GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale (ods. 6)

24.05.2002
12:14
smile
[1]

Valencis [ Transmuter ]

Icewind Dale (ods. 6)

I oto mój post numer 1000! Mój następny okrągły jubileusz gdzieś w 2005 roku. :)))

Witam w szóstej odsłonie wątku poświęconego ID1 i ID2. Piszcie dużo, nie musi być z sensem!

Ach... nie jestem zbyt twórczy, gdy ktoś założy nowy wątek następnym razem, niech wymyśli jakąś masakrzystą formułkę na początek.

Link do części poprzedniej:

24.05.2002
12:23
smile
[2]

Valencis [ Transmuter ]

Dokładnie tak jak chciałem. No dobra, wracamy do tematu. Premiera Icewind Dale II za 4 dni!

24.05.2002
16:13
smile
[3]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis -- > Nie za wcześnie ten nowy wątek. Gratulacje z powodu tysięcznego postu! Ja jak narazie dosłużyłem się kilku gwiazdek

24.05.2002
16:15
[4]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Towarzyszu gratulacje za 1000 raz! Dzieki wam podniesiemy wydajnosć i następną pięciolatkę skończymy w 4 lata! A tak serio, to gratulacje. Ja kilku gwiazdek dosłużyłem się tylko jako pilot GTVA. Acha! MAm teraz fajniuśkiego maga- wojownika :). Wychodowałem go specjalnie na Wyspie grobow ( acha, czy jest ktoś, komu na tej lokacji gra działa BEZ problemów? Bo chyab każdy jak dotąd narzekał że coś się chrzani... ).

24.05.2002
16:20
smile
[5]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Hayabusa -- > Co to jest pilot GTVA ? U mnie także gra zacinała się na Wyspie Grobów. Może lepiej spróbować wojownikiem - magiem - kapłanem w jednej osobie

24.05.2002
16:44
[6]

gofer [ ]

Valencis-------> buuuuuu! oszust!!!!! 28 postów w 5 części a ten zakłada nowy wątek... przegraliście walkowerem! PS ja mam 1600 postów i siem nie chwalę :)

24.05.2002
17:46
[7]

wojtess [ Generaďż˝ ]

a że chwalisz się

24.05.2002
17:47
smile
[8]

Paul12 [ Buja ]

Heh, jak się sprężę to do premiery ID 2 przejdę "jedynkę".

24.05.2002
18:25
[9]

Valencis [ Transmuter ]

Hayabusa, wojtess --> U mnie nie ma problemów z Wyspą Grobów. gofer --> Twój wątek to tylko mało istotny epizod, miałem zamiar dociągnąć część czwartą do jakiś 120 i obchodzić mój jubileusz w części piątej - ale skoro taka już powstała, to nie miałem wyboru. Wyjawiłem ten zamiar dawno temu i miałem nadzieję, że zaglądający tu są wstanie wziąść to pod uwagę. Paul12 --> Premiery w USA czy w Polsce?

24.05.2002
18:51
[10]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

cze. Valencis, masz szczęście. mag kapłan wojownik nie lubię, bo kapłan ma strasznie ograniczony wybór broni, a ja często używam kuszy albo łuków, tudzież mieczy. GTVA to Galaktyczny Sojusz Terrańsko Vasudański. To z gry Freespace 2,. jedynej gry na punkcie której jestem totalnie odjechany.

24.05.2002
20:57
[11]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis masz mocniejszy sprzęt od mojego

24.05.2002
21:01
[12]

Valencis [ Transmuter ]

wojtess --> Możliwe, ale nie wiem co Ty masz.

25.05.2002
15:18
[13]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Jesli pamiętam gdzieś podawałeś swój config sprzętowy ? A jeśli nie, to podaj go.... jesli chcesz. Bo ja problemy z grą w niektórych lokacjach np. Głębia Dorna, podziemia opd zamkiem w Trialu

25.05.2002
15:30
[14]

Valencis [ Transmuter ]

Ostatnio się modernizowałem, więc nie wiem, co przeczytałeś. To nie jest takie ważne, ale na czym właściwie polegają te problemy - gra zwalnia, zawiesza się, wysadza do Windowsa czy o co chodzi?

25.05.2002
15:32
[15]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Jeśli nie zmienili daty premiery Ice2 to już za trzy dni będę ciupał. Nie mogę się doczekać!!!

25.05.2002
16:03
[16]

Valencis [ Transmuter ]

Queen_Arwen --> Jeśli się dobrze orientuję, to premiera Icewind Dale II w USA odbędzie się zgodnie z zapowiedzianym terminem (we wtorek). Już dawno temu zakończono dodawanie nowych rzeczy i teraz trwały tylko testy. ps. Zazdroszczę Ci, że zagrasz już wkrótce. Ja muszę czekać na lokalizację, bo angielski nigdy nie był moja mocną stroną.

