GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

straszne strachy itp

20.03.2006
17:52
smile
[1]

imperator00 [ Pretorianin ]

straszne strachy itp

mam nadzieję że ktoś z was miał jakąś straszną przygode/historie

20.03.2006
17:55
smile
[2]

Mortan [ ]

Taaa mialem komisa na drugim roku ...

20.03.2006
17:56
smile
[3]

matisf [ X ]

ja zlapalem dzisiaj gume :(

20.03.2006
17:56
[4]

imperator00 [ Pretorianin ]

hehe

20.03.2006
17:57
[5]

imperator00 [ Pretorianin ]

nie o to mi chodzi
chodzi mi o jakieś duchy czy ktoś widział itp.

20.03.2006
17:57
smile
[6]

Paradox [ Loon ABO mode ]

Nieuk, nieuk!

20.03.2006
17:57
smile
[7]

_ramadan_ [ Król sedesu ]

wyj*bałem się ryjem na chodnik i złamałem nos






PS. 300 zeta z PZU xD
PS2. ducha widziałem jak piłem spirytus

20.03.2006
17:57
[8]

imperator00 [ Pretorianin ]

no bo ja tak

20.03.2006
17:57
[9]

Lord Deemon [ Ogame Player ]

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=4593432
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=4532237

20.03.2006
17:57
[10]

imperator00 [ Pretorianin ]

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

20.03.2006
18:11
[11]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Dziś dentystka wyrywając mi górną szóstkę rozpruła mi pół dziąsła. W domu wyplułem pół litra krwi, a teraz z rany wychodzi mi kawał mięcha.
Wystarczająco straszne?

20.03.2006
18:13
[12]

gigi1237 [ Pretorianin ]

jakaś starsza pani mnie zaczepiła na ulicy. Myślałem że sie posram

20.03.2006
18:15
[13]

Flet [ Fletomen ]

No wczoraj wieczorem zaczepił mnie Żbik i krzyczał do mnie... bambooocha. Brr...

20.03.2006
18:27
smile
[14]

imperator00 [ Pretorianin ]

hehe

20.03.2006
18:27
[15]

imperator00 [ Pretorianin ]

a ja miałem w snach i na sera z 1000

20.03.2006
18:28
smile
[16]

imperator00 [ Pretorianin ]

ale i tak mi chodzi o ZJAWISKA NIE WYJAŚNIONE!!

20.03.2006
18:29
[17]

Lord Deemon [ Ogame Player ]

imperator --> to zajrzyj do linkow ktore ci wczesniej dalem

20.03.2006
18:32
smile
[18]

imperator00 [ Pretorianin ]

oki
już pierwszą czytałem

20.03.2006
18:33
[19]

Solesar [ Guardian Angel ]

imperator00 --> Wyobraź sobie że wczoraj w lodówce miałem kefir natomiast dzisiaj go tam już nie było.. To dopiero jest nie wyjaśnione.

20.03.2006
19:00
smile
[20]

imperator00 [ Pretorianin ]

no dosyć

20.03.2006
19:02
smile
[21]

sHrekX [ Pretorianin ]

Siedziałem sobie na ławce, a za mną szło stado skinów, myślałem że dostanę boota na plecy.>..
Bardzo siębałem<>><

20.03.2006
19:04
smile
[22]

Mazio [ Mr Offtopic ]

mi ktoś kiedyś wypił całe wino z barku!

20.03.2006
19:07
[23]

sHrekX [ Pretorianin ]

Wspólczuje Mazio....

20.03.2006
19:08
smile
[24]

Deepdelver [ Legend ]

Wypiłem kiedyś całe wino z barku i nawet nie wiem komu.

20.03.2006
19:08
smile
[25]

Mazio [ Mr Offtopic ]

podejrzewałem krasnoludki, ale odkąd skazałem ich herszta na ćwiartowanie jajcarnią przestały mnie odwiedzać...
jestem bezradny i muszę się napić :P

20.03.2006
19:28
smile
[26]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

taaaa

spaliłem z kumplami troche zielonego i mnie zamknięte drzwi po wsi ganiały :/


to nie było wtedy smieszne.... O_o

20.03.2006
19:30
smile
[27]

Mazio [ Mr Offtopic ]

i nadal nie jest :))

20.03.2006
19:33
smile
[28]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

róbcie chociaż te spoilery, bo jak wejdzie ktoś nieprzygotowany, to bedzie mu sie potem śniło po nocach :)

20.03.2006
19:57
[29]

Laios [ Zarzew ]

W nocy jest ciemno.
mamo to straszne !

