GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ankieta: subkultury

24.04.2006
22:06
[1]

Rewolucjonista [ ]

Ankieta: subkultury

Witam,

W ramach projektu na WOS przeprowadzam ankietę na temat subkultur. Ankieta adresowana do osób w wieku 11-19 lat.

Jakie są Twoje odczucia dotyczące subkulur ?
a) pozytywne - uważam, że to dobre zjawisko, zbliża ludzi, pomaga się wyrazić
b) negatywne - jestem przeciwko subkulturom, powodują one konflikty i sprawiają, że ludzie podążają za modą, zamiast za tym, co jest w nich, co czują
c) obojętne

Do jakiej subkultury należysz ?

Jak odnosisz się do członków innych subkultur ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

24.04.2006
22:12
smile
[2]

Bullzeye_NEO [ Satanic Surfer ]

1. Pozytywne.
2. Skinów.
3. Biję ich.

24.04.2006
22:14
smile
[3]

siwCa [ bananowy kochanek ]

Jestem SZATANISTĄ właśnie kupiłem młode jagnie na oko widze, że z 4litry krwi z niej spuszcze :):)

niezły hardcore :)

24.04.2006
22:15
smile
[4]

Bobuch [ 13.09.1996 ]

1. Pozytywne :) skupia ludzi o podobnych zainteresowaniach.
2. Maniak 2Pac'a, ja sie chyba nie nadaję do życia w Polsce...
3. Traktuję ich jak innych ludzi, nie lubię tylko dresików ;)

24.04.2006
22:53
smile
[5]

Lewy Krawiec(łoś) [ Kąsul ]

widać za dużo ludzi nie umie normalnie odpowiedzieć na pytanie

1. C) Niech sobie ludzie robią co chcą
2. Do żadnej
3. Mam gdzieś do jakiej subkultury należą. Oceniam ich na podstawie charkteru, nie na podstawie tego, do jakiej grupy należą

24.04.2006
22:53
smile
[6]

VYKR_ [ Vykromod ]

1. Neutralne - to jest po prostu cos, przez co trzeba kiedys przejsc. jedni z tego wyrastaja, inni patrz post Bullzeye'a :>
2. Do zadnej. Ew. do jednoosbowej (a wiec ekskluzywnej) subkultury nazwanej moim imieniem :)
3. Normalnie, podchodze do nich jak do kazdego czlowieka. jedynie czasami do czlonkow jakies subkultury znacznie trudniej jest sie przebic i zrozumiec sposob myslenia tej osoby, ze wzgledu na to ze egzystuje sie w zupelnie innych swiatach. jednak z miazdzaca wiekszoscia "subkulturowych" da sie normalnie zyc, chodzi o te osoby, ktore utrzymaly kontakt ze swiatem rzeczywistym :)

24.04.2006
22:55
[7]

Trilok [ Centurion ]

1. A
2. Do swojej
3. Wali mnie to , jak ktos podskoczy dostanie strzala ;] Nietyka sie mnie , ja nie tykam sie jego ;] Wkuriwa mnie tylko niekiedy jak widze kolesia na czarno w lato , jak mozna byc tak glupim i sie ubrac na czarno w upalny dzien 40 stopni , lol

24.04.2006
22:55
[8]

Coy2K [ Veteran ]

1.obojętne
2.nie należe
3.jak kazdego innego

24.04.2006
22:57
[9]

Ze wsi [ Senator ]

1. c)

2. Do żadnej.

3. Traktuje ich jak innych ludzi, może na metalów czasami zwróce swoją uwagę zwrokową, a tak to nie zwracam na nich uwagi.

24.04.2006
22:59
[10]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Jestem posthardcore'owym neo-oldschoolowym gangsterskim rastamanem i mam tą ankietę w dupię.

24.04.2006
23:06
[11]

Laios [ Chaosnik ]

c)
zadnej
normalnie,jak do kazdego

24.04.2006
23:10
[12]

Vader [ Senator ]

1. negatywne
2. żadnej
3. większość neutralnie, niektóre subkultury: drwiąco

24.04.2006
23:11
smile
[13]

VYKR_ [ Vykromod ]

Vader--> "czytacz" ze zrozumieniem sie znalazl ;p
Ankieta adresowana do osób w wieku 11-19 lat.

24.04.2006
23:44
smile
[14]

Leilong [ Generaďż˝ ]

1.
a)oprócz skinów, oni nic nie wyrażają.

2.Teraz do żadnej.
Niegdyś (w sumie nie tak dawno) rozbujany metal hehe.

3.Szanuję ich ii toleruję, odnoszę się tak samo jaj do nie członków. Z wyjatkiem skiów, nienawidze tej "subkultury". Mógłbym ich krytykkować i ośmieszać godzinami, ale mi się nie chce.