25.05.2002
16:10
[17]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

No nie trzeba aż tak dobrze znać angielskiego - zazwyczaj są to w miarę proste zwroty - choć jeśli ktoś ma b.mało do czynienia z angielskim to może mieć problem. Ale może zlokalizują szybko to sobie pograsz. Szczerze mówiąc na razie frajdę sprawia mi Morrowind - ale Ice jest prawie kultowy więc będzie trzeba go skończyć... a później... Neverwinter Nights.

25.05.2002
16:55
[18]

Valencis [ Transmuter ]

Queen_Arwen --> Dziękuję za pocieszenie. Ale myślę, że więcej przyjemności będę miał, gdy grając po raz pierwszy nie będę musiał się domyślać, co BN-i mają mi do powiedzenia. Znam takich, którzy siedzą przy komputerze ze słownikiem, nie chcę tak skończyć. Poza tym mam nadzieję, że CD Projekt dorzuci jakieś ciekawe prezenty, których nie ma w oryginale, do polskiego wydania.

25.05.2002
16:59
[19]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Pewnie coś wrzucą - proponuje Ice1 z dodatkiem - byłoby chyba nieźle, nie?

25.05.2002
20:51
[20]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Zakładam, że masz na myśli od razu z Trials of Luremaster ( dodatkiem do Serca Zimy)

25.05.2002
21:05
[21]

Valencis [ Transmuter ]

Właściwie na jedynce mi nie zależy, przecież już mam jedną (oryginał). Dziś już chyba nie można dostać 'Heart of Winter' bez 'Trial of the Luremaster', więc jeśli tak będzie, dystrybutor na pewno nie pominie tego szczegółu.

26.05.2002
13:05
[22]

lon [ Pretorianin ]

Valencis => mógłbyś opisać łączenie utworów acm, czy łączy sie je tak jak są w folderach?

26.05.2002
13:14
[23]

Valencis [ Transmuter ]

lon --> Edytuj w notatniku plik .MUS o nazwie takiej samej jak katalog, z którego pliki chcesz poskładać. Jak zmienisz wszystkie pliki .ACM na .WAV, otwórz na przykład Rejestrator Dźwięku i łącz je w kolejności podanej w pliku MUS - chodzi o dokładnie o kolejność w tej kolumnie z lewej strony. W kolumnie z prawej strony jest napisane jakiego dźwięku użyć, aby zakończyć melodię dokładnie w tym momencie, do którego się doszło.

26.05.2002
13:34
[24]

lon [ Pretorianin ]

Valencis =. dzięki , wiem ,że było to już kiedyś poruszane , dlatego jescze raz dzięki

27.05.2002
02:08
smile
[25]

Valencis [ Transmuter ]

Hehe... Icewind Dale II nie wyjdzie - miałem na myśli jutro, ale nie. Za bardzo mi nie zależało, i tak nie będę grać w wersję angielską. To tak, gdyby ktos jeszcze nie wiedział. ps. Poczytałem sobie trochę o czarach w ID2 i odechciało mi się grać trzema czarodziejami - duża większość zaklęć znanych z BG2 nie pojawi się w ID2 - mam na uwadze m. in. "Zatrzymanie czasu", wysokopoziomowe formuły Iluzji/Urojeń (np. "Mamidło""), wszelkie czary zapewniające ochronę przed broniami ("Opończa" i jej podobne) i czarami ("Odchylenie czaru", "Odbicie czaru").

27.05.2002
15:50
smile
[26]

zupak [ Pretorianin ]

to jak z tym ID2 wychodzi jutro czy nie sam juz nie wiem jak nie to skacze z dachu :P

27.05.2002
17:03
smile
[27]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

bez zatrzymania czasu ? bez opończy? bez mamidła ? chlip chlip...a ja te czary tak lubiłem . a to powiedz może jakie bedą - bo o tych nowych to rczej mało wiem - oprócz tego ze wiem jak bedą wyglądały .

27.05.2002
17:44
[28]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Mnie bardziej interesuje jakie potwory będzie można przywoływać czarami np. PRZYWOŁANIE SMOKA

27.05.2002
17:46
[29]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Dobre by było. Hi hi po ostatnim wystąpieniu, żałuję, że nie można mieć czaru ( ale może ktoś zmajstruje? ) "przywołanie Mazowieckiego" : wykancza pieprzeniem każdego przeciwnika, uniemożliwia rzucanie czarów i sam rzuca Płaszcz Starchu, działający na wszystko z nieumarłymi włacznie :)

27.05.2002
17:47
[30]

wojtess [ Generaďż˝ ]

inna propozycja : przywołanie Leppera przywołanie polityków polskich

27.05.2002
17:48
[31]

lon [ Pretorianin ]

wojtess => marzenia ściętej głowy :)) a wLaSnie jakie najlepsze były w 1, bo ja stawiam na : pokracznego kopca i żywiołaki

27.05.2002
17:48
[32]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Wojtess, ale nie wiem, czy to by nie było za mocne, jeszcze by g się potem nie dało odwołać, i co wtedy ?

