GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

BG2(21)

23.05.2002
21:24
smile
[1]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

BG2(21)

Nareszcie czekałem cztery wątki zeby sam jednego załozyc.

oto link do poprzedniej części

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=459665

23.05.2002
21:40
smile
[2]

wojtess [ Generaďż˝ ]

I nie udało ci się ? Gdzie poprawny link do poprzedniej części ? W poprzednim wątku jeszcze nie było 100 postów

23.05.2002
23:48
[3]

Valencis [ Transmuter ]

Aschman --> Uważaj, za tę niegodziwość Belt może Cię zabić! :))) Tak tak, wiem, że zależało Ci na zrobieniu jednej z części. Gdybyś się tak nie spieszył pewnie ktoś (ciekawe kto... :)))) by Cię wyprzedził, swoją drogą mógłbyś poświęcić więcej uwagi estetyce nowego wątku, w każdym razie ja zwracam uwagę na takie rzeczy. Co się będę rozpisywać... ja też nienawidzę jak ktoś mi dorabia nowe części! ps. jirian nie robi Ci wyrzutów, że wybrałeś taki sam ranking jak ona? wojtess --> Co jest nie tak z tym linkiem?

23.05.2002
23:50
smile
[4]

wysiu [ ]

Valencis --> Co jest nie tak? Kliknij na niego, i zobacz czy zadziala;) Dla porownania: 1. Zle: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=459665 2. Dobrze:

24.05.2002
00:06
[5]

Valencis [ Transmuter ]

wysiu --> Uuuu... takiego efektu się nie spodziewałem po kliknięciu! :))

24.05.2002
09:52
[6]

bruno [ Pretorianin ]

Dobra, zaczynamy. Gram narazie złodziejem łowca nagród i od pewnego czasu specjalne pułapki nie zadają ran, tylko czasami unieruchamiają i wytwarzają jakąś kulę wokół postaci, dlaczego? Poza tym jak przejdę złodziejem BG2 to czy mam nim szansę w TOB? I na koniec co sądzicie o graniu tropicielem ( samym), jakieś sugestie, ktos tak grał?

24.05.2002
10:43
[7]

Valencis [ Transmuter ]

bruno --> Właściwości 'specjalnych pułapek' łowcy nagród zmieniają się z poziomu na poziom, spójrz na rysunek --> Możesz to zawsze sprawdzić w grze na etapie tworzenia postaci lub na ekranie 'opis podklasy'. A co do gry w ToB złodziejem, tudzież tropicielem, to się nie wypowiadam. Ja mam tylko doświadczenie z samotnym czarodziejem i też nie w całym ToB.

24.05.2002
10:48
[8]

Psychol [ yellow_koza ]

puapki lowfcy sie nadajom..... patrz -> specjalne puapki zuodzieja

24.05.2002
12:07
[9]

bruno [ Pretorianin ]

Dzięki, zorientowałem sie, że pułapka wytwarza Nienaruszalna Sferę kogośtam wokół ofiary

24.05.2002
12:10
[10]

Valencis [ Transmuter ]

Wygląda na to, że wątek się przyjął. Mam pytanie i domyślam się, że nie jestem tym, który zadaje je pierwszy - w instrukcji do Tronu Bhaala jest napisane, że źli kapłani mogą zmieniać się w paladynów. Na czym polega ta przemiana?

24.05.2002
12:44
[11]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Valencis ---> Ele upadłych paladynów ?? Hmm sam jestem ciekawy jak to jest ... Czy kapłan/mag też może ?

24.05.2002
13:01
[12]

Belt [ 210 backstab damage ]

Witajcie. Teraz Was zaskoczę. Dowiedziałem się właśnie, że zdolność Zabójcy "Zatrucie broni" działa również na bronie dystansowe! Czyli strzelając z łuku Gaesena mogę z 2 atakami na rundę tak zatruć cel, że praktycznie nie ma szans na przeżycie! Mogę jeszcze zatruć juz zatrutą broń, czyli na przykład...Gniazdo żmij i zadawać nawet 80 obrażeń od trucizny. Ale to nie wszystko. W Bg2 zdaje się, że są dobrze znane z BG strzały wybuchowe (Arrows of detonation z ang.). I jak użyjesz Zatrucia broni, to....działa również i na nie!. Czyli przy wybuchu takiej strzałki, to wszystkie cele znajdujące się w jej zasięgu zostają zatrute!!! Mówię Wam, totalna masakra:))) Jedyne co mi zostało, to szybko skończyć BG1 i sztrurmem rumasz Zabójcą w BG2

24.05.2002
14:25
[13]

Valencis [ Transmuter ]

Belt --> Czy coś takiego poradzi sobie z ulepszoną Illaserą? Właśnie sprawdziłem... tylko, że walka się przypadkiem uprościła, po zainstalowaniu patcha do ToB, Illasera została łuczniczką, ale jej obstawa zniknęła. Tak naprawdę to znowu jej nie zabiłem, chciałem zrobić nóż w plecy, ale ona sobie nic nie robi z mojej niewidzialnośći...

