GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

FANI GIER

31.03.2006
14:11
smile
[1]

Trader149124820 [ Legionista ]

FANI GIER

cze tu możecie wymieniać sie ze mną na temat gier!!!!!!!!!!!wiem o nich prawie wszystko

31.03.2006
14:13
[2]

MAROLL [ Hibernate ]

Opowiesz mi o Dangerous Dave ?

31.03.2006
14:14
[3]

Jogurt Truskawkowy [ konsolowiec ]

W ile przechodzisz Pac-man'a ?

31.03.2006
14:15
[4]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Jak ukończyć Larry 4?

31.03.2006
14:15
[5]

Kentril [ fechmistrz ]

Kto jest ostatnim bossem w Duke Nukem Forever?

31.03.2006
14:16
[6]

Barthez x [ Generał ]

Kiedy będzie Duke Nukem Forever?
Czy Gothic III ukaże się we wrześniu?
Czy i na jakich detalach ruszy mi Oblivion?
Czy to prowokacja?

31.03.2006
14:18
smile
[7]

musaidi1111 [ Legend ]

dobry rzeźnik

<< UVI

31.03.2006
14:22
smile
[8]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Na ilu dyskietkach byl Mad Dog McCree? :)

31.03.2006
14:30
smile
[9]

MAROLL [ Hibernate ]

ROTFL

31.03.2006
14:36
smile
[10]

stg+ [ Generał ]

mówisz że wiesz o grach PRAWIE wszystko? tia.czyli jednak czegoś niewiesz.Opowiedz mi o tym czego nie wiesz :]

A właśnie:masz może Gothica149124820?? ostatnio wyszedł a ja nie moge go znaleŚĆ :)

31.03.2006
14:37
[11]

Orlando [ Reservoir Dog ]

Co jest lepsze, STALKER czy Duke Nukem Forever?

31.03.2006
14:39
smile
[12]

Narmo [ nikt ]

Jak przejść Montezuma's Revenge?

31.03.2006
14:41
smile
[13]

ronn [ moralizator ]

Jak przejsc River Raid?

31.03.2006
14:41
smile
[14]

Trader149124820 [ Legionista ]

ducke nuckem moim zdaniem
ale niewiem czy innych?

31.03.2006
14:41
[15]

Paradox [ Konsul ]

Jaka jest średnia ocen w internecie Duke Nuken Forever?

31.03.2006
14:46
[16]

Trader149124820 [ Legionista ]

stg+ zadużo sie bajek naoglądałeś
niema takiego gothica pssssssss

31.03.2006
14:49
smile
[17]

Buggi [ Konsul ]

Właśnie! Co z Montezuma's Revenge? Bo sie już od dawna nad tym męcze... Jak to przejść?

31.03.2006
14:50
smile
[18]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Prosilbym rowniez o klawiszologie do Progress Quest :)

31.03.2006
14:52
smile
[19]

Trader149124820 [ Legionista ]

buggi mam problem z odpowiedzią bo w tą gre niegrałemi i niegram
ale może na internecie jest tylko czeba poszukać albo w poradniku gier 2006 roku!!!!!

31.03.2006
14:55
[20]

Narmo [ nikt ]

Trader149124820 --> Tiaaa. Tą grę prędzej znajdę w poradniku z roku 1986 niż 2006 :p
Taki ekspert a nawet historii nie zna. Wstyd normalnie.

31.03.2006
14:57
smile
[21]

Trader149124820 [ Legionista ]

narmo-skąd mogłem wiedzieć jak w tą gre niegrałem!!!!!!!!!!!

31.03.2006
14:58
smile
[22]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

"wiem o nich prawie wszystko"
to 'prawie' do czegos zobowiazuje ;) chyba, ze jest z Toba tak jak w reklamach Zywca... :P

31.03.2006
14:59
smile
[23]

musaidi1111 [ Legend ]

no poradnik do larrego 4 pododno jest na google tylko trzeba poszukac

Montezuma's Revenge >

31.03.2006
14:59
smile
[24]

Buggi [ Konsul ]

Trader ---> To marny jesteś. A kompletnie mnie rozwalil tekst o grach z 2006 roku. to są jeszcze lata osiemdziesiąte! I tej gry nie dało się przejść. Wydawcy wydali ja nim autor dodał zakończenie!

musaidi1111---> Pełen 2006 rok!