20.03.2006
19:58
[30]

Maxblack [ MT ]

dzisiaj wchodzę na uczelnie... patrzę, a na tablicy lista skreślonych studentów... niestety się załapałem... co jest ciekawe bo miałem przedłużenie sesji do 30 marca i terminy na poprawke 2 egzaminów uzgodnione.

20.03.2006
20:12
smile
[31]

wilqu [ Pretorianin ]

Otwieram lodówke a tam stoi tylko puste opakowanie po moim sześciopaku piwa!!!koszmar...

20.03.2006
20:15
smile
[32]

imperator00 [ Pretorianin ]

hehehehehheehheheheheheheheheheheehno normalnie horror,wiesz??;/

20.03.2006
20:16
smile
[33]

_ramadan_ [ Król sedesu ]

Ja dzisiaj miałem na dodatek polak z taką paskudną, obleśną, śmierdzącą i niedomytą babą (pozdro!), która potrafi wypluć w czasie jednej lekcji ze swojej śmierdzącej ziapy ok. 1 litra śliny (chcieliśmy składać się żeby kupić jej na dzień nauczyciela błotnik do roweru)! Na dodatek siedzę na pierwszej ławce. Nie muszę mówić jaka to straszna rzecz?

20.03.2006
20:17
[34]

imperator00 [ Pretorianin ]

a mojemu bratu ktoś kiedyś zpalił całe 2 paczki fajek
i co??

20.03.2006
20:23
smile
[35]

NoLog [ Pretorianin ]

zpalił powiadasz...

20.03.2006
20:24
[36]

Laios [ Zarzew ]

imperator , zalewasz?! POWAGA?! o kurde

20.03.2006
20:43
smile
[37]

imperator00 [ Pretorianin ]

no jak najbardziej

20.03.2006
20:44
[38]

imperator00 [ Pretorianin ]

i ja też sę nie ciesze,bo zabrał mi kase na następne 2

20.03.2006
20:48
smile
[39]

Fifura [ RHCP ]

Ja widziałem ducha w grze :P

20.03.2006
20:49
[40]

imperator00 [ Pretorianin ]

w mjakiej?

20.03.2006
21:00
[41]

Łysack [ Mr. Loverman ]

a ja widziałem duszę, kota i piosenkarkę w jednej osobie... jakby tego jeszcze mało było to po angielskiemu się zowie...
Soulcatcher => Soul-Cat-Cher
YTS YMPASYBUL O_o

20.03.2006
22:02
[42]

zylla [ Dezerter ]

_ramadan_ --- mogliscie jej kupic rynne :p

20.03.2006
22:03
smile
[43]

_ramadan_ [ Król sedesu ]

zylla ---> mogłaby się obrazić

20.03.2006
22:11
[44]

zylla [ Dezerter ]

a błotnik to juz nie :p

21.03.2006
13:01
[45]

imperator00 [ Pretorianin ]

hehe

21.03.2006
13:04
[46]

Zalogowany [ Niezalogowany ]

Nie spamuj, to po pierwsze.
Ja widziałem kręgi w zbożu, w Wylatowie, fajna sprawa :)

21.03.2006
13:04
smile
[47]

imperator00 [ Pretorianin ]

na żywo??

21.03.2006
13:05
[48]

imperator00 [ Pretorianin ]

o matko,

21.03.2006
13:47
[49]

...Cannibal... [ Pretorianin ]

a ja widziałem talibów w klewkach

21.03.2006
13:47
[50]

imperator00 [ Pretorianin ]

moze mi ktoś powie,czy straszny jest film:siła strachu?

21.03.2006
13:52
smile
[51]

Apocalyptiq [ Konsul ]

imperator00 ---> tego filmu nie widziałem, ale polecam całą serie strasznych filmów:D

21.03.2006
14:00
[52]

imperator00 [ Pretorianin ]

na przykład?