27.05.2002
17:49
smile
[33]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

hmmm.......jak w id2 bedzie można dojśćc do 16 poziomu to ja wątpie czy w ogólw bedzie można z nimi walczyć a co dopiero przyzywać....sam pomysł jest BARDZO fajny ale troche nie realny...mi strczą pokraczne kopce , no i może jakiś mały planetar albo deva :)

27.05.2002
17:50
smile
[34]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

tam oczywiście chodziło o smoki 8-)

27.05.2002
18:06
[35]

Valencis [ Transmuter ]

Ja nie wiem skąd tam się ma brać aż 300 czarów, no chyba, że to są same nowe formuły dla kapłanów i druidów, bo w tym się mniej orintuję. Z tego co wiem, to przede wszystkim wzorem jest zestaw czarów z Icewind Dale I (bez dodatku), z Baldur's Gate II pożyczono naprawdę niewiele. ps. Co do żywiołaków, to będą czary przywołujące potwory związane z wszystkimi czterema żywiołami, a nie tylko z trzema jak w ID1 i BG2. lon --> Dla mnie to najlepsza jest kapłańska "Tarcza entropii". Rzuć jakimś linkiem do Infinity Explorera, bo ten stary nie działa.

27.05.2002
18:21
[36]

Paul12 [ Buja ]

Ja poczekam na polską premierę. W cRPGi wolę grać w wersjach pl, bo czasami umyka mi jakiś dialog.

27.05.2002
18:48
[37]

lon [ Pretorianin ]

a [] sprobój w inny dzien b wyszukiwarka c z popatrz na tej stronie co mi dales namiar d na oficjalnej stronie Polskiej PT tam powinien być , albo przynajmniej przekierunkowanie

28.05.2002
17:44
[38]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Horda nadciąga ..............

28.05.2002
19:21
smile
[39]

Paul12 [ Buja ]

Zagracie przez neta ?????????????????????????????????????????????????

28.05.2002
20:19
smile
[40]

wojtess [ Generaďż˝ ]

nie zagrammmmmmmmm ....................

29.05.2002
19:56
[41]

Valencis [ Transmuter ]

Czy ktoś już wie na kiedy została przesunięta premiera, która miała mieć miejsce... wczoraj? Chyba nie każą nam za długo czekać, przecież wszystko już było gotowe. Czy zauważyliście, że na screenshotach z Icewind Dale II nigdy nie ma okręgów pod stopami postaci? Czyżby i w tej kwestii wprowadzono jakieś zmiany? Paul12 --> I znowu muszę powiedzieć "nie", oczywiście nie dlatego, że nie chcę, ale w mojej sieci nie mogę.

30.05.2002
19:28
[42]

Valencis [ Transmuter ]

Pod tym adresem znajdziecie ponoć najbardziej kompletną listę zdolności podklas postaci w Icewind Dale II. Ze wszystkich rzeczy jakie przeczytałem na tej stronie najbardziej zainteresowalo mnie to, że raz na 4 poziomy możemy dodać naszym bohaterom 1 punkt do jednej z cech, aż do maksymalnie 27. :)

30.05.2002
20:16
[43]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Kurcze, a ja nigdy jeszcze nie grałem w ID - czy to też tak wciąga jak BG?

30.05.2002
20:52
[44]

Valencis [ Transmuter ]

Nie koloryzując, potrafi wciągnąć. Jeśli uważasz Baldur's Gate za grę dobrą, Icewind Dale I też będzie Ci sie podobać, nawet jeśli uznasz, że nie jest lepsze. Ja sam tak nie uważam.

31.05.2002
20:17
[45]

OOLO [ Legionista ]

Czy w grze można znależć jakieś unikalne przedmioty z Wrót Baldura 1

31.05.2002
21:11
[46]

Valencis [ Transmuter ]

OOLO --> Teoretycznie tak, ponieważ w grze są dostępne wszystkie osiągnięcia Baldur's Gate I i niby można mieć, przynajmniej pomagając sobie cheatami, wszystko to, co można było osiągnąć w tamtej grze. Ale raczej na to nie licz, gra oferuje sama całą ciężarówkę magicznych artefaktów (zwłaszcza uzupełniona przez dodatek Heart of Winter), prawdę mówiac nie za często jest to coś ciekawego, ale jest tego tyle, że w zupełności wystarcza. Jeśli chodzi o jakieś konkretne rzeczy, to pytaj bardziej szczegółowo. Akurat pamiętam, że moi ludzie znaleźli jeden z sejmitarów Drizzta.

01.06.2002
11:24
[47]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Valencis ---> tx.:) I jeszcze pytanie, które z części ID najbardziej warto kupić ?

