GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pytanie do fanów serialu Zagubieni !!!!

29.01.2006
20:11
smile
[1]

matirixos [ Konsul ]

Pytanie do fanów serialu Zagubieni !!!!

Obejrzałem 25 odcinków z 1 seri i 9 z drugiej. Czy ktoś wie ile jest wszystkich odcinków ??
Bardzo prosze o odpowiedź

29.01.2006
20:12
smile
[2]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

Jest cos takiego jak wyszukiwarka watkow...

29.01.2006
20:12
[3]

MacGawron [ Generaďż˝ ]

w 2 serii jest 12 odcinkow wszystkie widzialem, co tydzien sa nowe czyli 13ty bedzie w ta srode.

29.01.2006
20:13
[4]

MacGawron [ Generaďż˝ ]

Stranger ---> chyba powinienes wiedziec jako pracownik GOLa ze nie odpowiada sie w taki sposob...

29.01.2006
20:13
[5]

zawilec [ Konsul ]

MacGawron - 13 bedzie w nastepna środe a nie tą.. jest tydzien przerwy

29.01.2006
20:14
[6]

MacGawron [ Generaďż˝ ]

zawilec ---> z jakiego tytulu jesli mozna wiedziec?

29.01.2006
20:15
[7]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

MacGawron --> tzn. w jaki?

29.01.2006
20:15
[8]

matirixos [ Konsul ]

Ale na jakim programie lecą te odcinki ?? bo na TVP już podobno nie ma bo zawsze w czwartki leciały :(

29.01.2006
20:16
[9]

craym [ Senator ]

matirixos ---> na ANX

29.01.2006
20:17
[10]

zawilec [ Konsul ]

MacGawron - bedzie okolo 25 odcinkow musza tak rozplanowac wyswietlanie by ostatnie odcinki byly w maju tak jak pierwszego sezonu.

29.01.2006
20:17
[11]

MacGawron [ Generaďż˝ ]

w AXN

Stranger ---> troche milej... gosc sie pyta grzecznie.

29.01.2006
20:17
[12]

craym [ Senator ]

znaczy sie na AXN

29.01.2006
20:17
smile
[13]

piokos [ Mr Nice Guy ]

Jest cos takiego jak odpowiednia kategoria wątku

29.01.2006
20:18
[14]

craym [ Senator ]

a ile bedzie serii lostow?
slyszalem, ze 3 na bank

a podobno ma byc 6

29.01.2006
20:18
[15]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

MacGawron --> No wiesz... jezeli ktos jest LENIEM (co to za problem wpisac lost do wyszukiwarki i wejsc do jednego z xyz watkow poswieconych temu serialowi), to musi sie liczyc z taka odpowiedzia :)
Edit: no i piokos tez ma racje :P

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-29 20:18:10]

29.01.2006
20:18
[16]

MacGawron [ Generaďż˝ ]

zawilec --> i jak Sezon 2 skonczy sie w maju na 25 odcinku to kiedy bedzie Sezon 3?

29.01.2006
20:18
smile
[17]

Lucky_ [ Konsul ]

matrixos - na amerykanskim abc lecą.

29.01.2006
20:18
[18]

matirixos [ Konsul ]

Kurde tak mnie wciągnoł ten serial i się okazało że więcej odcinków w TVP nie będzie :(

29.01.2006
20:20
[19]

zawilec [ Konsul ]

MacGawron - pewnie we wrzesniu rozpoczna tak jak I i II

29.01.2006
20:20
[20]

craym [ Senator ]

odcinki 2 serii beda pokazywane w TVP
tylko podobno od czerwca

29.01.2006
20:20
[21]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

matirixos --> Nie liczyles chyba na to, ze TVP od razu wyemituje WSZYSTKIE odcinki :) Popatrz zreszta w jak duzych odstepach czasowych wyswietlane sa inne nowe seriale... jak chociazby Smallville. To i tak cud, ze serial ten tak szybko trafil do darmowej telewizji. Patrzac na oferte takiego HBO czy innych platnych stacji mozna sie zalamac... na przyklad tym, ze wyswietlaja dopiero osmy sezon SG1...

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-29 20:21:02]

29.01.2006
20:21
[22]

MacGawron [ Generaďż˝ ]

matirxios ---> sprobuj znalezc kogos kto ma na kompie nagrane z TV ;) Na ABC leca :]

29.01.2006
20:21
smile
[23]

max_120 [ Centurion ]

istnieje cos takiego jak strona oficjalna fimlu

29.01.2006
20:22
[24]

craym [ Senator ]

odpowie ktos na moje pytanie?
up^

29.01.2006
20:25
[25]

MacGawron [ Generaďż˝ ]

craym slyszalem ze 6, ale nie znam oficjalnej wersji... mogliby sie wydostac z tej wyspy gdzies w 3 sezonie :)

29.01.2006
20:29
[26]

craym [ Senator ]

wiec wiecej bedzie takich nudnych i przeciaganych odcinkow jak 2-12 ;/

ehh

trzeba ogladac takie seriala jak Prison Break, z nich nikt nie bedzie robil tasiemcow, jak z rodziny soprano ludz lostow(co sie zapowiada)

29.01.2006
20:31
[27]

craym [ Senator ]

gdy emitowane byly pierwsze odcinki 1 serii lostow
nikt wtedy nie przyspuszczal, ze serial osiagnie taka popularnosc i koniecznoscia bedzie dokrecanie nowych serii
pojawily sie wtedy tysiace nierozwiazanych zagadek, o ktorych juz dzis nikt nie pamieta
imo serial sie zmienil wraz z dlugoscia jego trwania
na gorsze

29.01.2006
20:31
[28]

zawilec [ Konsul ]

O tych 6 sezonach to fani gadaja. Rozpoczeli prace nad 3 sezonem.

29.01.2006
20:53
[29]

MacGawron [ Generaďż˝ ]

Exodus 2 byl mistrzowski i 1 odc Sezonu 2... potem tez byly calkiem spoko az do 12 ale niektore miejscami nudnawe :P

29.01.2006
20:56
[30]

MacGawron [ Generaďż˝ ]

To Prison Break to warte uwagi? Mam okazje obejrzec 1 odcinek...

29.01.2006
20:58
[31]

snopek9 [ Legia mistrz! ]

Genialny serial, poszukaj mojego watku na GOLu...

29.01.2006
21:00
[32]

TeadyBeeR [ Legend ]

Tak, warto obejzec Prison Break. Tylko tez uwazam, ze ten serial powinien sie skonczyc juz nawet po pierwszym sezonie, a teraz bedzie sztucznie wydluzany.

29.01.2006
21:05
[33]

MacGawron [ Generaďż˝ ]

Skoro snopek9 w swoim watku napisal ze nie moze sie zdecydowac czy LOST czy PB to znaczy ze musi byc dobry :) ---> snopek to madry gosc choc czasem o odmiennych odemnie pogladach :) A LOST to na prawde niesamowita sprawa, wymyslec cos takiego :) trzeba byc mistrzem... klimat i sprawy jakie sie tam dzieja, retrospekcja sprawia ze nie czekam az sie skonczy ajk to bywa przy slabszych pozycjach filmowych, brak slow zeby dalej pisac a jesli PB okaze sie rownie dobry to znow sie wciagne i bedzie zajecie na wolne chwile :]

29.01.2006
21:13
[34]

grzesiek16 [ Feluś ]

W drugiej jest 23 odc.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.