GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Mój pierwszy raz.

26.04.2006
19:19
smile
[1]

Ralion [ Konsul ]

Mój pierwszy raz.

Nie śmiejcie się, to mój pierwszy raz... czy będzie bolało? ;) ------------->
Co prawda chciałem to zrobić w rocznicę zarejestrowania ale nie wytrzymałem, a co mi tam!

Moje motywacje to
1. Długi staż na golu bez żadnych wiekszych zastrzeżeń.
2. Poziom recenzji, chociaz nierównych stylowo ale za to obiektywnych.
3. Moje lenistwo, nie muszę chodzić do sklepu, to zawsze 10 min drogi i w dodatku może padać ;)
4. Wszystkie dema, trailery, patche w jednym miejscu - znowu lenistwo ;)
5. Lubie starsze gry, recenzje oraz powiązane wiadomości zawsze dostępne.
6. Pieniądze - za cda musze zaplacić ok. 15 zł (3 m-ce to juz 45zł, tu płace 24 i mam prawie to samo, tyle ze bez pełnych wersji.. ale za to ile dem ;) )
7. W końcu bede mógł pokasowac posty, których się wstydze! :)

Do redaktorów GOL;a:
Nie ma co odwalacie dobrą robotę, przynajmniej w ten sposób podziękuję.

ps. dlaczego nie działa opcja "mam uwagę/pytanie"?

26.04.2006
19:24
smile
[2]

MasterDD [ :-D ]

Nie rozumiem po co to piszesz?

Na maila im dziekuj.

LOL, teraz 'jazzy' bedzie chwalenie sie abonamentem... ;-/

26.04.2006
19:26
smile
[3]

Da5id. [ Snufkin ]

Może mi ktoś wytłumaczyć jak recenzje mogą być obiektywne? o_O

26.04.2006
19:27
[4]

Raziel [ Action Boy ]

ja tam od recenzji, poradników, dem, patchy i trailerow mam internet:D

26.04.2006
19:29
[5]

Praetor [ Generał ]

podobno nie mowi sie juz jazzy tylko "hifi" hehe ;)

26.04.2006
19:30
smile
[6]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Masz abonament?
Kurde facet, wymiatasz...

26.04.2006
19:30
smile
[7]

hopkins [ Zycie jest piekne ]

Praetor "hifi" czy "HajFi"? :) Musze byc na czasie...

26.04.2006
19:35
[8]

Ralion [ Konsul ]

hopkins, a tam wazelinka.
A co, nieprawdę pisze?

Da5id, gdy TY piszesz że gra jest do du*y tzn że twoja recenzja nie jest obiektywna. Gdy recenzent pisze, gra ma mnóstwo wad, ale dla młodszych będzie idealnym wyborem tzn. że stara się być obiektywny.

MasterDD, skąds cię kojarze nie przypadkiem z licznych juniorkich wątków? jak ci sie nie podoba, to po co sie dopisujesz?

Raziel, ale musisz szukac, czekac na kolejke a potem modlic sie o dobry transfer

A tu obok gry w encyklopedii, mam do niej patch, demo i kilka fajnych filmow ;)
A czas to pieniadz.

Orlando. Nie stać mnie. Ze swojej 1300 zlotowej pensji musze kupe rzeczy oplacic.

EDIT:
Alien, tobie taka opcja napewno by sie przydała.

26.04.2006
19:36
smile
[9]

alien75 [ Konsul ]

Ralion --- a to z Ciebie aż ścieka - (możliwość usunięcia wstydliwego postu - opcja która Ci się na pewno przyda )

26.04.2006
19:37
[10]

alien75 [ Konsul ]

obrazek nie chce sie załadować

26.04.2006
19:42
smile
[11]

MasterDD [ :-D ]

skąds cię kojarze nie przypadkiem z licznych juniorkich wątków?
Czy ja wiem? W sumie pisuje tu coraz mniej, a do glupawych watkow staram sie nie dopisywac.
Czesciej zdarzalo mi sie pisac w hard&soft.

jak ci sie nie podoba, to po co sie dopisujesz?
Zeby wlasnie Ci o tym powiedziec.

Po prostu nie lubie wazeilny i szpanu.
A ze fajny kolega ze mnie, to wpadlem to Twojego watku i Ci o tym napisalem ;-)

26.04.2006
19:46
[12]

Ralion [ Konsul ]

Czyli jesteś z tych co to nie kupia Hugo Bossa bo byłby to szpan, co nie? Podobnie nie powiesz dziewczynie, ze jest ladna bo byłaby to wazelinka. (wazelinke ucina!)