01.06.2002
12:16
[48]

Valencis [ Transmuter ]

Kupić... pewnie w związku z nadchodzącą premierą Icewind Dale II, ceny Icewind Dale i pójdą w dół, może nawet jakieś czasopisamo dołączy je jako pełną wersję albo CD Projekt włoży je do pudełek z Icewind Dale II PL. Dobra, nie znam się na tych sprawach, tylko mam takie przemyślenia. Żeby dostać Icewind Dale I bez obu możliwych rozszerzeń ('Heart of Winter' i "Trial of the Luremaster') trzeba się nieźle namęczyć, ale to i tak dobrze, bo dodatki poprawiają wiele rzeczy w pełnej wersji (oraz dodają własne rozwiązania, dzięki 'Heart of winter' już na początku gry można się zaopatrzyć w różne pojemniki - na mikstury, kamienie i zwoje), np. dodają obsługę GL-a, ale jak nie masz super mocnej maszyny to o tym aspekcie zapomnij.

01.06.2002
15:12
[49]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Valencis --> dysponuję P III 800, GF2 i 256 Ramu + optymalnie skonfigurowaną płytką Intela (nie narzekam). Dzięki za info, w przyszłym tygodniu się rozejrzę:)

01.06.2002
15:39
[50]

Valencis [ Transmuter ]

Angelord --> Jak się uprzesz, to możesz zagrać z obsługą GL-a, ale dla mnie Icewind Dale I z akceleracją to definicja gry, na którą nie ma mocnego sprzętu. Jak masz mocnego Ge-force'a to może być dobrze. Ostatnio się wzbogaciłem o Athlona XP 2000+ i to jest pierwszy raz, kiedy widzę, że to płynnie działa.

01.06.2002
15:44
[51]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Na słabszym sprzęcie nie radzę tego testować, bo można dostać apopleksji

01.06.2002
18:43
[52]

lon [ Pretorianin ]

Valencis => skopiowales , bo jak nie to w poniedzialek lub wtorek moge rzucić ci na @

01.06.2002
22:05
[53]

Valencis [ Transmuter ]

lon --> Byłoby miło. Zassałem IE z innego adresu, ale ta wersja jest jakaś nie ta, nie chce edytować właściwości przedmiotów jak trzeba.

02.06.2002
10:52
[54]

lon [ Pretorianin ]

spróbóje dziś , albo jutro lub pojutrze rano

02.06.2002
16:46
[55]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Ech... trochę niepokojące są Wasze sugestie odnośnie do wymagań sprzętowych ID:). Czy tę gierkę tworzyli dla informatyków z Pentagonu, aby umilić im przerwy na lunch?:).

02.06.2002
17:55
[56]

Valencis [ Transmuter ]

Angelord --> To się tyczy tylko obsługi GL-a, a to jest opcja, jak mówi producent, eksperymentalna (ja osobiscie zawsze grałem na GL-u, nawet kiedy miałem słabszy sprzęt i dostawałem apopleksji :)). Cóż, zobaczysz, ocenisz i... zrezygnujesz. :)

04.06.2002
20:46
smile
[57]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Valencis, wątek chyba umiera .......

04.06.2002
20:48
[58]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Valencis --- poczytaj D&D part 3 a będziesz znał odpowiedzi na wszystkie pytania do ID 2 - który choć gotowy jest ze względu na dystrybutorów wyjść jeszcze nie może ...

04.06.2002
20:49
[59]

Katane [ Useful Idiot ]

Może go choć minimalnie "podciągnę" :) Nie mam czasu czytać całego wątku, ale zapytam: czy wyszła już IWD2 i czy ktoś ją ma?

04.06.2002
20:53
[60]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Katane - jest gotowy ale dystrybutorzy nie wiedz czy wziasc Warcraft3 czy NWN czy Icewinda teraz - brak porozumienia przedłuża premierę.

04.06.2002
21:20
[61]

Valencis [ Transmuter ]

Queen_Arwen --> Twoja sugestia dotycząca zapoznania się z trzecią częścią D&D nawet by mnie interesowała, ale tak się składa, że nigdy się tym nie interesowałem. Nie wiem od czego zacząć, gdzie dostać i takie tam. Mam nadzieję, że możesz mi powiedzieć coś więcej na ten temat.

04.06.2002
21:24
[62]

lon [ Pretorianin ]

na początek North , Maztica na stronie wizards.com jest od groma miodzio cudownych pdf

04.06.2002
21:26
[63]

lon [ Pretorianin ]

sorry north i maztica są do wcześniejszych

07.06.2002
00:00
[64]

Valencis [ Transmuter ]

Na jednej ze stron poświęconych ID (link na końcu posta) przeczytałem, że w Icewind Dale II każdy kapłan będzie musiał wybrać sobie bóstwo, wiarę w które będzie szerzył. Do wyboru będzie dziewięciu bogów Zapomnianych Krain - przedstawicieli dziewięciu możliwych charakterów. Choć nie jest to bliżej sprecyzowane, zasada ta może odnosić się także do dwu- i wieloklasowych bohaterów (dla realizmu gry tak być powinno), tym bardziej, że w ID2 nie będzie podklas niczym w BG2, więc nie należy tego traktować w tych kategoriach. Co prawda, wprowadziło by to trochę zamieszania, ale sądzę, że każda rasa powinna mieć swój własny wybór bóstw, poza tym, wybór wiary powinna determinować płeć oraz powinien on korygować zasób dostępnych broni (np. kapłani Maska powinni walczyć sztyletami). Z innych rzeczy, o których czytam po raz pierwszy, dodam, że nie wiedziałem, iż w ID2 czarodzieje przykuwają uwagę wroga jako pierwsi.

