GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Najlepsza podrobka RedBulla

26.04.2006
13:03
[1]

Azzie [ bonobo ]

Najlepsza podrobka RedBulla

Kazdy chyba zdaje sobie sprawe ze RedBull bazuje glownie na wciskaniu ludziom kitu. Kreowanie marki i mitu, poprzez bardzo rozwinieta kampanie reklamowa owocuje w rewelacyjnej popularnosci i doskonalej znajomosci marki.
Oczywiscie to kosztuje i mysle ze calkiem bezpiecznie mozna powiedziec ze ponad polowa, jesli nie 3/4 ceny RedBulla to koszt kampanii, sponsoringu polowy glupich (i wszystkich najbglupszych) imprez typu latanie na czymkolwiek itp. Kasa na to nie idzie z kosmosu, ale z naszych portfeli.

Malutka puszka za 6 zl to lekki przekret, szukam wiec tanszych ale rownie dobrych alternatyw. Smak powinien byc znosny,
nie powodujacy zgagi (jakze czesty u mnie przypadek przy roznego rodzaju podrobkach),
pijalny zarowno na zimno, jak i cieplo [to ze na zimno bedzie lepszy jest oczywiste, ale w temp. pokojowej tez powinien dac sie pic bez puszczania pawia]
podobny sklad i dzialanie [ale bez falszywego marketingu jak to dodaje skrzydel],
cena zauwazalnie nizsza.

Oczywiscie porownujemy napoje energetyzujace, a nie izotoniczne, prosze nie mieszac :)

Moja propozycja, ktora wlasnie pije:

Ice Cool
1 litr za troche ponad 5 zl


Dziala, smak na zimno ma dobry (nie sprawdzalem na cieplo, ale podobno ochyda :( ), duzo tanszy i na razie bez zgagi...

26.04.2006
13:07
[2]

gladius [ Subaru addict ]

Co do RB - jest to 100% marketing, oni nie produkują niczego - ani płynu, ani nawet puszek. Tylko reklama.

26.04.2006
13:09
[3]

garfield_junior [ ]

Tiger :) chyba jedyny prócz redbulla który naprawde działa(redbull ma dość dobry skład, więc cena to nie tylko marketing).

26.04.2006
13:16
[4]

TeadyBeeR [ Legend ]

To ja moze przy okazji zapytam czym sie rozni (i czym w ogole jest) napoj energetyczny od napoju izotonicznego?

Tylko sie nie smiac prosze.:) Z napoi energetycznych to ja tylko piwo pijam, wiec nie wiem.

26.04.2006
13:20
smile
[5]

ssaq [ Jah By My Side ]

TeadyBeeR --> Najprosciej i najkrocej energetyczny to taki ktory dodaje sil (przed wysilkiem) ,a izotoniczny to taki ktory te sily odnawia (po wysilku). Ja polecam Ice Cool , 5 zl za litr to jeszcze nie zbojcza cena ,a w dzialaniu i smaku moim zdaniem od red bulla nie odstaje.

26.04.2006
13:23
[6]

TeadyBeeR [ Legend ]

ssaq --> dzieki. Czyli np. jak planuje dluzsza wycieczke na rowerze, to chcialbym ze soba wziac energetyczny? Czy moze juz izotoniczny? (pewnie i tak zostane przy wodzie mineralnej, ale warto wiedziec:) )

26.04.2006
13:25
[7]

Azzie [ bonobo ]

TeadyBeer: raczej izotoniczny. przy uprawianiu sportow tak naprawde to raczej unika sie napoi energetyzujacych gdyz kofeina nie jest w tym przypadku zbytnio wskazana.

Napoje typu redbull traktuj jako cos zblizonego do filizanki kawy: czy przed wycieczka rowerowa pijesz kawe? :)
Roznych skladnikow te napoje maja troche, ale glowne dzialanie i najwazniejszy skladnik to po prostu kofeina.

26.04.2006
13:27
smile
[8]

TeadyBeeR [ Legend ]

Dzieki.

26.04.2006
13:33
[9]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

Booster - 1.85 zł w Plusie.
Lubie jego smak i cenę. Puszeczka mała, jak redbull. Czy Ice Cool ma podobny smak jak redbull i inne takie z puszek ? B oja to kupuje dla smaku, sił mi to zbytnio nie dodaje ;)

Powerade jest niedobry. Czy ten Ice Cool jest bardziej jak Powerade czy bardziej jak RedBull albo Tiger, albo Booster? :) I gdzie go można dostać? Zwykle kupuje w Plusie i tam koło piw leżą puszeczki z RedBullem, Tigerem i Boosterem, natomiast czegoś takiego jak Ice Cool nie widziałem. A cena 5zł za litr jest ciekawa :)

26.04.2006
13:35
[10]

TeadyBeeR [ Legend ]

Ice Cool chyba widzialem w Carrefurze. Stal razem z innymi napojami tego typu.

