GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Najstraszniejszy horror?

22.02.2006
21:14
smile
[1]

Fifura [ RHCP ]

Najstraszniejszy horror?

Witam. Szukam jakiegoś bardzo dobrego horroru :) Wy napewno ich znacie pare, więc zgłaszam się do Was z prośbą, abyście mi podali jakieś tytuły :)

22.02.2006
21:15
smile
[2]

Kurs [ Chor��y ]

moze byc Piła II??

22.02.2006
21:16
smile
[3]

sirQwintus [ Generaďż˝ ]

włącz "wiadomości" o 19 .30
albo tv trwam -większego cykora w życiu nie miałem

22.02.2006
21:16
[4]

Sidhe [ Konsul ]

"Amityvillee"--- jakos tak sie to pisze !!
"The Ring"------ bardzo mi sie podobał !!
"piła"
"piła 2"
.....................zalezy od gustu !!

22.02.2006
21:16
smile
[5]

Fifura [ RHCP ]

Widzałem :P Ale najlepiej jakbyście podali od filmów naprawde naprawde strasznych :)

22.02.2006
21:17
[6]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Transmisja obrad sejmu IV RP.

A tak na serio Suspiria

22.02.2006
21:18
[7]

Loczek [ El Loco Boracho ]

kurde od czasu kiedy byłem mały żaden praktycznie horror mnie nie przestraszyl :P

Jedynie ring, w który sie wkreciłem bo miał ciekawą fabułe... Ale poza tym? hmm... może blair witch project ale 1 część :)

pozdrawiam

22.02.2006
21:21
smile
[8]

Książę_25 [ Predator ]

Jeepers Creepers 1,2
Cabin Fever
Zły skręt
Freddy vs. Jason
One Missed Call 1,2

22.02.2006
21:24
[9]

Deepdelver [ Legend ]

Egzorcysta
Dziecko Rosemary
Omen
Lśnienie
Nosferatu - Symfonia Grozy
Nosferatu Wampir
Mgła
Coś
Poltergeist

22.02.2006
21:26
[10]

The_Books_Eater [ Pretorianin ]

The Criters czy jakoś tak, a te wszystkie nowości jak Klątwa czy Krwawa Merry to bym do komedii zaliczył.

22.02.2006
21:26
[11]

Marrovack [ Konsul ]

byłeś kiedyś w szkole?
mieszkasz w Polsce?
oglądasz czasem wiadomości?
...już masz horror

22.02.2006
21:28
[12]

grabarzuu [ Konsul ]

książe, masz słabe nerwy jeśli na tych filmach się bałeś. Mi tam do smiechu było przy nich.


Critersów się bałem jak byłem mały, leciały swego czasu na ! bodajże.
A Klątwa seryjnie mnie przestraszyła. Prze tego gówniarza co wrzeszczał po kociemu.

22.02.2006
21:28
[13]

Maxblack [ MT ]

PIŁA i PIŁA 2 sam nie traktuje jako horror :).. jak dla mnie nie było się czego tam bać... ot taki ciekawy film :)

22.02.2006
21:30
[14]

master53 [ Czarnobyl 86 ]

Seria "Krzyk"-ów. Naprawdę straszne.

22.02.2006
21:31
smile
[15]

waslo [ xfire.bewu ]

"Klątwa"

co prawda jeszcze nie oglądałem, ale mówili mi że straszny film

22.02.2006
21:32
[16]

koci_kwik [ Podrap mnie po plecach ]

najstraszniejszy horror to smetarz dla zwierząt pierwsza czesc

Gwarantuje

22.02.2006
21:33
smile
[17]

Fifura [ RHCP ]

Dzięki Wam :) Zgadzam się z Maxblack'iem, ja również nie uważam żeby to były horrory, chociaż są za nie uważane :)

22.02.2006
21:33
[18]

Dunkan Mlodszy [ Franek Kimono ]

Zdecydowanie egzorcysta - pierwsza czesc.