24.05.2002
14:28
[14]

bruno [ Pretorianin ]

Belt --> grałes kiedyś samym tropicielem i jak się gra, poza tym czy złodziej ma jakieś szanse w TOB Na czym polega ulepszenie Illasery?

24.05.2002
14:37
[15]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

właśnie Co to jest ulepszona Illasera????

24.05.2002
15:04
[16]

Belt [ 210 backstab damage ]

Ulepszenie Illasery polega na: I. dodaniu do niej paru kolesi 1) maga z Zatrzymaniem czasu, ale bez specjalnych zaklęc ofensywnych i malą ilością HP 2) Kolesią będącego klonem Tazoka z SoA (u firkraaga) 3) Kensaja z umijętnością błyskawicznego teleportu w dowolne miejsce (ciekawa zdolność) i dwoma Sejmitarami, jeden +3 4) Kapłana z barierą ostrzy II. No i Illasera została łuczniczką - niemal każde trafienie celne - każde trafienie wywołuje Nieudane rzucenie zaklęcia (magowie bez szans sam na sam), odrzuca w tył(czasami) i i zadaje od 20 do 30 obrażeń, co biorąc przy około 3-4 atakach na rundę to jest coś. - posiadła ona zdolności, które widzę po raz pierwszy na oczy: staje się niewidzialna, włącza Wytrzymałość (nie wiem co to), Eteralność, wykrywa niewidzialność (tak jak smoki), więc to na nią nie działa. - ma parę fiolek mikstur leczenia 40 HP, których używa dość często. A pokonać ją można tylko tak: 1) Magiem WYSOKOPOZIOMOWYM min. 20 poziom. Obowiązkowo przywołać Planetara, który się nią odpowiednio zajmie (ponieważ niewidzialność na niego nie skutkuje, tak samo jak na nią, więc będzią ją "trzepał" mimo iż jest niewidzialna, ale na wiele się to nie zda, bo kiedy przestanie łazic wokół i rzucać na siebie wszystkie zdolności to go ZABIJE paroma strzałami!). Planetar potrafi jednak odebrać jej znaczna ilość HP, więc przez pewien czas będziesz mógł się zając innymi członkami jej party. A dalej to co zwyke: Zatrzyamanie czasu, Zionięcie Smoka itd. Ale mnie się udało ją zabić tylko trafienie krytycznym Planetara (sam na sam). Jak masz drużynę, to gdy Planetar będzie się nią zajmował, ty wykończ wszystkich jej członków, potem ją i powinno się obejść bez problemu. Nawet wpadała w panikę gdy skończyły się jej miksturki. 2) Zabijasz ją Zabójcą i to jest najskuteczniejszy, najprostszy sposób. Stawiasz Pułapkę Czasową, chowasz się w cieniu, zatruwasz broń. Gdy czas się zatrzyma, ty szybko biegnij za jej plecy i: 1) dajesz jej pierwszy cios w plecy (musi się udać, jak nie, to od początku) 2) dalej próbujesz ją trafić normalnie przez ok. 3s 3) łykasz Misturę niewidzialności i dajesz 2 backstab Dostała już jakieś 200obrażeń 4) prędko włączasz Zabójstwo, jak masz to zmieniasz broń na Kundana (więcej ataków) i czekasz na 3 cios w plecy Potem już powinna z niej zostać kupa "kawałków" i wtedy przestajesz czekając aż czas zacznie płynąc. Jak ją zabijesz, to wszyscy inni wrogowie odchodzą 3) jak grasz wojem, to chyba skutkuje na nią Tarcza Odbić, choć nie sprawdzałem

24.05.2002
15:11
[17]

Valencis [ Transmuter ]

Jaki profesjonalny wykład! :) Problem w tym, że musi być jakiś sposób na ulepszoną Illaserę, który da się zastosować dla postaci stworzonej przez nową grę w Tron Bhaala, bo takimi ja próbuję z nią walczyć (nie mają specjalnych zdolności z ToB :(( ).

24.05.2002
15:13
[18]

Belt [ 210 backstab damage ]

Owszem, jest Valencis (bardzo prosty oczywiście) Po prostu wchodzisz do katalogu Override, i usuwasz plik Illasera.cre, przywracając starą:)))))))))))))

24.05.2002
15:22
[19]

Psychol [ yellow_koza ]

bruno --> f toba gram wojownikiem-zlodziejem-magiem i s tego co widze to TAK... zlodziej jest imho chyba jedna z lepshych klas w bg2 [puapka kolczasta : 20k6[?] obrazen..... mozna postawic 6 takich puapek a potem tylko zwabiac potforki, mozliwosc uzywania fshystkich przedmiotow np. karsomyra :P, zabojstfo - czyli kazdy atak sie bendzie liczyl jako cios f plecy.... 5X f plery karsomyrem no i puapka czasowa - przy polonczeniu z zabojstfem ....miodzio] wshystkie te cechy procentujom jesli gramy wieloklasofcem np z/w albo m/z btw: czy ktos probowau zrobic shtuczke.... wybieramy zuodzieja zawadiake awansujemy go do 3mln exp --> wybieramy mozliwosc uzywania roznych rzeczy [nie pam jak to sie zwie] a potem robimy z niego 2 klasowca --> wojownika 3ml expa to jakos powyzej 20 poziomu bendzie co nam daje -4 do KP za poziomy i -1 do KP za bycie zawadiakom [mozna podciongnoc do 25 lvl ftedy -5 za poziomy].... backstab+wielki mistrz obureczne+karsomyr... zaraz wracam do domu to poexperymentuje zamiast zawadiaki mozna wybrac zabojce hmmmm

24.05.2002
15:29
[20]

Valencis [ Transmuter ]

O... właśnie zobaczyłem zmienione okno logowania przed napisaniem posta. Psychol --> Nóż w plecy można zadać tylko bronią dostępną dla złodziei. Użycie dowolnego przedmiotu jest wszechmocne - można mieć np. kapłana/zlodzieja strzelajacego z łuku!