25.04.2006
00:06
[15]

Quicky [ ]

1. Pozytywne, nie mam absolutnie nic przeciwko.
2. Do żadnej (indywidualista).
3. Nie ma dla mnie znaczenia, do jakiej subkultury ktoś należy - w każdej znajdą się lepsi i gorsi.

25.04.2006
00:15
[16]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

1. Pozytywne ale z dystansem
2. Do żadnej chociaż bliżej mi do Rapera niż Metala
3. Tolerancja ale też z lekkim dystansem

25.04.2006
00:20
[17]

pecet007 [ ]

1. c) raczej lepsze słowo to neutralnie - traktuję subkultury neutralnie...
2. Do żadnej
3. Normalnie, pod warunkiem że nie mają kija bejsbolowego czy noża w ręku

25.04.2006
03:17
smile
[18]

alpha4175 [ Jeep Driver ]

Wypowiedziałbym się, ale widzę że ankieta jest adresowana do osób w wieku 11-19 Więc się nie wypowiem!

25.04.2006
06:48
[19]

Fett [ Avatar ]

a)pozytywne, chociarz dzciecinne

nie należe do żadnej, chociarz kiedyś byłem metalem ^^

neutralnie

25.04.2006
07:07
smile
[20]

xion [ Generaďż˝ ]

1. Jest ok :)

2. Gdzie naleze? oO Hmm... [Szerokie spodnie, no ale bez przesady na desce nie smigam, jakies bluzisko itp. ] Czarna Muza ;] (Big Pun, Feat Joe, Wu-Tang Clan!, Method Man, i wiele innych :) )

3. W dupie ich mam, byle by nie przeszkadzalo to innym np. mi.

Woahhh juz 7.06?

25.04.2006
07:49
[21]

Punks Not Dead [ change my nick ]

1. c
2. do zadnej
3. zalezy :) zazwyczaj tolerancyjnie

25.04.2006
20:38
[22]

Rewolucjonista [ ]

Do góry ;)

25.04.2006
20:52
[23]

MaN_of_WaR [ Konsul ]

1. A
2. do metali!
3. obojetnie, chociaz nie przepadam za skinami i innych teog pokroju

25.04.2006
20:57
smile
[24]

Loon [ Perfekt ]

1b
2 Nie identyfikuje sie z subkulturami
3 Generalnie sa to zwykli ludzie, choc np. trudno mi znalezc jezyk z "metalami" czy "skejtami". Zwykle dogaduje sie z normalnymi ludźmi po prostu.

25.04.2006
21:05
smile
[25]

DeLordeyan [ The Edge ]

1. obojętne
2. chyba żadnej :)
3. neutralnie

25.04.2006
21:07
[26]

Piotra$ [ Centurion ]

xion --> Feat Joe? Okaaaay...

1. A
2. Bliżej mi do tych ziomów co oblegają ławki pod blokiem. Blokersi. :-))))
3. Nijak. Nie lubie lamusów, metali i pedałów (3/4 tych których znam, a jest ich całkiem sporo to ludzie dzicy z którymi o niczym nie pogadasz) ale nie rzucam się na kogoś z 200 metrów bo zobaczę, że jest ubrany tak a nie inaczej. Jak mam się bić to równo wali mnie subkultura do jakiej taki gość należy.

25.04.2006
21:11
smile
[27]

Madril [ I Want To Believe ]

1. Obojętny.
2. Żadnej.
3. Neutralnie.

25.04.2006
21:11
[28]

zylla [ Dezerter ]

1. c
2. do zadnej
3. przewaznie tolerancja

25.04.2006
21:22
[29]

shubniggurath [ Mongoose Dog ]

1. b/c pośrednio
2. żadnej
3. tak samo do każdej osoby niezależnie od tego do jakiej subkultury [nie]należy ;-)

25.04.2006
21:30
[30]

pre13 [ Generaďż˝ ]

Bobuch --> jeszcze nie wymarli fani ;)
shubniggurath --> OT: witaj w subkulturze Inwaderów X)

1) olewam
2) staram się nieidentyfikować
3) obojetne mi to jest choć czsem mi imponują (stylem zachowaniem światopoglądem) a czasami mam polewkę (dosko-klabing-siuśkultura)

i tak mój głos jest nieważny bo nie ten przedział wiekowy

25.04.2006
21:33
[31]

dehaj [ Pretorianin ]

witam na forum.Więc moje odpowiedzi są takie:
1) olewam
2) staram się nieidentyfikować
3) obojetne mi to jest choć czsem mi imponują (stylem zachowaniem światopoglądem) a czasami mam polewkę (dosko-klabing-siuśkultura)

