały, i owca syta.

27.04.2006
15:09
[59]

Auxarius [ Konsul ]

Peners - moze sie przypadkiem nie odpalic, w minimalnych jest GF 6*. Aczkolwiek teoretycznie mozesz sprobowac:o

27.04.2006
16:19
[60]

riddickM5 [ Alfa Romeo Driver ]

No u mnie 60%, za 2 godzinki powinienem grac juz. zobaczymy.

27.04.2006
16:26
smile
[61]

zuromil [ Człowiek Jazda ]

Dobra własnie się sciąga. Za 30 min będzie i ja dam coś od siebie.

27.04.2006
16:42
[62]

peners [ SuperNova ]

To chyba dam sobie spokuj i bede ciagle zbierał na tego GF 6600GT

27.04.2006
16:48
[63]

riddickM5 [ Alfa Romeo Driver ]

peners>> na 6600GT tez za bardzo nie poszalejesz z tego co tu widac....

27.04.2006
17:01
[64]

peners [ SuperNova ]

No to super nie bede całego kompa zmieniał chyba ze kupie karte graficzna z seri 7... jeszcze pod AGP :D

27.04.2006
18:09
[65]

Cisek [ Pretorianin ]

Wyłączcie w opcjach EAX - ogromna poprawa płynności działania (przynajmniej na słabej karcie dźwiękowej).

27.04.2006
18:10
[66]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Tego sie mozna bylo spodziewac :) W wiekszosci gier od UbiSoftu na mojej starej dzwiekowce pojawiaja sie problemy :)

27.04.2006
18:58
[67]

fftc [ Generaďż˝ ]

3000+ , 6600GT , 1g ddr. Na full w 800 można spokojnie grać:] Demo ukończyłem niedawno i w sumie spodziewałem się czegoś lepszego. Graficznie jest nieźle. Dźwiękowo średnio. Przynajmniej na moim zintegrowanym AC97 ;] Ale z EAX i bez chodzi identycznie. Na normalu przeciwnicy padają jak kaczki. Szkoda że granatów nie używają. Jedyne co potrafią to schować się za czymś i ostrzeliwać. O podejściu bliżej nawet nie myślą;] Jedyne utrudnienie rozgrywki jakie zauważyłem to mała ilość ammo. Misje ukończyłem już na ostatnim magazynku. Co najlepsze mój team też nie miał ammo a prawie nikogo nie zabili lol. Ogólnie zachowują się ok tylko z ich pomocy żadko korzystałem. Mapa na demie jest raczej przeciętna. W zasadzie idzie się jak po sznurku bo za wiele dróg do wyboru nie ma. Do żadnego budynku wejść się nie da niestety. Na szczęście jest duża i można zniszczyć kilka rzeczy:] No i ten cały sprzęt którym walczymy mi się nie podoba:/ Z wyjątkiem mp5sd:] Fajna giera będzie ale bez rewelacji.

27.04.2006
19:15
[68]

snoopi [ Generaďż˝ ]

Peners --> u mnie na 6600gt gra chodzi w 1024 na 768, wszystko na full i mam zero zacięć. Reszta sprzętu to PIV 3.0 HT, 2x512 w dualu. I co ważne: porządek na dysku:)

27.04.2006
19:23
smile
[69]

Mitsukai [ Konsul ]

Ruszy to to na GF4Ti? :D

27.04.2006
19:43
[70]

riddickM5 [ Alfa Romeo Driver ]

Grałem i zadnego szoku nie przezyłem. Gra sie średnio, bez rewelki. Wiekowy juz Full Spectrum Warrior bardziej mnie ciagnie niz GRAW. Graficznie dobrze: na moim kompie tekstury na medium (opcji high nie ma), reszta na high +Anizo x4. Rzadko kiedy spadnie ponizej 30 klatek. gra sie płynnie. Gra na tych detalach wyglada bardzo ładnie. na najwyzszych napewno szczeka opada. Ale nadal bez rewelacji. Na mój gust to.... 7/10.