07.06.2002
16:24
[65]

Killboy [ Pretorianin ]

Hehe, jak ktoś chce to mogę mu wysłać swoją zapowiedź ID2, niech napisze na [email protected]. Napisałem tam sporo o tym co tam będzie.

07.06.2002
19:40
smile
[66]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Włącz czasami GG. Mam sprawę dość zaległą. Może pamiętasz?

07.06.2002
19:43
[67]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander --> Właśnie włączyłem, specjalnie dla Ciebie.

07.06.2002
19:46
smile
[68]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ---> Ale chyba specjalnie GG wysiadło!!! :-(

07.06.2002
19:47
[69]

Valencis [ Transmuter ]

Osobliwe zjawisko, u mnie są osoby dostępne, ale wśród nich Ciebie nie ma.

07.06.2002
19:52
smile
[70]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ---> U mnie niestety nie działa! Jak będzie już OK, to dam znać. A gdyby bie dało rady dzisiaj, to czasami bądź w GG. Będę Cię tam szukał. Chyba, że mogę w wątku napisać, cobyś wszedł na GG?

07.06.2002
21:00
smile
[71]

Valencis [ Transmuter ]

Ufff... ale się tego naszukałem. Oto lista lokacji, z którymi są powiązane motywy muzyczne (a właściwie odwrotnie), na życzenie Lechiandera i na użytek wszystkich, którzy zajmują się konwertowaniem muzyki z ID1 na .WAV (te numerki w nazwie .ACM, w zasadzie to są numery lokacji, trzeba porównać z tą listą). 1000 - Easthaven 1001 - Easthaven, świątynia Tempusa 1004 - Easthaven, dom Hrothgara 1100 - Zniszczone Easthaven (koniec gry) 1201 - Jaskinie na zachód Easthaven 2100 - Kuldahar 2112 - Kuldahar, dom Arundela 3000 - Dolina Cieni 3501 - Dolina Cieni, jaskinie 3503 - Dolina Cieni, grobowiec Kresselacka 3600 - Świątynia Zapomnianego Boga, wejście 3601 - Świątynia Zapomnianego Boga, wewnątrz 3603 - Świątynia Zapomnianego Boga, ołtarz Klejnotu Serca 4001 - Smocze oko, jaskinie 4005 - Smocze oko, komnata Yxunomei 5000 - Odcięta Dłoń, wejście 5001 - Odcięta Dłoń, wewnątrz 5101 - Odcięta Dłoń, zniszczona wieża 6000 - Głębia Dorna, wejście 6001 - Głębia Dorna, jaskinia mykonidów i ettinów 6002 - Głębia Dorna, przy runicznym stole 6003 - Głębia Dorna, jaskinia Saablika 6005 - Głębia Dorna, krypty 7000 - Ząb Wielkiego Gada, lodowiec 7001 - Ząb Wielkiego Gada, muzeum stworzeń morskich 7004 - Ząb Wielkiego Gada, jaskinie za zniszczonym mostem 8001 - Niższa Głębia Dorna, wnętrze 8004 - Niższa Głębia Dorna, wioska svirfnebli 8005 - Niższa Głębia Dorna, pomnik Marketha 8009 - Niższa Głębia Dorna, komnata klona Malavona 8012 - Niższa Głębia Dorna, przy posążku 9000 - (gdziekolwiek) 9100 - Samotna Knieja 9103 - Samotna knieja, świątynia Waukeen 9200 - Obóz barbarzyńców 9201 - Obóz barbarzyńców, przy tronie Wylfdena 9300 - Wyspa grobów 9400 - Wyspa grobów, podziemia 9500 - Posępny Mróz 9501 - Posępny Mróz, jaskinie remorhazów 9502 - Posępny Mróz, jaskinie lodowych golemów 9600 - Morze Ruchomego Lodu 9600 - Morze Ruchomego Lodu, komnata Icasaracht 'Trial of the Luremaster' nie wprowadza dodatkowej muzyki.

07.06.2002
21:04
smile
[72]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Jesteś naprawdę debeściak!!! Pokłony!