24.05.2002
15:30
[21]

Psychol [ yellow_koza ]

valencis--> w/m/t --- zadaje cios f plecy furiom po 80 pkt obrazen srednio :)

24.05.2002
15:35
[22]

Psychol [ yellow_koza ]

aha btw: fczasie walki f tfierdzy straznika [jeshcze SoA] wezwauem ostrze kleski [uzywamy jej jak wielkiego mistrza] i postac awansowaua... dodauem drugom * na miecze dlugie i nagle nie wiadomo skond moj w/m/t jest wielkim mistrzem w dlugich mieczach!!!! proshe o wytlumaczenie tego :P

24.05.2002
15:38
[23]

Attyla [ Legend ]

Nie chce nic mowic Valencis - ale moj tropiciel walnal ostatnio backstaba za prawie 100 HP Ostrzem wojny (oboreczny +4). Wychodzi na to, nie tylko dostepne dla zlodziei bronie daja mozliwosc zadawania zwiekszonych obrazen.

24.05.2002
15:40
[24]

Attyla [ Legend ]

Psychol - albo tlumacz swoje na jezyk polski albo nie pytaj. Ja za cholere nie wiem o co ci idzie...

24.05.2002
15:41
[25]

Psychol [ yellow_koza ]

drogi attyllo jak nie wiesh o co chodzi to nie pish ze nie wiesh o co chodzi :P

24.05.2002
15:45
[26]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Jakie ma odporności miecz mordenkeinena, Minsc na 30 lvl (TOB) go mieczykiem +5 nawet go nie dotknął !!!!

24.05.2002
15:51
[27]

Attyla [ Legend ]

Miecz mordekaina nie jest postacia, wiec nie otrzymuja zadnych obrazen. Nie ma w tym nic dziwnego. Jak juz sie z tym zetkniesz, to poprostu trzeba to przetrwac.

24.05.2002
15:57
[28]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Attyla --> ale w SOA, mogłem go zabić (zostawiał fajny amulet)

24.05.2002
16:15
[29]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Wystarczą magiczne pociski

24.05.2002
16:51
smile
[30]

Attyla [ Legend ]

??? Co to za amulet?

24.05.2002
17:32
[31]

Belt [ 210 backstab damage ]

Gdzie w SoA można zdobyć Strzały Wybuchowe (te z bg1). NIe mogę się doczekać aż zobaczę tą "Trującą Novę"! Psychol- leczysz się, czy co??

24.05.2002
17:47
[32]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Taki sobie amulecik dający odporność na umyślik

24.05.2002
18:32
[33]

Valencis [ Transmuter ]

Attyla --> Tak naprawdę to w BG2 nigdy nie próbowałem robić noża w plecy bronią która, jak sądziłem, się do tego celu nie nadaje. W Icewind Dale I jest tak, że jak chcesz powiedzmy zrobić nóż w plecy toporem, to dostaniesz informację "nieodpowiednia broń na cios w plecy" i nie zadasz dodatkowych obrażeń.

24.05.2002
18:56
smile
[34]

Minas Morgul [ Senator ]

Tak sie zastanawiam, czy moznaby bylo robic cios w plecy z luku...tak wlasciwie jeszcze tego nie probowalem. Ale jesli backstaba mozna robic nawet mieczem oburecznym, to nie widze przeszkod, dlaczego nie moznaby trgo zrobic lukiem. A poza tym, jakos zadko uzywam innych broni do ciosow w plecy, niz sztylety, bo ta bron chyba najbardziej do tej klasy pasuje :)

24.05.2002
19:38
smile
[35]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Widzisz Valnecis Belt jakos sie nie wkurza.

24.05.2002
20:01
[36]

Belt [ 210 backstab damage ]

Minas Morgul--łukiem, chyba nie, ALE przeczytak sobie mój post trochę wyżej, a zobaczysz jakie fajne rzeczy można robić łukiem!!!!

24.05.2002
20:31
[37]

Valencis [ Transmuter ]

Aschman --> Gdy najmniej będziesz sie tego spodziewasz dostaniesz nóż w plecy, *9. :))

24.05.2002
20:35
[38]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Wszelkie bronie stzrelające nie zadaja ciosu w plecy

24.05.2002
23:45
[39]

Kush [ miejsce na twoja reklame ]

widze ze tutaj tez trwa debata samych 'ciosajacych w plecy' moze sie myle ale nie widze w zlodzieju zadnych pozytywnych cech moze podacie jakies konkrety (oprocz w/w ciosu)?

