Azzie [ bonobo ]
Filmy: druga czesc lepsza od pierwszej...
kazdy wie, ze sequele sa gorsze od pierwowzoru. Ale od kazdej reguly sa wyjatki.
Mnie nasuwa sie jeden przyklad: Terminator 2 o niebo lepszy od Terminatora 1.
Macie jakies jeszcze inne pomysly? Ostatnio tak sie wlasnie zastanawialem...
szarzasty [ rammsteinick ]
gwiezdne wojny
imperium kontratakuje jest lepsze od nowej nadzieji
flame [ Generaďż˝ ]
Zabójcza broń, Obcy
mrEdDi [ Furious Angel ]
Alien, i Władca Pierścieni ale Powrót Króla dla mnie lepszy od Druzyny a Dwie wieże słabe
Lagoona [ Centurion ]
'Oszukać przeznaczenie' org.tytuł: 'final destination'
Conroy [ Dwie Szopy ]
Straszny Film 3 - i tak był kiepski, ale zdecydowanie lepszy od beznadziejnych poprzednich części :).
Jak napisał szarzasty Gwiezdne Wojny.
I to by chyba było na tyle :).
Mortan [ ]
Day Watch, druga czesc trylogii po Night Watch.
MAROLL [ Hibernate ]
Ja taki offtopic. Conroy spotkałem cię w NHL 2006 :>
Bullzeye_NEO [ Satanic Surfer ]
Kilerów dwóch.
Ozzie [ NVIDIA - AGEIA fanboy ]
Krzyk 2
Ghost in the Shell 2: Innocence
Zalogowany [ Niezalogowany ]
Conroy -->> Scary Movie 1 i 2 były słabe? Zajebiste! Co ty gadasz :D? Właśnie trójka była najsłabsza :P
Conroy [ Dwie Szopy ]
Maroll--> Nie gram w NHL i nie wiem o co chodzi :). Jakiś zawodnik o takim nazwisku?
Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]
Akademia Policyjna 2 od Akademia Poliucyjna 1.
Glebokie Gardlo 2 od Glebokie Gardlo 1.
Yrrek kosmiczna nominacja od Gulczas a jak myslisz?
Sznapi [ Parufka ]
zalogowany--->tera będzie czwórka w kinach :D
Dresmen [ Legionista ]
"Piła 2" od "Piła 1" (taka jest przynajmniej moja opinia)
Ogolnie 2 czesc jest rzadko lepsza od 1 ale wyjatki sie zdarzaja.
Dla mnie najwiekszym rozczarowaniem bylo "Oszukac Przeznaczenie"
Jednka byla super. Dwojka wprost wbijała w fotel. Za to trojka to kompletna porazka na calej linii...eh
Zalogowany [ Niezalogowany ]
Sznapi -->> Wiem ,czekam już :)
LooreNz [ Virtual World ]
The transporter 1 był lepszy od 2
Dresmen [ Legionista ]
LooreNz-przeczytaj dokladnie watek.
MasterDD [ :-D ]
Terminator 2 - oczywiscie.
Epoka Lodowcowa 2 chyba tez byla nieco lepsza od prequela, ale tylko troche :)
Mephistopheles [ Hellseeker ]
W kolejności alfabetycznej:
Creeters 2 lepsze od Creeters, bo więcej efektów specjalnych i Creetersów. :)
Dawn of the Dead jakościowo lepszy od Night of the Living Dead, chociaż ja stawiam je na równi.
Devil's Rejects pod pewnymi względami lepszy od House of 1000 Corpses, ale to zupełnie różne filmy, więc ciężko je porównywać.
Evil Dead 2 według większości lepsze od Evil Dead, ale ja się z tym nie zgadzam. :P
House of the Dead 2 lepsze od House of the Dead, chociaż to i tak marna rekomendacja. :P
Mad Max 2 zdecydowanie lepszy od Mad Max, właściwie pod każdym względem.
Phantasm 2 lepszy od Phantasm, chociaż IMHO trzyma ten sam poziom.
Terminator 2 lepszy niż Terminator, prawie pod każdym względem.
X-Men 2 lepszy od X-Men, głównie dzięki wyższej jakości efektów specjalnych.
stanson [ Szeryf ]
Ojciec Chrzestny II - równie dobry jak pierwsza część. Moze nie lepszy, ale równie dobry.
nabuchomadazor [ Chor��y ]
nikt nie wspomniał o Harrym Potterze - nie jest fanem tego filmu ... ale "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" był gorszy od "Harry Potter i Komnata Tajemnic" ...
eJay [ Gladiator ]
LOTR 2 byl lepszy niz LOTR1 na ktorym prawie usnalem. Na dwocje bawilem sie niezle, na 3 wysmienicie:)
szarzasty [ rammsteinick ]
sznapi--> ma być straszny film 4??
Boże wybacz producentom i reżyserowi albowiem nie wiedzą co czynią...
Azzie [ bonobo ]
Ja sie nie moge doczekac Strasznego Filmu 4 :)
SF 3 ogladalem z 5 razy :)
William_Wallace [ Konsul ]
Dla mnie najlepsza drugą cześćia to:
TERMINATOR 2
Orlando [ Reservoir Dog ]
Powrot do Przyszłości 2.
Asterix i Obelix: Misja Kleopatra.
Shrek 2.
A co do Scary Movie 3... to mi sie najbardziej podoba z serii :D
p_e_p_s_i [ Legend ]
Taxi 2 > Taxi :)
??? [ tomi_boss ]
ojciec chrzestny 2 :)
...NathaN... [ The Godfather ]
Jak dla mnie Straszny Film 1 i 2 były o wiele lepsze od 3 :)