GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z EVE online

27.01.2006
16:10
[1]

mblade [ Pretorianin ]

Problem z EVE online

Nie wiem czemu ale wyskakuje mi dziwny błąd podczas proby zainstalownia. Błąd jest pokazany na screenie obok, czy ktoś może mi pomóc w tej sprawie??

27.01.2006
16:23
[2]

zarith [ ]

plik się źle ściągnął, bardzo mi przykro

27.01.2006
16:34
[3]

mblade [ Pretorianin ]

plik sie dobrze sciagnal bo zawiera tyle ile powinien zawierac, pozatym sciagalem go juz 3 razy i za kazdym razem by sie zle sciagnal? (uzylem 3 roznych programow do sciagania)

p.s.
Plik pobrany z oficjalnej strony

27.01.2006
18:44
[4]

goldenSo [ LorD ]

@mblade
MD5 może sie nie zgadzać

27.01.2006
23:22
[5]

mblade [ Pretorianin ]

goldenSo ---> sorki ale nie wiem za bardzo co to MD5 moglbys mi wytlumaczyc ?? :p

29.01.2006
16:34
[6]

KomB [ Legionista ]

prwdopodobny brak miejsca na dysku c: gra wstepnie się tam rozpakowywuje

29.01.2006
16:39
[7]

Asmodeusz [ Senator ]

na c: musisz miec z 1,5gb wolnego...

29.01.2006
17:12
[8]

Ziom91 [ Konsul ]

Masz Adoba 7?

29.01.2006
23:54
[9]

mblade [ Pretorianin ]

Ziom91 ---> mam adoba 7.0 ale po co to??

co do miejsca na dysku c to mam 1.66GB to jest dysk na windowsa juz zmienilem standard dir program files na inna partycje ale wciaz nie pomaga

29.01.2006
23:57
[10]

Asmodeusz [ Senator ]

a skad zgrywales plik?

29.01.2006
23:59
[11]

Asmodeusz [ Senator ]

aha... uzywales komendy START--> uruchom --> "sciezka\instalka.exe /NCRC" ??

Sprobuj - moze zadziala

30.01.2006
01:45
[12]

KomB [ Legionista ]

tu powinna byc rada
https://217.153.22.44/viewtopic.php?t=868&highlight=instalacja

30.01.2006
01:51
[13]

KomB [ Legionista ]

and
https://217.153.22.44/viewtopic.php?t=1825

31.01.2006
02:33
[14]

mblade [ Pretorianin ]

nie rozumiem tego!! mam ten sam problem co w tym watku z problemem instalcji ale mu sie sie udalo, ja sciagalem ten plik juz 5 razy i nadal nic file corrupt i takie tam bzdety, jak to możliwe!!?? czemu chyba nie zagram sobie w tą grę, a przez to dostaje wielkiego negatywa, a szkoda mogla byc fajna

31.01.2006
12:05
[15]

Asmodeusz [ Senator ]

mblade - czy probowales odpalic gre z komenda /NCRC ???

31.01.2006
18:56
smile
[16]

KomB [ Legionista ]

może opaczność czuwa nad tobą i twoją rodziną

01.02.2006
00:08
[17]

astronom [ Konsul ]

Spróbuj z tego linku sciagnąc bo ten komunikat rzeczywiście wygląda tak jakby się coś nie "dociągnęło " https://ccp.vo.llnwd.net/o2/EVE_3805.exe

Ja bodajże w piątek zassałem i mi chodzi bez problemu.

Powodzenia

08.02.2006
10:50
[18]

m1234 [ Konsul ]

dopiszę się tutaj, mam dwa problemy:
1. techniczny - gra się zainstalowała, bez problemu, śmiga bez problemu, tylko w momencie jak daję Quit - mam blue screena, zrzucanie pamięci fizycznej i hocki/klocki. Windows był reinstalowany z pół roku temu, ale od ostatniej reinstalki nie mam (jeszcze) żadnych zwisów, przycięć etc. wszystko chodzi wręcz bajecznie a komp pracuje praktycznie 24h i szczerze mówiąc uważałem go za super stabilnego (bez problemu zostawiam go na kilka dni gdy wyjeżdżam z emule czy torrentem).

2. merytoryczny - zrobiłem tutoriala i.. stopka. Wiem, że mogę robić misje od agentów (i robię), latam sobie, ale kompletnie nie wiem jakie skille rozwijać, gdzie/co/za_ile kupować/sprzedawać, gdzie/co/jak kopać. Ogólnie co robić. Wszystkie mmorpgi w jakie grałem były dosyć typowe, itemizacja w Eve jest bardzo niestandardowa i nie wiem czy potrzebuję 2% do warpów czy 5% do czegoś innego - techniczny język mnie zabija szczerze mówiąc. Mam juz pełną wersję i chciałbym chociaż trochę pograć, przynajmniej dojść do PvP (tzn. do momentu gdy potrafię coś zabić ;)

08.02.2006
11:02
[19]

m1234 [ Konsul ]

ta stronka poniżej wróci (wczoraj jeszcze była..), czy coś się stało?

08.02.2006
13:01
[20]

Genetyk [ Pretorianin ]

ja także jestem nowy w EVE (trial na razie) ale znalazłem ciekawą stronke (link)

polecam też dołączenie do polskiego kanalu na czacie

08.02.2006
13:04
[21]

Asmodeusz [ Senator ]

m1234 - dolacz do kanalu DEVA (moj prywatny) - jesli bede to pomoge. Zreszta bede w grze za chwilke (tylko sie wykapie) :)

08.02.2006
13:06
[22]

m1234 [ Konsul ]

ok, z tym, że ja raczej tylko wieczorami, teraz siedzę w pracy...

08.02.2006
13:08
[23]

Asmodeusz [ Senator ]

moze byc i wieczor :) Jest duza szansa, ze trafisz na kanale na mnie (dosyc czesto mam EVE wlaczona jak robie cokolwiek innego :) ew. na znajomych.

Powiedz jaka rasa grasz to mniej-wiecej moge cie do PvP doprowadzic.

08.02.2006
13:42
[24]

KomB [ Legionista ]

technicznie - eve jest pamięciożerna, 512mb to minimum

merytorycznie - przez pierwszy okres trzeba skilowac grupe lerning /podwyższanie początkowych atrybutów, co za tym idzie szybkosci uczenia się wszystkiego/ tu podstawowen na l.5 rozszeżone na l.4, po około roku gry pozwala to zaoszczędzić z miesiąc, inne skile oczywiscie też można i należy szkolic ale to w zakresie podstawowym /umozliwiającym kożystanie z danej żeczy/

centrala już wróciła /zmiana warty/

PVP /hmm/ w początkowym okresie gry to dwie możliwości albo bejowe zpiracenie jakiegoś też nowego biedaczka w systemie 0.4 lub przystąpienie do korporacji będącej w aliancu w systemach 0.0 /np RAVe w Geminate/ i tu zdobywanie doświadczenia początkowo jako takler - człowiek we fregatce mający za zadanie dorwanie przeciwnika /web, skrambler/ i czekanie na siły główne,

korporacja i dostęp do 0.0 dają też całkiem inne możliwości zarobkowani i rozwoju

08.02.2006
14:04
[25]

m1234 [ Konsul ]

gram tą drugą rasą (w oknie wyboru) nie pamiętam jak się nazywają.

Mój sprzęt to AMD64 3GHz+, 1GB RAMu i GF6600GT, przy tym blue screenie windows mi wywala jakiś problem z plikiem dll zaczynającym się na NV więc chyba to Nvidia - może poszukam jakichś rekomendowanych sterowników pod Eve, albo po prostu (już się trochę dowiadywałem) pamięć na karcie może być uszkodzona.

system 0.0, 0.4 to jakieś współrzędne, czy to ten poziom bezpieczeństwa?
"dostęp do 0.0" tzn. że nie każdy może "tam" dolecieć?

08.02.2006
14:29
[26]

Asmodeusz [ Senator ]

merytorycznie - przez pierwszy okres trzeba skilowac grupe lerning /podwyższanie początkowych atrybutów, co za tym idzie szybkosci uczenia się wszystkiego/ tu podstawowen na l.5 rozszeżone na l.4, po około roku gry pozwala to zaoszczędzić z miesiąc, inne skile oczywiscie też można i należy szkolic ale to w zakresie podstawowym /umozliwiającym kożystanie z danej żeczy/

To jesli chce sie grac dluzej. Ogolnie przez pierwsze 2 tygodnie triala zaleca sie olac learning i pograc swobodnie. Gdyby kazdy poczatkujacy juz na wstepie mial trenowac learning (zaraz po zalozeniu postaci) to raczej by mu sie gra nie spodobala...

Wiec na starcie proponuje leciec w to, co sie komy zywnie podoba.


PVP /hmm/ w początkowym okresie gry to dwie możliwości albo bejowe zpiracenie jakiegoś też nowego biedaczka w systemie 0.4 lub przystąpienie do korporacji będącej w aliancu w systemach 0.0 /np RAVe w Geminate/ i tu zdobywanie doświadczenia początkowo jako takler - człowiek we fregatce mający za zadanie dorwanie przeciwnika /web, skrambler/ i czekanie na siły główne,

Lepsze chyba belt piracy. Chociaz mozna tez probowac przeniknac wglab 0,0 i tam siac zamet (z reguly tylko wejscia sa pilnowane - dalej jest dosyc swobodnie).

system 0.0, 0.4 to jakieś współrzędne, czy to ten poziom bezpieczeństwa?
"dostęp do 0.0" tzn. że nie każdy może "tam" dolecieć?


To wlasnie poziom bezpieczenstwa. Ogolnie:
0,5-1,0 - policja rozwali kazdego kto cie zaatakuje (czasem moze przybyc ciut i nie zdazy ocalic twojego statku - ale napastnika na pewno zmiecie)
0,1-0,4 - nie ma policji, sa tylko dzialka przy stargate'ach - czasami wystarcza aby odstraszyc napastnika, chociaz sa tacy co moga wytrzymac dosyc dlugo ostrzal z nich lub snajpic spoza ich zasiegu.
0,0 - "bezprawie" - czyli mozna strzelac do innych bez oporu. ALE: prawie wszystkie systemy 0,0 sa w posiadaniu jakichs sojuszy - wiec zabawa w pirata w 0,0 spowoduje, ze lokalny sojusz na pewno bedzie chcial sie nas pozbyc :)


gram tą drugą rasą (w oknie wyboru) nie pamiętam jak się nazywają.