22.02.2006
21:34
smile
[19]

Książę_25 [ Predator ]

grabarzuu

oglądałem Critters 1,2,3,4 za gnoja i śmiałem się do upadłego z tych małych "kulkowatych" stworków. co do Jeepers Creepers jako horror jest niezły, ale bardzo ciekawą ma fabułę

22.02.2006
21:35
smile
[20]

Mazio [ Mr Offtopic ]

brak piwa w lodówce i wina w barku!!

22.02.2006
21:35
[21]

Him [ Transilvanian Hunger ]

CRADLE OF FEAR
Texas Chainsaw Massacre[Tobe Hooper ]
Halloween
Friday the 13th

22.02.2006
21:36
[22]

matisf [ X ]

Hellraiser...
Cala seria...

22.02.2006
21:37
smile
[23]

ssummoner [ ]

O tak, "Klątwa" żądzi na rynku.

22.02.2006
21:37
[24]

The_Books_Eater [ Pretorianin ]

Klątwa straszna? szczególnie jak babce odpadła szczęka spadłem wtedy z krzesła, bynajmniej nie ze strachu ;D

22.02.2006
21:37
[25]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

No coz zacznijmy od poczatku:
Horror (łac. groza, strach), fantastyka grozy – odmiana fantastyki polegający na budowaniu świata przedstawionego na wzór rzeczywistości i praw nią rządzących po to, aby wprowadzić w jego obręb zjawiska kwestionujące te prawa i nie dające się wytłumaczyć bez odwoływania się do zjawisk nadprzyrodzonych. Zadaniem horroru jest często wywołanie lęku i niepokoju u odbiorcy utworu. Pojawiające się w świecie utworu zjawiska fantastyczne podważają ustalone na początku i akceptowane przez bohaterów prawa świata.

Thriller, Dreszczowiec (ang. thriller) - rodzaj utworu sensacyjnego, powieści, filmu lub serialu telewizyjnego, mającego wywołać u czytelnika bądź widza dreszcz emocji lub grozy. W odróżnieniu od horroru tajemniczość, niesamowitość, groza w thrillerze nie mają jednak cech nadprzyrodzonych; zagrożenie jest realne, często tkwi w psychice głównego bohatera, toczącego walkę wewnętrzną. W zależności od podgatunku fabuła thrillera opiera się zwykle na obronie jakiegoś dobra - życia ludzkiego, państwa, społeczności; zaskakujące rozwiązanie akcji następuje pod koniec utworu. Prekursorem thrillera w filmie był Alfred Hitchcock (Ptaki). W literaturze elementy thrillera pojawiają się od lat 60. XX wieku (m.in. u Fredericka Forsytha, Alistaira MacLeana).

A wiec skoro pytasz o dobre horrory:

Piatek 13 - go (cz. 1-4 pozniej juz nie da sie ogladac)
Koszmar z ulicy wiazow (wszystkie cz. oprocz Freddy vs. Jason)
Teksanska masakra pila mechaniczna (1974) w sumie czesciowo mozna nazwac to horrorem
Swit zywych ttrupow (pierwotny)
Nosferatu: Phantom der Nacht (1979)
Egzorcysta
Omen1-3 (3 w suie naciagana troche a na czworke nie warto tracic czasu)
z japonskich - Ju on the Grudge, Ring (w zasadzie ta sama tematyka)

Zas z thrillerow:

Pila I, II
Odkupieniec
Blair Witch project
Zlodziej zycia

22.02.2006
21:38
[26]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

matisf ---> Na pewno widziałeś część 7 i 8? :)

22.02.2006
21:38
smile
[27]

musaidi1111 [ Legend ]

po pierwsze Crity sa zaliczane do komedi mowie tu o koncowych odcinkach ale podobalo sie :)

po za tym ziom wejdz sobie tutaj cwanie pinknie opisane wszystko czego zapragniesz

lepszej stronki nie widzialem, no sa wyjatki ale nie w takim wyborze

pila ma naprawde ciekawa fabule ale horror to nie jest :)

to tak jak kazdy inny tez cos polece :)

Return of The Living Dead, Night of The Living Dead, (The Blob to był film :) i wiele wiele inny ktorych nie chce mi sie pisac dlatego dalem linka