21.03.2006
14:01
[53]

Zalogowany [ Niezalogowany ]

"Straszny film"

21.03.2006
14:04
[54]

imperator00 [ Pretorianin ]

to nie jest horrror tylko jakaś beznadzieja obsceniczna

21.03.2006
16:29
[55]

imperator00 [ Pretorianin ]

a kto oglądał kolebke strachu?

21.03.2006
17:29
[56]

imperator00 [ Pretorianin ]

lub coś w tym stylu?

18.11.2006
17:40
[57]

Było imperator-jest predator:) [ Legionista ]

sHreKx-------->A do jakiej kultury należysz?To ja imperator00.Bo jam być punk.

18.11.2006
17:43
smile
[58]

Loon [ jaki by tu stopien? ]

Ja jestem skinem!

18.11.2006
17:44
[59]

jacek119 [ Konsul ]

imperator00 [ Pretorianin ]

ale i tak mi chodzi o ZJAWISKA NIE WYJAŚNIONE!!


Dziś z niewyjaśnionych przyczyn zawiesił mi się Windows

18.11.2006
17:49
smile
[60]

Xaar [ Uzależniony od Marysi ]

votekick Było imperator-jest predator:) 6 - user is an idiot. Votes needed 1/10

18.11.2006
17:53
[61]

Było imperator-jest predator:) [ Legionista ]

Ja bym spierdzielał gdybym zobaczył skinów

18.11.2006
17:54
[62]

Xaar [ Uzależniony od Marysi ]

a po czym poznasz że ktoś jest skinem?

18.11.2006
18:00
[63]

Było imperator-jest predator:) [ Legionista ]

Po jego łysej glacy i skórze na skórze.

18.11.2006
18:01
[64]

ShinChanMun [ Pretorianin ]

Xaar ----> 1.Yes

18.11.2006
18:02
[65]

McClanesHungOver2 [ Generał ]

Widzieliśmy z koleggą wychodząc z imprezy o 5 rano jak chłopa jebnął samochód i złamał mu kręgosłup. Gość wyleciał do góry jak szmaciana lalka. Widzieliśmy to na żywo -nie polecam nikomu

18.11.2006
18:07
smile
[66]

Xaar [ Uzależniony od Marysi ]

tzn jeśli bym np był po chemioterapii to by znaczyło że jestem skinem? Albo np taki wyłysiały facet po 50? Albo taki mały, łysy bobasek? :>

18.11.2006
18:31
smile
[67]

pablo397 [ sport addicted ]

czytalem te watki co umiescil 'Lord Deemon' i az mnie ciarki przeszly :/
od siebie tez mam pare takich 'historii'... jest ich troche i jest troche pisania, ale nie mam teraz ochoty sie zaglebiac. moze kiedys jak znajde czas...
w skrocie moje historie to 'otarcia o smierc'. duzo ich bylo... az dziw bierze, ze jeszcze chodze po tym swiecie... wymienie pare:
mieszkam niedaleko olsztyna i dojezdzam busami. jak wracam z olsztyna do domu to bus zatrzymuje sie na przystanku, natomiast moja wioska jest po drugiej stronie ulicy.musze dodac, ze jest to droga krajowa i samochody ladnie zapier... przez caly dzien. trzeba porzadnie uwazac. a ja uwazam siebie za bardzo 'uwaznego' zazwyczaj na swiatlach zawsze sie rozgladam nim wejde na przejscie dla pieszych. i jak wracam do domu i przechodze przez moja 'autostrade' to rozgladam sie kilka razy...zawsze... ten jeden raz zapomnialem... zlosliwosc rzeczy, ze prawie o jeden za duzo...
razem ze mna wysiadlo kilka osob. szedlem razem z nimi, z glowa w dole wyjatkowo zamyslony (nie pamietam o czym tak zawziecie myslalem). przede mna szly dwie dzwieczyny, katem oka widzialem ich nogi (glowe mialem w dol spuszczona). zaczely przechodzic przez ulice, ja bezmyslnie za nimi. nie zauwazylem ze tylko jedna weszla, druga zostala. gdy bylem juz prawie na srodku ulicy momentalnie sie zorientowalem 'co ja robie?!'. w tym samym momencie uslyszalem przerazliwy krzyk 'Ania stoj!!' i stanalem jak wryty. w tej chwili obok mnie przejechal pozadnie rozpedzony tir. na szczescie dziewczyna i ja zdazylismy sie w ostatniej chwili zatrzymac i cofnac. dopiero sie zorientowalem, ze wszyscy ludzie zostali na przystanku i czekali az tir przejedzie tylko ta dziewczyna (no i ja) weszla na ulice. kierowca tez nas widocznie nie widzial, bo nawet nie zwolnil czy zatrabil... nie powiem duzo by z nas nie zostalo jak by taki rozpedzony 20-tonowy pojazd nas potracil :/
co zadecydowalo, ze mimo tego iz zawsze staram sie uwazac, co moja dziewucha okresla czasami jako paranoja, a w tym wypadku nie rozejrzalem sie? i tylko przypadek uratowal mnie od niechybnej smierci?
cdn.