08.06.2002
16:01
[73]

lon [ Pretorianin ]

ściagłem sobie ostatnio wszystkie filmy ID 1, 2 + dodatki był też finał walki z belhiftem puszczam ten finał a tu muzyka skoczna ps ściągałem z cd projektu wie ktoś co jest grane?? a i jeszcze jedno jest ktoś z starego forum ID cd projektu jak kogoś intersuje moge wysłać tam to dopio były zażrte dyskusje:))

08.06.2002
17:02
smile
[74]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Mnie nie było

09.06.2002
15:23
[75]

lon [ Pretorianin ]

polecam ciekwą strone o IW !,2

09.06.2002
16:21
[76]

lon [ Pretorianin ]

oto mapa Ten Towns

09.06.2002
16:58
smile
[77]

Minas Morgul [ Senator ]

To jak z tym ID2 ? slyszalem, ze premiera ma byc gdzies po wakacjach. Ale sadzac po nastrojach na forum, ta gra reczej wyjdzie gdzies niedlugo. Probowaliscie zainstalowac sobie XPcapa (program, ktory likwiduje blokade poziomow) z Baldurs Gate2 do ID? Ja zainstalowalem ten plik w ID, chociaz byl przeznaczony do bg2 i dziala!!! Moj piekny ludzik zdobyl o ile pamietam 29 level, chociaz z tym plikiem mogl zdobyc nawet 50!!! Podejrzewam, ze to bedzie dzialalo tez w ID2, wiec jesli chodzi o powere ludzikow, to nie ma sie co bac :)))))

09.06.2002
19:45
smile
[78]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Minas --> Rzeczywiście ci działał, a może miałeś już wgranego do override xcapa do Icewinda

09.06.2002
20:18
[79]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Valencis, za te numery lokacji : DZIĘKI ! Niedawno zdobyłem ID i muzyka była jedną z rzeczy które mi sie podobały najbardzije, więc tym bardziej thx.

09.06.2002
20:19
[80]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Valencis, za te numery lokacji : DZIĘKI ! Niedawno zdobyłem ID i muzyka była jedną z rzeczy które mi sie podobały najbardzije, więc tym bardziej thx.

10.06.2002
12:58
smile
[81]

Minas Morgul [ Senator ]

wojtess: przeszedlem ID 2 razy i za pierwszym razem (jak nie instalowalem xpcapa z bg2) utknalem gdzies na ktoryms-nastym czy moze 20 poziomie (jesli dobrze pamietam). Pozniej, po zainstalowaniu XPcapa ta blokada sie zlikwidowala i bez problemu zdobylem 29 level. Czyli wychodzi na to, ze jednak XPcap do bg2 dziala tez w IWD. Tak wlasciwie, to chyba nie byl to zwykly XPcap, tylko ten, ktory daje mozliwosc zdobywania poziomow do 50 wlacznie. Ale mowie wam, polecam to zainstalowac, bo dziala na 100%

10.06.2002
13:16
[82]

Evearain [ Pretorianin ]

Jak zkonwertować muzyczkę do wava?

10.06.2002
21:02
smile
[83]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Zajrzyj na stronkę TeamuBG Morgul --> U mnie nie chce działać

11.06.2002
13:35
[84]

Valencis [ Transmuter ]

Minas Morgul --> Tak, u mnie też działa zdjęcie blokady z BG2 i można mieć 50-ty poziom. Spójrzcie na screenshota. Evearain --> Szukaj na stronach poświęconych ID lub innym grom opartym o Infinity Engine programu o nazwie acm2wav.exe. Jak już go bedziesz miał, wejdziesz do katalogu Music, wybierzesz plik .ACM (to w nich znajduje się muzyka), dasz otworz z acm2wav.exe i już bedziesz mieć .WAVa.

15.06.2002
21:14
smile
[85]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Relanium osiągnęło boskość Jak wam widzi się termin "boskość" w grze ?

17.06.2002
13:38
[86]

Psychol [ yellow_koza ]

wlasnie pozyczylem od qmpla orginal i mam kilka pytan [niestetny nie pozyczyl mi instrukcji] 1] czy w naszej przygodzie mozna spotkac npc -> jakos nie chce mi sie tworzyc calej druzyn od poczatq 2] czy da sie zaimportowac postacie z bg1 3] co to znaczy "nastepny poziom : boskosc" 4] no i krotko powiedzcie : jakie sa roznice mdzy id a bg1... chodzi mi o trudnosc, mozliwe przedmioty [wojowi z mieczem drizzta "zagiew mrozu" malo kto podskoczyl] 5] jak sobie radzi wojownik-zlodziej-mag w ic no i to wszystko na razie :P sory za tak banalne pytania ale nie mam czasu czytac wszystkich watkow...