Minmatar :) Ale zes trafil... jedyna rasa o ktorej mam naujmniejsze pojecie :)
Jesli chcesz szybko zaczac PvP:
- wsiadasz do Riftera:

HI: 3x 200mm autocannon (lub 150mm - ten drugi wydaje sie nawet ciut lepszy wg. ostatnich testow :)), 1x rocket launcher. Amunicja to najsilniejsza z danej kategorii czyli np. EMP S a rakietki explosive (Phalanx)
MED: afterburner, stasis webifier, warp scrambler
LOW: small armor repairer, capacitor power relay, energized adaptive nano membrane

- oczywiscie tez potrzebujesz skille aby to wszystko utrzymac :) Czyli frigate lvl3, odpowiednie skille na repairera, afterburnera, rakietki, web, scrambler itd itp. O ile pamietam ten setup nie wymaga duzo skilli aby go zmontowac, a do skutecznego latania... to juz inna bajka :) Powyzszym mozesz latac w systemach 0,1-0,4 i bez problemu kosic poczatkujacych (kopaczy, transportowce, czasami fregaty, rzadziej cruisery, battlecruisery a od swieta i battleshipa upolujesz)

To jest pozycja wyjsciowa na lepsze fregaty (Wolf, Jaguar, itp itd.) lub jesli wolisz ciezsze statki - na krazowniki (poczatkowo Stabber/Rupture). Osobiscie nie polecam nikomu destroyerow, ale minmatarski Trasher jest jednym z lepszych w grze (zaraz za nim jest gallente a daaaleko w tyle caldari i amarr)

Co do RAMozernosci gry - ostatnio zauwazyli ze w kilku misjach wystepuje memory leak - na razie szukaja co gdzie i jak.

08.02.2006
23:51
[27]

m1234 [ Konsul ]

Geez jak uzbroić taką fregatę, jest gdzieś może stronka z takimi setupami? A może po kolei co potrzebuje taki statek? Co oznacza czerwony minus przy działku?

09.02.2006
00:57
[28]

zarith [ ]

czerwony minus oznacza że nie ma załadowanej amunicji. statek na dobrą sprawę nie potrzebuje niczego, przynajmniej do tego aby latać:). w zależności od potrzeb i umiejetności ładujesz na niego różny sprzęt, na pewno jak najlepszą broń, coś do tankowania (naprawiacze tarczy/armora), a dalej według upodobań:) skilli jest masa, urządzeń też, jest z czego wybierać:)

09.02.2006
01:04
[29]

Asmodeusz [ Senator ]

Tutaj masz liste setupow dla statkow :)

Wlasnie wchodze do gry zerknac co sie dzieje :)

09.02.2006
07:40
[30]

m1234 [ Konsul ]

ja akurat wczoraj sie wylogowałem przed północą.

kupiłem najtańszą fregatę minmatarską - slashera.

Skille mam na razie takie:
Electronics
Electronics - rank 1 lvl1
Targeting - rank1 lvl2

Gunnery -
gunnery - rank1 lvl4
small energy turret - rank1 lvl1
small projectile turret - rank1 lvl1

industry -
mining - rank1 lvl2

Navigation -
afterburner rank1 lvl2
navigation - rank1 lvl2

spaceship commands
minmatar frigate rank2 lvl2 (w drodze 3)
spaceship commands rank1 lvl2

Tutaj zonk, bo zamiarzam dłużej pograć i nie mogę zlokalizować tych skilli o których pisaliści, tj. grupy learning - po prosu jej nie mam.. Może dlatego, że cały czas gram na trialu?


Na ta fregatę załadowałem na razie:
2x 250mm light artillery cannon
i zostało mi:
cpu 24/105
powergrid 16/20

właśnie z powerem są problemy - da się go jakoś podnieść?

09.02.2006
08:46
[31]

KomB [ Legionista ]

da ::)

jak nie masz choć jednego skila z danej grupy to nie masz też grupy
- energia to enginering
i serialnie polecam poradnik na stonie naszego korpa

https://www.ravetech.org/?mode=5&lang=

09.02.2006
09:33
[32]

m1234 [ Konsul ]

właśnie sobie czytam ten poradnik.

Ale dwa szybkie pytanka:
1. to jak mam zacząć skillować learning jeżeli nie mam takiej opcji? Muszę coś kupić? z kimś pogadać?
2. amunicja do działek - w działkach które zakupiłem mieście się 30 sztuk amunicji, co się stanie jak się wyczerpie czy w przestrzeni mogę działka przeładować, czy przeładują się one automatycznie gdy ammo się wyczerpie i będzie dostępne w cargo, czy może potrzebny jest jakiś specjalny moduł na ammo, do którego zapakuje się całą amunicję i działka będą stamtąd ją uzupełniać?

eve-centrala.pl znów nie działa - zawsze rano stronka jest wyłączona?

09.02.2006
10:43
[33]

KomB [ Legionista ]

1. kupujesz skilla a właściwie ksiązke, powinny byc w np bazie startowej, klik prawym na niej i .....

2. działka domyslnie mają ustawione autoprzeładowanie, /prawym na nim/ oczywiście zapas w ładowni ::) inny typ ammo nie jest uwzględniany!!! można nim przeładować manualnie /prawym na nim/

polecam nie mieszać typów ammo, różnią się między innymi bonusem do zasięgu i poborem capa
armata w swoim info podaje jakie ma z danym ammo parametry

na centrali trwa zmiana warty i zapewne dlatego mają czkawke

09.02.2006
13:17
[34]

m1234 [ Konsul ]

Dalszy ciąg pytań:
ISK to gotówka

natomiast uczyć się można za SP (skill point?), w jaki sposób te SP się zdobywa?
Wykonując misje od agentów (chyba, bo zrobiłem kilka), czy są jakieś inne sposoby na zdobywanie SP?

09.02.2006
13:43
[35]

Asmodeusz [ Senator ]

ISK - gotowka (btw - taka sama walute ma Islandia :)
SP - skillpoints zdobywa sie TYLKO podczas trwania treningu (w czasie rzeczywistym) - inaczej nsie nie da. Jest to system ktory doskonale zapobiega grindingowi skilli.

Jedyny sposob na przyspieszenie przyrostu SP (czyli szybsze trenowanie umiejetnosci) to podniesienie odpowiednich atrybutow.

Jak dasz SHOW INFO na skilla masz tam "primary" i "secondary" atribute. W wielkim skrocie: jesli primary: percepcja a secondary: willpower (np. do treningu umiejetnosci latania fregatami) to oznacza ze najwiekszy wplyw na szybkosc ma percepcja a willpower drugorzedny (reszta atrybutow nie ma znaczenia). Dokladniej: percepcja wykorzystywana jest w 100% willpower w 50%. Dlatego tez warto trenowac skille z zakladki "learning" gdyz podnosza one atrybuty.


Wykonujac misje dla agentow zdobywasz LP (Loyalty Points) - te wymienia sie pozniej na rozne nagrody (ew trzeba ciutke doplacic).

09.02.2006
13:45
[36]

Asmodeusz [ Senator ]

Zapomnialem:

atrybuty tez mozna podniesc za pomoca implantow (od +1 do +5) oraz skilla "learning" (podnosi wszystkie atrybuty o 2% za lvl skilla - ulamki TEZ sie licza).

Do tego przy skillu masz rank (1) czy (4). Oznacza to o ile razy dluzej trzeba czekac aby wytrenowac dana umiejetnosc. Np. jesli skill (per/willpower) rank(1) trenujesz 3 dni to rank(5) bedzie trwalo 15 dni

09.02.2006
14:01
[37]

KomB [ Legionista ]

ISK to kasa, CCP /devovie/ sa z Islandi i to tez jest ich grosz w realu islandzki szyling
SP lecą ci cały czas jak masz włączoną jakąś nauke, skill bierze szybkośc uczenia sie z atrybutów /2 typów/ i rangi skilla, dlatego wazna jest możliwosć podniesienia ich przez lerningi /praktycznie o 9 pkt./ i implanty / 1-5 pkt/
Srednia roczna to okoła 1,2 mln sp miesięcznie. Ale np Battleship z l4 na l5 ze zmaxowanymi skillami to około 34dni bez jakieś 50
Agenci za misje dają tzw LP punkty lojalności i co jakiś poziom uciułania proponują ci zamiane ich na powiedzmy dobra konsumpcyjne
https://coreblack.com/agent_offers.php

09.02.2006
14:44
[38]

m1234 [ Konsul ]

aha to z SP całkiem odwrotnie niż myślałem. Myślałem, że każdy ma jakąś pulę SP, i te punkty wykorzystuje na określone skille. Potem doczytałem, że po kilku latach ma sie tych SP w milionach - więc wywnioskowałem, że SP się zdobywa w jakiś sposób ;) A to całkiem odwrotnie :)

09.02.2006
14:49
[39]

Asmodeusz [ Senator ]

Z SP jest tak, ze najlepiej sie nie spieszyc :) Wiem, ze np. czekanie na battleship lvl5 (czy skille na drednota) to katorga (sam czekam :/). Do Drednota wsiade dopiero za 100dni a dopiero za jakies 130 bede mogl uzywac wszystkich modulow (wlacznie z siege mode) - ale ... warto :)

W miedzyczasie tak ustawilem skille aby trenowac te co sie od razu przydadza (nawigacja, warp drive operation, battleship) - a pozostale (jak jump drive op czy advanced spaceship command) - na sam koniec.

Jesli juz skonczyles triala i zamierzasz grac na powaznie (dluzej) - to proponuje podbic wlasnie learning (przynajmniej lvl4 na bazowych na sam poczatek) i moze zakupic co tansze implanty (chociaz nie wiem czy bedzie cie stac).