31.03.2006
14:59
[25]

Narmo [ nikt ]

Trader149124820 --> cze tu możecie wymieniać sie ze mną na temat gier!!!!!!!!!!!wiem o nich prawie wszystko
Nie napisałeś, że chodzi tylko o gry od 2005 roku...

31.03.2006
15:01
smile
[26]

Trader149124820 [ Legionista ]

stanger ale z ciebie cwaniaczek
poprostu pare gier nieznam i kropka i tak apropo sam jesteś jak z żywca hahaha

31.03.2006
15:01
[27]

beo314 [ Konsul ]

trader <--- grałeś kiedykolwiek w Alley Cat? Space Invaders? A może Bruce Lee na zx spectrum?
Nie? To nic nie wiesz o grach wideo :)

31.03.2006
15:02
smile
[28]

musaidi1111 [ Legend ]

ja gralem

31.03.2006
15:02
[29]

InterPOL [ Generał ]

Trader---> jak ci sie podobal Stalker?

31.03.2006
15:04
[30]

Narmo [ nikt ]

To pewnie o Theme Hospital też nie słyszałeś?

31.03.2006
15:06
[31]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Trader --> jak pokonać kompa w ponga :)

31.03.2006
15:07
[32]

Trader149124820 [ Legionista ]

dak dokładnie od 2004 i niektóre stare

31.03.2006
15:08
smile
[33]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

"poprostu pare gier nieznam"
proponuje wywalic to nie (i tak jest zle napisane :P) i bedzie OK!

31.03.2006
15:09
smile
[34]

Narmo [ nikt ]

Od 2004? To pewnie nie powiesz mi jak przejść Sims 1 + dodatek Światowe Życie?

31.03.2006
15:10
smile
[35]

Trader149124820 [ Legionista ]

beo 314 -wiesz niegrałem w takie zrąbane gry ale wiecie niobrażajcie mnie!

31.03.2006
15:10
[36]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Narmo -> on zna tylko odGTA 3 w górę, bo wiesz takie cool i trendy jest ;D

Space Invaders --> to jest dla Ciebie wiesniacka gra Trader :| boszz, trzymajcie po posiekam jak cebule ;p

31.03.2006
15:11
smile
[37]

.:Jj:. [ The Force ]

Po prostu śmiech na sali.

31.03.2006
15:13
[38]

Narmo [ nikt ]

Trader149124820 --> Zrąbane? Czowieku. To klasyka. Przy tych grach człowiek zarywał całe noce. To co się dzieje w Koreii czy Chinach teraz (śmierć z wycieńczenia, bo ktoś siedział przed kompem tylko 72 godziny) to pikuś. Czasami gry się przez tydzień nie wyłączało.

31.03.2006
15:14
smile
[39]

Trader149124820 [ Legionista ]

wiecie poprostu ja gram w znane gry!!!!!!iniobrażajcie mnie a zwłaszcza taikun 44

31.03.2006
15:15
smile
[40]

Narmo [ nikt ]

To TY podajesz się za speca od gier. My tylko weryfikujemy tę wiedzę (a raczej jej brak)

31.03.2006
15:16
[41]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Ja nikogo nie obrazam ;p nawet jeszcze nie zaczalem sie denerwowac ;p

Znane gry ... lol ... rotfl ;D no mowilem GTA, Sims, co tam jeszcze wyszło z tych ZNANYCH :D WoW ?

31.03.2006
15:17
smile
[42]

Trader149124820 [ Legionista ]

narmo z chinami ja sie niezadaje ja nierozumiem jak można grać godzinami ja tylko 4godziny dziennie

31.03.2006
15:19
smile
[43]

Trader149124820 [ Legionista ]

poprostu narmo jestem specem od nowych gier! bo w stare niezabardzo gram i mnie nieobrażaj

31.03.2006
15:21
[44]

KogUteX [ cziken ]

Dobra, znana gra: World of Warcraft.
Jak myślisz co jest lepsze: Emberstone Staff, czy Hypnotic Blade+Nightsky Orb dla maga na 35 levelu?