<<< CRADLE OF FEAR odradzam ogladanie tego filma :D:D

22.02.2006
21:40
[28]

The_Books_Eater [ Pretorianin ]

Złodziej życia to miał taką jedną fajną scene ;D

A najlepsze horrory to Krzyk I II III

22.02.2006
21:40
[29]

Him [ Transilvanian Hunger ]

Klątwa ha,ha to najnudniejszy film w dziejach kinematografii,zapałki w oczy bo inaczej śpisz jak bobas

22.02.2006
21:49
smile
[30]

Książę_25 [ Predator ]

Też muszę to przyznać. Klątwę oglądałem trzy razy (za każdym razem zasypiałem), aż w końcu obejrzałem jak wstałem i według mnie nie jest ciekawa. Fajnie pomyślana, ale nic poza tym.

22.02.2006
21:51
[31]

Amadeusz ^^ [ 82 - 88 Marillion fan ]

Hmm jeśli szukasz PRZERAŻENIA obejrzyj chore Guinea Pig.

22.02.2006
21:58
[32]

Maxblack [ MT ]

Sam w dzieciństwie najbardziej się bałem Predatora :) ale miałem wtedy coś 8 lat :)... później każdej części Koszmar z ulicy Wiązów (jak na tamte czasy był przerażający) - oczywiście nie wliczając Freddy vs Jackson :). Critersów też się bardzo bałem, no i Aliens, ale wtedy już byłem nieco starszy...

W ogóle jak byłem dzieckiem ~8 lat to tata karmił mnie horrorami hehe nie wiem w jakim celu... ale nadl się nie przyzwyczaiłem bo jak jest dobry horror to nadal się potrafię bać :)... a nie wiem, czy mam skrzywioną psychę przez to bo samemu ciężko ocenić :)

Heheh pamiętam, że jak byłem takim totalnym bobasem, to oglądałem Predatora... ale się nie bałem bo nie widziałem o co chodzi... tylko jakieś plamki... czy cuś :).

Co by kto nie mówił Klątwa mi się podobała... i film był by lepszy gdyby Buffy w nim nie grała :).

22.02.2006
22:04
[33]

grabarzuu [ Konsul ]

ten jeepers creepers to smakosz inaczej tak? to gdzie tam fabuła była??;P

nie no wiadomo każdy ma inny gust, co innego śmieszy, co innego może przestraszyć. Ale te critersy naprawde były straszne:P


a i jeszcze kiedyś oglądałem taki film o jakimś zabójczym jogurcie czy pianie. Z tego to była polweka na maxa.

a bałem się jeszcze jak kiedysoglądałem film o takim clownie co, jesi dobrze pamiętam, ciągnął dzieci do studzienki i je tam zżerał. Jakieś 10 la temu:D



nooooooo nam puściła wychowawczyni Koszmar z ulicy Wiązów w 4 klasie podstawówki. Do tej pory pamiętam jaki krzyk był. Głupia baba

22.02.2006
22:04
[34]

Yoghurt [ Legend ]

Ring? Grudge? Liiitości, Japończycy schodza na psy z ich nowymi horrorami. Dobry Japoński hardkor (i mam na mysli HARRRDKORRRR, z akcentem na R) to jest
-Tetsuo
-albo seria Guinea Pig.
-Albo takie Men Behind the Sun (trudno nazwać horrorem, ale przerazający to jest na pewno).

Do tego klasyk włoskiego gore- Cannibal Holocaust. Ostrzegam lojalnie, nie oglądaj po jedzeniu, przed jedzeniem i w trakcie jedzenia.