09.02.2006
15:18
[40]

m1234 [ Konsul ]

ta właśnie zainstalowałem sobie gierkę w pracy, poleciałem, kupiłem kniżkę do learningu i skilluje :) Książka kosztowała 2x więcej niż fregata - ekonomia naprawdę kosmiczna :D

Przy okazji się zapytam, przy agentach jest level - mniej więcej już doczytałem co to oznacza. By korzystać z wyżej poziomowych agentów, trzeba mieć nabity odpowiednio wysoko faction (czy jak to sie tutaj nazywa) u danej rasy, koncernu, etc. A co oznacza Quality? Jakość agenta? Czym większe tym lepsze misje? A ujemne quality? taki szkolny system stopni? czwóra z minusem?

09.02.2006
15:30
[41]

Asmodeusz [ Senator ]

level: trudnosc misji (1- fregaty, 2-dobrze wyposazone fregaty/cruisery, 3-bardzo dobrze wyposazone cruisery/battleshipy, 4-bardzo dobrze wyposazone battleshipy)

quality: "jakosc" agenta - a raczej nagrod (od -20 do 20). Im wyzsze Q tym wiecej LP za misje i lepsze nagrody pieniezne.

do effective Q (po wejsciu na info agenta) dolicza sie jezcze security status systemu w ktorym jestes (im nizej tym lepsze nagrody).

Niestety nadal nie wiem czy np. lepiej robic misje dla quality 20 w systemie 1,0 czy dla quality 10 w systemie 0,8 :/ To trzeba juz samemu sprawdzic.

Aby uzywac lepszych agentow trzeba miec odpowiedni standing: faction (zdobywany tylko na storyline missions) lub do korporacji (za kazda misje dla danego corpa). Na starcie lepiej pracowac dla jednego corpa (np. u ciebie bedzie to republic navy chyba). Dopieor pozniej jak ebdziesz mial wysoki faction standing mozesz latwiej wybierac agentow w innych korporacjach (nalezacych do tej samej rasy).

09.02.2006
16:07
[42]

KomB [ Legionista ]

Drednota nie warto ::) jest to maszynka o bardzo wąskiej specjalizacji, rozwalanie POSa z duża asystą i dowozem zaopatrzenia, w tej chwili Carier ownuje stateczek zdolny wypuścic myśliwce potrafiące skakac za tobą po systemie, na sisi/server testowy/ 4 fajtery zjadły Tempesta po 3 jumpach w 30sekund

by pogłebic agentów dodam że sa z róznych wydziałow i tak jak sekurity będzi ci dawało misje kilim to marketing przewozy itd..
geopolitycznie - istnieją dwa bloki /frakcje/: amar-caldari i galente-minmatar
państwa - amar, caldari, galente, minmatar
korporacje - też wielo nacjowe, pirackie npców
zyskiwanie standa - TY do frakcji, państwa, korporacji za każdą misje
Twoja korporacja /z tym że nie npcowa/ za misje typu important nie muszą być storyline

ciągnąc misje dla jednego bloku traci się u drugiego /np zlecenie zabicia jakiś amarskich łapaczy niewolników da ci minusowy stand u amar/ odbija sie to np większym podatkiem od wytopu minerałów na stacjach amar, zblokowaniem agentów a i można się narazić graczom odgrywającym rpg, znam kilku true amar ::)

09.02.2006
16:26
[43]

Asmodeusz [ Senator ]

KomB - mam przyjemnosc nalezenia do Polnocy - IRON/G a polnoc szykuje sie od dluzszego czasu do wojny. Wiec Drednoty beda nam bardzo potrzebne i dlatego mam zamiar na nie trenowac. Zreszta nawet nie bede za nie placil bo bede uzywal sprzetu z corpa.

Carriery nie sa cudowne: wystarczy wejsc do dzialu filmikow na forum E-OL. Jest juz filmik pokazujacy jak mega i tempest stracaja carriera (chyba jeszcze 3ci BS tam byl). Wystarczy zwebowac fightery i spadaja jak muchy. Co do ganiania sie z fighterami po systemie: nie zdaza one zaatakowac a ty mozesz juz kolejnego jumpa robic - testowane (tak tak - nasz corp ma juz 2 sprawne i fruwajace carriery - i ludzie maja skille na nie).



Sisi niestety nie przedstawia tego co sie dzieje na Tranq...

Co do carrierow: popatrz sobie na filmiki jak carrier bez obstawy jest zjadany przez 3 BSy...

09.02.2006
16:27
[44]

Asmodeusz [ Senator ]

mam przyjemnosc nalezec*
i pewnie kilka innych bledow stylistycznych :/

09.02.2006
16:31
smile
[45]

YoGi- [ Chor��y ]

KomB - taa, dreadnotem na posa tylko... jaaaaasne, tylko dlaczego complexy 8/10 mozna robisz SAMYM dreadem ?

Cariery ownuja? Eeee no fakt sa dobre, ale tylko dronkami... Zabijesz dronki (co nie jest latwe) i carier znika.
btw z tego co pamietam to wlasnie carier moze wypuszczac te "stateczki goniace cie przez system".

09.02.2006
16:38
[46]

YoGi- [ Chor��y ]

swoja droga - jaki masz nick w grze ? xD

09.02.2006
20:20
[47]

KomB [ Legionista ]

hehe filmiki filmikami można se gdybać coby jakby
relatywnie bez obstawy to dredem możesz nie doleciec do tego kompleksu, w innym npc mogą cię ujajić bo będzie inny, carier może miec dobrego pilota a nie tylko skile itd. poprostu wystąpiła taka a nie inna sytuacja i sie stało
100 dni do dreda - zakladam żę se dobrze wyliczyłeś - to ci mówie nie warto się dręczyc takim skilowaniem, to se można zrobić już nie wiesz co skilować - specjalizacja tego sprzętu jest powiedzmy skończona - posy - wiesz może ile dużych pękło ? w oblężeniu a nie z braku paliwa w tryb reinforced?- a jak wprowadzą możliwośc sterowania ogniem z posa /skill już jest/ to co?
dred w kompleksi no dobra - raven też kiedyś robił misje l4, wszystkie i już sie nie da
a carier ma większe możliwości taktyczne, większy fun niż stawianie pola w dredzie

in game KomB'iner ::)

09.02.2006
23:15
smile
[48]

YoGi- [ Chor��y ]

rotfl - nie wiesz co mowisz...
jakiej obstawy ? - masz plex 8/10 w sektorze kontrolowanym przez twojego corpa to co za problem sie tam pojawic ? po co w ogole wybierac sie dreadem jak nie masz paliwa to raz, a dwa ze one nie zjadaja az tak duzo...

a co do ravenow i misji lvl4 - aktualnie ten statek jest nawet lepszy niz wczesniej, moze na to nie wyglada ale po wytrenowaniu wiekszosci skilli bije poprzenia wersje tego statku na glowe i jeszcze troche
a jedyna przyczyna niemoznosci wykonania wszystkich misji lvl4 jest taka ze niektore misje zostaly za bardzo dopakowane i istnieje malo statkow zdolnych do wykonania wiekszosci i praktycznie zaden SAM nie zrobi misji gdzie wlatujac do strefy dostajesz insta aggro z calej okolicy

jakie mozliwosci taktyczne ma carier ? takie ze sam nigdzie sie nie przeleci ? takie ze bez fighterow jest niczym i peka jak balon ?

09.02.2006
23:21
[49]

Asmodeusz [ Senator ]

KomB:

Mam pytanko: czy ty uwazasz mnie za osobe ktora dopiero zaczela grac i wogole nie ma pojecia o czym mowi? Bo na to wyglada.

Do danego plexu dolece dredem bez problemu, gdyz:
1. Dany plex lezy w SAMYM srodku 0,0 - gdzie mamy wystarczajaco wsparcia ze strony tutejszych sojuszy
2. Dred ma cos takiego jak siege mode (moze nie wiesz?) - i w nim ma wystarczajaca przezywalnosc, aby 3-5 BSow nie zdjelo go zbyt szybko
3. Nie ma szans wpakowac sie we flote wroga, gdyz o takich flotach wiadomo z przynajmniej 30 minutowym wyprzedzeniem. Zreszta wtedy moj dread sluzylby do walki we flocie a nie lataniu do plexu
4. NPCe NIE MAJA szans ubic dreda - nawet 20 BSow NPC da sie stankowac jesli wiesz czym strzelaja. A ze mysle o plexie 8/10 gurristas to wystarczy 2x Kin, 1x Thermal, 1x adaptive nano +2x capital ship repairer

Dalej: Tak - policzylem doskonale. Od tej chwili do dreda dzieli mnie: 99dni, 12h, 8 minut. Zadowolony? A jesli nie wiesz jak to podpowiem: Character manager - taki cudowny programik co pozwala wyliczyc trening z dokladnoscia co do sekundy.

Next: POSy - tak wiem ile duzych peklo. Sam oblegalem 2 duze POSy podczas walki FIX kontra SA pod koniec ubieglego roku. Bralem tez udzial w walkach przy kilku mniejszych.
Po drugie moze nie wiesz, ale jesli POS wchodzi w reinforced to nie ma bata i trzeba czekac az paliwo mu sie wyczerpie.

Raven i misje lvl4? YoGi (ten z tego watku) ma 1,5 miesieczna postac i lata Ravenem - wiekszosc LVL4 zrobi solo. Jeszcze z pol miesiaca treningu na shieldy i poleci po wszystkich.

I jak YoGi napisal - raven teraz jest LEPSZY niz przed "missile nerf". Wystarczy skille na lvl3 i juz wyrownujesz do tego co bylo wczesniej. Skille na lvl4-5 i juz jestes na plusie. To by bylo na tyle jesli chodzi o caldari nerf.

Aha - pewnie tez nie wiesz jak wykorzystac dobrze shield amplifier + cap relaye - bo to teraz podstawa mocno stankowanego ravena...

Carrier - wiem, pewnie nalezysz do ludzi ktorzy trenuja na niego. Jednak nie chcialbym psuc ci zabawy, ale solo carrier jest bezuzyteczny. Jak chcesz to powiedz gdzie nim bedziesz - chetnie wyslemy jakis maly gang na niego.

