Sparky [ Pretorianin ]
Microsoft Excel - POMOCY!
Mam baze adresowa w excelu, w ktorej poszczegolne elementy (imie, nazwisko, ulica, miasto) sa w kolejnych kolumnach. Czy wiecie jak mozna to posortowac (albo wyeksportowac do innego formatu), zeby dane byly ustawione w taki sposob:
Imie
Nazwisko
Ulica
Miasto
Imie
Nazwisko
Ulica
Miasto
itd.
i abym mogl je zaznaczyc i skopiowac np. do Corela?
Prosze o pomoc. Kompletnie nie znam sie na Excelu
Sparky [ Pretorianin ]
Ktokolwiek?
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Eksport do Access'a i wydruk raportu?
Sparky [ Pretorianin ]
_Luke_ ---> Problem w tym, musze to miec wklejone w Corelu, bo tam mam zrobiony setup naklejek na koperty. Da sie to jakos zrobic?
_Luke_ [ Death Incarnate ]
WORD i korespondencja seryjna?
Sparky [ Pretorianin ]
Udalo mi sie to zrobic w Wordzie. Dzieki _Luke_