Z amerykanskich horrorów, na których autentycznie można się przestraszyć bądź wkręcić w klimat?
-Teksanska Masakra (stara, nie nowa, w nowej fajna jest tylko Jessica Biel)- Słynna scena z drzwiami do hłodni, klasyk!
-Egzorcysta (pierwszy, dobra rzecz)
-Dziecko Rosemary (genialna atmosfera schizy... I te OCZY)
-Ring (amerykanski był lepszy od japońskiego. Mniej siermiężna realizacja, lepiej straszył. Ale tylko pierwszy)
-Egzorcyzmy Emilly Rose (własciwie tylko dla jednej sceny wyganiania demonów w stodole warto obejżeć ten dramat sądowy :))
-Hellraiser (jedynka świetna, dwójka wiała nudą, trójka ujdzie)

Grabarzu-> ten film o Clownie to It wdłg. Stephena Kinga. jak byłem mały to siem mało nie zejszczał w me białe slipy jak to oglądałem. teraz już mnie nie straszy, ale dobra schiza to była za młodu.

22.02.2006
22:06
[35]

grabarzuu [ Konsul ]

A OMEN??

22.02.2006
22:06
[36]

Mathmi Thenthur [ Pretorianin ]

Dla mnie osobiście największym źródłem lęków jest film IT na podstawie powieści Stephena Kinga. Dawno go oglądałem, gdyż ciągle się niejako boję tego filmu ;) Podejrzewam, że z niego się wzięła moja arachnofobia. Teraz przymierzam się do ponownego obejrzenia. Fakt, że już się przymierzam tak od dwóch tygodni i mi nie wychodzi świadczy o tym, jakie uczucia we mnie budzą wspomnienia dotyczące tego filmu ;)

Dodane: O, widzę, że nie tylko ja kojarzę i mile wspominam ten film ;)

22.02.2006
22:07
[37]

rayanek [ Pretorianin ]

Kubus i hefelumpy

22.02.2006
22:08
smile
[38]

musaidi1111 [ Legend ]

Guinea Pig przerazic? raczej zaskoczyc malo tego typu filmow widzialem mowie o pierwszej czesci bo bylo tego az 6, ale jak juz hardcore gore to bardziej polecam "Aftermath" :)

nie przepadam za japonskimi produkcjami typu ring bo wszystkie inne ich produkcji bazuja na tego typu filmach to jest wedlug mnie chore, widzialem sporo tych hormorow ale naprawe malo jest przerazajacych :D wypowiada sie koneser :) nc

<<< Maxblack jak jeszcze nikt w rodzinie nie zginol to wszystko w porzadku.

Co by kto nie mówił Klątwa mi się podobała... i film był by lepszy gdyby Buffy w nim nie grała :) potwierdzam :) to samo zdanie mam o tym filmie.

grabarzuu to The Stuff niezly film :) to byly lody

a ten clownik to film Kinga "It" na koniec wielkiego spajdera zabijaja :D nie ma to jak ksiazka.

22.02.2006
22:09
[39]

The_Books_Eater [ Pretorianin ]

Kiedyś był taki film, miałem go z wypożyczalni na video więc nie wiem czy ktoś go widział. O takich trolach z lasu co dawały ludziom zatrute jabłka i ludzie się tak jakby rozpuszczali i oni potem tych ludzi wypijali, i główny aktor miał na imie powiem słownie dżoszua bo nie wiem jak to napisac. To była masakra jeszcze się boję, i na końcu rozpuścili jego matke pod prysznicem, kurcze aż mam dreszcze na samo wspomnienie, kiedyś to były horrory.

No i ostatnia scena wygladała tak:

dżoszua wchodzi do chaty, patrzy na stole jabłko nadgryzione to se kojarzy że coś nie tak jest, biegnie na góre, nikogo nie ma, wpada do łazienki a tam trole wcinają jego mamę, patrzą na niego i mówią "dżoszua, chcesz trochę?" i wyciemnienie.

22.02.2006
22:11
[40]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Z tym clownem to tez o malo co jako dziecko nie zabrudzilem slipek, pozniej baaardzo sie balem clown'ow.

22.02.2006
22:11
smile
[41]

...: pluto :... [ Centurion ]

masz tu horror

22.02.2006
22:16
smile
[42]

QrKo [ Bolshoi Booze ]

Zejście
Cabin Fever
Darkness
Wrong turn (nie takie straszne ale tez niezle)

22.02.2006
22:17
[43]

The_Books_Eater [ Pretorianin ]

pluto---> no może przesadziłem ale masz plusa jak z radia maryja do telewizji trwam, oglądajcie i odpowiedźcie sobie na pytanie: Jak w tym kraju ma byc kiedykolwiek dobrze?