10.02.2006
01:06
[50]

KomB [ Legionista ]

Już ci odpowiadam, nierozumiesz tego co czytasz a co napisałem. A pojęcie masz tylko może zabardzo chcesz miec jedyną słuszną racje i głos przewodni.
Opowiadasz o swojej katordze skilowej to ci odpowiadam niewarto /subiektywne odczucie i autopsja, z 27 mln SP/ jak se go wytrenujesz to zapewne CCP zdąży to niezle pozmieniać i nie będzie taki super. A potem se rotlujeci z YoGim. Zdecydujcie sie o co chodzi, z jednej strony karmicie mnie filmem o rozwaleniu samotnego cariera sami chwaląc sie obstawionym kompleksem gdzie to nie grozi. Również dobrze moż być to film o rozwaleniu dreda. I to własnie napisałem a ty mi litanie że ci to niegrozi /rozumiem/. Mam nadzieje że też to zrozumiesz.
Dziwne, o ravenie przyznaliście mni racje że nie da rady zrobić wszystkiego, a kiedyś się dawało, i z dredem bedzie podobnnie CCP któregos pięknego pacza to obetnie, znając życie bedzie to jak skończysz skilowac go. Tylko dlaczego piszecie o tym tak jak bym nie miał racji ?
Co do fitów to ostatno użwam https://elegance-corp.net/quickfit/ , bardzo miły program. Gwoli ścisłości nie skiluje ani cariera ani dreda, no może comand shipy ale to jak napisałem przyjdzie samo, bez męczarni.
A koncówka o wysyłaniu małego gangu to taka hmmmmm zagrywka małolata, wyslijcie duży gang, a najlepiej wojna, jak na prawdziwego maczo przystało.
Tylko nie mam cariera.

10.02.2006
01:20
[51]

Asmodeusz [ Senator ]

Piszesz z dziwna skladnia i dlatego mam problemy ze zrozumieniem tego.

Mowisz, ze drednotow sie nie oplaca. To mam pytanie: czego uzywasz do walki z POSami? Taniego tricku z 50 shuttli/noobshipow + kilkanascie BSow? Podpowiem: jesli bedzie mozna sterowac ogniem POSa to tym bardziej to juz nie przejdzie.

Nie traktuje drednotow jako "zniszcze nim wszystko" jakbys nie zauwazyl a jedynie jako maszyne obleznicza: do niszczenia ciezkiego sprzetu. Ew jako mega tank w plexach (bo do tego sie wysmienicie nadaje).

Jesli chcialbys wiedziec, na drednota tez nie "skilluje" - aktualnie w kolejce mam interdictory (jeszcze jakies 5 dni) a pozniej freightery. Jako ze freighterom przydaje sie advanced spaceship comm. - to on tez poleci do 5. Pozniej BS lvl5 (tez sie przyda). Navigation lvl5 - tez bedzie potrzebny. Jedynie warp drive op. uwazam za zbedny skill w calej liscie... I tym bardziej nie uwazam tego za katorge - po prostu trening leci w tle - bo nie jest to jedyna rzecz jaka robie w EVE.

Po drugie nie lubie przechwalek w stylu gram dluzej/mam wiecej SP. W EVE wszystko zalezy od sytuacji i czasami nawet 35mil SP ci nie pomoze jak nie bedziesz mial odpowiedniego sprzetu do danej sytuacji.

Do fitow tez uzywam quickfita chociaz ma troche bledow przy interesujacych mnie statkach (destroyery/stealth bombery/interdictory) - wiec czesciej kalkulator i kartka musza to nadrabiac.

Na commandy raczej nie bede trenowal bo mnie zupelnie nie obchodza i sa cholernie drogie - za to niedlugo moze wezme recony (tylko 8 dni w linii prostej) bo Curse i Pilgrim wygladaja ciekawie.

Jesli chodzi o maly gang: zabawe w "wypowiemy wam wojne" uwazam za zabawe smarkaczy. Po co duzy gang? Aby sciagac uwage calej okolicy? Male grupy sa najskuteczniejsze jak do tej pory i robia najwieksyz bajzel...

Zreszta chwalisz tak carriery to mozna by to uznac za zwykly test. No ale ty nim nie latasz a to ze mamy 2 w corpie i wiem juz mniej-wiecej jak dzialaja to przeciez nic nie warte, bo przeciez i tak nie wiem o czym gadam...

10.02.2006
01:56
[52]

YoGi- [ Chor��y ]

ja cie filmem nie karmie ale faktami - carier w starciu z dreadem nie ma zadnych szans - nie pomoga mu fightery, nic mu nie pomoze - Carier to duzy cel wiec:

wezmy sobie Dual Giga Pulse I wraz z Multifrequency XL na dredziku i tak:
96dmg x powiedzmy 8 (bazowo 6 ale doliczam skille) x 3 dzialka = 2304 dmg na salwe
do tego dolicz siege mode ktory mnozy wszystko x 7 wiec dostajemy blisko 16k dmg do duzych celow - carier jest w tym momencie na mniej niz minute
do tego przypuscmy iz wejdzie cryt i carier po strzale .... znika (odpali w ogole repa albo boosta ?)

ehh, przeliczylbym ci dla twojego caldari co sie dzieje z carierem - sadze ze dowolny carier w starciu z Phenixem wytrzyma nawet mniej niz poprzednio bo tutaj nie ma mozliwosci "ups, nie trafilem" - Citadel Torps FTW!

Ok odwrocmy sytuacje - Carier atakuje na Dreada, no niech strace dread nawet nie oddaje - czeka, czeeeka, czeeeeka i nic .... i czeeeka i czeeeeeeeeeeeka i nic.... zaraz, zaraz carier mu NIC nie robi ? 2 cariery mu nic nie robia ? cos tu jest nie tak ? nieee, dread zostal zrobiony po to zeby wiekszosc rzeczy nic mu nie robila (przynajmniej w ilosci 1-2ch sztuk, nie wiem jak mothershipy czy tytany ale tutaj moze byc error xD), moze i zostanie znerfowany ale nie do tego stopnia zeby czy to nie robic plexow (conajwyzej nie wleci ot co) samemu czy tez nie moc tankowac pojedynczego cariera.

Dread = ~1bil (miliard) / Carrier = ~2-4bil ?
rachunek prosty -dread tanszy, mozna miec go szybciej, jest silniejszy od cariera

10.02.2006
02:10
[53]

KomB [ Legionista ]

No dobra przyznaje że meandry mojej wypowiedzi bywają zagmatwane. hehe

Przy sterowaniu ogniem oblęzenie w dredzie też może być przykre

Rozumiem tanka w kompleksach, rozumiem nawet SAMYM dredem i zapewne to własnie zmienią

Nie bardzo narazie widze zastosowanie dla bąbla z interdictora, ale może coś sie wymysli
Bomber zato jest bardzo przyjemy, no może powinni dodac warp w cloaku, bo tak to narazie łowy z wabikiem
Recony wyśmienite, strzególnie bonusy do EW

Skilowanie popieram, własnie o czymś takim mysłalem

Czy ja sie chwaliłem? nieśmiło dałem do zrozumienia że wiem jak sie sfitować, a zaduża ilość SP raczej przeszkoda w PvP, majątek na klony ::) może dlatego mają być wprowadzane statki matki z kloniarniami

Wojna to wojna, i nie mam na mysli podszczypywania w imperium, a pełno wymiarowe lagfesty

Nie chwaliłem cariera tylko wyraziłem opinie że są w tej chwili naj hmmmm ownerskie hehe jak powiedzmy najnowszy merc, wyrażają status własciciela, a opracowanie odpowiedniej taktyki dla nich zajmie zapewne kilkanaście jaj,
a i może wymóg wprowadzenie uzbrojenia typu point-defence lub p-plot

10.02.2006
02:17
[54]

KomB [ Legionista ]

bosze YoGi carier nie będzie łaskawie czekał aż dred wykona wszystkie oblucje i go zabije, ale możesz próbowac trafić cytadelą w fajtera, to taka duża drona

10.02.2006
02:21
[55]

YoGi- [ Chor��y ]

a po co mam strzelac w dronki skoro moge przeorac od razu cariera ? :)

cariery nie sa ownerskie - sposrod wszystkich wielkich statkow sa najslabsze

10.02.2006
02:25
[56]

Asmodeusz [ Senator ]

Interdictor: mialem przyjemnosc pracowac z nimi w grupie wczoraj. Ogolnie 1 interdictor zastepuje wszystkie interceptory jakie sa potrzebne przy gatecampach (przezbroilismy sie w webbery zamiast cramblerow). Ale nadal ma kilka bugow zwiazanych z warp disruption probes co zmniejsza jego skutecznosc (CCP wie o tym i beda naprawione pewnie w bloodlines)

SBomber: tez doskonaly gate camper, chociaz z tego co zauwazylem Mantykora bije pozostale na glowe :/ Ale jesli potrzeba scouta ktory moze przy okazji atakowac - sa dobre w swojej roli.

Recony - hmm... ja na EW u Curse'a nie patrze zbytnio - wazniejsze sa bonusy do wysysarek. Za to Lachesis czy Rock - scramblery/jammery to swietna sprawa.

Statki matki z klonami raczej maja dzialac jako kolejny punkt dla jump clones (tak w kazdym badz razie ja to zrozumialem) a nie tanie klony. Chociaz zobaczy sie w praniu (jeszcze "chyba" nikt mothershipa/tytana nie ma).

Przeciwko carrierom niestety bron malokalibrow nie ma sensu. Najlepiej uzywac BSy o krotkim zasiegu i duzej sile ognia (mega, AC na minmatarach ew gankageddon z webem) - wystrzelac fruwajki a pozniej spokojnie dobic carriera. W kazdym bardz razie solo pwnmobile toto nie jest.

Pelnowymiarowych lagfestow osobiscie nie lubie - za duze straty i raczej pokazuje kto ma wiecej snajperow w teamie niz kto lepiej walczy. O wiele ciekawsze sa male starcia (od 1v1 do jakich 5v5) - a o takie wlasnie najlatwiej walczac w 0,0 i biorac udzial w rajdach.