31.03.2006
15:22
[45]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

cze tu możecie wymieniać sie ze mną na temat gier!!!!!!!!!!!wiem o nich prawie wszystko

nie napisałeś na początku ze znasz sie na nowych grach :p no dobra jak w Ut2004 zrobić salto w tył mając do dyspozycji jedynie klawiature :)

31.03.2006
15:22
smile
[46]

Narmo [ nikt ]

Trader149124820 --> Synku. Do obrażania to jeszcze nie doszliśmy :p

31.03.2006
15:26
smile
[47]

Fifura [ RHCP ]

Przeszedłeś już Obliviona?

31.03.2006
15:26
[48]

InterPOL [ Generał ]

Człowieku,jestes załosny.Ty sie za speca podajesz?Na grach zna sie lepiej moj młodszy brak,ktory niedawno dostal pegazusa^^

31.03.2006
15:28
smile
[49]

Trader149124820 [ Legionista ]

kogutex- hypnotyc moim zdaniem niewiem jak innych

ps.nieodzywam się do głupków jak taikun44 lub narmo

31.03.2006
15:29
[50]

Sandro [ Grafoman ]

Ja sadze, ze to prima aprilis. Mowi, ze zna sie tylko na nowych znanych grach, a juz pierwszego kwietnia walnie tu takiego posta, w ktorym beda odpowiedzi do wszystkich pytan, jakie tu padly (+ solucja do L4 :)) i bedzie wam lyso :P

31.03.2006
15:29
[51]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Do głupków ? mam rozumieć że wg. Ciebie głupek to osoba ukazująca głupotę innych ludzi :) Ok. Nie odzywaj sie :)

Sandro --> taaa, mozliwe :) a moze jeszcze da nam solucje do Obliviona :D i Wiedźmina ;)

31.03.2006
15:30
[52]

Narmo [ nikt ]

InterPOL --. Ech. Pamiętam. Mario, Megaman (tam zwany Rockmanem), Contra, Tetris... Ech. Dzięki Bogu, że w dzisiejszych czasach mamy emulatory i internet. Ech. Gdzieś mam całą płytę z ROMami na NES'a i 2 z ROMami na SNES :)

Taikun44 --> Nie wiem jak Ty ale dla mnie to był komplement :)

31.03.2006
15:30
[53]

KogUteX [ cziken ]

Trader149124820 -->
Hehe, a wiesz w ogóle o czym mówisz? Prosiłbym o uzasadnienie, a nie tylko suchą odpowiedź.

PS: Jak Pegasus to Lode Runner!! :) To były piękne czasy, żadnych blue screenów, żadnych wymagań, żadnych patchy...

[EDIT] Contra... to chyba gra, którą ukończyłem największą ilość razy i się nie nudziła. Czemu dzisiejsze gry takie nie są?

31.03.2006
15:30
[54]

Trader149124820 [ Legionista ]

inter pol -człowieku nieporównuj się do mnie a załuż sie że wiem więcej

ps.interpol hahaha błazen

31.03.2006
15:32
[55]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Narmo -> ehhh, Contra na dwóch :D co to były za czasy :] a i nigdy nie miałem pegazusa (tego z bazaru) tylko Famicoma, jesli mnie pamiec nie myli :)

31.03.2006
15:32
smile
[56]

Narmo [ nikt ]

Trader149124820 --> Tiaaa. Nie powiem, kogo wszyscy tu uważają za błazna (pomijając mnie oczywiście ;) )

31.03.2006
15:32
[57]

Kompo [ by AI ]

Jaki jest ostatni quest w Simsach?

31.03.2006
15:34
smile
[58]

KogUteX [ cziken ]

Kompo -->
Wymontuj drabinkę.