22.02.2006
22:19
[44]

Maxblack [ MT ]

grabarzuu - ten film o tym jogurcie z tego co pamiętam nazywał się "to coś" ?

Podobał mi się nawet.... ludzie zauważyli, że z ziemi wydobywa się jakas biała substancja... ktos zasmakował i niesłychanie dobre był.. to zaczeli to sprzedawać, magazynować, potem sie okazało, że to białe coś żyje (moze to sperma była :P)... i pożera ludzi od środka :D.

...: pluto :... - nie popadajmy w skrajności... od czegoś takiego jeszcze się zaczne moczyć w nocy :). Ale oglądając to raczej się nie boje a opuszczam ręce z bezradności i zrezygnowania.... ps. było :P

22.02.2006
22:23
smile
[45]

Książę_25 [ Predator ]

pluto -- Bojówki Parafialne w akcji?

22.02.2006
22:38
[46]

The_Books_Eater [ Pretorianin ]

spoiler start
Jeszcze troche a usłyszymy o zamachach.
spoiler stop

22.02.2006
22:41
[47]

grabarzuu [ Konsul ]

albo ten cabriolet co zakochał się we właścicielu czy jakoś tak. Może nie horror straszny, ale klasyka już. czego to ja jeszcze się bałem??hmmm..

22.02.2006
22:42
[48]

Yoghurt [ Legend ]

Grab->Christine. pierwszy raz glądałem jak miałem 10 lat na sylwestra. moze nie straszny, ale miło ws;pominam.

22.02.2006
22:44
[49]

***Half-Life*** [ Generaďż˝ ]

Wspomniany ''Piątek trzynastego'' - najlepiej wszystkie części (prawdziwy hardkor), ''Omen'' (też wszystkie części) i jeszcze jest kilka bezimiennych (nie pamiętam tytułów).

22.02.2006
22:45
smile
[50]

stanson [ Szeryf ]

Martwica Mózgu

22.02.2006
22:45
[51]

gladius [ Subaru addict ]

Klan i Kaja Paschalska.

22.02.2006
22:46
smile
[52]

Książę_25 [ Predator ]

stanson -- zwłaszcza końcówka, nie ma osoby która by się nie przestraszyła

22.02.2006
22:47
[53]

sakhar [ Animus Mundi ]

Dobry jest "Darkness".

22.02.2006
22:47
[54]

ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]

Z ostatnio obejrzanych to 8 odcinek serialu Masters Of Horror - "Cigarette Burns", po prostu klimat zgniotl mnie.

22.02.2006
22:48
[55]

Maxblack [ MT ]

Mnie najbardziej chyba przerażały horrory z lalkami! a było ich w pizdu :) ... klasyka jak dla mnie to ten film z krasnoludkiem? lalką co go zabili 4-listną koniczynką... hardcore! :)

22.02.2006
22:50
[56]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

O, właśnie! Ganek dobrze prawi. Odcinek Carpentera dosłownie miażdży i wypruwa flaki.

Maxblack ---> To nie krasnoludek tylko Lephrecaun.

Musiałem edytować, bo zawsze robię błąd w nazwie tego irlandzkiego kurdupla. :P

22.02.2006
22:53
smile
[57]

Raz3r [ Generaďż˝ ]

the darkness- cienośc :).

22.02.2006
22:55
smile
[58]

anksma [ BloodRayne ]

...: pluto :...-->dobry,dobry ten link ,buhahaha

22.02.2006
22:56
smile
[59]

Janczes [ You'll never walk alone ]

- Dom woskowych ciał
- The Grudge: Klatwa

22.02.2006
22:57
[60]

Fett [ Avatar ]

zalezy w jakich warunkach kto i co ogląda :P

ja np. poznakach sie strasznie bałem
a the ring mnie smieszyl ;)

22.02.2006
22:58
smile
[61]

Guru Fenix [ Patriarcha MAXIMUS ]