10.02.2006
02:47
[57]

KomB [ Legionista ]

no dobrz YoGi
1. wymiana strzałów, oczywiście dred
2. walka 1 statek na 1 statek z full wyposażeniem to zależnie od szczęscia /wykluczając zawartość ładowni na carierze/ ::)
a z ładownią to pasta z dreda

10.02.2006
02:57
[58]

KomB [ Legionista ]

znalazlem o vywernie

shipMaintenanceBayCapacity 250,000
corporateHangarCapacity 25,000
maxPassengers 150

10.02.2006
03:07
[59]

Asmodeusz [ Senator ]

1v1 carrier nie ma szans ubic drednota

fighter to czyste 50dps - 100dps ze skillami (rank 12 na lvl5).

maly carrier wystawia 5 fighterow: 500dps (czyste podaje dla ulatwienia)

Typowy drednot ma jednego capital ship repairera - wliczajac wymagany skill leczy 425 DPS.

Teraz uwzglednij rezisty na poziomie 70% na wszystko (a i prawie 80% mozna ugrac). Oznacza to ze obrazenia carriera spadaja do 1/5 - czyli robi okolo 100dps (lub 300dps jesli to mothership). 300dps - jak widac drednot tankuje to bez problemu - NIE WLACZAJAC siege module. Po wlaczeniu siege mode naprawia ona 2x tyle co przedtem w polowie czasu (czyli 425*2/0,5) - efektywnie zwieksza naprawianie CZTEROKROTNIE - dajac mozliwosc naprawiania 1700DPS. Dla przeliczenia na czyste obrazenia pomnozmy to razy 5 (rezisty na poziomie 80%) - 8500 czystego (raw) DPS ktore moze ten statek pochlaniac w siege mode i okolo 2125 raw DPS ktore wytrzyma bez siege mode'a.


Porownujac (czyste DPS):
Carrier robi jakies 2500DPS, mothership 7500DPS
Drednot naprawia 2125 bez siege mode, 8500 z siege mode.

Widac od razu ze bez problemu tankuje calego carriera nawet sie nie meczac zbytnio przy tym. Aha - liczylem to wczesniej (nie chce mi sie tu wyliczac od nowa) - ale moze utrzymac on tank okolo 20 minut non-stop. Chociaz bardzo ladnie widac, ze moze jechac na capital repairerze i dopiero jak spadnie np. ponizej polowy przejsc w siege mode i sie podreperowac. Obrazen zadawanych przez dreda juz nie chce mi sie liczyc - ale bez siege mode raczej nie zatluka carriera.

Wiec informacje jakoby carrier byl recepta na wszystko sa grubo przesadzone. Szczegolnie ze na forum juz ludzie liczyli, ze w walce tytan kontra jeden drednot tytan mialby olbrzymie problemy (dread w siege mode).

Zreszta - samo to ze zwykly srednio tankowany megathron potrafi wytrzymac okolo 20 sekund pod ciaglym ostrzalem fighterow (z wyzej wymienionego filmiku) oznacza ze nie sa one super-potezne.


Prosba: udowodnij mi ze sie myle (mowa nadal o 1v1).

10.02.2006
03:09
[60]

Asmodeusz [ Senator ]

KomB:

Wyverna to mothership i jest ZNACZNIE drozsza od carriera - i watpie aby przecietny gracz solo mial szanse sobie nia polatac (a nawet corpy beda mialy problemy ze zdobyciem ich).

Jelsi chcemy walki 1v1 raczej powinnismy porownywac normalnego carriera (tego mniejszego).

10.02.2006
03:16
[61]

Asmodeusz [ Senator ]

Errr - u gory cos skaszanilem. raw DPS cariera to okolo 500-1000 (nie pamietam teraz ktore skille dzialaly na fightery):

fighter 50, skill do figheterow na lvl5 podwaja (100). 5 fighterow na carrierze - 500DPS. Ew dochodza do tego jakies skille co maksymalnie podwoja obrazenia. Do 2500 nie dojade :)

Tank na drednocie jest wyliczony OK

10.02.2006
05:18
[62]

KomB [ Legionista ]

no tak ::)
carier złapany w zasięgu pada
carier poza zasięgiem męczy, oczywiście sensor bostery
carier z załogą jeszcze lepiej chimera ma z 50k hangaru to np z 3 fregaty
no i nie zapominajmy o znanym kodzie ''lagmaster'' przy wystawieniu 15 fajterów lub mixie z np ECM dronami dred może nie załapać pola a i carier zrobic cokolwiek
aaaaaaaa jeszcze można Advanced Drone Interfacing wmontowac /makabra/ w hq sloty

ale i tak raczej występuje pat, carier nie bedzie sie pchał przyjąc na klate, a dred zapomniec włączyć pola

10.02.2006
12:55
[63]

m1234 [ Konsul ]

może ktoś wysłać zaproszenie na triala na adres:
[email protected]

Może Azziemu się spodoba to byśmy we dwóch popiracili ;)

I dwie sprawy:
1. mining - jak się tym bawić by zarobić? Tzn. jakie skille must have? Jaki statek? gdzie kopać?

2. misje - z czym to się je? Na czym polegają?
Cały czas robiłem te wątek od pierwszego agenta po tutorialu (doszedłem do 15 misji bardzo ważnej i skrewiłem - miałem zabrać slavików na statek, zabrałem, potem nieopatrznie zamiast transportnąć ich na miejsce zaatakowałem 4-5 fregat i oczywiście spiżgali mnie momentalnie - wróciłem w kapsule). I tutaj też pytania? Rozumiem, że nie mogę tej misji powtórzyć (tzn. delete i wziąć od nowa)? Czy ten contener ze slavikami się respawnie - tzn. czy będę mógł jeszcze tą misję dokończyć czy już gadać z agentem i przyznać się że skrewiłem?
No i gdzie szukać innych agentów? Place & people - mam tam 4 agentów to wszystko?

10.02.2006
13:37
[64]

Asmodeusz [ Senator ]

carier złapany w zasięgu pada
carier poza zasięgiem męczy, oczywiście sensor bostery
carier z załogą jeszcze lepiej chimera ma z 50k hangaru to np z 3 fregaty
no i nie zapominajmy o znanym kodzie ''lagmaster'' przy wystawieniu 15 fajterów lub mixie z np ECM dronami dred może nie załapać pola a i carier zrobic cokolwiek
aaaaaaaa jeszcze można Advanced Drone Interfacing wmontowac /makabra/ w hq sloty


Po kolei:
1. carrier w zasiegu dreda jak nie odleci to jest niestety martwy
2. poza zasiegiem - moze dawac dodatkowe DPS - ale solo nic nie zrobi
3 fregaty niewiele dodaja (najlepszy chyba jest retri/ishkur - jakies 200dps od lebka - max 600 wyciagna).
3. carrier max moze wystawic 10 fighterow z wymaxowanymi skillami (5 za carriera 5 za adv. drone interfacing) - jesli ktos chce to maxowac to powodzenia - zobaczymy go za kilka miesiecy :)
dopiero mothershipy moga wystawiac 15+5
4. w siege mode drednoty sa doporne na ECM w 100%

Po prostu zadanie carriera to pomaganie swoim w walce (shield/armor transport + fightery do walki z cruiserami ew. nie tankowanymi BSami). Solo - ta maszynka padnie, bo wytrzymalosc fighterow jest podobna do cruisera (ale maja znacznie mniejsze DPS od normalnych cruiserow do PvP)



m1234

1. mining - jak się tym bawić by zarobić? Tzn. jakie skille must have? Jaki statek? gdzie kopać?
Dla zaawansowanych: mining barge lub exhumer + strip miners
Dla poczatkujacych: kazdy statek ktory ma duzo CPU i turret slotow. Kazda rasa ma przynajmniej jedna fregate-kopacza (u ciebie to jest Burst). Najlepiej jednak przejsc na destroyera (trashera) - i tam zamontowac jak najwiecej laserow.

Ogolnie co potrzebujesz:
Trasher, co-processors, mining lasers (najlepsze sa mining laser II - ale wymagaja wyzsze umiejetnosci i wiecej CPU)
Hoarder/Mammoth/Wreathe + cargo expandery

Zadasa: kopiesz, co wpadnie ci do cargo wyrzucasz (jettison) - pozniej otwierasz swoja puszke i wsio co wykopiesz wrzucasz tam. Jak sie napelni przylatujesz drugim statkiem (industrialem) i zabierasz wszystko na stacje. Trzeba pamietac aby co 1-2h odnawiac puszke (wyrzucic kolejna i zawartosc starej przelozyc do nowej) - bo potrafia sobie wybuchac (jest to usuwanie smieci po prostu)

Co kopac?: kenite/omber/pyroxeres od biedy. scordite i veldespar bym sobie darowal.


2. misje - z czym to się je? Na czym polegają?
Najlepiej wez napisz petycje (ESC - na dole ikona petitions - dzial misje) i opisz sytuacje. Prawie na pewno CCP w tym przypadku odda ci slavesow/zresetuje misje. Nie jestem pewien ktora to misja - ale moze sie nie respawnowac - petycja jest najlepsza. Po prostu opisz co sie stalo :)

Inni agenci? Klikasz na SHOW INFO jakiejkolwiek korporacji u ciebie -> klik na ikone frakcji (minmatar republic) - pojawi ci sie info dot. frakcji. Tam dajesz "member corps" i wybierasz info dowolnej. A przegladajac info member corpa - masz zakladke agents.

Ew. uzyj tego:
https://eve.grismar.net/ - ma dosyc zaawansowana wyszukiwarke agentow (troche trzeba sie nia pobawic)

10.02.2006
13:40
[65]

m1234 [ Konsul ]

a na czym polegają courier mission i escrow mission? Tam jest jakaś przedpłata i to czasami całkiem niezła, jak wygląda zarabianie na takich misjach?

10.02.2006
13:41
[66]

YoGi- [ Chor��y ]

KomB jak ty sobie wyobrazasz walke dreada z carierem gdy "carier nie bedzie sie pchal" ? co on zrobi ? wskoczy w pole, wystrzeli fightery i ucieknie? nawet jakby chcial tak zrobic to zwrot zajmie mu kupe czasu poza tym opisywalismy walke 1v1 a "np 3 fregaty" to juz +3ch pilotow... (mimo iz to i tak nic nie zmieni, jedynie to ze dread ich nie trafi w razie proby strzalu)

male cariery z tego co mi sie wydaje moga maksymalnie 10 fighterow wyslac (5 za drone lvl5 oraz 5 za capital ships lvl5 - bonus cariera)


m1234 - wyslane

10.02.2006
13:49
[67]

Asmodeusz [ Senator ]

a na czym polegają courier mission i escrow mission? Tam jest jakaś przedpłata i to czasami całkiem niezła, jak wygląda zarabianie na takich misjach?

