GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zakup w sklepie u Golasów

21.03.2006
21:28
smile
[1]

EG2004_26916486 [ Legionista ]

Zakup w sklepie u Golasów

Otóż.Mając do dyspozycji punkty Golasów za Roczne abonamenty(od 3 lat) oraz za zakup EG(też od 3 lat)postanowiłem zakupić "unikatowy"kubek Golasów(fajnie wyglądał na fotce)Przeznaczyłem więc 150 goli na 1-miesięczny abonament Golasów ,a drugie 150 na ten "unikatowy "kubek"czekałem miesiąc ,a kubka nie otrzymałem.Postanowiłem napisać .otrzymałem odpowiedz,że sprawdzą i jak nie wysłany ,to w najbiższy poniedziałek przesyłka zostanie wysłana.Mineło juz 3 poniedziałki, a ja nadal popijam sobie z mojego starego kubeczka.Zadnej przesyłki do dzisiaj nie otrzymałem,nawet żadnej informacji.Więc straciłem 150 Goli.A mogłem przeznaczyc to na przedłużenie abonamentu o 1 miesiąc.Wtedy miałbym gdzies do maja przyszłego roku.DEałem sie nabic w butelkę.Więc otrzegam potencjalnych nabywców "KUbka",nie dzjcie sie nabić w ...kubek.

21.03.2006
21:31
[2]

Raziel [ Action Boy ]

no nie gadaj:/ a ja juz tu 5 lat zbieram gole na kubek:/

21.03.2006
21:36
smile
[3]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

Krecią robotę odwalasz :) To, że Tobie się nie udało nie znaczy, że innym się nie uda :D

Ja w każdym razie ryzykuję. :D

Pozatym napewno nie "straciłeś" Tych punktów, ponieważ napewno uda się z tym coś zrobić. Może właśnie po założeniu tego wątku. Zapłaciłeś, nie otrzymałeś ... Wina leży po stronie sklepu Golasów. Masz prawo walczyć ! :) A czy się poddasz czy będziesz dalej się ubiegać to Twoja sprawa ... :]


21.03.2006
22:23
smile
[4]

EG2004_26916486 [ Legionista ]

Nie rozchodzi mi się o ten "Kubek" tylko o zasady.Wystarczy ,że inni nas robia w 'Kubek" czyzby przykład szedł w "GÓRY"???????????

21.03.2006
22:46
smile
[5]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

EG2004_26916486 --> Nie sadzisz, ze po to sa odpowiednie maile zeby z nich skorzystac? Widze tez, ze jestes jasnowidzem, skoro od razu znalazles winowajcow... (czytaj: osoby, ktorym nie chce sie wysylac kubkow :P)

Prosze, tu masz odpowiedni link:
https://www.gry-online.pl/p100.asp?ID=9

21.03.2006
22:51
[6]

EMILL [ Idzie nowe - stay tuned ]

Stranger - pisal przeciez, ze wysylal maila, ktory nie dal zadnego rezultatu

21.03.2006
22:53
[7]

Stranger [Gry-OnLine] [ Reno 911 ]

EMILL --> A nie sadzisz, ze lepiej bedzie ponownie go wyslac lub poszukac innego maila do osob zajmujacych sie takimi reklamacjami? Watpie zeby zalozenie watku na forum moglo w jakikolwiek sposob w tym pomoc... Zreszta w szczegoly nie zamierzam sie wdawac, bo nie jestem upowazniony do takich rzeczy, a poza tym nie znam szczegolow. :)

22.03.2006
09:50
[8]

pokropekkk [ Pretorianin ]

Stranger --> Skoro pisał i nie dostał odpowiedzi, to co ma zrobić? Gol powinen być chyba poważną firmą, bo na razie wygląda na to, że liczy iż klient zapomni i będzie spokój. A założenie wątku, to chyba najlepszy pomysł, bo dowie się o tym więcej osób i może nie popełni podobnego błędu.

22.03.2006
10:13
[9]

Soulcatcher [ Prefekt ]

Tak pisał, dzisiaj rano dostałem od niego emaila :

"zamówiłem za 150 Golasów Wasz "unikatowy" kubek do "wszelkich " płynów.Stwierdzm jedno!!! zostałem OSZUKANY.Do dzisiaj takowego nie otrzymałem,chociaż wcześniej informowałem,że przesyłka nie doszła.Dziekuję więc Wam droczy "OSZUŚCI"wypierdoliłem 150 Golasów na Wasz "ZajebanY" Kubek" Sram na Wasza współpracę.Byłem grzeczny do czasu.Weżcie sobie te 150 pub\nktów i wsadzsie w dupę.Więcej mnie nie oszukacie.Srał na Was pies.A za te punkty mogłem sobie przedłuzyc abonamentt na miesiąc.Reztę dopiszę na Forum niebawem.Jesteście mizerni!!!!!!!!!!!!!."

