GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wymiana pudełka na grę

17.03.2006
10:56
[1]

Mondragorn [ Lunar Dragon ]

Wymiana pudełka na grę

Dwa dni temu dotarła do mnie paczka z GTA Vice City, ale okazało się, że jeden z uchwytów na instrukcję jest ułamany. Napisałem do wirtusa (tam kupowałem), a oni odpowiedzieli mi, abym napisał do polskiego dystrubutora gry - Cenegi. Napisałem, ale maila z odpowiedzią jeszcze nie dostałem. Piszę do was ponieważ chcę się dowiedzieć, czy może ktoś miał taką sytuację i wie czy sa jakieś problemy z wymianą pudełka bądź gry. Będę musał płacić za nowe pudełko?

17.03.2006
11:02
[2]

Matt [ I Am The Night ]

za pudelko nie bedziesz musial placic, ale bedziesz musial zaplacic za przesylke, co na pewno wyniesie wiecej niz koszt pudelka ;)

17.03.2006
11:04
[3]

ssummoner [ ]

Pudełko DVD (bo chyba o takie tu chodzi) kosztuje około złotówki, chyba zdołasz się poświęcić?
Koszt paczki przesłanej zwykłą pocztą wyniesie około 9 zł.

17.03.2006
11:04
[4]

Mondragorn [ Lunar Dragon ]

No to chociaż to dobre, że pudełko dostanę za darmo. Orientacyjny koszt przesyłki ktoś zna?

ssummoner -> Nie no, spoko stary, ale ja wolę już sobie super glue przykleić ten uchwyt zamiast trzymać grę w "gównianym" pudełku DVD.

17.03.2006
11:06
[5]

Matt [ I Am The Night ]

priorytetowa kosztuje ~10 pln - jak dla mnie gra nie warta swieczki

17.03.2006
11:09
[6]

Mondragorn [ Lunar Dragon ]

Matt -> Dla mnie warto. Jestem strasznym pedantem, w szczególności jeśli chodzi o gry i sprzęt. Dzięki za pomoc.

17.03.2006
11:11
[7]

Zielona Żabka [ Konsul ]

Paczka priorytetowa do 1kg kosztuje 6,5zł, a jak wyślesz poleconym to będzie jeszcze mniej.

17.03.2006
11:12
[8]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

A można kupić w sklepach takie pudełka? Grubsze, z tymi uchwytami na instrukcję?

17.03.2006
11:23
[9]

vult-q3 [ Konsul ]

?

17.03.2006
11:27
[10]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

U.V. Impaler - mozesz kupic u nas takie np. w Zenicie :) koszt okolo 1,50 -2 zł z tego co pamietam.

17.03.2006
12:13
smile
[11]

Ace_2005 [ The Summer ]

Cwani są w tym sklepie. Pewnie, najlepiej napisać, aby klient zgłaszał takie problemy u producenta, a nie w sklepie, bo po co z takim klientem mają się męczyć? Łaski nie robią! Muszą wyminić, a to, że koszty wysyłki poniesiesz, to chyba logiczne, co nie?!:DD

17.03.2006
12:26
[12]

Mondragorn [ Lunar Dragon ]

Ace -> Zgadza się. Tak jest najprościej. Masz problem? Co nas to obchodzi?!

17.03.2006
14:13
smile
[13]

Raz3r [ Generaďż˝ ]

Jestem strasznym pedantem, w szczególności jeśli chodzi o gry i sprzęt

Mondragon---> widze że masz takie same podejście do gier i nie tylko jak ja :). Ostatnim razem jak kupowałem grę tj. Lotr: Bitwa o śródziemię 2 to pudełko wybierałem przez 15 minut. Niestety trafilem na takie z dwiema przeciągłymi rysami i radosc z zakupu znikła :P.

17.03.2006
14:26
[14]

pokropekkk [ Pretorianin ]

Ace_2005 -> A co ma do tego sklep? Przecież on tego nie pakował, tylko sprzedaje, a więc jest pośrednikiem. To normalne, że skierował do dystrybutora.

17.03.2006
14:40
[15]

Plantator [ Prokonsul ]

Złóż reklamację u sprzedawcy - to on zawsze odpowiada za towar, który wydał konsumentowi.Sprzedawca nie może narzucać konsumentowi, by zaniósł towar do dystrybutora, jeśli konsument właśnie jemu chce złożyć reklamację.

17.03.2006
17:11
[16]

Dowodca_Pawel [ ETCS Clan ]

Rozróżniajcie te dwa typy sklepów. Sklep wysyłkowy nie rządzi się tymi samymi prawami co Empik na rogu. O ile Empik ma bezpośredni kontakt z klientem i musi za niego odpowiadać o tyle np. Wirtus.pl tego kontaktu nie ma i zapewne szybciej klient by dostał pudełko od dystrybutora, niż od sklepu.

17.03.2006
17:19
smile
[17]

Ace_2005 [ The Summer ]

Dowodca_Pawel ---> Ha, ha, dobre! Żartujesz, prawda? Np. kupujesz pralkę w sklepie, ona się psuje, a Ty idziesz do sklepu reklamować. Sprzedawca mówi Ci, że on za to nie odpowiada i, żebyś reklamował ją u producenta. I co? Zap***da*asz z pralką do producenta? Życzę Ci szczęścia w życiu! Plantator ma rację. Przeczytaj co napisał i nie wypisuj głupot!

17.03.2006
17:26
[18]

.:Jj:. [ The Force ]

Gdyby to było platynowe opakowanie to rozumiem..

17.03.2006
18:20
[19]

Plantator [ Prokonsul ]

jeśli kupiłeś grę przez internet to jest jeszcze prościej w ciągu 10 dni możesz ją zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny, sprzedający ma obowiązek poinformować Cię o prawie do zwrotu, jeśli tego nie zrobi, Twój czas do namysłu przedłuża się do trzech miesięcy.

17.03.2006
18:24
smile
[20]

Ace_2005 [ The Summer ]

Plantator ---> Powiedzą mu, że ma rację, ale pod warunkiem, że nie naruszył oryginalnego opakowania (w tym folii). Nasza Polska i ludzie, którzy myślą, że każdy pierwszy to głupek i da mu się wcisnąć każdą bajkę...

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.