Escrow - ostatnio to jest tylko miejsce do handlowania :) Taki czarny rynek swiata EVE. Mozna dostac wszystko, ale czasami moga cie orżnąć z kasy.

Courier - sa to misje wystawiane przez graczy. Sporo tych misji wystawiaja leniwcy ktorym nie chce sie latac i wola zaplacic za transport - mozna wtedy nawet niezle zarobic. ALE:
1. musisz miec pieniadze na collateral (czyli placisz za to co masz przewiesc a pod koniec misji odzyskujesz te kase + zaplate dostajesz)
2. UWAZAJ! Nie bierz misji w systemach 0.4 i nizej (sprawdz punkt startu i konca misji). Sa ludzie ktorzy wystawiaja misje za spore pieniadze a nastepnie rozwalaja ciebie i zabieraja sprzet. Kasy nie odzyskujesz - bo zaplaciles. I jest to calkowicie dozwolony proceder w grze :)
3. ogolnie: czasami mozna dostac niezly kurs a jak masz szybki statek mozna na starcie niezle zarobic. Jak chcesz probuj - ja dawno przestalem sie bawic w handel/transport - za duzo czasu zabieral :) Wroce do tego jak bede mial freightera.

10.02.2006
16:28
[68]

'ekto [ Centurion ]

Co to jest DPS? Pierwsze widze by ktoś kiedykolwiek i gdziekolwiek napisał DPS określając prawdopodobnie damage zadawany przez statki. Koledzie sie pomyliło z world of warcraft albo everquest. Odradzam wnioskowanie , przemyślenia oraz planowanie swojej kariery w tej grze przy pomocy pierdół wypisywanych tutaj.

10.02.2006
16:54
[69]

Asmodeusz [ Senator ]

'ekto - nie gralem nigdy w WoW ani everquesta - zadowolony?

DPS sa to czyste obrazenia zadawane na sekunde nie uwzgledniajac resistow (chociaz mozna je uwzglednic w obliczeniach bez problemu) oraz nie uwzgledniajac rozrzutu na rozne typy tranfien (wrecking/light hit itp). Jesli nie znasz sie na tym - zapraszam na forum EVE-Online ktorego chyba nigdy w zyciu nie widziales...

Chociazby tutaj:
https://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=292815

Teraz prosze pana ekto o wyjasnienie mi: jak porownac obrazenia zadawane przez statki i zdolnosc do przyjecia ich bez przeliczania na DPS? Jesli moje wypociny sa pierdolami to prosze mnie poprawic i napisac: JAK zamiast mowic ze "to sa bzdury i tego nie czytac".

No chyba ze nie potrafisz - wtedy dziekuje za pomoc.

10.02.2006
17:12
[70]

YoGi- [ Chor��y ]

ekto a ja ci powiem tak - kto ma wiedziec o co chodzi z DPS ten wie, a teraz idz grac w WoW ok ?

10.02.2006
17:18
[71]

mblade [ Pretorianin ]

W KONCU!!!! THX astronom :)
ale teraz inny problem a mianowicie slyszalem ze mozna zagrac sobie w to jako trial, tylko ze podczas rejestracji chce aby wybrac metode platnicza :( czy ktos wie jak sie zarejestrowac na trial ??

10.02.2006
17:18
[72]

goldenSo [ LorD ]

Rozumiem że na triala potrzebuje zaproszenia? Moge prosić na [email protected]

10.02.2006
17:20
[73]

Asmodeusz [ Senator ]

mblade:

Wejdz w linka - tam dostaniesz trial cd-keya.

10.02.2006
17:23
[74]

Asmodeusz [ Senator ]

goldenSo - wyslalem ci, jesli nie dojdzie probuj linka (go2 mnie nie lubi :))

10.02.2006
17:23
[75]

mblade [ Pretorianin ]

THX :) wkoncu sobie to zobacze

10.02.2006
17:26
[76]

goldenSo [ LorD ]

Fenks :)

10.02.2006
17:28
[77]

Asmodeusz [ Senator ]

W grze mozecie mnie spotkac na kanale DEVA (teraz latam AFK, ale od czasu do czasu sprawdzam co sie dzieje) - w razie czego moge na start zarzucic groszem i pomoc jak czegos nie wiecie

10.02.2006
17:29
[78]

mblade [ Pretorianin ]

apropo ile sie za to placi miesiecznie?

10.02.2006
17:30
[79]

YoGi- [ Chor��y ]

haha dobrze ze o to zapytales xDD - ale proponuje zeby asmo ci wytlumaczyl bo, hmmmmm... jak mysle jak to z platnosciami bywa w CCP to on chyba sie na mnie gniewa :D:D:D

10.02.2006
17:31
[80]

Asmodeusz [ Senator ]

15 euro albo dolarow. Smieszne jest to ze place za kumpla i za siebie: mi sciagaja kase w Euro a mu w dolarach :? I prawde mowiac nie wiem czemu - u niego chyba cos sie pomylili i ma teraz 25% taniej niz ja :/ Fartuch jeden :/

10.02.2006
17:32
[81]

Asmodeusz [ Senator ]

no wlasnie - farciarz jeden :)

Aha i pierwsza oplata to 20 euro/USD - placisz dodatkowo 5 za "kupienie" gry (niewielka roznica IMO :). No i jesli placisz za dluzszy okres to jest troche taniej (o ile to nie wiem - bo i tak stac mnie jedynie na comiesieczne oplaty :)

10.02.2006
19:19
[82]

'ekto [ Centurion ]

teraz latam AFK, ale od czasu do czasu sprawdzam co sie dzieje

Gratulacje. Pewnie system 0.0 widziałeś na screenshotach.

10.02.2006
19:35
[83]

Asmodeusz [ Senator ]

ekto: czy starasz sie z siebie zrobic idiote czy juz nim jestes? Mam jumpclones w VFK i w JU- oraz kilka statkow oraz regularnie siedze w Deklein/Fade/Pure Blind (srednio 50% mojego czasu gry) polujac na gangi ASCN.

Wczesniej siedzialem w Querious (pod patronatem FIX) biorac udzial w walkach FIX vs SA - wiec wycieczki do FAT to tez byla codziennosc.

A teraz prosze - zbierz juz kredki i idz sobie bo zaczynasz przynudzac. Podpowiem ci jedno: nawet jednodniowa postac moze bez problemu poruszac sie po 0,0 i nie jest to jakis super "przywilej" czy wyznacznik "jaki jestem wspanialy".

A AKF latam bo trzeba od czasu do czasu pozbierac smieci z 20 stacji i wrzucic je na jedna. Po drugie nawet sojusze 0,0 od czasu do czasu musza zebrac sprzet w jednym miejscu. Aha no tak - dla ciebie przedmioty T1 same sie pojawiaja w 0,0. A jednak nie! Zobacz: trzeba je wyprodukowac, przyniesc BPO, skombinowac mineraly i paliwo do POSa (mechanical parts, coolant) - a to wszystko zgadnij gdzie sie kupuje... na pewno nie w 0,0.

Ale co mozesz o tym wiedziec - przeciez nigdy nie skalales sie zadna z tych czynnosci. Pewnie znasz tylko slowa "killboard" i "ratting".

10.02.2006
19:43
[84]

'ekto [ Centurion ]

Dobra dobra. Po prostu mnie to DPS troche zniesmaczyło. Po prostu bronie EVE online jak moge a określenie DPS moim zdaniem jest nie na miejscu w jej przypadku.

10.02.2006
19:48
[85]

YoGi- [ Chor��y ]

a jakie TWOJE okreslenie jest na miejscu?

10.02.2006
19:51
[86]

Asmodeusz [ Senator ]

okreslenie DPS jest NORMALNYM okresleniem z EVE uzywanym prawie wszedzie: zajrzyj na forum, bo chyba dawno ciebie tam nie bylo.

Tank: liczy sie w DPS
Gank: liczy sie w DPS
porownanie broni: DPS

porownanie tank/gank: DPS - jest to normalna jednostka ulatwiajaca wyliczenie wszystkiego

10.02.2006
19:52
[87]

Asmodeusz [ Senator ]

a i jeszcze jedno: chcialem zauwazyc ze o DPS w EVE mowilo sie na dlugo przed tym jak wogole pojawil sie WoW...

10.02.2006
22:35
smile
[88]

zarith [ ]

prooszę, dps to po prostu damage per second, i pasuje ono do każdej sytuacji gdzie trzeba ów dps porównać, bez wzgledu na to czy gramy w ewkę, wowa, tibie czy d20 z kolegami....

10.02.2006
22:40
[89]

Asmodeusz [ Senator ]

zarith - oczywiscie ze tak. I strasznie ulatwia sporo wyliczen (szczegolnie jak chcemy srawdzic czy danego przeciwnika wogole jestesmy w stanie naruszyc).

10.02.2006
22:45
[90]

Asmodeusz [ Senator ]

A tak przy okazji, jesli jestem juz przy "matematycznej" stronie EVE:
zna ktos moze wzorki/wyliczenia na:

1. scan resolution/signature radius i czas lockowania
2. mineral efficiency/production efficiency i ilosc zuzywanych mineralow do produkcji

Ad.1 - chce wyliczyc jak na kilku statkach ustawic insta-lock i jak duzo daje snake set (albo talisman - ten od sig radiusa)
Ad.2 - potrzebuje do excela do tabelki (niestety jako producent borykam sie z czyms co sie zwie "oplacalnosc" :))

10.02.2006
22:51
[91]

zarith [ ]

do tego drugiego widziałem gdzieś kalkulator, ale czy to nie było na eve-online.com??:p i to było przed rmr a o ile pamiętam rmr zmieniło zasady prod efficiency więc sam już nie wiem... ale poszukam:)

10.02.2006
22:55
[92]

Asmodeusz [ Senator ]

Wlasnie kieeeedys to widzialem a pozniej jakos nie udalo mi sie tego znalesc :/ A przydaloby sie bardzo.