Ja znowu nie lubię chłoptasiów kreujących się na twardzieli.

26.04.2006
19:50
[13]

Soulcatcher [ Prefekt ]

Tak oczywiście zdepczcie go teraz za to że kupił abonament. Niestety prawda jest taka że tylko dzięki takim ludziom istnieje GOL i dla nich jest robiony.

Pamiętajcie abonenci tylko dla was i dzięki wam GOL istnieje, dziękujemy wam za to.
A tobie dziękuję osobiście, gdyż to jedyny wymierny sposób aby docenić naszą pracę.

26.04.2006
19:52
[14]

hopkins [ Zycie jest piekne ]

Soul to od dzisiaj kazdy, ktory zakupi abonament ma zakladac watek? Nikt go nie depcze swoja droga.

26.04.2006
19:54
smile
[15]

MasterDD [ :-D ]

Jaki wykupie GOLSMS to tez zapodam taki watek :)))

26.04.2006
20:02
[16]

Ralion [ Konsul ]

hopkins, ty chyba nie lubisz nowych watkow, co?
Dla ciebie wszystko juz było, i chyba nic cie nie zaskoczy.

Moj post mogl wygladac w ten sposob: "kupilem abonament, kropka."

Ale nie, podalem powody dla ktorych kupuje abonament po 4-letniej obecnosci na forum. Zaluje ze nie zrobilem tego wczesniej. Jezeli kogos to interesuje, ma swoje powody - przeczyta i byc moze dopisze sie, wnoszac cos konstruktywnego do tematu (swoj pierwszy raz).

A wiesz co ty robisz, spamujesz. A jest to gorsze od wazeliniarstwa i szpanu razem wzietych.

EDIT.
acha, wg ciebie nowy watek mozna założyc tylko wtedy gdy: "dostaje mandat od straży, chce kupic buty, napije sie bananowego napoju hortexu lub tez szukam darmowych gier na 2 osoby"

MasterDD, o widzisz, zalozysz nowy wątek i napiszesz DLACZEGO wykupiles golsms. zawsze to jakaś opinia o serwisie.

26.04.2006
20:05
[17]

Soulcatcher [ Prefekt ]

hopkins & MasterDD ---> łamiecie regulamin dopisując się do watku który uważacie za zbędny.

MasterDD ---> proszę bardzo

26.04.2006
20:06
[18]

Amadeusz ^^ [ 82 - 88 Marillion fan ]

7. W końcu bede mógł pokasowac posty, których się wstydze! :)

To można kasować posty? Mam GOLSMS i nie widzę takiej opcji.

PS. Po wygaśnięciu GOLSMS także zaopatrzę się w GOLMAX.

26.04.2006
20:08
[19]

Soulcatcher [ Prefekt ]

Amadeusz ^^ ---> możesz je wyedytować kasując ich treść

26.04.2006
20:10
[20]

mikmac [ Senator ]

eee nie warto na 3 miechy.. za rok place cos kolo 60 zeta...

26.04.2006
20:12
[21]

hopkins [ Zycie jest piekne ]

Widze wymijajaca odpowiedz na moje pytanie.
Ralion bardzo lubie nowe watki. Spam? hmmm niech Ci bedzie... Tak chce miec wiecej niz 6000 postow!!! Po co? Nie wiem. Ty tak mowisz, wiec Ci wierze.

26.04.2006
20:12
[22]

Maxblack [ MT ]

ożesz w morde wczoraj miałem wielką rocznicę i nikt mi nic nie dał!!! łaaaaaa :)

a piszę to od tak :)

26.04.2006
20:13
[23]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Musze sobie zrobic upgrade szpanerskiej fotki w "mundurku" GOL'a :)

26.04.2006
20:16
smile
[24]

N2 [ negroz ]

Tak se pomyślałem, że mam na koncie 37zł, i przejdzie mi to na następny miesiąc już 1 maja, ale korzystając z okazji te 10zł to nie majątek. Wiec puściłem SMS'a.

Kurde, wysłałem SMS'a i czekam juz 10 minut i nici, skantowali mnie?

Już doszedł, troche to trwało.. ekhh...

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.