26.04.2006
13:44
[11]

gofer [ ]

Nazwijcie mnie ignorantem, ale czy nie lepiej się napić kawy?

26.04.2006
13:45
[12]

BBC BB [ massive attack ]

gofer -->> A jak ktoś nie lubi kawy?

26.04.2006
13:47
[13]

Krzemol [ Konsul ]

Azzie - nie tylko kofeina. Takie napoje jak RedBull itp zwieraja spora ilosc tauryny. Ona ma duuuze znaczenie.

26.04.2006
13:47
[14]

Boroova [ Lazy Bastard ]

Carrefourowski "napoj energetyzujacy" z jedynka jest wg mnie najlepszy.

26.04.2006
13:50
[15]

TeadyBeeR [ Legend ]

Boroova --> Cenowo na pewno. :)

26.04.2006
13:51
smile
[16]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

RedPuls


:D

26.04.2006
14:03
[17]

garfield_junior [ ]

gofer ---> pod względem efektu - nie. Pod względem ekonomicznym - jasne że tak.

26.04.2006
14:22
smile
[18]

stanson [ Szeryf ]

Farmazony na temat "mocy" RedBulla to faktycznie w 90% bajka reklamowa. Jednak, w polaczeniu z wodką, w formie drinkow, pomimo, ze nie pozwala nastepnego dnia podniesc sie z lozka, mozna wypic naprawde duzo. Niezle smakuja takie drinki ;)

Teraz nie bardzo na temat, ale czy zna ktos moze numer telefonu, pod ktory sie dzwoni do RedBulla, kiedy jest sie na imprezce domowej gdzie przebywa ponad 20 osob? 2 sliczne panienki swoim redbullowskim Garbusikiem przywoza wtedy za friko w ramach promocji 2 kraty RedBulla. Wystarczy, ze kazdy z imprezowiczow wypelni krociutka ankiete. Slyszal ktos w ogole o tej akcji? Bo ja sie z kumplami zajebiscie zdziwilismy, jak my moglismy o czyms takim nie wiedziec.
Bylem na imprezie z miesiac temu i tam jedna z domowniczek zadzonila, po 30 minutach mielismy dostawe ;)) Zapisala mi numer na kartce ale zgubilem.

26.04.2006
15:06
smile
[19]

*PIMPEK* [ Junior ]

Cainoor

faktycznie red puls to dobra alternatywa, skład i smak ten sam a ponadto 20 sklanek za około 5 zł w hipermarketach, wystarczy zimna woda, ja mam zawsze taka tubke w samochodzie ani sie nie grzeje ani nie rozgazowuje bo jest w tabletkach, kupuje 0,5 litrowa wode na stacji wrzucam dwie tabletki i mam zajeb***tyenergetyk a przedewszystkim tani.

26.04.2006
15:11
[20]

Arczens [ Legend ]

stanson =>Bylem juz na dwoch takich imprezkach z dowozem Redbulla. Kolega nawet pytal czy te panienki to do redbulla czy redbull do panienek. Niestety nie mam pojecia na jaki numer trzeba dzwonic :/

Co do napoji zastepujacych redbulla to moge wypic prawie wszystko. Problem pojawia sie kiedy mam ochote polaczyc redbulla z tequila i spritem wtedy kazda podrobka odpada.

26.04.2006
15:32
[21]

erton [ Fink ]

Mnie tez nie robi roznicy. Dzisiaj kupilem "Tiger-vit energizer drink" w 10 saszetkach po ok 8zl. Wyglada na to, ze w jednej jest troche ponad 100mg kofeiny (w RedBullu 80) tak wiec calkiem niezle. Najbardziej chyba wciaz oplaca sie redpuls, ale tego tigera pakuja do takich ladnych, swiecacych torebeczek ;)

Proponuje tez sprawdzic "Diabolo Guarana" 20 kapsulek po 50mg kofeiny, tylko to sa po prostu zmielone nasiona guarany i dzialaja dziwnie. Wczesniej jadlem rano po 2 i w sumie zero efektu, ale przyjalem taka dawke wychodzac z domu o 21, wrocilem kolo 3 po paru piwkach i tak jak normalnie w takim momencie zasypiam w sekunde to kolo godziny wiercilem sie na lozku.