31.03.2006
15:34
smile
[59]

foxx [ lisek ]

W ile godzin mozna przejsc Battlefielda 2 ? :)

31.03.2006
15:35
smile
[60]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

KogUteX --> Do cholery jasnej, takie rzeczy daje sie w SPOILERACH... ja tu chcialem sobie pograc, a ten psuje mi zabawe. ;/

:P

31.03.2006
15:36
smile
[61]

Trader149124820 [ Legionista ]

kogutex ja wiem o czym mówie i niemów co mam robić jasne?

31.03.2006
15:37
[62]

KogUteX [ cziken ]

Jawohl mistrzu i władco!!

31.03.2006
15:39
[63]

Trader149124820 [ Legionista ]

narmo ty ito właśnie ty jesteś wielkim błaznem i jak ci coś niepasi to wynocha wszyscy przeciwko mnie z moich postów

31.03.2006
15:40
smile
[64]

Narmo [ nikt ]

KogUteX: Jak Pegasus to Lode Runner!! :) To były piękne czasy, żadnych blue screenów, żadnych wymagań, żadnych patchy...

Nie zapomnij jeszcze o zerowym czasie ładowania się plansz, płynnej grze i braku zwisów do czasu, aż nie przegrzał się zasilacz (3 w ciągu miesiąca... ;) )

31.03.2006
15:40
smile
[65]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Proponuje zmienic tytul tego watku na "Oficjalny fanklub tego, ktory wie prawie* wszystko o grach" :]

31.03.2006
15:41
smile
[66]

KogUteX [ cziken ]

Narmo -->
Ja 2 Pegasusy zajeździłem, zasilaczy już nie zliczę.

31.03.2006
15:44
smile
[67]

stg+ [ Generał ]

Gierki z Pegazusa mają coś w sobie,coś co pozwala przechodzić je kilka(naście/dziesiąt/set) i ani chwili się nie nudzą.Moja ulubiona giera :Contra(szczególnie misja na arktyce gdzie te granaty rzucali zza lasu :D)

A dzisiejsze gry?? tylko na 1 raz po singlu i to na jakies 20 godzin a po multi jakies 60 co daje nam 80godz.

80 godz?!?!?!?! toż to skandal!! ja na tydzień tyle siedziałem przed telewizorem i napażałem na tym padzie z 2 przyciskami :) A i B no i jeszcze czasem Aturbo i Bturbo

31.03.2006
15:44
[68]

EG2005_808538100 [ Streetball ]

kto najszybciej przeszedł 100% simsy?

31.03.2006
15:45
[69]

Trader149124820 [ Legionista ]

stranger może była w tym jakaś może racja
pegazus hm pamiętam tylko rozwalane dżojstiki,,,,zasilacze hhaaaa super

31.03.2006
15:45
smile
[70]

Narmo [ nikt ]

KogUteX --> Mam w garażu 3 konsole (2 Pegasusy i jakiś czarny badziew kupiony na bazarze), chyba z 10 padów, zasilaczy nie liczę nawet, kartridży oho ho i jeszcze trochę, 2 jeszcze sprawne pistolety... ech. Wspomnienia.

Trader149124820 --> Dżojstiki? Tiaaaaaa.
<--

31.03.2006
15:48
smile
[71]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Dobrze, ze nie trackballe. :P

31.03.2006
15:53
smile
[72]

stg+ [ Generał ]

Trader a poznajesz to??

Cicho forumowicze,niech zgadnie :)


Narmo psujo zepsułeś mój test :D

31.03.2006
15:53
[73]

Narmo [ nikt ]

Cisza... Chyba właśnie wpisuje w google pegasus i sprawdza, jak toto w ogóle wyglądało ;p

stg+ --> Sorry

spoiler start

Pierwsza plansza w Contrze :)
Sam początek. Zaraz gdzieś powienien przelatywać "orzełek" z S. Dzięki temu strzelać można na wzór wachlarza :)

spoiler stop

Zgadłem?

