GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Poszukujemy zapalonych grafików do pracy przy produkcji shootera 2d

14.03.2006
20:16
smile
[1]

_agEnt_ [ Konsul ]

Poszukujemy zapalonych grafików do pracy przy produkcji shootera 2d

Poszukujemy zdolnych i zapalonych grafików do pracy przy produkcji nowej gry - shooterze 2D

"Diggers". Gra jest strzelanką z widokiem "z góry", oparta jest o autorski engine i tak naprawdę projekt skłania się ku końcowi - nadszedł czas, by wykonać do niego grafikę. Gra tworzona jest w celach niekomercyjnych, jednakże jej silnik jest wersją lite enginu dużego projektu, nad którym rozpoczynamy pracę (Codename: Bad Toyz), który to docelowo ma być produkcją komercyjną.

Diggers jest grą polegającą na eksterminacji wrednych robali :) Gracz dostaje do dyspozycji zestaw broni (karabin, gazy bojowe, shotgun, rakietnica, działo plazmatyczne itd.), umiejętności i map, oraz szeroką gamę przeciwników do rozwalenia. Dodatkowo, na każdej mapie do dyspozycji gracza zostają oddane specjalne wieżyczki z działkami o dużej sile ognia - jednak nie jest możliwe ciągłe korzystanie z nich, gdyż po pewnym czasie przegrzewają się i muszą ostudzić. Oprócz tego do zdobycia są rozmaitego rodzaju bonusy - takie, jak: bullet time (spowolnienie gry), bullet stop (zatrzymanie pocisków na kilka sekund w celu skumulowania siły ognia), czy też freeze (czasowe zamrożenie robali).

Celem gracza jest, jak nie trudno zgadnąć, zabicie jak największej liczby robali, które falami pojawiają się na planszy i/lub wykonywanie założeń misji (np. dotarcie do pewnego punktu mapy lub zabicie określonego robala). Na mapie znajdować się mogą dodatkowe atrakcje, jak umocnienia - przeszkody dla robali (muszą się przez nie przegryźć), te jednak nie stanowią przeszkody dla gracza i jego pocisków. Są też oczywiście przeszkody, przez które nie mógłby się przedostać nawet sam Chuck Norris.

Gra pisana jest w C++. Obecnie mamy ukończone 70% gry (fully playable!). Funkcjonuje manager dźwięku (muzyka, sample).

Potrzebujemy grafików do stworzenia:
- map (teren, obiekty, przeszkody itp.)
- broni
- bonusów
- HUD
- robali (animacja, cienie)
- gracza (animacja, cienie)
- FX (pociski, particles)

Osoby, których szukamy muszą odznaczać się ogromnym zapałem, także umiejętnościami odnośnie tworzenia grafiki komputerowej (przypominam, że gra jest 2D). Dodatkowym atutem jest doświadczenie przy tworzeniu grafiki do podobnych projektów.

Projekt, jak już wspomniałem, ma charakter niekomercyjny, jednakże nie wykluczamy podjęcia dalszej współpracy przy tworzeniu ewentualnej produkcji komercyjnej.

Zainteresowani graficy proszeni są o przesłanie próbki swoich umiejętności oraz informacje o sobie pod adres: [email protected]

14.03.2006
23:07
[2]

_agEnt_ [ Konsul ]

Załączam kilka screenów z gry, są one jednak robocze.
Jak znajdą sie graficy, oczwiście będą mieli pełne pole do popisu :)

Może już niedługo całe forum będzie pykać w Diggersów :P

14.03.2006
23:08
[3]

_agEnt_ [ Konsul ]

I jeszcze jeden...

15.03.2006
07:39
smile
[4]

Makler_Cs_clan [ Chor��y ]

Mam pytanko. W jakich programach preferujecie robienie tej grafiki ?
Podajcie jakieś przykład.
PZDR

15.03.2006
08:02
[5]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Chłopie, tylko nie Diggers... :)

15.03.2006
11:38
[6]

NA_ [ Junior ]

"W jakich programach preferujecie robienie tej grafiki ? "

Hmm, właściwie nie ma to znaczenia. Diggers to projekt 2D więc potrzebujemy tekstur do przedmiotów, broni i po kilka klatek animacji do stanów gracza, robali, itd (chodzenie, atakowanie, umieranie, itd). [oczywiście można zrobić wszystko 3D, a potem sobie z renderu potrzebne tekstury wyciągniemy :-) ]

Codename : Bad Toyz jest już projektem 3D i preferowany byłby 3D Max

"Chłopie, tylko nie Diggers... :)"

Ym... why not ?

15.03.2006
11:41
[7]

MAROLL [ Hibernate ]

Ja z kumplem jesteśmy dobrzy ^^ Jak Little Fightera przerobiliśmy to była niezła beka :] Kolo zamiast chodzić latał, a jak obrywał to gęba clowna się pojawiała :P

15.03.2006
12:17
[8]

_agEnt_ [ Konsul ]

Może być i paint, jak ktoś umie robić takie cuda ;)

15.03.2006
12:19
[9]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Równie dobrze mógłbyś nazwać grę Lemmings.

15.03.2006
14:56
[10]

NA_ [ Junior ]

"Ja z kumplem jesteśmy dobrzy"

A jakieś próbki mógłbym dostać ? :-) [[email protected]]

"Równie dobrze mógłbyś nazwać grę Lemmings."

Fakt, nie zastanawialiśmy się, czy ktoś już tak nazwał grę... no cóż, to zmienimy nazwę co najwyżej :-)

15.03.2006
15:28
[11]

Scatterhead [ P ]

zatrudnijcie kogos dobrego z doswiadczeniem od gameplayu, czyli radosci z gry, bo to sie liczy, reszta jest milczeniem

15.03.2006
16:07
[12]

Coy2K [ Veteran ]

kiedyś była taka gra... widok z góry i naparzanie w nadciagajace hordy stworów... tak wlasnie mysle ze to jest zżynka z tamtej gry, bullet time, masa bonusów, sporo broni. Jak to sie nazywało ? wie ktos ?

15.03.2006
17:55
[13]

xywex [ mlask mlask! ]

Coy2K --> Crimsonland.

15.03.2006
18:41
smile
[14]

Coy2K [ Veteran ]

ooo xywex dzieki :)
ps. bo nie pamietam... to była darmowa gra ?

15.03.2006
18:46
[15]

xywex [ mlask mlask! ]

Coy2K --> Nie, ale nie wiem czy przypadkiem już nie nabrała statusu abandonware, chociaż nawet jeśli nie, to i tak nie jest duży problem.

15.03.2006
19:03
smile
[16]

Raziel [ Action Boy ]

U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]

Równie dobrze mógłbyś nazwać grę Lemmings.


...owned!:D

20.03.2006
16:00
[17]

_agEnt_ [ Konsul ]

No to upik, oferta wciąż aktualna :)

Podkreśle ze gra jest na ukonczeniu i jest to swietna okazja zeby sobie dopisac cos do portfolio :)

20.03.2006
16:08
smile
[18]

Deepdelver [ Legend ]

Bardziej się martwię o portfel niż portfolio.

20.03.2006
17:00
smile
[19]

Paul12 [ Buja ]

_agEnt_ - Obrazek, który wrzuciłeś został namalowany w paincie?! Jeszcze może mi powiesz, że bez tabletu?! Jeśli tak, to jestem pod ogrooomnym wrażeniem! Z daleka wygląda jak zdjęcie :)

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.