17.06.2002
14:36
[87]

Valencis [ Transmuter ]

Psychol --> 1. Tak, trzeba stworzyć cały, sześcioosobowy team (jak chcesz wyższe levele na końcu gry, to zrób np. 4 osoby). w każdym momencie gry możesz wyrzucić dowolną, a nawet wszystkie już istniejące postacie i zastąpić je nowowykreowanymi (ale z 0 PD) bądź importowanymi bohaterami. Przy okazji, tworzenie postaci to świetna zabawa (to nic, że może zająć cały tydzień :))) 2. Nie ID1 jest kompatybilny tylko sam ze sobą, choć faktycznie, wszystkie parametry postaci z BG1 są także dostępne w ID1. 3. W ID1 z dodatkiem 'Heart of Winter' jest limit doświadczenia wynoszący 8 000 000 PD, ale i limit poziomu wynoszący 30 (mający zastosowanie zarówno dla złodziei jak i magów). Jeśli postać osiągnie najwyższy (tu zainstalowano zdejmowacz blokady PD, więc jest nie 30., 50.) poziom, w miejscu następny awans nie będzie napisana kolejna wartość PD, którą trzeba przekroczyć, tylko słowo "boskość". W ID1, wieloklasowiec może osiągnąć 8 000 000 PD i 30. poziom w każdej klasie, limit doświadczenia nie dotyczy sumy PD wszystkich klas jak w BG. 4. Gra to przede wszystkim walka z możliwością osiągnięcia, po wszystkich dodatkach, poziomu doświadczenia z końca BG2: SoA. Zbrojni (zwłaszcza dzierżący bronie obuchowe - jak w BG2, istnieje sporo wrogów częściowo lub całkowicie odpornych na inne typy obrażeń) są najcenniejszym nabytkiem. Kapłani i druidzi z pewnością osiągną możliwość rzucania zaklęć najwyższego poziomu (tak się składa, że zbiór zaklęć kapłańskich w ID1 to niezwykle potężna mieszanka), ale szybko staną się bezużyteczni w walce. Złodzieje nie mają żadnych możliwości rozwoju, których nie daje BG1 dlatego nie ma potrzeby włączać do drużyny jednoklasowego przedstawiciela tego fachu, natomiast bardowie (po zainstalowaniu dodatku HoW) okazują się rewelacyjnym wsparciem dzięki dużej ilości pieśni na każdą okazję. Jeśli chodzi o magów - zacznę od tego, że niemal każdy zwój w grze jest unikalny (w tym ten najcenniejszy - "Kamienna skóra", jedyny sensowny czar ochronny w ID1), dlatego posiadanie wielu magów sprawi, że ich księgi zaklęć będą świeciły pustkami. Tak jak w BG1, w ID1 można zrobić dwuklasowca aktywnego jako mag specjalista. Przedmioty - dużo, ale często są bez fantazji. Najpotężniejsze przedmioty mają umagicznienie +5, a zbroja, KP -3. Na końcu gry Twoi zbrojni i kapłani będą mogli mieć KP około -12. 5. Jako postać do gry solo - pewnie nieźle (w ID1 jest pauza w inwentażu i można zdjąć zbroję w czasie walki). Przy bardziej złożonych składach, nie polecam. 6. Nie martw się i pytaj o co chcesz! :)

18.06.2002
15:04
[88]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Pierwszym wielkim problemem jest taka pewna wężowa panienka z mieczykami w łapskach

18.06.2002
19:02
[89]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Gram wieloklasowcem ( klasyczny układ- wojownik mag złodziej) i osiągnąłem już 15 poziom. Mam maksymalnie zbroję -19 ( po dodaniu kilku ochronnych). Wczoraj pokonałem Malavona i wszystkich poza braciszkiem Poquelinem ( wiadomo, najlepsze na koniec) a najśmieszniejsze jest to, że gram wyłącznie JEDNĄ postacią i wcale nie jest tak cięzko, zwłaszcza że mam pierścień regeneracji. Jak ktoś mnie oświeci jak zmajstrować obrazek ( scrrenshota, bo nie zająłem się w ogóle tym zagadnieniem) to chętnie pokażę statsy.

18.06.2002
19:08
[90]

Lechiander [ Wardancer ]

Hayabusa ---> Print Screen'em! A potem w painta, na jpg i na forum. :-)

18.06.2002
19:20
[91]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

OK, zobaczę, choć ostatnio Print Screen nic nie dal :( Zobaczę dziś wieczorem, anyway dzięki za pomoc

18.06.2002
19:26
[92]

Valencis [ Transmuter ]

Z tą "boskością" to chyba niezły pomysł - daje tyle, że wszystkie klasy kończą rozwój na tym samym poziomie... 'Heart of Winter' mógł jednak wprowadzić jakieś dodatkowe zdolności dla wysokopoziomowych złodziei (i w tym momencie pomyślałem o pułapkach :)) A termin - już się przyzwyczaiłem. Bardziej oddaje atmosferę gry niż np. "nieskończoność". Hayabusa --> Każdy screenshot zrobiony print screenem zapisuje się pod inną nazwą jako .BMP w instalacji Icewind Dale I w katalogu 'Scrnshot'.