18.11.2006
18:45
[68]

pablo397 [ sport addicted ]

druga historia:
tym razem tez przez moja nie uwage i glupote (kurde wyjdzie, ze sam sobie jestem winien :P ale to tylko te dwa przypadki, reszta to moich 'wypadkow' to kwestia przypadku czy losu)
a mianowicie jeszcze w szkole sredniej wymyslilem, ze zerwiemy sie z kumplem z lekcji i pojdziemy krew oddac (juz to pare razy robilem). idac do centrum krwiodactwa zrobilismy sobie skrot przez dworzec zachodni. bedac na dworcu trzeba przejsc na druga strone torow. sa dwa wyjscia: przez przejscie podziemne (smierdzi okropnie, ciemno, zimno, wilgotno, wpieprz mozna dostac, dluzsza droga) albo szybko przebiec przez te pare torow. ja mialem zamiar isc przejsciem, ale kumpel mowi zeby dac sie na spokoj, szybciej bedzie jak poleziemy torami. stoimy przy torach ja z lewej, kumpel po prawej stronie (na wprost tory).najpierw obowiazkowe zbadanie czy nie jedzie zaden pociag (byla 9 rano, ruch raczej maly) spojrzenie w lewo - nic nie widac, spojrzenie w prawo - nadal nic nie widac, kolejne spojrzenie w lewo - nie ma pociagu zadnego - mozna isc. i jak juz wyciagalem noge na tory aby przejsc to moich uszu dobiegl okropnie glosny odglos 'syreny' pociagu... zdazylem cofnac noge, gdy podmuch pociagu mnie az odrzucil do tylu... zbieg okolicznosci ktory mogl mnie kosztowac zycie byl niesamowity.okazalo sie, ze na pierwszym torze ktory chcielismy przejsc, z prawej strony (czyli strona w ktora na ktora sie mniej uwaza, zawsze uwazniej patrzymy na lewo, bo w polsce obowiazuje ruch prawostronny), jechal rozpedzony ekspress (po czym poznalem ze ekspress? ano po tym, ze nie zatrzymal sie na zachodnim tylko polecial dalej na glowny...) i do tego kawalek dalej byl zakret w prawo, dlatego go nie widzialem. jedynie przytomnosc maszynisty mnie uratowala od mojej glupoty i nie uwagi...
od tej pory na kazdym przejsciu czy innym przejezdzie z 5 razy sie rozgladam zanim przekraczam...
cdn...

18.11.2006
19:03
[69]

pablo397 [ sport addicted ]