Hellraiser super film

22.02.2006
22:58
[62]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Raz3r-> Raczej Mrok- niezly, fajnie sie konczyl a do tego ta scenka na suficie:)

22.02.2006
23:03
smile
[63]

Raz3r [ Generaďż˝ ]

qweks---> nie wiem czy my mowimy o tym samym filmie :). Mi chodzi o hiszpański film ktory się nazywal Ciemnośc ( konczyl się w tunelu) :)



z resztą 100lat temu go ogladalem i go nie pamiętam. Wiem tylko że wywarł na mnie ogromne wrazenie i zapadł mi w pamięci jak zaden inny film :)

22.02.2006
23:13
[64]

buba [ Cuckoo For Caca ]

The Beyond - chyba jedyny film o zombie, ktory naprawde mnie przestraszyl. Może dlatego, ze nie jest typowym horrorem o zombi. Zywe trupy sa tu jednym z kilku "elementow straszacych", nie jedynym. Film ma juz swoje lata, jednak klimat, muzyka, zakonczenie stawiaja go w scislej czolowce moich ulubionych filmow grozy.

22.02.2006
23:18
[65]

grabarzuu [ Konsul ]

kurna z dziecinstwa to ja jeszcze pamiętam, jak koło 22 na 2 przed nie wiem czym, sprawą dla reportera(?), leciał jakas taka reklama niebieska, z mrożącą krew muzyką i takim gościem bez twarzy. a moze to był film czy serial.--------6lat;)

22.02.2006
23:19
[66]

Immortal_Daemon [ Konsul ]

Moda na sukces

22.02.2006
23:29
[67]

BigKluch [ Pretorianin ]

Największą kupe w gacie walnąłem na "Duchu"(1982), ale miałem wtedy 10 lat. Po latach obejżałem na TCM i to już nie to. Mimo wszystko jak dla mnie klasyk.
pluto ---> litości w sercu nie masz, takie okropieństwa bez ostrzeżenia linkować, spalisz się w piekle

22.02.2006
23:43
[68]

Samaobora [ Pretorianin ]

dla mnie Obcy: 8-my pasażer Nostromo.

23.02.2006
00:11
[69]

blood [ Killing Is My Business ]

jesli jestes prawdziwym (nie lubie tego slowa ...) hardkorowcem to obejrzyj "Necromantic" ...... Nikt chyba nie obejrzal tego do konca. Jest to bodajrze niskobudrzetowy horror ... erotyczny. Nie musze chyba opowiadac szczegolow, kazdy sie domysli.

23.02.2006
00:15
[70]

musaidi1111 [ Legend ]

hehe sa dwie czesci ogladalem, niezly koniec :D produkcja niemiecka jak sie nie myle juz niepamietam kope czasu temu. :P

02.04.2006
13:35
smile
[71]

imperator00 [ Pretorianin ]

scena we freddy vs jason jak z tym lóżkiem
brrrrrrrr

02.04.2006
22:50
smile
[72]

MasterDD [ :-D ]

Piszecie Egzorcysta. Ale jezeli ktos tego nie widzial i teraz to zobaczy, to naprawde nie ma sie czego tam bac. Fakt, film kultowy i dobry, ale teraz juz tak nie straszy.

btw - Laleczka Chucky (hyhy) :>

02.04.2006
22:52
smile
[73]

Gepard206 [ Final Fantasy 7 ]

hmmm
władca lalek ?:|

02.04.2006
22:58
[74]

Dunkan Mlodszy [ Franek Kimono ]

Ogladalem ostatnio Kosiarza Umyslow. Kiedys ten film byl dla mnie mega straszny (jakies 10 lat temu), a teraz nawet mnie smieszyl i nie zmusilem sie go ogladac do konca, ba duzo stracil w moich oczach - nuda, naciaganie, ogolnie aktorstwo. Jak sie jest dzieckiem, to jednak swiat wyglada inacze - horrory rowniez.
A co do Pily, kto nie ogladal, to mial mozliwosc ogladnac ja wczoraj na TVN :>

02.04.2006
23:04
[75]

alien75 [ Konsul ]

"Inni" - niedawno w Tv

02.04.2006
23:07
[76]

MaXoyel^ [ Pretorianin ]

Hmm mam pewną "fobię" do Tarantino - to więc może "Hostel" ? Mnie się podobało :-)

02.04.2006
23:25
[77]

skiper9 [ Generaďż˝ ]

The Blair Witch Project część 1 oraz Osada - Horrory IMO tylko na raz, ale za to jakie...