31.03.2006
15:54
[74]

Trader149124820 [ Legionista ]

dżojstiki zmieniałem co tydzień

31.03.2006
15:55
smile
[75]

KogUteX [ cziken ]

stg+ -->

spoiler start

Uważaj tam trzeba skakać dalej, bo będzie taki wybuchający mostek.

spoiler stop

31.03.2006
15:56
smile
[76]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Trader149124820 --> chyba raczej pieluchy ;)

31.03.2006
15:59
[77]

stg+ [ Generał ]

brrrrrrrawo!! zgadliście obydwaj,w nagrode otrzymujecie następne pytanie


teraz inna gierka :)

Też bardzo znana

31.03.2006
16:01
[78]

Narmo [ nikt ]

stg+ --> Znana ale za Chiny nie mogę sobie nazwy przypomnieć :/

31.03.2006
16:08
[79]

zylla [ Dezerter ]

stg+ Contra ktoras z czesci

31.03.2006
16:11
[80]

Narmo [ nikt ]

zylla --> Chyba nie. Podobne założenia ale gra się chyba inaczej nazywała. Coś z "Commando" mi po głowie chodzi, ale to pewnie nie to

31.03.2006
16:12
[81]

zylla [ Dezerter ]

Narmo pykałem w to jak miałem z 4 lata chyba :p to 2 czesc jest raczej juz nie pamietam . ale jak zobaczyłem to zdiecie to łęzka w oku :p

31.03.2006
16:15
[82]

stg+ [ Generał ]

zbyt trudne??

Jeśli chceta to moge wam powiedzieć Co To Jest :P

podpowiedź:Zylla złapałeś trop :)

31.03.2006
16:17
[83]

koksin [ Konsul ]

LAME

31.03.2006
16:18
[84]

Narmo [ nikt ]

Ech. Ja pewnie nie zgadnę :p
Nie mam pamięci do nazw, a do tego chyba pomyliłem gry :p

31.03.2006
16:23
smile
[85]

stg+ [ Generał ]

To była Contra Force ^^

No,może z tym sie uporacie :)

31.03.2006
16:24
[86]

KogUteX [ cziken ]

spoiler start
Lode Runner!!
spoiler stop

31.03.2006
16:26
smile
[87]

Narmo [ nikt ]

spoiler start

Lode Runner!

spoiler stop

31.03.2006
16:26
[88]

Kompo [ by AI ]

Drugich Screenersów z siebie robicie?

31.03.2006
16:30
[89]

stg+ [ Generał ]

Kompo--->może....nieoficjalnie...... :P

31.03.2006
16:33
smile
[90]

Narmo [ nikt ]

Trader149124820 chyba się obraził :p

31.03.2006
16:34
smile
[91]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Ja mysle, ze lamie kolejny joystick. ;D

31.03.2006
16:38
[92]

Narmo [ nikt ]

Stranger --> Może znalazł wątek Sznapiego... ;)

31.03.2006
17:18
[93]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Narmo --> tak jak powiedział już ktoś w tym wątku (chyba Sandro) Trader właśnie pisze odpowiedzi na nasze pyatania ;D teraz załuje ze dalem tak proste :D a mogłem się spytac jak rozroznic braci KAczynskich ;D

31.03.2006
21:22
[94]

Narmo [ nikt ]

Taikun44 --> To ciekawe czym nas zagnie ;)

31.03.2006
21:27
smile
[95]

Ze wsi [ Senator ]

Czemu sędzia nie gwiżdze w UFS?

31.03.2006
21:29
[96]

Raziel [ Action Boy ]

a co to są screenersi lol

31.03.2006
21:36
smile
[97]

Scandal [ Quantum Singularity ]

Szkoda ze w watku juz zgasiliscie swaitlo :(

PS. siedze i placze ze smiechu :))).

31.03.2006
21:39
smile
[98]

Shifty007 [ The Screaming Eagles ]

Powiedz mi jak przejść pierwszą misję w The Sims... Za cholerę nie mogę...

31.03.2006
21:39
smile
[99]

pajkul [ Generał ]

Kojarzysz mi się z moim kolegą z byłej klasy. Tak na serio, to cii, ale wszyscy juniorzy tacy są. ;P

edit: Jeszcze troszkę ponad 2 godziny i wątek będzie miał sens!! ;D

31.03.2006
21:44
[100]

Obscure [ ExcalibuR ]

Motyka, sikiera.

spoiler start




spoiler stop

31.03.2006
21:54
smile
[101]

Narmo [ nikt ]

Obscure --> Po co wszędzie wstawiasz puste spoilery?