no i trzecia historia, moim zdaniem najciekawsza:
bylo ta kilka lat temu na osiemnastce kumpla. siedzialem ze kompem jako 'dzidzej' i puszczelem muzyke. grubo po polnocy, gdy towarzystwo bylo ladnie wstawione podszedl do kompa starszy kumpel (ktory zreszta cwiczy pare ladnych lat jakies tam sztuki walki) niezle wstawiony i zaczal mi gmerac przy kompie zmieniajac muze, na taka jaka mu sie podoba. obok stala moja dziewczyna i jeszcze jeden kumpel. zdenerwowalem sie (co mi tu bedzei muzyke motał?!) i odepchnelem go mowiac 'wez konrad spier...'. konrad jako ze byl wstawiony niezle to sie troche zdenerwowal, ze go tu wyzywam i chcial mi dac nauczke. zlapal mnie od tylu ramieniem za szyje i zaczal dusic.byl pijany wiec nie panowal do konca nad swoja sila i troche przesadzil. ja czerwony na twarzy, nie moglem tchu zlapac i ledwo wykrztusilem 'konrad co ty...!?' i wtedy -nie wiem jak to nazwac -odplynalem. to co sie dzialo pozniej znam z relacji osob ktore byly przy tym. moge jedynie opisac co wtedy czulem. a czulem sie -nie smiac sie, nie jest takie smieszne jak to sie przezyje samemu-bosko... troche juz nie pamietam szczegolow, ale postaram sie najdokladniej opisac to co czulem i 'widzialem'? tak jak by nagle zostawic swoje cialo i wyrwac sie gdzies wysoko w kosmos. przed oczyma mialem miliony barw, wszystko wirowalo, szalalo. czulem cos troche podobnego jak intro do gry 'Black&White' (kto widzial, od razu sie domysli). nagle w ulamku sekundy poczulem sie jak cos mnie sciaga na dol spowrotem i wtedy sie ocknalem. dla mnie to wszystko trwalo chwilke, uczucie takie jak macie jak sie zamyslicie. czlowiek potrzasa glowa aby sie ocknac. i tak sie wtedy czulem, jak bym sie 'ocknal'. patrze troche zdzwiony (nie rozumialem co sie dzieje) na ludzi dookola. ich twarzy chyba nigdy nie zapomne... jak to sie mowi 'mieli miny jak by ducha zobaczyli'. wszyscy bladzi na twarzach, moja dziewczyna cala zaplakana. patrze sie na nich i mowie 'ej, o co biega?'. wtedy sie tez zorientowalem (nie smiac sie!), ze mam mokre spodnie...zsikalem sie. za chwile dziewczyna rzucila mi sie na szyje i zaczela cos tam krzyczec ale ja nie rozumialem, bo bylem zbyt oszolomiony. pozniej dopiero ludzie ktorzy byli przy tym mi powiedzieli.
gdy 'kumpel' puscil mnie jak mnie dusil, padlem bezladnie na krzeslo. glowa mi sie 'dziwnie' odchylila w bok a z buzi wycieklo 'cos żółtego'. wtedy moja dziewczyna zaczela plakac i krzyczec, i bic kumpla ze co on mi zrobil. ten stal przez chwile jak wryty po czym zlapal mnie i zrobil mi 'wdech' (wpuscil powietrze w usta, takie cos jak sztuczne oddychanie). po tym natychmiast zerwalem sie i od razu zajelem sie komputerem a dopiero gdzies po sekundzie sie ocknalem i zaczelem sie patrzyc na nich (ja tego przy komputerze nie pamietam, ale wszyscy obecni byli co do tego zgodni). kumpel mnie wzial ze soba i zaczal przepraszac i tlumaczyc, ze tego 'wdechu' on sie nauczyl w swojej szkole walki i ze stosuje sie to gdy stanie akcja serca. tlumaczyl, ze musial mi cos nacisnac na gardle, i ze tam chyba jest taki punkt ktory odpowiada, wlasnie za takie rzeczy (zatrzymanie akcji serca)...
od tej pory jest jednym z moich najlepszych kumpli i powiedzial, ze wiecej mnie nigdy nie dotknie chocbym nie wiadomo co mu robil i ze wystarczy ze skine palcem on zawsze za mna obstanie.

nie powiem, to co wtedy czulem nie mozna opisac slowami... trzeba to widziec wlsanymi oczami...duszy?

18.11.2006
19:12
smile
[70]

|LoW|Snajper [ Generał ]

pablo397 ->> chciałbym to poczuc ze serce sie na chwile zatrzymuje i gdzies lece

18.11.2006
19:42
[71]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

Snajper>>>> ja bym raczej nie chciał

18.11.2006
22:15
[72]

arthemide [ Prawdziwa kobieta ]

pablo397 ---> no to gratuluje. Slyszales o smierci klinicznej? To wlasnie tak wyglada jak sie umiera. Im dluzej przebywasz w tym stanie, tym bardziej nie chcesz "wracac". Sa ksiazki o tym napisane. Wypowiedzi ludzi, ktorzy umierali. Na koncu jest kurtyna, zza tej kurtyny juz sie nie wraca. Poki nie zostaniesz tam wezwany, rozkoszuj sie zyciem tu na ziemi.