Za to pierwszego na oczy nie widzialem :/

10.02.2006
22:56
[93]

zarith [ ]

o prosze i nawet uwzglednia rmr:)

10.02.2006
22:59
[94]

Asmodeusz [ Senator ]

Hmmm dzieki (zapisze sobie linka), ale jednak wzor by sie tez przydal :)

Musze to wrzucic do wlasnego pliku excela bo robie ciut wieksza tabelke, ktora uwzgledni:
ceny mineralow, ilosc mineralow jakie posiadam, ile zarobilbym gdybym sprzedawal po cenie "buy order" mineralow a ile po "sell order" itp.

Ale programik fajny :) Na razie musi wystarczyc :)

10.02.2006
23:00
[95]

mblade [ Pretorianin ]

za co sa odpowiedzialne w tej grze wspolczynniki bo nie ma tam wyjasnione tj. do czego jest np will, perception itd??

10.02.2006
23:02
[96]

Asmodeusz [ Senator ]

Jak dasz SHOW INFO na skilla masz tam "primary" i "secondary" atribute. W wielkim skrocie: jesli primary: percepcja a secondary: willpower (np. do treningu umiejetnosci latania fregatami) to oznacza ze najwiekszy wplyw na szybkosc ma percepcja a willpower drugorzedny (reszta atrybutow nie ma znaczenia). Dokladniej: percepcja wykorzystywana jest w 100% willpower w 50%. Dlatego tez warto trenowac skille z zakladki "learning" gdyz podnosza one atrybuty.

atrybuty tez mozna podniesc za pomoca implantow (od +1 do +5) oraz skilla "learning" (podnosi wszystkie atrybuty o 2% za lvl skilla - ulamki TEZ sie licza).

Do tego przy skillu masz rank (1) czy (4). Oznacza to o ile razy dluzej trzeba czekac aby wytrenowac dana umiejetnosc. Np. jesli skill (per/willpower) rank(1) trenujesz 3 dni to rank(5) bedzie trwalo 15 dni

12.02.2006
13:46
[97]

m1234 [ Konsul ]

kilka pytań:
1. clone - czy po każdym zniszczeniu poda, muszę wykupić nowego clona, czy clony się tylko upgraduje i jeżeli mieścimy się z SP, to nie trzeba za każdym razem pamiętać o kupnie nowego?
2. kill rights - jakiś gość pirat zabił mnie dwa razy i mam go na swojej liście, czy to oznacza, że nawet w systemie 1.0 mogę go zaatakować i NPC-e strażnicy mnie nie ruszą?

12.02.2006
13:58
[98]

Asmodeusz [ Senator ]

1. Po kazdym podowaniu trzeba kupic nowego o odpowiedniej pojemnosci. Na starcie sa tanie, ale jesli masz placic 30milionow za sztuke to czlowiekowi odechciewa sie umierac :)

2. A to ciekawe prawde mowiac :) Z tego co slyszalem kill rights mialy byc przyznawane tylko jesli zostales zabity w imperium - i wtedy pozwalac mialy na ustrzelenie cielaka w dowolnym miejscu. Zdaje mi sie, ze (o ile w opisie kill rights nie jest inaczej) mozesz ubic go nawet w 1.0. Ale tutaj jednak musialbys sie upewnic u kogos kto te prawa ma (ja od dawna nie stracilem zadngo statku :) poza shuttlem na gatecampie)

12.02.2006
14:06
[99]

Asmodeusz [ Senator ]

BTW - wczoraj po okolo pol roku od straty poprzedniego ponownie kupilem zealota. Juz wiem dlaczego tesknilem za tym statkiem :) Nie za to jak lasery rozwalajace wszystko w okolicy w kilka sekund :) Do tego dark blood adaptive nano membrane i skille od pancerz na lvl4 = 30% resist na wszystko :) Invulni fieldy wysiadaja przy tym :)

14.02.2006
09:32
[100]

m1234 [ Konsul ]

nowa porcja pytań:

gdzie mogę znaleźć jakichś fajnych agentów, niestety babka od storyline nie chce ze mną gadać po tym jak skrewiłem ostatnią misję (important) ? Właśnie zależałoby mi na jakichś storeline?

Jak przejść na agentów lvl 2?

14.02.2006
09:40
[101]

Asmodeusz [ Senator ]

Ok po kolei: wyslij petycje - bo misja treningowa daje naprawde duzo (szczegolnie ostatnia - daje 10% standinga do twojej frakcji a to BARDZO duzo).

Aby robic misje lvl2 musisz miec standing do swojej frakcji na poziomie okolo 2.0 (lub do korporacji dla ktorej chcesz pracowac).

Standing do frakcji podnosisz tylko storylinesami, do korporacji - za kazda misje dostajesz cos.
Wiec jesli chcesz lvl2 agentow musisz albo zrobic grind misji lvl1 (nuuuuudne) albo miec wysoki standing do frakcji (wtedy on sie liczy jako pierwszy). Trzecia mozliwosc to trening skilla CONNECTIONS - daje on 4% (okolo 0,4) do korporacji ORAZ frakcji za kazdy level.

Zazwyczaj wykonuje sie tutorial (+1.0) oraz wbija 2-3 lvli w connections (+0.8-1.2) i wtedy od razu mozna robic misje lvl2.

Dlatego jeszcze raz - wyslij petycje (ESC - petitions). CCP ma baaaardzo dobry support i nawet jesli nie odpowiedza od razu to tak czy siak pomoga (najdluzej zajmuja petycje po stracie statkow na bugach/rozlaczeniach itp - ale tez dzialaja prawie w 95%). Jesli wezmiesz petycje w zakladce missions prawie natychmiast powinni ci ja zresetowac.



Podsumowujac:
- tutorial
- grind misji lvl1
- skill connections


Aha - pytales o storylines. Pojawiaja sie one srednio raz na 15 normalnych misji (czasami ciut dluzej). Dobrze jest dlatego znalesc stacje ktora ma kilku agentow danego lvlu (np. 3x lvl1) - wtedy jest znaaacznie szybciej.

Co do listy agentow: eve.grismar.net (bez "www") -> explorer.
Mozesz tez szukac w SHOW INFO danej korporacji (zakladka agents)

14.02.2006
10:17
[102]

m1234 [ Konsul ]

OK, zrobię tak.

Jeszcze pytanie odnośnie walk PvP PvE.
Wczoraj dopiero złożyłem dopiero swoją fregatę zgodnie z setupem jaki mi podałeś:
HI: 3x 200mm autocannon (lub 150mm - ten drugi wydaje sie nawet ciut lepszy wg. ostatnich testow :)), 1x rocket launcher. Amunicja to najsilniejsza z danej kategorii czyli np. EMP S a rakietki explosive (Phalanx)
MED: afterburner, stasis webifier, warp scrambler
LOW: small armor repairer, capacitor power relay, energized adaptive nano membrane


I kilka pytań - do czego praktycznie służy afterburner - tzn. wiem, że powoduje przyspiech gdzies o 100%, ale w jakich momentach walki go się używa?
Podobnie stasis webifier, warp scrambler, capacitor power relay, energized adaptive nano membrane.

Generalnie na razie zrobiłem kilka misji PvE. A ten setup jest raczej pod PvP - na razie z powodu oczywistych braków boję się próbować zmierzyć z inną fregatką - dlatego na razie skupiam się na PvE.

I tak - tankowanie armorem? Może do PvE dać jakiś regenarator shieldów? tylko zamiast czego?
Jaki zasięg mają rakiety? tzn. walę już od kilkudziesięciu km nawet ale najczęściej i tak missuje, natomiast sam zginąłem od gościa który był ode mnie jakieś 130km (praktycznie 1 rakieta).

14.02.2006
12:40
[103]

Genetyk [ Pretorianin ]

jako początkujący moge odpowiedziec na pytanie dotyczące rakiet:

każda rakieta ma w opisie dane na temat długości lotu i szybkości i tak najprostrze "rockets" mają szybkość cos okolo 3500m/s i lecą 2 sekundy = zasieg okolo 7 km, zwykłe missles - lecą 5 sekund wiec ostrzał można zacząc swobodnie z 14-16 km od celu.

Trafienie ze 130 km dotyczy pewnie cieżkich rakiet lub torped - te mają czas lotu nawet 30s (1/2 minuty!!!!!) - wtedy trzeba miec rakietę typu denfender, platynowe ubezpieczenie stateczku i sie modlic :)

na wszystkie te dane mają wpływ oczywiście skile

14.02.2006
14:06
[104]

Asmodeusz [ Senator ]

I kilka pytań - do czego praktycznie służy afterburner - tzn. wiem, że powoduje przyspiech gdzies o 100%, ale w jakich momentach walki go się używa?
Podobnie stasis webifier, warp scrambler, capacitor power relay, energized adaptive nano membrane.


AB - glownie w celu "dolecenia" do przeciwnika. Pamietaj, ze jak poruszasz sie prostopadle do wroga to znacznie trudniej ciebie trafic:



Statis webifier: uzywasz aby przeciwnik za szybko nie latal. Ogolnie jak walczysz z cruiserem to nie jest on az tak potrzebny, ale w starciu z fregatami bardzo sie przydaje - szczegolnie jesli dzialasz w grupie. Statis webifier spowalnia po prostu kolesia z 700-1000m/s (z AB) do okolo 70-100 - wystarczajaco abys bez ab kolesia mogl okrazyc.

Scrambler - praktycznie jesli walczysz z zywym graczem uzywasz go non-stop. Dzieki niemu przeciwnik nie moze sie warpowac - czyli ci nie ucieknie. Jedyna szansa to wyleciec poza zasieg dzialania i wtedy skoczyc. Aby nie wylecial poza zasieg - masz WEBa :)

Capacitor power relay - sluzy regeneracji twojego akumulatorka :) 20% szybciej :)

energized adaptive nano membrane - daje ci 15% (do nawet 30% z odpowiednia membrana i umiejetnosciami w stylu armor compensation) wieksze resisty - praktycznie przeklada sie to na zwiekszenie twojej zywotnosci.