25.05.2002
00:07
[40]

Valencis [ Transmuter ]

Walczę z ulepszoną Illaserą, walczę, walczę i wygrać nie mogę, ale nasunęło mi się kilka pytań odnośnie tej walki - 1. Dlaczego jak ona jest niewidzialna, to ja jej nie widzę, chociaż mam "Prawdziwe widzenie", a bies z otchłani owszem. 2. Jak raz przywołałem biesa z otchłani, Illasera położyła go jednym atakiem, normalnie odwróciła się na chwilę i w kilka sekund już leżały zwłoki biesa na ziemi. Jak ona to zrobiła? 3. Czy jak włożę 3 "Ochrony przed broniami magicznymi" do łańcucha to mam potem 4 rundy ochrony czy 12? 4. Jak ona odsyła miecze Morderkainena? Rzuca coś w rodzaju "Rozproszenia magii" i miecze znikają, tak? Bo już sam nie wiem. Ale tak można? 5. Czy "Mamidło" może mieć czary dziewiątego kręgu? Bo wydaje mi się, że bez względu na poziom rzucającego nie może.

25.05.2002
04:58
[41]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Witajcie - mam pytanie - otóż, kogo się bardziej kalkuluje miec w druzynie :(już) Sir Anomena, czy Keldorna (który mnie skusił możliwościa wykorzystania miecza +5) [Ech..osiołkowi w złoby dano....] Pozdrawiam

25.05.2002
05:13
smile
[42]

Mysza [ ]

Angelord --> ja grałem paladynem za pierwszym razem... Keldorn zaczyna marudzić jeśli nie postępujesz według kodeksu rycerskiego i łamiesz pewne zasady... poza tym ma problemy rodzinne (łatwe do rozwiązania)... ma swój honor i jest (poza Minsciem) Twoim najwierniejszym towarzyszem... nie jest może najlepszym fighterem, którego mozna wciągnąć do drużyny, ale jego postawa zdobyła sobie u mnie wielka sympatię... nie wyobrażam sobie drużynki bez tego staruszka...

25.05.2002
12:42
[43]

Belt [ 210 backstab damage ]

Valencis: 1) to jest chyba "specjalny" rodzaj niewidzialności, nie korzysta ona z żadnych zaklęć, wykorzystuje jedunie swoje umiejętnosci. Stwory dziewięciopoziomowego kręgu (Planetar i bies z otchłani) nie muszą korzystać z żadnych zaklęć ujawniających niewidzialność, bo po prostu ona na nich nie działa. Podobnie jest przecież u smoków. 2) A jak pokonała 25 poziomowego Planetara z -7 KP i 3 atakami na rundę i 110 HP to co myślałeś przywołując zwykłego Biesa??? Po prostu pruje ze swego łuku w zastraszającym tempie zadając duże obrażenia. 3) A czy jak włożysz na siebie 3x Lustrzane Odbicia, to masz ich 24? (nie) 4) Zwykłym Zaklęciem śmierci odwołującym przywołane stwory. nie działa tylko na stworki przechodzące przez bramy (biesy, planetary) 5) Czar mamidło tworzy kopię posadająca 60% twoich umiejętności. Czyli chyba na 30 poziomie powinien mieć czaruy 9 poziomu. 6) Nie pokonasz jej żadną postacią stworzoną w ToB

25.05.2002
12:59
[44]

Valencis [ Transmuter ]

Belt --> Ze wszystkim się zgadzam z wyjątkiem tego biesa z otchłani - ona go położyła jednym atakiem, ale taka operacja powiodła jej się tylko raz. W innych przypadkach, kiedy otwieram "Bramę" męczy się z biesem trochę dłużej niż do czasu gry zniknie animacja czaru. Mam inne pytanie - czy Tron Bhaala lub patch do niego jakoś wpływa na ilość warunkowań? Bo jak miałem same Cienie Amn, to mogłem pozostawać pod wpływem tylko jednego z czarów tj. "Mniejszy sekwencer", "Sekwencer czarów", "Wyzwalacz czarów", "Warunkowanie" lub "Łańcuch czarów". A teraz mogę mieć wszystko, choć tylko w jednym egzemalarzu. Acha... jak można sprawdzić zawartość sekwencera (wyzwalacza)? Bo warunkowania są dostępne poprzez księgę czarów, a sekwencery nie.

25.05.2002
13:53
[45]

Belt [ 210 backstab damage ]

A czy wychodził z niego taki duszek, bo jak nie to musiala go strzelić zwykłym krytycznym PS. wiem. Wytrzymałość jest to zwykła wysokopoziomowa zdolność zbrojnych. Daje 40% odporności na obrażenia fizyczne. Czyli nasza Illasera ma już co najmniej poziom 18

25.05.2002
14:17
[46]

lon [ Pretorianin ]

z serii smieszne dialogi ;))

25.05.2002
14:18
[47]

lon [ Pretorianin ]

1

25.05.2002
14:18
[48]

lon [ Pretorianin ]

2

25.05.2002
14:19
[49]

Valencis [ Transmuter ]