25.04.2006
21:45
[32]

W_O_D_Z_U [ Pawel or Pablo ]

1) B
2) Wyznaje to z 2PAC zyje może być
3) Olewam ich :)

25.04.2006
21:46
[33]

_bubba_ [ Mr. Pink ]

1. B
2. Żadnej
3. Śmieję się z nich

25.04.2006
22:53
[34]

Nazgrel [ Ogniu krocz za mną ]

1 - B
2 - Olewam
3 - Olewam

Liczy się tylko osobowość (i wygląd w przypadku dziewczyn :P)

25.04.2006
22:57
[35]

toolish [ Kill 'Em All ]

1. Zdecydowanie "c", subkultury są mi zupełnie obojętne.
2. Do żadnej :-)
3. Każdego człowieka, nieważne czy ma długie włosy czy jest łysy, czy chodzi w dresach czy w skórze traktuję równo.

25.04.2006
22:58
[36]

cronotrigger [ sloth ]

c)
żadnej
traktuję ich tak jak innych ludzi

26.04.2006
17:50
[37]

Rewolucjonista [ ]

Do góry...

26.04.2006
18:11
[38]

paściak [ K w kółku ]

Jak Vader.

1. b) negatywne - jestem przeciwko subkulturom, powodują one konflikty i sprawiają, że ludzie podążają za modą, zamiast za tym, co jest w nich, co czują

2. do żadnej nie należe

3. drwiąco?

27.04.2006
22:52
[39]

Rewolucjonista [ ]

up, może ktoś jeszcze się wpisze ?

27.04.2006
23:07
smile
[40]

Mysza [ ]

1. negatywne - konflikty, konfliktami... ale większość subkultur po prostu odmóżdża...
2. do żadnej - kiedyś byłem postrzegany jako metal, ale to kwestia wyglądu była :)
3. zależy od konkretnego osobnika, ale w większości przypadków uśmiecham się pobłażliwie i czasem pogłaszczę z politowaniem po głowie...

27.04.2006
23:13
smile
[41]

b166er [ 117 MEGAtonNAPALMU ]

a) pozytywne
b) metalowcow?
c) obojetnie....

27.04.2006
23:14
smile
[42]

Vader [ Senator ]

VKR --> Ciiiiiiii !!!! Jestem jeszcze młody jakby co :D :D

27.04.2006
23:42
smile
[43]

Mysza [ ]

Ja też, ja też!

08.05.2006
19:05
[44]

Rewolucjonista [ ]

Up, moze ktos jeszcze ? :)

08.05.2006
19:12
[45]

mooris [ Konsul ]

1 Pozytywnie ---- chyba każdy musi to poprostu przejść (potrzeba wyróżnienia siebie, określenia, przynależności)
2 Już do żadnej
3 Tak jak oni odnoszą się do mnie

08.05.2006
19:17
smile
[46]

_ramadan_ [ Konsul ]

1) a
2) raczej żadna (dziwnie to brzmi, ale nawzajem by sobie zaprzeczały:)
3) staram się być tolerancyjny do momentu aż ktoś nie pakuje mi się z tym w życie

08.05.2006
19:22
[47]

halski88 [ Superbohater ]

c) obojętne

none

zlewam, niech sobie robią co chcą, byle byłoby to legalne;)

08.05.2006
19:32
[48]

szuru-buru [ Pretorianin ]

1. C
2. Do żadnej
3. Nie obchodzi mnie co oni sobie robią, a odnosze się do nich jako normalnych ludzi.....

08.05.2006
19:43
[49]

Marrovack [ Konsul ]

b) nawet skrajnie negatywne, subkultury są śmieszne i ludzie robią w nich wszystko na pokaz, nie lubię takiego życia dla innych, żeby tylko się pokazać

nie należę

próbuję być grzeczny na ile to możliwe, ale nie zmieniam swojego zdania i mówię co myślę (chyba że jestem otoczony przez 20 skinów z tasakami)

08.05.2006
19:44
smile
[50]

S1KoR© [ surf or die ! ]

1. obojętne
2. nie należę
3. tolerancyjnie

08.05.2006
19:53
smile
[51]

wacek666 [ Konsul ]

1. obojętne
2. żadnej
3. tolerancyjnie

08.05.2006
20:58
[52]

Rewolucjonista [ ]

up

08.05.2006
21:06
[53]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Jakie są Twoje odczucia dotyczące subkulur ?

d) zależy od subkultury

Do jakiej subkultury należysz?

Żadnej.

Jak odnosisz się do członków innych subkultur?

Zależy od subkultury.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.