18.11.2006
22:16
smile
[73]

_kolo_ [ Czarny Kon ]

Jeśli ktoś ma ochotę na więcej, zapraszam na -->

19.11.2006
12:02
[74]

Było imperator-jest predator:) [ Legionista ]

Xaar--------->To z bobaskiem to nie ale jak facet jest w skórze to to jest skin.I ty możesz zostać skinem!

19.11.2006
12:14
smile
[75]

Xaar [ Uzależniony od Marysi ]

no dobra, a jak ktoś po prostu lubi chodzić w skórze i mu się wyłysiało na czubku głowy i postanowił się ogolić całkiem na łyso bo głupio wyglądał - to co wtedy?

19.11.2006
12:23
smile
[76]

Dziobak_90 [ Pretorianin ]

Śmierć kliniczna? Hmmm.... Temat rzeka.

19.11.2006
16:41
[77]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

mam kilka dziwnych historyji (i tak pewnie nikt nie uwierzy)
1. Przyśniła mi sie śmierć dwóch osób. Jeden gość (moj sąsiad) umarł na zawał (tak jak we śnie), a drugi po prostu umarł. Niestety niedawno mi sie przyśnił moj brat cioteczny, ktory rozbił sie renówką (we śnie)i własnie kupil sobie samochód i pytam sie go jaki? Odpowiedział Renault. Niestety brat mi wiśi trzy stówki i musze mu je szybko odebrać. :)

2. Mieliśmy ognisko z kumplemi i nagle 50m od nas coś swiecącego spadło na łąke (w wiosce mieszkam). To coś miało średnice 40 cm i wypaliło kółko o średnicy 10 metrów.

3. Byłem u kumpla i nagle sama pękła stojąca na stole szklanka.

4. Kumpel (mietek) mial takiego sąsiada. Był on stolarzem i umarł. Szliśmy razem nocą od innego kumpla do mietka i w tym domu co zmarł ten gość swieciło sie swiatło i słychać było walenie młotkiem.

19.11.2006
16:59
smile
[78]

Zeus1990 [ Konsul ]

duch to po łacinie spirytus a wiec z duchu często widuje za często

19.11.2006
17:13
[79]

Adamek18 [ Spec Od Glupoty ]

EG2006_26717291>>ja na twoim miejscu po tym 4 zdarzeniu bym sie zasrał na smierc xD twe historyjki troche filmowe ale jezeli jes wsyztskie przezyles i sa autentyczne to :) GUD DŻAB !!

19.11.2006
17:21
[80]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

przecierz pisałem, ze nikt mi nie uwierzy...

z tą 4 to mogł ktos byc w domu, ale i tak uciekałem z kumplem

19.11.2006
17:28
[81]

Adamek18 [ Spec Od Glupoty ]

a czy ja pisze ze Ci niewierze.... WIERZE CI :D

19.11.2006
17:37
[82]

Było imperator-jest predator:) [ Legionista ]

Z czwartym przesadziłeś ale i tak Ci wierzę w 4.Wierzę w zjawiska pozaziemskie/paranormalne.A kto widział ducha w płaszczu w kapeluszu?Albo ufo?

19.11.2006
17:43
[83]

Xaar [ Uzależniony od Marysi ]

To co z tym łysiejącym facetem w skórze, predatorze?

19.11.2006
18:05
[84]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

nic nie przesadziłem
poprostu mogł tam ktos być z jego rodziny, ale kumpel mowi, ze tak jest codziennie jest (przynajmniej kiedys było, bo kumpla dawno nie widzialem)

19.11.2006
19:07
[85]

arthemide [ Prawdziwa kobieta ]

Prawda jest wszystko to, w co sie tak gleboko wierzy, ze wydaje sie to juz prawda.

19.11.2006
19:10
[86]

Volter_xD [ Pretorianin ]

Oj tak!!

19.11.2006
19:50
[87]

Było imperator-jest predator:) [ Legionista ]

Xaar----->Z nim może być różnie.Albo jest skinem albo nie.Najlepiej przedstaw się jako punk(jeśli on jest skinem)i zapytaj do jakiej kultury należy.Dostaniesz wpiernicz...ostro wpiernicz...

19.11.2006
20:49
smile
[88]

Xaar [ Uzależniony od Marysi ]

rozumiem że jako dziewięcioletni punk nie jedno już przeżyłeś i nie raz dostałeś od skinów. szacunek :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.