Tak, ma 18 poziom, TraK0 -20, 4 1/2 ataku na rundę, KP -5 i łuk z nieskończoną amunicją, który posiada chyba jakieś specjalne właściwości - gdy trafi, rozprasza niektóre czary ochronne (np. "Ochrona przed pociskami" w tej sytuacji nic nie daje, jedno trafienie łuczniczki i znika), nawet "Tarcza przeciw czarom" przed tym nie chroni. Poza tym pozostawia efekt w postaci ikony "nieudane rzucenie czaru" (czasami udaje się to odeprzeć, raz chyba "Odbicie czaru" mnie przed tym ochroniło. Z kolei "Pułapka na czary" znikła od razu gdy zostałem trafiony). Zauważyłem, że niektóre inne zaklęcia ochronne jak "Ochrona przed broniami magicznymi" nie są rozpraszane.

25.05.2002
14:22
smile
[50]

Valencis [ Transmuter ]

lon --> A ja nigdy nie miałem takiego dialogu! :((

25.05.2002
14:33
[51]

lon [ Pretorianin ]

no to śpi do bólu w tej lokacji :))

25.05.2002
17:45
smile
[52]

Minas Morgul [ Senator ]

Heh lon, ja juz tez ten dialog mialem. Raz nawet widzialem cos smieszniejszego i jesli sie to powtorzy, to wysle screena :)

25.05.2002
18:09
[53]

lon [ Pretorianin ]

albo tekst korgana na tymat brody i nosa jana:))

25.05.2002
18:28
[54]

Valencis [ Transmuter ]

Jak mam pokonać Illaserę, skoro nie ma z nią szans żadna postać stworzona w ToB? Zrobiłem sobie takiego dwuklasowca kensai/złodziej, żeby się z nią zmierzyć. Ale to było za proste - pułapka czasowa + zabójstwo + kai i jak zrobiło się kolorowo to były same kawałeczki... nawet inne pułapki nie zdąrzyły się zdetonować.

25.05.2002
18:40
[55]

lon [ Pretorianin ]

Ponawiam moje wczesniejsze pytania na temat scieżki zła , po spotkoniu z Bodhi na cmentrzu kazała mi złupić statek złodzieji i kraść gwałcić i rabować mordować etc , no a potem co dalej są jakieś ciekawe questy , czy gra staje sie liniowa tak jak normalnie?

25.05.2002
18:58
[56]

Belt [ 210 backstab damage ]

Valencis-za ile ją walnąłeś?

25.05.2002
19:24
[57]

Valencis [ Transmuter ]

Belt --> Nie pamiętam, ale zrobiłem to samo jeszcze raz i wyszło tak: --> Wcześniej było lepiej, bo tu mi się za szybko skończył kai. Działo się to w pułapce czasowej, więc Illasera nic nie robiła.

25.05.2002
19:28
[58]

Belt [ 210 backstab damage ]

Ładnie, ładnie. U mnie wyglądało to tak:

25.05.2002
19:44
[59]

Valencis [ Transmuter ]

Attyla, spójrz, to jest nóż w plecy mieczem oburęcznym i pisze, że ta broń się nie nadaje. Widocznie tropiciele mają szerszy wachlarz broni do użycia, ale ta bohaterka nie jest tropicielką.

25.05.2002
19:47
[60]

Valencis [ Transmuter ]

Jeszcze jeden obrazek - tym razem wziąłem miecz Maska i chyba kai się nie skończył przed ciosem. Belt --> Twój mag ma "Kamienną skórę"... mój nie miał.

25.05.2002
20:16
[61]

Belt [ 210 backstab damage ]

Mam już sposób na nią! Zmniejszasz jej rzuty i odporność na magie (wsadzasz do Wyzwalacza), sam wrzcasz Ochronę przed Magicznymi broniami, 2x Zatrzymanie czasu i Akceleracja. A potem nie żadne czaru masowe, tylko Magiczne pociski, Ogniste strzały, Kwasowe strzały!

25.05.2002
20:59
[62]

Valencis [ Transmuter ]

Skoro pomagam sobie Shadow keeperem, to chyba mogę się posunąć do korzystania z Przemian. :) Robiłem wszystko według Twojego planu, chociaż rzuciłem "Mamidło' i powstałe mamidło też rzuciło "Mamidło". Powstał w ten sposób sojusznik nie mający imienia i nie mogący rzucać czarów, ale posiadający specjalne zdolności oryginału oryginału. Tak więc chciałem zmienić mamidło mamidła w zabójcę, ale nic z tego - sam się przemieniłem. Acha... "Ostrza energii" w czasie "Zatrzymania czasu" też robią swoje. ps. Ten mag, który rzucał te wszystkie czary był na bardzo wyskoim poziomie i jego mamidło miało jeden czar z dziewiątego poziomu. Akurat była to "Akceleracja" i bardzo się przydała.

25.05.2002
21:47
[63]

Belt [ 210 backstab damage ]

Popatrz co Aerie ma ci do powiedzenia. Też się z tym zgadzam.