26.04.2006
15:38
smile
[22]

Loczek [ El Loco Boracho ]

małe wyjaśnienie:

energetyczny - mieszamy z wódką
izotoniczny - leczymy nim kaca

26.04.2006
16:02
[23]

Azzie [ bonobo ]

RedPuls kupilem ale niestety, wg mnie jest tragiczny w smaku i mam po nim zgage. Widac jakies swinstwa dodaja...

26.04.2006
16:07
smile
[24]

Drackula [ Bloody Rider ]

Loczek nie dodales

efect --> watroba zmienia sie w papke :p

26.04.2006
16:09
[25]

tomirek [ ]

Kumpel w Carefurze kupil ostatnio jakies cudo.Nie pamietam jak sie nazywalo - bialoniebieska puszeczka z sylwetka sportowca i jedynka w koleczku.

Pojemnosc, sklad, smak - identyczne jak RedBull. Cena??? 1,5PLN za puszke :)

26.04.2006
16:14
[26]

erton [ Fink ]

tomirek --> Po prostu napoj energetyczny "z jedynka" :). Swego czasu w Auchan kupowalem jeszcze tansze i mialy znacznie ladniejsze puszki. Tylko ja juz wole takie w proszku np saszetka Tigera (tego z Michalczewskim) za 1zl, bo do tanich puszek pewnie leja syfiasta wode itd. Tutaj mam czysta, sterylna chemie :)

26.04.2006
16:31
[27]

pizmak [ Konsul ]

Ostatnio pilem WEST BULL - 0,5l kosztuje okolo 3zl. Produkuje to chyba ŻYWIEC. W smaku prawie identyczne jak red bull. Nie wiem czy kopie bo mnie poprostu takie rzeczy nie ruszaja ; d

26.04.2006
16:38
smile
[28]

matirixos [ Generaďż˝ ]

A przed meczem waszym zdaniem co najlepiej wypić żeby mieć energie na pełne 90 minut :]
Jaki napój polecacie ???? Powerade coś daje ????

26.04.2006
16:39
[29]

Sznapi [ Parufka ]

ja osobiście wolę Blue Cow (Milkę) - lepsza niż wszystkie energetyki i izotery :)

26.04.2006
16:39
[30]

Loczek [ El Loco Boracho ]

matrixos: metanabol, omnadren :D

26.04.2006
16:41
[31]

erton [ Fink ]

matirixos --> Jak ci nie szkoda kasy to Speed8, chociaz w smaku to jest niesamowicie paskudne.

26.04.2006
16:51
smile
[32]

matirixos [ Generaďż˝ ]

erton---> co to za napój pierwszy raz słysze. Możesz powiedzieć mi coś więcej o tym napoju !
I ile kosztuje ?

26.04.2006
17:20
[33]

erton [ Fink ]



Okolo 8zl (chociaz chyba ostatnio potanial). Ogolnie to jest mocno przereklamowany i nie wart swojej ceny, ale kopie troche mocniej niz sama kofeina (ktorej tez ma calkiem spora dawke). Na pewno wolalbym zaplacic 8zl za to niz 5 za redbulla.

26.04.2006
20:34
[34]

erton [ Fink ]

Ok, zrobilem sobie ten Tiger-Vit ( ), ma zupelnie inny smak niz inne tego typu napoje, troche kwaskowaty, pachnie jak kisiel :). Moze byc niezla alternatywa dla tych ktorzy nie lubia redbulla i podobnych, ja jednak wole klasyczny smak. Ale wypic sie da.

Edit: Kubek juz pusty i dochodze do takiego wniosku: to jest paskudne!

26.04.2006
20:49
smile
[35]

MAROLL [ Hibernate ]

Powerade :>

26.04.2006
20:51
smile
[36]

TeadyBeeR [ Legend ]

Az przez Was kupilem sobie Powerade. :)
Zobaczymy czy to cos daje. Mam nadzieje, ze przynajmniej smaczne.

26.04.2006
20:52
[37]

BBC BB [ massive attack ]

Powerade? Smaczne, ale czy coś daje? Kupiłem raz czy 2 na siłownię i jakoś różnicy nie widziałem. Wolę ćwiczyć z samą wodą :)

26.04.2006
20:55
[38]

leszo [ I Can't Dance ]

do sportu kupujcie Isoplus - taki polski isostar, niedrogi, a bardzo dobry

no a jak ktos idzie na 12 h do arbeitu albo jedzie w długa trasa no to raczej red bull albo jeden z jego odpowiedników

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.