02.04.2006
23:28
smile
[78]

MasterDD [ :-D ]

skiper9 -> lol :D Osada? The Village, tak?

Przeciez to nic z horrorem nie mialo wspolnego :D

02.04.2006
23:44
smile
[79]

Aen [ MatiZ ]

Jak dla mnie "Shutter", czyli "Widmo", produkcji tajskiej

02.04.2006
23:51
[80]

Trane [ Konsul ]

Zdecydowanie seria ALIEN !

03.04.2006
05:05
[81]

koci_kwik [ Podrap mnie po plecach ]

do listy horrorów dołoże Smętarz dla zwierząt 1 i 2

03.04.2006
06:18
smile
[82]

skiper9 [ Generaďż˝ ]

MasterDD ==> jak nie? Przecież to Horror. Ale tylko na raz :]

03.04.2006
07:06
[83]

Ziomczyk [ Centurion ]

Osada produkcja: USA gatunek: Dramat, Thriller

03.04.2006
07:47
smile
[84]

Zalogowany [ Niezalogowany ]

The Blair Witch Project część 1 oraz Osada - Horrory IMO tylko na raz, ale za to jakie...

BWP? Idą ciągle z kamerą - czego tam sie bać? Osada? Chłopie, Ty chyba nigdy horroru nie widziałeś :D

03.04.2006
16:22
[85]

imperator00 [ Pretorianin ]

najlepiej texańską masakrę piłą mechaniczną
zrobicie co-nieco w gacie

03.04.2006
16:32
smile
[86]

skiper9 [ Generaďż˝ ]

Zalogowany ==> ssij

03.04.2006
16:32
[87]

craym [ Senator ]

w hostelu jest niezla masakra :>
pila 2 imo spaba, jedynka byl duuuzo lepsza

03.04.2006
16:42
[88]

Laios [ Chaosnik ]

waslo, post 15 przeczytalem "Klatwa" i zadzwonil telefon...;D
Blare with project 1 jest dosc mocnym, wyglada bardzo realnie;d

03.04.2006
17:15
[89]

imperator00 [ Pretorianin ]

shooter-widmo
tajlandzkie

03.04.2006
17:28
[90]

Zalogowany [ Niezalogowany ]

skiper -->> Hahaah :D Ale serio, po pół godziny wyłączyłem z nudów ten niby-film :/

04.04.2006
10:01
[91]

imperator00 [ Pretorianin ]

,,Kucyki z gwiezdnego wzgórza''!!

04.04.2006
10:11
smile
[92]

pajkul [ Generaďż˝ ]

Teletubbies!

->

;D

07.04.2006
18:08
smile
[93]

nabuchomadazor [ Chor��y ]


Lśnienie Shining, The (AKA Stanley Kubrick's The Shining) (1980)

Lśnienie ... - doskonała atmosfera ... trzymająca w napięciu muzyka ... polecam !!!

reżyseria Stanley Kubrick
scenariusz Stanley Kubrick, Diane Johnson
muzyka Béla Bartók
zdjęcia John Alcott
występują Jack Nicholson, Shelley Duvall, Danny Lloyd
na podstawie: książki Stephena Kinga

więcej przeczytasz na www.filmweb.pl

07.04.2006
18:10
smile
[94]

szymon_majewski [ Showman ]

Straszny film

07.04.2006
18:12
[95]

Hitman14 [ Bad N Fluenz ]

Jak byłem mały to najbardziej bałem się na "To!" na podstawie Kinga. Ten klown.. brr...

Na Lśnieniu bardzo się zawiodłem. Ale polecam "Shutter" - obejrzałem 2 tygodnie temu. Naprawdę niezły horror. Można się wystraszyć.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.