25.05.2002
21:49
smile
[64]

wysiu [ ]

Belt --> Dobre:)))))))))

25.05.2002
21:52
[65]

Belt [ 210 backstab damage ]

Taka możliwość nie powinna mieć miejsca. Swobodne krycie się w cieniu, kai (max obrażeń) i cios w plecy nie powinny być dopuszczone. NIe mówiąc o Zabójstwie. Wysiu-> wątek wcześniej masz więcej "historyjek"

25.05.2002
21:55
smile
[66]

wysiu [ ]

Belt --> No wiem przeciez...:)) A takie postacie-czolgi to 'lekkie' przegiecie...:)

26.05.2002
00:06
smile
[67]

Sir klesk [ Sazillon ]

mam pytanie wyszedlem z Podmroku i jestem w dokach gdzie nagle pojawia sie napis "Slyszysz odglosy zblizajacej sie strarzy najwyrazniej uslyszeli o twoich poczynaniach" i mnie atakuja to ja ich rozwalam i spie i rano znowu to samo i zaladowalem gre i przyszedlem tam znowu i znowu to samo!!! wczesniej jak gralem to tak nie bylo (przeszedlem jeden raz BG2) no i nie wiem co trza zrobic czym ja w tym Podmroku zawinilem??? moze jak tacy kolesie sie na mnie rzucili (jacys ludzie jeden mial Chalabarde "Oddech Smoka" ) nie wiem moze ze ich zabilem ... moze to dlatego czy wy tez mieliscie taki problem czy oni sie kiedys odczepia???

26.05.2002
11:33
[68]

bruno [ Pretorianin ]

Odpowiedzizałem ci na to w założonym przez ciebie wątku :)

26.05.2002
13:06
smile
[69]

Valencis [ Transmuter ]

Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na pytanie - jakie wymagania muszę spełniać, żebym mógł romansować z Jaheirą? Znaczy się - chodzi mi o to, jaką postać muszę stworzyć do nowej gry w SoA, żeby to było możliwe.

26.05.2002
13:13
[70]

lon [ Pretorianin ]

nie ma chyba jakiś wymagań oprócz płci, noi zdjęciu klątwy

26.05.2002
13:20
[71]

Valencis [ Transmuter ]

lon --> Słyszałem, że trzeba być elfem. Nie wiem czy to prawda, ale gralem człowiekiem i mając w drużynie Jaheirę i nie mając innych romansów, tego nie udało mi się zacząć.

26.05.2002
13:28
[72]

lon [ Pretorianin ]

a tak ja też miałem elfke jako głowną bohaterke, ale nie jest to chyba najbardziej udany romas

26.05.2002
13:29
[73]

lon [ Pretorianin ]

i jeszcze jedno można uprawiać poligamie np romas zz Arie i Vicinią na raz?

26.05.2002
13:32
[74]

Valencis [ Transmuter ]

Sprawdziłem kilka stron, pisze, że mogę być człowiekiem i romansować z Jaheirą. Ale ostatnim razem mi się nie udało - może to wina tego, że trzymałem w drużynie Aerie, jakkolwiek z nią nie romansowałem, a taką możliwość miałem.

26.05.2002
13:34
[75]

lon [ Pretorianin ]

na pewno nie oto

26.05.2002
13:37
[76]

Valencis [ Transmuter ]

lon --> Słyszałem, że można odłączyć jedną postać, z którą miało się romans wcześniej i przyłączyć inną, z którą zacznie się romansować. Ale nie wiem, czy jak się ją znowu przyłączy, to romans dalej będzie trwał. ps. Jak namieszasz w Shadowkeeperze, to pewnie będziesz mógł mieć wszystkie romanse jednocześnie, łącznie z tym z Anomenem. :)

26.05.2002
13:41
[77]

lon [ Pretorianin ]

a żucił byś linkiem do tego programu

26.05.2002
13:49
[78]

Valencis [ Transmuter ]

Proszę. Znajdziesz Shadow keepera, Gate keepera i Dale keepera.

26.05.2002
16:02
smile
[79]

Edwin [ Final Fantasy XI Player ]

Mam Pytanko następującej treści : Jakie przedmioty przyśpieszją rzucanie czarów???

26.05.2002
16:06
[80]

Valencis [ Transmuter ]

1. Amulet mocy - dostajemy go (ew. zabieramy ze zwłok :)) od Arana Linvaila - czas rzucania -1; 2. Szata Vekny - do kupienia u Deidre na Targu Przygód po zainstalowaniu Edycji Kolekcjonerskiej - czas rzucania -4. To chyba wszystko...

26.05.2002
17:32
[81]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Witajcie. Mam pytanie ---> czy Ttwierdza de`Arnise pozostanie w moim posiadaniu do samego końca. Mam tam już kapłana i sie trochę zadomowiłem (zostawiam w niej część łupów i niepotrzebne w tej chwili przedmioty). Grozi mi jednak wojna z uzurpatorem (lordem R.. cos tam) i nie wiem, czy zwinąć dobytek na wszelki wypadek, czy też sytuacja rozwinie sie korzystnie ?

26.05.2002
17:35
[82]

Edwin [ Final Fantasy XI Player ]

Gdzie dokładnie stoi koleś Który polepsza róg ?????

26.05.2002
18:01
[83]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Edwin ---> dokładnie, to masz zaznaczonych na mapie promenady dwóch płatnerzy i to jest ten na świeżym powietrzu.

