GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

GALERIA GTA3

25.05.2002
18:59
smile
[1]

lucy [ Centurion ]

GALERIA GTA3

pomyślałam że można by było zrobić wątek o.... galerii GTA3 na której możecie umieścić własne obrazki i....
opisy do nich! dajcie jakieś fajne SCREENY haha (wybierzemy najlepsze i te ...... jeszcze pomyślimy) :)

25.05.2002
19:08
[2]

Riven [ infamousbutcher ]

To moze zaczniesz?

31.05.2002
13:57
smile
[3]

lucy [ Centurion ]

niemam gta3 ale niektóży z was mają więc może ktoś z was zacznie!?!

31.05.2002
14:02
smile
[4]

rotfl [ Konsul ]

no.. ja mam zaje***ty screen.. A wlasciwie problem!! :(( Mam Win XP Durona900mhz, GF2 400MX, 254MB-Ram i zobaczcie co sie dzieje w menu!! :( DLACZEGO?! :(( u kumpla (on ma win98) wszytko jest gut a u mnie nie! Co zrobic z tym fantem?? BLAGAM HELP!!! :((

31.05.2002
14:02
[5]

rotfl [ Konsul ]

tzn jakby ktos nie zauwazyl to nie ma liter... W grze jest tak samo.. :((((

31.05.2002
14:09
[6]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

rotfl

31.05.2002
14:19
smile
[7]

Riven [ infamousbutcher ]

Mialem bardzo podobny problem z paroma innymi grami -- to najprawdopodobniej wina sterownikow. Zaistaluj najnowsze Detki i powinno byc ok...

31.05.2002
14:21
[8]

rotfl [ Konsul ]

i screenshot z gry... Aha - z gory sorka za jakosc screenow i ta biala przestrzen wokol... Robilem je za pomoca painta ;p

31.05.2002
14:23
[9]

rotfl [ Konsul ]

ups zapomnialem screena.. ;) hmmm Riven, a ktore detki polecasz pod XP'ka? Bo tyle ich jest ze hohoho... Nie chce mi sie instalowac wszystkich po koleji

31.05.2002
14:27
smile
[10]

Riven [ infamousbutcher ]

Zanstaluj te najnowsze :). Poprostu wejdz na strone nvidii i ... a zreszta - masz linka :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.