GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Shogun: Total War

03.08.2001
15:58
[1]

wolkov [ |Drummer| ]

Shogun: Total War

Co powiecie na temat Shoguna? bo ja powiem tak: od grudnia 2000 na półce u mnie leży (oryginal - swiezy i pachnący, po korzystnej cenie:)) i jeszcze nie ciosałem w niego:) zanim to zrobię z czystej ciekawości usłyszałbym kilka opinii na temat tej gierki. I prosze sie nie dziwic, ze jeszcze nie grałem, choć wiem, że to trochę nienormalne:)))) pozdrówka - wolkov

03.08.2001
16:03
smile
[2]

Misza [ Prefekt ]

odpowiem Ci krótko - naprawdę warto...

03.08.2001
16:12
smile
[3]

wolkov [ |Drummer| ]

:))Mój apetyt na Shoguna rośnie - czy ktoś coś jeszcze napisze? u kuzyna (od którego grę kupiłem) widziałem, że jest pięknie wyczesana, te oddziały, bitwy, mniamm:PP. Gra od ponad pół roku leży - ale ze mnie leser:P

03.08.2001
16:18
[4]

Attyla [ Legend ]

Gierka jest naprawde super i warta grzechu...

03.08.2001
16:21
[5]

Acidus [ Centurion ]

Gierka jest pierwsza klasa Jest o tyle dobra że można ją skończyć w kilka godzin (wersja dla leserów) lub w pełni się ja delektować (samemu prowadzić bitwy) - gorąco polecam Nie ma jak puścić tysięczną armię do ataku (w 3D) pozdro :)

03.08.2001
16:42
smile
[6]

Pijus [ Legend ]

Akurat temat dla mnie na czasie! Wlasnie pare dni temu zaczalem sobie grac w Shoguna. Na poczatku podchodzilem do niej nie pewnie, ale teraz jestem nia zachwycony! Super strategia, w ktorej najwiekszym smaczkiem sa bitwy 3D dosc sporych armi. A jeszcze sa tez inne slodyzce, ktorych jeszcze nie probowalem - np. wojownicy ninja backstabujacy wrogiego generala:)) Jednym slowem - nie badz leserem i zagraj - naprawde warto!!!

03.08.2001
17:15
smile
[7]

wolkov [ |Drummer| ]

Super! tego się spodziewałem, dzięki ogromne za wszystkie komentarze i oczywiście proszę o następne;) pozdro - wolkov

03.08.2001
17:22
[8]

wolkov [ |Drummer| ]

›:OOO - to był mój post nr 900:)) sory musiałem to tutaj napisać:))

04.08.2001
22:04
smile
[9]

Pijus [ Legend ]

Pytanie do wszystkich samurajow , ktorzy posiadaja polska wersje Shoguna!!! Otoz wiem ,ze na oryginalna wersje S:TW wyszedl juz patch (bodajze v1.01 czy jakos tak), ktory likwiduje wiele bugow i niedorobek (m.in. to, ze uciekajacy przeciwnik ma premie do ataku). Szukalem wiec polskiego patcha, lecz niestety bezowocnie. Moze wy cos wiecie - z gory dziekuje!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.