26.05.2002
18:06
[84]

@d@m [ ]

Czy w BG sa takie czary jak teleportacja i wskszeszenie?

26.05.2002
19:13
[85]

lon [ Pretorianin ]

Angelord=> 1 tak 2 bez obawy

26.05.2002
20:48
[86]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Ion - dzięki:). Aha - pewnie znacie ten trick, ale gdyby ktoś chciał już na samym początku zaopatrzyć się w najdroższe wyposażenie, to sposób jest dośc banalny. Wystarczy, aby złodziej wypił ze trzy eliksiry "mistrzostwa" i u dowolnego "czarnorynkowca" sprzedawał coś drogiego i natychmiast kradł i znowu sprzedawał. Można tak do oporu, choć raz po raz warto w międzyczasie grę zapisać- bo zawsze istnieje ryzko -choć małe - wpadki:). I jeszcze mam jedno pytanie - otóż, czy przedmioty z ukończonych questów (notatki, znaki, maski etc.) można ze spokojem wyrzucić, czy też należy zatrzymać ?

26.05.2002
21:44
[87]

Belt [ 210 backstab damage ]

Belt

26.05.2002
21:49
smile
[88]

wysiu [ ]

Belt --> i po co jeszcze ciagasz za soba druzyne???;))) A mozer ktos mi przypomniec, gdzie moglbym dorwac jak najszybciej buty szybkosci? Mojej zlodziejce (samotniczce) bardzo by sie przydaly...:) Jestem w drugim rozdziale, zbieram kase dla Gaelana Bayle'a...;)

27.05.2002
00:04
smile
[89]

Valencis [ Transmuter ]

Zacząłem grać od początku... i jeszcze mi się nie znudziło! :) Na razie wyszedłem z więzienia. Trzymam ze sobą Yoshimo (zdualowalem go na wojownika natychmiast po przyłączeniu) i Jaheirę (chcę mieć romans!). Minsca odprawiłem od razu do "Pod miedzianym diademem", żeby nie zjadał doświadczenia. Tak sobie siedzę na "Targu podróżników" i zastanaiamn się o co chodzi temu czarodziejowi, który szuka proszku z salamander. Może ktoś zna rozwiązanie tej zagadki? wysiu --> Tak naprawdę, to nie wiem, gdzie można się do nich dorwać najszybciej. Pamiętam, że kiedyś pierwsze Buty Szybkości dostałem w Przytułku (te za żetony do maszyny produkującej buty). Grać samotnikiem bym nie chciał, za mało jeszcze znam NPC występujących w grze, żeby powstrzymać ciekawość i zagrać samotnie. ps. Postanowiłem, że zatrzymam sobie Jaheirę, Yoshimo dotargam do przytułku i wymienię na Imoen, wezmę jeszcze Cernda (czy drużyna bez kapłana rzucającego "Przywrócenie" nie jest zbyt niepraktyczna?) i dwóch z tych trzech panów - Keldorn, Haer'Dalis, Valygar - zależy mi na tym, żeby wybrać najbardziej interesujące postacie, ciekawe w prowadzeniu i mające do powiedzenia dużo interesujących rzeczy. I tu liczę na radę od strony bardziej doświadczonych graczy.

27.05.2002
00:14
smile
[90]

wysiu [ ]

Val --> Uch, na pewno (no, 90% sa jakies wczesniej..)..... Dopiero przytulek?....:/ Ja sie wlasnie zastanawiam nad zaczeciem od now, i jakas inna postacia... Damn, bez butow to sobie zlodziej po prostu nie radzi - z powodu durnego BUGA!!! Objawia sie to tak: w domku (albo gdziekolwiek) jest banda wrogow - sztyletuje jednego - wieje przez drzwi do lokacji (na walke twarza w twarz nie mam za bardzo szans na tym etapie;)) - wylaza za mną (zanim wyjdą moge schowac sie w cieniu:)) - wracam przez drzwi, a tam KLONY!! Kurcze, raz doszlo do tego, ze na promenadzie Waukeen gonilo mnie chyba z 20(!!) kolesiow, bedacych kopia jednego goscia! Zaczyna mnie to wkurzac...:/ Wlasnie mam do zarabania handlarzy niewolnikow pod slumsami, ale jak zaczna sie klonowac, to nawet nie mam ochoty zaczynac...

27.05.2002
00:17
smile
[91]

wysiu [ ]

Acha, wlasnie sciagnalem patcha z cdprojektu, ale to g... nie chce sie zaistalowac.... Problem: 'nieznana wersja czegos', jak przeniose, to sie nie pluje, ale z 'bgconfig.exe' mowi ze 'brak pliku'.... Damn...

27.05.2002
01:15
[92]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

wysiu ---> buty szybkości mozna zdobyć - o ile dobrze pamietam - w więzieniu innego wymiaru, tam gdzie porywają aktorów i Haer'Dalisa - ale głowy nie dam:)

27.05.2002
09:14
[93]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Attyla --> miecz mordenkeinena zoatawia amulet ochony przed psioniką (1 ładunek), z tym almuletem związany jest ciekawy bug, bo "przykleił"mi się to slotu w invenory, nie mogłem usunąć. Dopiero wywaliłem go ShadowKeperem.

