GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

sens życia wg........... WORDA:)

26.03.2006
22:19
smile
[1]

Just Me [ Centurion ]

sens życia wg........... WORDA:)

dla zabawy takie pytanie do pomocnika z WORDA: JAKI JEST SENS ŻYCIA?
i odpowiedział:
Tłumaczenie lub wyszukiwanie tekstu w słowniku innego języka:):)

Już znam cel swojego życia:):), Co mi tam studia…… kupię jutro stos słowników i zaszyję się w domu i będę szukał i tłumaczył
Wielka zagadka ludzkości rozwiązana!!!!!!:):):) VIVA WORD


26.03.2006
22:20
smile
[2]

Orlando [ Reservoir Dog ]

26.03.2006
22:20
[3]

Loczek [ El Loco Boracho ]

i viva bash! :)

26.03.2006
22:20
[4]

BBC BB [ massive attack ]

?

26.03.2006
22:21
smile
[5]

Solesar [ Guardian Angel ]

:-)

26.03.2006
22:21
smile
[6]

...:::ja:::... [ Niewidzialna ]

hehe spoko

26.03.2006
22:21
smile
[7]

craym [ Senator ]

:)

26.03.2006
22:22
smile
[8]

leszo [ I Can't Dance ]

winszuję

26.03.2006
22:25
smile
[9]

J_A_C_K [ Konsul ]

Czyżby?

26.03.2006
22:26
smile
[10]

Coy2K [ Veteran ]

super

a teraz idz mi zaparzyc herbate

26.03.2006
22:27
[11]

Arcy Hp [ Legend ]

A jednak chińczyki wiedzą wszystko.

26.03.2006
22:31
smile
[12]

Adamss [ beer & chill ]

To miło, że Word taki pomocny ;D.

26.03.2006
22:34
smile
[13]

Bajt [ O RLY?! ]

Lol, myslalem, ze chodzi o Wojewodzki Osrodek Ruchu Drogowego...

26.03.2006
22:36
[14]

MERC123 [ Konsul ]

Poszedlbym w prawo i zabil tego potwora, ale uwazaj zeby nie stracic za duzo mocy bo dalej jest taki duzy boss...

26.03.2006
22:37
smile
[15]

MacGawron [ Generał ]

Tak o godzine do przodu sie przestawia zegarki.

26.03.2006
22:38
[16]

Szef Nazguli [ Mr. Evil Cheater ]

W jakiejś gazecie o tematyce komputerowej, lub na interneci widziałem coś takiego.
Tylko, że odpoweidzią było "Wycianie i wklejanie papierowych obietków aplikacji Word" czy coś takiego/

26.03.2006
22:38
[17]

pawkaz [ Konsul ]

MERC123 -> Rozumiem, że to jest Twoja odpowiedź na sens życia? :>

26.03.2006
22:40
[18]

MERC123 [ Konsul ]

Tak.

26.03.2006
22:41
[19]

WinSxS [ Pretorianin ]

Moim sensem życia jest zaliczanie.

26.03.2006
22:42
[20]

BBC BB [ massive attack ]

Raz byłem w sklepie i spotkałem koleżankę, powiedziała ze jutro jest koniec a ja na to ze nie iwem a ona uciekla a ja sie przestraszylem i kupilem cukier

26.03.2006
22:47
[21]

Aceofbase [ El Mariachi ]

...i tam powinien byc taki duzy latawiec

26.03.2006
22:47
smile
[22]

ExistoR [ ARABIC lands! MERHABA! ]

26.03.2006
22:56
smile
[23]

Szef Nazguli [ Mr. Evil Cheater ]

*wali głową w ścianę*
Brakuje teraz tylko sowy i "O RLY".

26.03.2006
23:06
smile
[24]

Bajt [ O RLY?! ]

Mowisz - masz :)

27.03.2006
06:14
smile
[25]

kowalskam [ Senator ]

hehe

27.03.2006
07:34
smile
[26]

Zymek_1 [ Oficer ]

lol

27.03.2006
09:00
smile
[27]

Paradox [ Konsul ]

Sympatyczny wątek.

27.03.2006
09:21
[28]

MacGawron [ Generał ]

Wyjasni mi ktos w koncu o co chodzi z tym O RLY?

27.03.2006
09:25
[29]

MERC123 [ Konsul ]

oh really? dlaczego sowa nie pytaj.

27.03.2006
09:30
smile
[30]

NoLog [ Pretorianin ]

rotfl

27.03.2006
10:05
[31]

Herr Flick [ Wyjątek Krytyczny ]

Wczoraj właśnie zainstalowałem WORDa, następnego dnia nadaje już mi on sens życia...
Komputery to przyszłość ... zaiste ;)

27.03.2006
20:56
smile
[32]

Marrovack [ Konsul ]


Raz byłem w sklepie i spotkałem koleżankę, powiedziała ze jutro jest koniec a ja na to ze nie iwem a ona uciekla a ja sie przestraszylem i kupilem cukier

27.03.2006
20:58
smile
[33]

Buggi [ Konsul ]

Bajt ---> a ja mam lepszą

31.03.2006
22:37
smile
[34]

Ich spiele Klavier [ Konsul ]

Spytałem się tego spinacza co należy zrobić aby dostać się do nieba ten mi wyświetlił:

-Otwieranie plików na serwerze sieci WEB

31.03.2006
22:42
smile
[35]

Marrovack [ Konsul ]

Wreszcie objawiona nam została prawdziwa droga do zbawienia!
od dziś wszyscy otwierajmy pliki na serwerze sieci WEB a królestwo niebieskie będzie należało do nas

31.03.2006
22:43
smile
[36]

^_^czacha^_^ [ JPD ] [ Don Corleone ]

31.03.2006
22:48
smile
[37]

WolverineX [ I hate n00bs ]

niezle

31.03.2006
22:55
smile
[38]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

>>>

31.03.2006
23:31
smile
[39]

chaber van dall [ Konsul ]

31.03.2006
23:42
smile
[40]

WolverineX [ I hate n00bs ]

chaber ROFL

31.03.2006
23:43
smile
[41]

roomzi [ flyin' fella ]

chaber van dall----->>> LOL :)

31.03.2006
23:44
smile
[42]

Łysack [ Mr. Loverman ]

31.03.2006
23:49
smile
[43]

Narmo [ nikt ]

Ale są pytania, na które nawet WORD nie zna odpowiedzi -->

31.03.2006
23:53
smile
[44]

...:::ja:::... [ Niewidzialna ]

LOL ten Word jest bardzo dobry! Praktycznie na wszytskie pytania zna odpowiedz... Praktycznie:P

01.04.2006
10:03
smile
[45]

Mierosisko [ Pretorianin ]

01.04.2006
10:05
[46]

Ward [ Senator ]

sens życia wg........... WARDA:)

mam opowiedzieć ??????
zaraz się zastanowię i opowiem

01.04.2006
10:09
smile
[47]

Shifty007 [ The Screaming Eagles ]

01.04.2006
10:09
smile
[48]

Ward [ Senator ]

ups !
jeśli wg. WORDA , to nie napiszę nic pierwszego kwietnia ;->

01.04.2006
10:21
[49]

Taikun44 [ Michael Scofield ]

Narmo --> nie ma sie co dziwic na to pytanie znaja odpowiedz jedynie wybrańcy

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.