
laki87 [ Legionista ]
Monitor i umowa gwarancyjna
Witam,
przydazyla mi sie pewna historia i w zwiazku z nia chcialbym was spytac o rade oraz zadac kilka pytan...
Otoz na poczatku grudnia,kupilem sobie w sklepie monitor.Wszystko bylo bardzo fanie,lecz po ok 1,5 miesiaca od zakupu monitor sie zepsul.Poszedlem,wiec oczywiscie do sklepu zglosic usterke,bo mam gwarancje,ale pan kazal mi dostarczyc go do jakiegos serwisu w centrum miasta,poniewaz sklep nie dokonuje napraw.
Dostarczylem monitor do serwisu i mili panowie powiedzieli,ze zostanie on naprawiony w ciagu dwoch tygodni (tak jak mowi umowa gwarancyjna) lub potrzebne beda dodatkowe dwa tygodnie,jezeli trzeba bedzie sprowadzic jakies czesci (czyli w sumie miesiac).Pomyslalem sobie - no trudno,w umowie jest mowa od dwoch tygodniach,ale jezeli trzeba bedzie czekac miesiac to niech tak bedzie...
Po ok 3 tygodniach zadzwonilem,zeby spytac co i jak - panowie powiedzieli,ze czekaja na kineskop...lecz jakos nie mogl do nich dotrzec.Po kilku nastepnych telefonach dowiedzialem sie,ze panowie uszkodzili monitor w transporcie i dostane nowy.Nowy sprzet mial do mnie dotrzec w tamtym tygodniu,no ale jak sie pewnie domyslacie nie udalo sie - zadzwonilem do serwisu,a pan do mnie,ze czekaja na kuriera i zebym uzbroil sie w cierpliwosc.
No,to czekam,ale w czwartek mija 6 tydzien !!! i nie zamierzam sie tak temu bezczynnie przygladac - ile mozna !!??
Przeciez w umowie byla mowa o 2 tygodniach,a nie o 6 !!
Zamierzam jutro przejsc sie do sklepu i porozmawiac sobie z panem sprzedawca i tu wlasnie kieruje do was pytanie ? Czego moge zadac ? Moim zdaniem zostaly zlamane warunki umowy ? Czy moge domagac sie zwrotu pieniedzy ?
Pozdrawiam

mc_bacza [ HellBoy ]
ja bym sien klocil, bo ile mozna czekac !!!! powinna byc jakas rekompensata za czas oczekiwania na nowy monitor. Mi kiedys kazali czekac w sklepie godzine na sprzet po to zeby powiedziec ze go jednak nie ma i zeby przyjsc na drugi dzien. No ale dali za darmo jakis tam kabel i plyn do monitora;)
W kazdym razie idz i walcz o swoje !!
Maxblack [ MT ]
pamiętam jak mi padł RAM w kompie... szok! po niecałym tygodniu nie wytrzymałem i kupiłem drugie 512, wiec po naprawie mam 1 GB :).
gratuluję cierpliwości, ale nie mogę nic niestety doradzić :(
mirencjum [ operator kursora ]
W ,, Komputer świat " jest rubryka zajmująca się takimi sprawami . Prowadząca obiecuje fachową poradę i pomoc po napisaniu na adres : [email protected]
Iceman_87th [ Senator ]
popelniles podstawowy blad - to sklep ma zapewnic serwis i nie potrzebnie zawoziles na wlasny koszt monitor do jakiegos serwisu. Jezeli w ciagu 2 tygodni nie dokonali naprawy to mozesz rzadac zwrotu kaski i z tego bym skorzystal, ale zeby dowiedziec sie o swoich prawach zadzwon do dowolnego rzecznika praw konsumenta - doradzi ci co robic i co mozesz zrobic.