31.03.2006
22:06
smile
[102]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

Narmo --> No coz... darmowymi klockami nie mozna sie tu pobawic... chlopak najwyrazniej pragnie sie czyms innym zadowolic. ;P

31.03.2006
22:07
[103]

mineral [ Paragon ]

W wątku F.E.A.R napisał najlepsze momenty bez spoilera. Teraz wstawia puste spoilery.
Obscure-> dzieciaku możesz pójść sobie z tego forum?

31.03.2006
22:20
[104]

b166er [ 117 MEGAtonNAPALMU ]

czesc
ma ktos moze link skad mozna sciagnac contre (jesli da sie grac na PieCu i czy jest gdzies w necie)? swietne gierk kurde az sie lzy w oczach kreca.

spoiler start
takie wiem luke wlasnie jest w trakcie uzywanie guluFF :D
spoiler stop

31.03.2006
22:22
[105]

Narmo [ nikt ]

b166er --> Poszukaj w sieci emulatora i ROMów NESa oraz SNESa

31.03.2006
22:56
smile
[106]

COBRA-COBRETTI [ Generał ]

Prośba do Trader149124820. Jak ustawić samochód w grze Autoslalom z handhelda firmy Elektronika żeby jechał jak najwolniej?

31.03.2006
23:11
[107]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Cobra --> trzeba postawić go na dachu ;)

31.03.2006
23:16
smile
[108]

Narmo [ nikt ]

Taikun44 --> O tak, tak, tak. A potem zepchnąć z tego dachu. Zaraz. My mówimy o samochodzie czy Traderze? ;)

31.03.2006
23:18
[109]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Mi chodziło o przewrócenie samochodu na dach ;) tzw. dachowanie xD

01.04.2006
11:18
[110]

Narmo [ nikt ]

Taikun44 --> No nic. To załatwię to sam w takim razie ;)

01.04.2006
11:26
smile
[111]

timonki [ Konsul ]

pomoz mi przejsc simsy jedynke z dodatkami na 100% i pomoz mi wgrac nocne zycie do jedynki bo wtedy nie ma wszystkich dodatkow

01.04.2006
11:32
[112]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Narmo --> nie no wiesz, chłopaka z dachu tylko dlatego że sie nie zna na grach, a myśli inaczej ;)

01.04.2006
11:33
[113]

Narmo [ nikt ]

Taikun44 --> Na takie drobne różnice zdań szkoda mi kul czy granatów ;)

01.04.2006
11:41
smile
[114]

stg+ [ Generał ]

b166er-->Contra to klasyk ale na klawiaturze dość ciężko sie gra :/
Na tyle ciężko że kupiłem sobie joya za 129,99 PLN :P ( w promocji ale i tak wiem że przepłaciłem sporo :D)

ROMY jak i EMU'sy są na www.garki.piwko.pl
wchodzisz w sections i szukasz "Nintendo Nes"(po lewo
następnie wybierasz DOWNLOAD (po lewo) i bierzesz Emulatory,polecam NNNester02.0c
potem bierzesz Rom-y i szukasz Contry
To wszystko,miłego grania

01.04.2006
11:52
[115]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Narmo --> ale taki headshot bardziej efektowny i humanitarny jest ;)

02.04.2006
12:46
[116]

Andrij Szewczenko [ Legionista ]

super gadka

02.04.2006
12:48
[117]

Bloohder [ Elven Fighter ]

Kiedy była wydana pierwsza gra???

02.04.2006
15:55
[118]

bachmura [ Junior ]

wiecie moze jak przejsc w grze prince of persia the sands of time misie w ktorej trzeba chyba zabic swojego ojca

02.04.2006
15:56
[119]

bachmura [ Junior ]

on byl taki zmutowany

02.04.2006
15:58
[120]

Hitmanio [ Legend ]

Ja pomoge traderowi!

bachmura ==> Skacz na niego i tnij go :)

Ok, koniec helpa dla tradera :P

02.04.2006
16:09
[121]

Aceofbase [ El Mariachi ]

nie przechodź po misiach bo za to łapioł

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.