EG2004_26916486 to twój email ? wysłałem go kolegom zajmującym się wysyłką, myslę że zmotywowałeś ich tak że od rana wysyłają ci dziesiątki nowych kubków.
Zapomniałeś też o drobnej sprawie, ty nie kupiłeś tego kubka tylko wybrałeś go sobie jako nagrodę w naszym konkursie, nigdzie nie jest napisane że masz go dostać w 3 dni od chwili zgłoszenia, normalnie trwa to tydzień, czasami dłużej, ale zawsze wysyłamy to co mamy wysłać. W konkursach realizowanych w gazetach czy przez dystrybutorów zdarza się że treba czekać miesiące na nagrodę. Jesteś dorosły to podnieś słuchawkę i zadzwoń, dostaniesz od ręki informację. Jakkolwiek osobiście nie radzę ci "srać" na osobę po drugiej stronie sułuchawki. Mozęsz też w każdej chwili przyjść o odebrać sobie kubek osobiście.

pokropekkk ---> niby co mamy zapomnieć ? jeżeli wliczysz w to ludzi płacących SMSami to realizujemy do 20 000 tranzakcji miesięcznie, czy jesteś sobie w stanie wyobrazić że jakaś przesyłak może zginąć czy przekracza to twoje możliwości?
Powiem więcej że każdego dnia dostajemy 2 - 3 zwrotki tego co wysłaliśmy (oczywiście płacimy za te zwrotki), czy ci ludzie którzy nie odbierają też mogą pisać że ich oszukaliśmy?

22.03.2006
10:19
smile
[10]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Po takim mailu, jakbym dostał ten kubek, to na pewno nie piłbym już z niego. :]

22.03.2006
10:20
[11]

MERC123 [ Konsul ]

Panie Soulcatcher powiem Ci ze masz racje odnosnie ze kolega mogl podniesc sluchawke i zadzwonic... ale czy chcialbys byc zjebany jak bura suka? Ja raczej nie... a brak odpowiedzi na maile swiadczy o niepowaznym podejsciu do klienta... Pozatym ten kubek w pewnym sensie kupil, bo jesli oplacal jakies abonamenty kupowal w sklepie to dostawal darmowe punkty za wlozona gotowke. Powiem Ci jedno... nie dajesz rady to zatrudnij wiecej pracownikow... dlaczego w innych firmach w pelni komercyjnych moge dostac rzetelna odpowiedz w ciagu kilku minut... jest osoba ktora za to odpowiada i od 8-22 odpisuje na maile? A Wy w koncu tez jestescie komercyjni...

22.03.2006
10:23
smile
[12]

eJay [ Gladiator ]

Haha mail klasyk:D

22.03.2006
10:24
smile
[13]

piokos [ Mr Nice Guy ]

ja mam jeszcze pytanie odnośnie maila: "wsadzsie w dupę"

jak można się wsadzić w dupę?

22.03.2006
10:26
[14]

Soulcatcher [ Prefekt ]

MERC123 ---> ale my odpisujemy na emaile cały czas, a nasz telefon jest czynny of 9.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku. Skąd twoja pewność że nikt koledze nie odpisał? Skąd pewność że nie otrzymał kubka? Skąd pewność że go wogóle zamówił? Większość osób skłądających zamówienia jest zadowolona i nigdy nie zdarzyło się aby ktokolwiek nie został załatwiony pozytywnie. Nawet taki (...) jak kolega powyżej dostanie swój kubek nawet jeżeli będziemy musieli wysyłać mu go ponownie, za trzecim razem dostanie go kurierem za potwierdzeniem.

22.03.2006
10:32
[15]

MERC123 [ Konsul ]

Soulcatcher ---> jesli jest tak jak mowisz zwracam honor. Jakis dzieciak.

22.03.2006
10:48
smile
[16]

Arczens [ Legend ]

pikos =>Po takim mailu, jakbym dostał ten kubek, to na pewno nie piłbym już z niego. :]

True, true... To prawie jak nawrzeszczec na kelnera i kucharza zanim dostanie sie posiłek ;)

Btw. Kubek nie jest za 190 goli ?

22.03.2006
10:50
smile
[17]

Goozys[DEA] [ Solid Security ]

Jakie 150 GOLi... już 190 GOLi.

22.03.2006
10:50
[18]

pani_jola [ Generaďż˝ ]

piokos-->jak można się wsadzić w dupę?
oj mozna :)

22.03.2006
10:52
smile
[19]

Widzący [ Senator ]

Arczens-> porównanie chybione, sam "nawrzeszczałem" i na kelnera i na kucharza jak po 50 minutach oczekiwania nie dostałem jeszcze swojego dania.

22.03.2006
10:54
[20]

Scatterhead [ P ]

W sumie normalny odruch, ale można grzeczniej....

22.03.2006
10:55
smile
[21]

SamFisher [ Mistrz Ścinania Riposty ]

Też bym już się nie odważył pić z takiego kubka po wysłaniu tego typu 'motywującego' maila.

edit: ta eksklamacja na końcu ma w sobie tyle ekspresji :)

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.