27.05.2002
09:40
[94]

Attyla [ Legend ]

Wysiu - buty szybkosci najszybciej dorwiesz zaraz po wejsciu do wiezienia miedzywymiarowego z questu Haerdalisa. Wysiu - co to za klony? Nie spotkalem sie nigdy z czyms takiem (no, moze z wyjatkiem krola krypty z dzielnicy cmentarnej - ale to bylo jeszcze z czasow przed patchem do ToB). Co do problemow z patchem - to zapewne chodzi o pliki z dialogami. Jezeli wychodzi ci cos takiego a nie zachowales tych plikow, to bedziesz musial wykasowac calego BG i zainstalowac od nowa. Eliash - a czy podobny efekt jest przy zniszczeniu miecza wywolanego przez kogos z wlasnej druzyny? I jeszcze jedno - to chroni przed wydrenowaniem inteligencji, czy przed ogluszeniem?

27.05.2002
10:04
[95]

wysiu [ ]

Attyla --> Nie zrobilem screena, ale wyglada to tak, ze jak uciekne z obszaru, to po chwili wrog wychodzi za mną - i dobrze - ale jak tam wroce, to ten pierwotny dalej tam stoi, a ten, ktory wyszedl, po chwili do niego dolacza:) Czyli jest juz dwoch:) Jak teraz wyjde, to na zewnatrz bedzie jeden, a nastepnych DWOCH wyjdzie za mna:) Na promenadzie ganial mnie facio ze slynnej ekipy ze stryszku knajpy, 'Jak-mu-tam' Siepacz Orkow - ten z dwurecznym mieczem - chowalem sie po domkach, dopoki mnie w ktorychs drzwiach nie zablokowali ("zablokował";) ):)) Wygladalo ogolnie smiesznie, jak wszyscy na raz mowili to samo;)) Co do patcha - nic nie kasowalem, pliki (dokladnie, dialogi) tylko przenosilem, ale z bgconfig.exe to nie chce przejsc - jak jest, to mowi o zlej wersji, jak nie znajdzie, to wywala blad 'brak pliku'... tak czy owak kiszka..

27.05.2002
10:10
[96]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Attyla --> Tylko wtedy, tworzysz miecz mordenkeinena, atakujesz go, zmienia się na czerwony (dziwne zwkle summony obracaję sięprzeciwko postaci gdy się je zrani, a miecz ma ciągle pełnie zdrowia) jak go zaciukasz, i zostaje amulet. Aha w TOB-e mieczyka nie udało mi się zaciukać, a troje probowało wszyscy ponad 30 lvl: MISC z mieczem +5, Anemon z Cromem, Jeheira z sejmitarem +5 nawet go nie drasneli :) W opisie amuletu o pile pamiętam wspomniane coś było o całkowitej odporności na psionike, ale go nie sprawdzełem bo przykleim mi się do invenora, i nie mogłem go założyć :(

27.05.2002
11:14
[97]

Attyla [ Legend ]

Wysiu - cos ci sie musialo porabac. U mnie cos takiego nigdy sie nie zdazylo. Co wiecej nawet o czyms takim nie slyszalem (nawet w czasach slynnego Tajfuna). Wychodzi na to, ze trzeba by wszystko przeinstalowac. Eliash - sproboje dzisiaj. Zobaczymy jakie beda skutki. Slyszalem cos, ze ten mieczyk da sie zalatwic tylko magia.

27.05.2002
11:49
[98]

wysiu [ ]

Attyla --> Grrr....:( No coz...:/ Acha, z tego co wiem, mordka jest calkowicie odporna na obrazenia fizyczne, TYLKO magia moze ja ruszyc...:) Ale MOZE w jakichs specjalnych okolicznosciach da sie ja zranic.. magiem nie gralem, i w czary nigdy az tak nie wnikalem..:) Ale z opisu (i tekstow na roznych stronach) wynika, ze TYLKO czarami...

27.05.2002
12:04
[99]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Być może w TOB-ie coś zmienili, ale na pewno w SOA dało się mordenkeinena zaciukać w klasyczny sposób, być może jest to podobnie ja z "animacją umarłego" im wyższy level maga/kapłana tym summon potężniejszy. Spruboje obstawić go kolczastymi pułapkami, a co do magii, to działa na nie tylko palec śmierci i inne czary natychmiast killujące summony. Kilkoma mordkami całe podziemia Illithidów można w pień wyciąć. Na Abuzigala można 4 posłać i iść na kawe :).

27.05.2002
12:50
[100]

Belt [ 210 backstab damage ]

1) wysiu-to samo mam u siebie i nie wiem co toie, po 2) mordeinkainena ruszy tylko magia nie oparta na żywiołach (czyli Stożki, Kule ognia itp. odpadają), za to doskonale radzi sobie z nimi Nekromancja (chyba tylko), czyli Skull Trap, Abi Dalzim A najprościej to przecież Zaklęcie Śmierci...

27.05.2002
16:48
[101]

lon [ Pretorianin ]

z seri smiesznych dialogów :))

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.