19.06.2002
19:41
[93]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Kiepska ta boskość jeśli twoja postać może zginąć

19.06.2002
19:52
[94]

Valencis [ Transmuter ]

wojtess --> Zginąć, skąd wiesz? W końcu tej boskości nigdy się nie osiąga. A to, że bogowie zapomnianych krain umierali w Czasach Niepokoju, cóż, nimi gracz nie sterował. :)

19.06.2002
20:18
[95]

wojtess [ Generaďż˝ ]

No tak w Czasie Niepokoju zginęło wielu bogów, a dzięki "pomysłowi" jednego z nich "mieliśmy" Baldury

20.06.2002
17:20
[96]

gofer [ ]

mam pytanie chłopaki! czy w IWD pojawiał się Drizz dro'Urden, Bruenor Battlehammer lub Wulfgar? czytam "Kryształowy Relikt" Salvatore'a i jestem ciekaw czy te postaci wystąpiły w grze

20.06.2002
17:35
[97]

Minas Morgul [ Senator ]

gofer -->w ID ich nie ma. Jedynie w baldursach mozna spotkac Drizzta Do`Urdena wraz z towarzyszami (chyba jest tam tez Bruenor).

20.06.2002
18:49
[98]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Mały problem, mam jpg i wszystko działa, ale obrazek ma 500 kB... będę musiał go jakoś odchudzić. BTW: grając JEDNĄ postacią pokonałem Powquelina i resztę hałastry a teraz kończę Próby Mistrza Wabień. Jak skoczę jeszcze poziomik wyżej, zrobię i zamieszczę tutaj wreszcie jakiś przyzwoity obrazek.

20.06.2002
18:53
[99]

Lechiander [ Wardancer ]

Hayabusa ---> Jest programik do odchudzania - jpeg optimizer. Lub spróbuj kosztem jakości przekonwertować np. w ACDSee.

20.06.2002
19:09
[100]

Valencis [ Transmuter ]

Ja do "wyszczuplania" używam Photo-Painta, przy zapisywaniu obrazu podaje się jakość kompresji.

20.06.2002
19:25
smile
[101]

Lechiander [ Wardancer ]

No tak, zapomniałem o Photoshopie. Val ---> No to może new part? ;-)

21.06.2002
15:56
[102]

Kiss [ Konsul ]

Podczas gry nagle zniknaly mi informacje na prawym pasku interfacu o stanie zdrowia np. 150/160. Znajdowal sie na portrecie kazdej postaci.Ktos wie jak to mozna przywrocic ??

21.06.2002
16:02
[103]

Kiss [ Konsul ]

---->

21.06.2002
16:08
[104]

wojtess [ Generaďż˝ ]

powinno być w opcjach do gry albo ... wyskoczył mały bug

21.06.2002
18:34
[105]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Valencis Lechiander --> dzięki !!!! to przybliża nas wszystkich do momentu publikacji kilku obrazków... Choć musze sie zastrzec ze nie teraz, bo do środy włącznie mam jeden korkociag egzaminów....

21.06.2002
19:11
[106]

Minas Morgul [ Senator ]

Kiss --> probuj naciskac wszystko po kolei. U mnie tez to bylo. Nie pamietam, co nacisnalem...moze > albo <, ale pomoglo. Naciskaj wszystko po kolei i powinny sie napisy pokazac.

21.06.2002
21:51
[107]

Kiss [ Konsul ]

no coz wydawalo mi sie, ze naciskalem wszystko jednak okazalo sie ze > jakos pominolem :) btw. Mam zainstalowany dodatek trials of ............ i w gospodzie pod gwizdzaca szubienica jest bard ktory w normalnej wersji daje zadanie zdobycia lodowej rozy warte ponad miliona xp. Teraz jednak nie mam takich opcji rozmowy. Czy to wina totr czy jakis bug ??

22.06.2002
14:50
[108]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Ważny jest pierszy dialog, jak go przeprowadzimy. Jeśli będziemy próbowali ponownie to już nie otzrymamy tego questu. Swoją drogą jest to quest, za który możemy zdobyć najwięcej punktów doswiadczenia grając całą grę na tym samym poziomie. To za zabicie jakiegokolwiek potwora czy bossa nie dostaniemy tyle EXP co za przyniesienie lodowej róży

22.06.2002
15:52
[109]

Valencis [ Transmuter ]

O, przepraszam, że tak Was zaniedbuję. Zaraz zrobię nowy wątek.

22.06.2002
15:56
[110]

Valencis [ Transmuter ]

Przesiadamy się tam:

14.07.2002
17:44
smile
[111]

zupak [ Pretorianin ]

Czesc pamieta mnie ktos :P nie bylo mnie chwile bo przechodzilem BG2 i ToB ale nie zapomnialem o Lolinie Lodowego Wichru :) widze ze nie wiele sie zmienilo ..... pozdrawiam

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.