GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

ASG lepszy od paintbolla ?

30.01.2006
13:25
smile
[1]

Gefreiter [ Pretorianin ]

ASG lepszy od paintbolla ?

Chciabym sie dowiedziec czy uważacie , co jest lepsze ASG czy Paitboll .
Chciabym tez poznac osoby zajmujace sie tym na terenie woj . opolskiego i dolnośląskiego.

30.01.2006
13:31
smile
[2]

Gefreiter [ Pretorianin ]

no prosze piszcie cos

30.01.2006
13:59
smile
[3]

...:: Snajper ::... [ Pretorianin ]

Paintball a nie paintboll...
Uważam, że AirSoft jest lepszy od paintballa. Masz tańszy sprzęt i o wiele lepszą zabawę... :)
Na dolnymśląsku już znasz pare osób... :D

30.01.2006
14:24
[4]

Maxblack [ MT ]

GROM Giwera jest ze Śląska i się tym zajmuje.

Jak dla mnie lepsze jest ASG bo: klimat, kulki nie są tak drogie jak te do PB, realizm....

Repliki są równie drogie co markery do PB, ale to jednorazowy wydatek. W ASG można się już bawić od ~600 zł. natomiast ceny replik z prawdziwego zdarzenia zaczynają się od 1000... czyli w PB jest chyba podobnie.

Polecam poczytanie asg.pl i forum tego serwisu.

30.01.2006
14:41
smile
[5]

...:: Snajper ::... [ Pretorianin ]

Max a co z tymi replikami od Well'a?? M4 i MP5?? Ceny około 400zł i w miarę dobry sprzęt...

30.01.2006
14:50
[6]

Maxblack [ MT ]

Mają metalowego GearBox'a i 250 fps... jeśli nie masz ~1000 zł na Classic Army/Tokyo Marui to, jest to wg. mnie najlepszy wybór.

MP5 Well jest znacznie lepiej wykonany od M4 Wella, ale nieco też droższy 435 zł. Wnętrzności mają idealnie takie same. Sporo osób wkłada do tych modeli sprężyny od elektryków CA (330 FPS) i podobno jest ok. Jednak samemu nei mając o tym pojęcia ciężko wymienić.

Nie ma sensu sobie zawracać głowy tymi elektrykami po 100-200 zł, bo one się badzo szybko rozlatują, już lepiej kupic używaną spreżyne TM, np. MP5A3 TM.

Takie jest moje zdanie :).

Jeśli szukacie więcej informacji naprawdę polecam forum stronki asg.pl ... jest tam wszystko bardzo dokładnie opisane, wszelkie problemy z każdą repliką itp.

30.01.2006
14:51
[7]

Gefreiter [ Pretorianin ]

Maxblack skad jestes ? Moze bys poszczelal ze mna i z ekipa snajpera ? Jaki masz sprzet ?

30.01.2006
14:53
[8]

Maxblack [ MT ]

Kraków :)

Sprzedałem ostatnio MP5A3 TM, planuję kupić M15A4 CA lub jeśli z kasą nie wypali to właśnie tego WELL R5 (MP5).

30.01.2006
14:54
[9]

Gefreiter [ Pretorianin ]

Snajper namowilem kilku moich ziomkow , bedziemy zamawiac na poczatku kwietnia

30.01.2006
14:55
[10]

Maxblack [ MT ]

hmm ja tak czy siak teraz mam sesje, wiec na razie i tak nie postrzelam się dużo :)

30.01.2006
14:58
[11]

Gefreiter [ Pretorianin ]

Snajper - Mielonce podobał sie shotgun ?

30.01.2006
15:02
smile
[12]

Gefreiter [ Pretorianin ]

Maxblack - ja z Opola to z tego co mowisz to wezme Colta z metalowym Gearboxem , bo planowałem wziasc zwyklego elekryka . Ale jak juz cos brac to cos lepszego

30.01.2006
19:39
[13]

Maxblack [ MT ]

Gefreiter - hehe, ja zwykłym elektrykiem nazywam takiego za 1000 zł :), WELL R5 R6 to jak dla mnie minimum... a reszta to wg. mnie po prostu zabawki do kupienia na odpuście (jak to wielu nazywa - repliki replik).... wszędzie jest podawane, że strzelają na 35 m... a tak naprawdę jest to 15 m (choć bardzo często tak jest... że ktoś kupi takiego za 150 zł, strzeli... i stwierdza "ooo jest 35 m" a jakby wziął metra to jest to góra 20 :))...

Poczytaj ten wątek - https://forum.wmasg.pl/viewtopic.php?t=10427&start=210, jak to wszsycy tam zachwalają zalety tych "replik"...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.