28.04.2006
10:11
[71]

riddickM5 [ Alfa Romeo Driver ]

Usiadłem przed demem jeszcze raz bo cos mnie jednak elektryzowało. i musze przyznac ze po dluzszym kontakcie z gra zmienilem zdanie na jej temat. Na poziomie easy jest naprawde łatwo. co mnie denerwuje - mapy sa dosc duze itd aczkolwiek sa puste. grajac w demo i idac do pierwszego celu (samochod VIPa) najwieksza strzelanina była na tym placu z palmami. pozatym zdazyły sie naprawde niewielu przeciwnikow. teraz ruszyłem w kierunku drugiego celu i zobaczymy. musze potestowac inne bronie. Co mnie dziwi- dlaczego nie mozna ustawic tekstur na high?? Pozatym filtrowanie anizo zwiekszylem z x4 do x16. spadek wydajnosci- gora 1 klatka. natomiast tekstury w dalszej odległosci sa zdecydowanie wyrazniejsze. i jeszcze jedno- co jest z antyaliasingiem???? z poziomu gry nie mozna go wlaczyc. wlaczajac go w sterownikach nie ma zadnego przelozenia na obraz. po prostu są "ząbki" i tyle. Martwi mnie ten fakt poniewaz moze to oznaczac ze przy ustawieniach high trzeba naprawde super PC i moze dlatego ich nie wrzucili zeby nie odstraszyc ludzi... sam niewiem...

28.04.2006
21:05
[72]

ocholera [ Chor��y ]

jestem fanem ghost recon 1 i stwierdzam ze demo ghost recon 3 to godna kontynuacja jedynki - ten sam klimat jezeli chodzi o walki w miescie (dzieki swietnym dzwiekom - wiatr, turlajace sie puszki itp.). to co stanowi o sile gry to genialne strzelanie - kazdy wystrzal z naszej broni ma super mocne "brzmienie", swietne rykoszety, odpryski z drzew - no po prostu czad (granaty to osobna bajka). fakt ze grafika jest jakas taka kupowata ale byc moze dopiero na nowszym sprzecie pokazuje klase (sam mam gf 6800). jak juz napisalem jest to kontynuacja jedynki - no bo ai wroga to samo, planowania tez tyle samo (czyli nic). to tyle

30.04.2006
10:24
smile
[73]

Genetyk [ Pretorianin ]

to demo ma masakryczne wymagania - moj radek 9600pro nie daje rady - co smieśniejsze nie ma znaczenia czy ustawie 800x600 czy lepsza rozdziałke albo tekstury min/med - celownik pływa :(

z Oblivionem sobie radzi z GRAW juz nie bardzo :(


zaczynam zbierac na nowego kompa

30.04.2006
10:43
[74]

Bdx [ Senator ]

Opcje graficzne na HIGH

Żeby ustawic opce graficzne na poziom HIGH wystarczy w pliku renderer_settings.xml w katalogu \Data\Settings zmienic podkreslone wpisy. Dużej różnicy nie widac ale mozna przynajmniej zobaczyc jak sprzet pociagnie.

Ponizej moj .xml

Zanim coś zmienissz zrób kopię swojego oryginalnego pliku!

