GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Tekken 3 ONLINE

05.04.2006
21:55
[1]

lo0ol [ Jónior ]

Tekken 3 ONLINE

Grales w Tekkena 3 na PS ? Spodobal ci sie ? Chcialbys pograc na PC ? online ?

wszystkie informacje dotyczace konfiguracji oraz downloady dostepne pod tym linkiem

https://honmaru.gry-online.pl/index.php

jak sie przymie to moze zrobi sie z tego cos wiecej ;p

05.04.2006
22:17
[2]

arthe[16] [ bboy ]

kiedys w to gralem;p sciagam ;-)i mozemy grac ;d

05.04.2006
23:05
[3]

lo0ol [ Jónior ]

upup

05.04.2006
23:09
smile
[4]

Gepard206 [ Final Fantasy 7 ]

oj tak
chętnie zagram ;)

05.04.2006
23:13
[5]

lo0ol [ Jónior ]

no to lecimy xD

Lista graczy:

Nick na GOLu | Nick w grze

lo0ol | lo0ol
Coolfon | Coolfon

05.04.2006
23:31
[6]

b166er [ 117 MEGAtonNAPALMU ]

Lista graczy:

Nick na GOLu | Nick w grze

lo0ol | lo0ol
Coolfon | Coolfon
b166er | poGo

dopiero sciagam i nie wiem czy dam rade to wgrac :)

[edit] ja wiem ze jestem upierdliwy ale niech ktos z tych ktorzy juz graja napisz co pokoleji instalowac :-) bo czuje ze sie zgubie... :F

05.04.2006
23:46
[7]

lo0ol [ Jónior ]

poradnik konfiguracji: https://honmaru.gry-online.pl/html/poradnik.php

1.ePSXe 1.5.2
2.Memory Card (wklejasz do folderu kart pamieci)
3.Kaillera Top Servers
4.Konfiguracja
5.Odpalasz tekkena

06.04.2006
17:14
[8]

lo0ol [ Jónior ]

up

06.04.2006
18:02
[9]

SirAdius [ Pretorianin ]

Gdzie mozna pograc?

06.04.2006
18:47
[10]

SirAdius [ Pretorianin ]

Wam tez dziala na takim przyspieszeniu? O.o

06.04.2006
21:53
[11]

lo0ol [ Jónior ]

u mnie wszystko dziala ok ... predkosc jest dobra

ale jak ostatnio gadalem z kumplem ze chodzi mu to najzwyczaj szybko ale sciagniecie wszystkiego od nowa pomoglo

06.04.2006
21:55
[12]

Amadeusz ^^ [ 82 - 88 Marillion fan ]

A lagów nie ma? W bijatyce może to psuć CAŁA zabawę.

06.04.2006
21:58
[13]

[email protected] [ WuZuDu ]

Widzę, że to fajnie wygląda, jutro zabiorę się za ściąganie. :)

06.04.2006
21:59
[14]

lo0ol [ Jónior ]

Amadeusz -> czasami sie zdarza freez ale naraz po dwoch stronach wiec kiedy cie "zamrozilo" to przeciwnik ciebie nie zaatakuje

13.04.2006
10:55
smile
[15]

Fugigiva [ Legionista ]

Może pogram jak mi sie uda wgrać .

13.04.2006
11:07
smile
[16]

BukE [ Płetwonurek ]

Chetnie, chetnie, bo ostatnio gram w Kawaks [emulator NeoGeo]. Instalnalem Metal Slugi i inne. Marvel Super Heroes. Kto wie ocb ten zrozumie.

Wlasnie sciagam Tekkena i zaraz Wam pokaze co wujek potrafi ;-)

13.04.2006
11:33
smile
[17]

Milka^_^ [ Zjem ci chleb ]

O ja też się na to piszę. Tylko się poduczyć muszę

13.04.2006
11:58
[18]

stg+ [ Generaďż˝ ]

Tekken3 YES!!!! wreszcie spróbuje sił z żywym graczem ^^
Dla info:nie chce się chwalić ale w tekkena3 grywam codziennie na hardzie :)
ofkors przez emulatora :D

13.04.2006
13:24
[19]

litlat [ Konsul ]

Pytanie istotne dla wolnołączowców: Ile to waży?

13.04.2006
13:42
[20]

lo0ol [ Jónior ]

lacznie chyba 30mb

13.04.2006
16:42
[21]

Milka^_^ [ Zjem ci chleb ]

To gra ktoś w Tekkena panowie?

13.04.2006
18:39
[22]

zylla [ Dezerter ]

pytanko mam jak przez przypadek wylaczyłem konfiguracje w ePSXe jak ja wlaczyc 2 raz?

13.04.2006
18:52
smile
[23]

TeadyBeeR [ Legend ]

Da sie w tego tekkena grac na singlu?

13.04.2006
18:58
[24]

zylla [ Dezerter ]

Da sie| Mam pytanie czy to jest normalne ze tak szybko wszytsko sie dzieje w jak tekkena wlaczam?

13.04.2006
19:49
[25]

lo0ol [ Jónior ]

1.nie jest to normalne, kumpel mial cos takiego i reinstall pomogl
2.tak mozna wlaczyc konfiguracje, polecam poradnik na www ktora podalem w 1. poscie

13.04.2006
19:56
[26]

BukE [ Płetwonurek ]

Ludzie zadajecie glupie pytania, typu ile wazy itp. Sciagnij, zobacz. Przeciez to zajmuje grosze i mozna sie bawic wiele godzin.
Tak dziala single player. Filmow nie ma.

zylla:
Zmien ilosc klatek na 60. Poza tym na stronie jest poradnik ale jak sie ma lenia w dupie to lepiej na forum zapytac.

Milka:
Wal do mnie na GG#2337836 to pokaze Ci gdzie raki zimuja :-)))))

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.