GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

3d studio max r4

06.08.2001
00:25
[1]

Dessloch [ Senator ]

3d studio max r4

zabrałem się do modelowania 3d....
zawsze sie kiedys przyda, a lubie tworczo pracowac i nie marnowac czasu.
problem w tym ze to cholernie trudne to 3dsmax r4.....
zna ktos jakies fajne tutoriale (jez ang i pol), bo jakos nei moge duzo znalezc... jest pare stronek, ale to mi nie wystarcza.... znacie jakies stronki?

06.08.2001
01:02
[2]

FAJEK [ CD Projekt ]

to: https://helion.pl/ksiazki/pp3dm3.htm albo to: https://helion.pl/ksiazki/max3dk.htm Obie bardzo dobre. Warto. Sam z nich korzystam :-)

06.08.2001
01:06
smile
[3]

Kacperczak [ ]

max jest chyba najbardziej banalnym w obsłudze softem do 3d, praktycznie "plug&play" :) - SI, Maya, czy nawet LW są znacznie trudniejsze do opanowania :) wiele tutoriali znajdziesz tu: https://www.max3d.pl https://3dsmax.pl więcej na stronach zachodnich, np 3dcafe ( www.3dcafe.com ) całą górę ważnych informacji znajdziesz w helpach maxa - są świetnie przygotowane i szczegółowo opisują prakrycznie każdą funkcję programu i jeszcze jedno - nie licz na to że szybko zrobisz rendera na poziomie Final Fantasy ...

06.08.2001
02:10
[4]

Dessloch [ Senator ]

na ksiazki nie mam kasy, odpada... co do 3dcafe znam, ale durne bo praktycznie nic do wersji 4, a czasami sie troche od siebie roznia.... co do PL do znam jedna, drugiej nie znam, wiec wielkie dzieki.

06.08.2001
12:48
smile
[5]

Kacperczak [ ]

A po co ci do czwórki? Podstawy nie zmieniły się od Maxa 1.0 :), ja korzystam z książek napisanych dla 2.0 i posiłkuję się helpem. Czasami sięgam po jakiś tutorial z netu i to wystarcza; zreszta, najlepiej eksperymentować samemu :)

06.08.2001
14:16
[6]

Dessloch [ Senator ]

ale niektore rzeczy jednak sie roznia.... a tak wogule znacie dobra metode na zrobienie realistycznie wygladajacego ognia/eksplozji ???

06.08.2001
14:36
[7]

Kacperczak [ ]

Możesz pobawić się standardowymi particlami/combusion z Maxa - w połączeniu z postprocessingiem dają całkiem niezłe efekty, choć daleko im do realizmu osiąganego przez np. hypervoxels z Lightwave. Łatwiej zrobić realistyczną eksplozję czy płomień korzystająć z jakiegoś maxowego pluginu w rodzaju inferno®, flame® albo flint®...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.