<render_config>
<d3d_device
adapter = "NVIDIA GeForce 6800 GT"
driver = "nv4_disp.dll"
resolution = "1280 1024"
windowed = "false"
refresh_rate = "60"
/>
<render_settings>
<variable name="aspect_ratio" value="1.3333334"/>
<variable name="brightness" value="1"/>
<variable name="dynamic_lights" value="true"/>
<variable name="effect_quality" value="high"/>
<variable name="max_anisotropy" value="4"/>
<variable name="post_effect_quality" value="high"/>
<variable name="shadow_quality" value="high"/>
<variable name="texture_managed_backdrop" value="false"/>
<variable name="texture_managed_buildings" value="false"/>
<variable name="texture_managed_buildings_low" value="false"/>
<variable name="texture_managed_characters" value="false"/>
<variable name="texture_managed_default" value="false"/>
<variable name="texture_managed_effects" value="false"/>
<variable name="texture_managed_ground" value="false"/>
<variable name="texture_managed_lightmaps" value="false"/>
<variable name="texture_managed_no_lod" value="false"/>
<variable name="texture_managed_plants" value="false"/>
<variable name="texture_managed_player_vehicles" value="true"/>
<variable name="texture_managed_props" value="false"/>
<variable name="texture_managed_props_bump" value="false"/>
<variable name="texture_managed_props_high" value="false"/>
<variable name="texture_managed_silhouettes" value="false"/>
<variable name="texture_managed_sky" value="false"/>
<variable name="texture_managed_vehicles" value="true"/>
<variable name="texture_managed_weapons" value="true"/>
<variable name="texture_managed_weapons_third" value="false"/>
<variable name="texture_quality" value="high"/>
<variable name="texture_quality_backdrop" value="high"/>
<variable name="texture_quality_buildings" value="high"/>
<variable name="texture_quality_buildings_low" value="high"/>
<variable name="texture_quality_characters" value="high"/>
<variable name="texture_quality_default" value="high"/>
<variable name="texture_quality_effects" value="high"/>
<variable name="texture_quality_ground" value="high"/>
<variable name="texture_quality_lightmaps" value="high"/>
<variable name="texture_quality_no_lod" value="high"/>
<variable name="texture_quality_plants" value="high"/>
<variable name="texture_quality_player_vehicles" value="high"/>
<variable name="texture_quality_props" value="high"/>
<variable name="texture_quality_props_bump" value="high"/>
<variable name="texture_quality_props_high" value="high"/>
<variable name="texture_quality_silhouettes" value="high"/>
<variable name="texture_quality_sky" value="high"/>
<variable name="texture_quality_vehicles" value="high"/>
<variable name="texture_quality_weapons" value="high"/>
<variable name="texture_quality_weapons_third" value="high"/>

</render_settings>
</render_config>

30.04.2006
11:04
[75]

riddickM5 [ Alfa Romeo Driver ]

No i ustawilem jak podales i połowy tekstur na podłozu nie mam a tekstury na scianach, broni, członkach oddziału, samochodach itd nie zmieniły sie. Nie zmienila mi sie takle liczba FPS. Po prostu demo to kawalek niedokonczonej jeszcze gry i nawet przez plik konfiguracyjny nie da sie wlaczyc najwyzszych detali.

30.04.2006
12:39
[76]

Genetyk [ Pretorianin ]

mozna sie pocieszac że większość dem jest niedopracowana i chodzi znacznie gorzej od pełnej wersji - tyle tylko że premiera na zachodzie to 3 maja :/ nie mają wiele czasu

jest jeszcze mozliwe że demo to marketingowy pomysł wydawcy - i zrobione było na odczepne

30.04.2006
13:05
smile
[77]

NextDoorNikki [ Centurion ]

Po zainstalowaniu gry wyskakuje okienko zbym zainstalowal "AGEIA PhysX" - daje OK ale przy instalowaniu tego czegos wyskakuje takie cos (patrz obrazek) :/ Potem, gdy chce odpalic gre pokazuje sie to cale logo GRAW, czarny ekran i klepsydra po czym laduje mnie do windowsa z errorem (tym gdzie trzeba kliknac 'nie wysyłaj') ;/ Ktoś wie co z tym zrobić?


Info o sprzecie:

Płyta główna:
Typ procesora AMD Sempron, 1833 MHz (11 x 167) 2600+
Nazwa płyty głównej Abit NF7-S v2.0 (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN, IEEE-1394)
Mikroukład płyty głównej nVIDIA nForce2 Ultra 400
Pamięć fizyczna 512 MB (DDR SDRAM)
Typ BIOS'u Award (08/19/04)
Port komunikacyjny SEMC DSS SyncStation (COM3)
Port komunikacyjny Port drukarki ECP (LPT1)

Ekran:
Karta wideo SAPPHIRE RADEON 9600 PRO ATLANTIS - Secondary (128 MB)
Karta wideo SAPPHIRE RADEON 9600 PRO ATLANTIS (128 MB)
Akcelerator 3D ATI Radeon 9600 (RV350)
Monitor Iiyama AS4332UT [17" LCD] (0)

Multimedia:
Karta dźwiękowa nVIDIA MCP2 - Audio Codec Interface
Karta dźwiękowa nVIDIA MCP2 - Audio Processing Unit (Dolby Digital)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.