GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Asus P4P800 Delux i dual channel

27.01.2006
18:12
[1]

KAMERA6 [ Konsul ]

Asus P4P800 Delux i dual channel

Wiec mam P4P800 i 3 kosci pamieci i teraz mam pytanie jak wylaczyc w BIOSI`e dual ram channel??? Gdzie moge znalezc ta opcje? I jak to jest z tymi szynami w 2 kolorach? bo podobno czarne i niebieskie maja rozna predkosc i nie mozna wsadzac takich samych kosci do roznych szyn czy to prawda??:?

27.01.2006
18:17
[2]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

DUAL jest tylko przy 2 (lub o ile sie nie myle w 4) kosciach....nie wiem jak chcesz wlaczyc DUAL przy 3 kosciach, to juz TRIPLE powino byc :P

27.01.2006
18:18
[3]

KAMERA6 [ Konsul ]

nie WLACZAC a WYLACZYC go w biosie bo mam ciagle zrzut pamieci fizycznej

27.01.2006
18:19
[4]

wysiu [ ]

A skad wiesz, ze jest wlaczony dual?

27.01.2006
18:20
[5]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

ale jak to, smao Ci sie wlaczylo dual przy 3 kosciach? a co do kolorow to jakas bujda :/ 1 slysze...

27.01.2006
18:24
[6]

KAMERA6 [ Konsul ]

Bylo wlaczone od poczatku bo przy starcie PC przed stroba kodowa mialem i ciagle mam

dual channel active

a teraz chce to wylaczyc

27.01.2006
18:25
[7]

wysiu [ ]

To poprzekladaj pamieci. To sie samo wlacza i wylacza. Albo poczytaj instrukcje do plyty.

27.01.2006
18:25
[8]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

ok no to juz wiem zeby ne kupowac asusa, przy 3 kosciach nie moze byc fizycznie wlaczony dual...albo asus cos schrzanil albo masz cos z ramem :/

27.01.2006
18:32
[9]

wysiu [ ]

Axl2000 --> "przy 3 kosciach nie moze byc fizycznie wlaczony dual"
Oczywiscie, ze moze.

27.01.2006
18:34
[10]

Axl2000 [ ignoruj mnie ]

Wysiu, hmh, no to nie wiem, miale plyte MSI K8N i dual przy 3 kosciach nie wlaczal sie za chiny, nie dalo sie =/

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.