Generalnie na razie zrobiłem kilka misji PvE. A ten setup jest raczej pod PvP - na razie z powodu oczywistych braków boję się próbować zmierzyć z inną fregatką - dlatego na razie skupiam się na PvE.

Jesli boisz sie stracic ja po prostu wyslij mi eve-maila na postac Deva Blackfire (ew. wejdz na kanal DEVA) i ci podrzuce kase na nowy w razie czego (albo i na 5). A tym statkiem jesli juz mozesz latac - to mozesz probowac walke z fregatami/barkami/cruiserami (PvP) w systemach 0,1-0,4 - ale TYLKO na pasach asteroidow (z dala od stacji i bram) - inaczej dzialka ciebie sprzatna.


I tak - tankowanie armorem? Może do PvE dać jakiś regenarator shieldów? tylko zamiast czego?
Jaki zasięg mają rakiety? tzn. walę już od kilkudziesięciu km nawet ale najczęściej i tak missuje, natomiast sam zginąłem od gościa który był ode mnie jakieś 130km (praktycznie 1 rakieta).


Typowy rifter PvE:
Hi:
3 x 150mm AC
1 x Nosferatu
Mid:
1 x Webber
1 x AB
1 x Cap Recharger
Lo:
1 x Gyrostabilizer II
1 x Small Armor Repairer II
1 x Energized Membrane (depends on what NPC you are fighting and the damage they deal)

Oczywiscie jak T2 nie mozesz uzywac - uzywaj T1 (chociaz repper T2 jest BARDZO zalecany). Mozesz tez np. wywalic membrane i sprobowac zmiescic armor hardenera.

Ciezko mi wymyslec jakis armor tank z 3ma lowslotami (gram amarr a oni od urodzenia armor tankuja i maja zazwyczaj 4-8 slotow).

Zreszta zapisz sobie ten topic:



Z rakietami jest tak jak napisal Genetyk: mnozysz czas razy predkosc i masz zasieg.
Glownie jednak w rocket launcherze powinienes uzywac defenderow - sluza one wlasnie obronie przed wrogimi rakietami. Ew. pozniej explosive rockets w celu szybkiego dobijania wroga.

Aha - na dzialkach proponuje uzywac amunicji EMP ew. Titan Sabot.

14.02.2006
14:26
[105]

m1234 [ Konsul ]

czyli tak - armor repairer odpalam dopiero jak mi zejdzie pierwsza zewnętrzna kreska czyli shieldy i tankuję samym armorem bez shieldów? Moim zdaniem dużo to ryzykowniejsze niż tankowanie shieldami. Szczególnie, że armor znacznie szybciej schodzi niż shieldy (przynajmniej w walce z tymi NPC-ami z którymi walczyłem), przy ostrzale rakietowym to już w ogóle... I szczerze mówiąc za bardzo nie rozumiem dlaczego większości zaleca się tankowanie armorem.

Fregatki nie boję się stracić, raczej szkoda mi czasu na kupno nowej i jej zfitowanie. Zrobienie pierwszej kosztowało mnie jakieś 3h latania po regionie i zwożenia "części" w jedno miejsce ;) A kasy mam na 3-4 z full osprzętem. No i moim zdaniem za mało wiem, by się szarpnąć na żywego i być może doświadczonego przeciwnika.

Na razie zamierzam polatać fregatką, podciągnąć podstawowe learningi na poziom 4 (co mi zajmie około tygodnia).

14.02.2006
14:36
[106]

Asmodeusz [ Senator ]

Szybkosc spadania armora/shieldow zalezo od twoich rezistow. Zakladam ze walczyles z angelami, wiec powinienes uzywac wtedy explosive membare - i armor oraz shieldy beda spadaly tak samo szybko.

Shield tank daje duzo oslonek w krotkim czasie - ale zjada duzo energii. Ogolnie dobrze dziala przy krotkich ale intensywnych walkach.

Armor tank natomiast jest ciut wolniejszy,ale wieksozsc statkow moze go utrzymywac w nieskonczonosc (w przeciwienstwie do shield tanka).

Najlepiej potrenuj sobie industriala i transportowcem zwiez elementy na zapas w jedno miejsce :)

14.02.2006
14:46
[107]

goldenSo [ LorD ]

A ja się zapytam jakimi nacjami gracie. Ja fruwam Caldariańską fregatą, tą do kopania i w deadspace zbieram veldspar, nie wiem gdzie moge czegoś innego szukać. Gra coraz bardziej wciąga, zastanawiam się jak skołuje te 15E msc

14.02.2006
14:57
[108]

Asmodeusz [ Senator ]

Wystarczy zobaczyc moj awatarek :) Amarr wcielony ;p


Aha - oplacalnosc mineralow (podczas kopania - od najgorszego):

veldespar - scordite - plagioclase - pyroxeres - omber - kernite :)

Lepiej zbieraj pyro/plag (nie wiem ktore akurat w caldari state wystepuje)

14.02.2006
15:02
[109]

m1234 [ Konsul ]

ja gram minmatarem, w ogóle chciałem zrobić statek walczący na styl rogue - cloak, wysoki dps, ogólnie pirat - minmatar wydał mi się najlepszą opcją.

Jeszcze jedno pytanko: czy rakiety/torpedy mają zasięg minimalny? tzn. jeżeli zbliżę się do działa/statku poniżej określonej odległości to nie będzie on mógł użyć rakiet/torped czy nawet z odległości 5m będzie mógł do mnie walić rakietami?

14.02.2006
15:04
[110]

snoopi [ Generaďż˝ ]

A to EVE to darmowe jest?

[Edit]

Już nie ważne, zauważylem, że jednak gra jest płatna a szkoda:(

14.02.2006
15:07
[111]

Asmodeusz [ Senator ]

minmatar - calkiem niezly. Moze cloack nie uzyje za czesto (rzadko uzywa sie go na bojowych) to ma 2 swietne statki: Stabber (jako cruiser) oraz... Vagabond... czysty gankboat :/ Szybkie, silne, odporne :/

Rakiety nie maja minimalnego - dlatego sa dosyc mocne, ale jest inna ochrona przed nimi.

Rakiety maja "explosion radius i explosion velocity".

Jesli:
twoja szybkosc > explo. velocity - robia ci mniej obrazen
twoj signature radius (zobacz dane statku) < explosion radius - dostajesz mniej obrazen

Torpedy na np. interceptory wogole prawie nie dzialaja (robia po 10 obrazen). Oznacza to mniej-wiecej ze torpedy maja problem z trafieniem w czule punkty statkow gdy te poruszaja sie za szybko (velocity) oraz im mniejszy statek tym trudniej wogole go trafic (radius).

14.02.2006
15:42
[112]

goldenSo [ LorD ]

Postanowiłem zmienić styl gry. Starą fregate sprzedałem, kupiłem condora, skille na rakiety + na AB. Teraz latam i zwoże wyrzutnie + rakiety. Czy są tutaj misje typu tego co w tutorialu (zdjąć pirata)? Czy musze freelanceować w 0.0? (Najniższe jakie znalazłem to jakiś sektor Gallente, 0.4, 6 jumpów od Kisogo, ale nic tam nie lata)

14.02.2006
15:46
[113]

m1234 [ Konsul ]

gdzie są dobre miejsca do PvP? Sektory 0.4 i poniżej przy pasmach asteroidów?

W ogóle co to za statki industriale? Transportowce?

14.02.2006
15:46
[114]

Asmodeusz [ Senator ]

Jako caldari lepiej lataj Kestrelem :) To jest maszynka do zabijania wszystkiego :) (chociaz 4 missile launcherow chyba nie zmiescisz na nim z podstawowymi skillami).

Misje bierz z dywizji: command/internal security/security - sa to misje zwiazane z walka.
Do 0,0 osobiscie w noobcorpie (startowej korporacji) bym sie nie zblizal - strzelaja bez ostrzezenia :/



Do PvP najlepsze jest 0,0 - tylko problem jest taki, ze tam nie bedzie neutralnych - wszyscy beda strzelali do ciebie :) Ale w 0,0 nie spada ci sec. status.

W 0,1-0,4 latwiej o poczatkujacych/slabo uzbrojonych graczy, ale jak ich zabijasz tracisz sec. status. Ogolnie najlepiej uszkodzic statek do struktury, przestac strzelac i zarzadac okupu. Jesli nie da - ... rozwalic :)

Industriale to statki transportowe - wolne ale z duza ladownia.

14.02.2006
15:56
[115]

goldenSo [ LorD ]

Widziałem że po statach Kestrel najlepszy, ale nie stać mnie na niego narazie
edit: Awatary mam wyłączone

14.02.2006
16:03
[116]

Asmodeusz [ Senator ]

Podaj xywe w grze to ci dam 1mil na start :)

14.02.2006
16:06
[117]

goldenSo [ LorD ]

Nie, dzięki. Jeszcze nie wiem czy będe w eve grać dalej, 15Euro to poważne pieniądze. A nie chce żeby ten milion przepadł, zawsze może się komuś innemu przydać

14.02.2006
16:07
[118]

Asmodeusz [ Senator ]

zarabiam 130 mil w 2h jak potrzebuje :) 1milion to zadna roznica (przed chwila w piach wywalilem 4 :p)

14.02.2006
16:43
[119]

goldenSo [ LorD ]

Mój nick w grze to goldenSo1

16.02.2006
09:25
[120]

m1234 [ Konsul ]

takie pytanko:
jak ocenić siłę NPC-a, tłukłem piratów w sektorze 0.5, walczyłem nawet z takim za 185k rewardu, ale wycofałem się z walki bo przez ~5 minut nie mogłem mu zbić shieldów (leczył się). Takich po 85k rozwalałem 2-3 naraz bez problemu w sumie. Potem robiłem misje, doleciałem aż do 0.1, chcialem obadać co za piraci są w tych sektorach - po krótkich poszukiwaniach znalazłem 2x za 18k - myślę pestka... 30s walki i wracałem w kapsule. Walili do mnie rakietami z celnością 100% (mimo, że starałem się latać naokoło na afterburnerze) z których każda zabierała mi ~20-30% shielda czy tam struktury.

17.02.2006
02:05
[121]

Asmodeusz [ Senator ]

hmmm...

ogolnie:

Fregaty ponizej 15k - latw zdobycz. Fregaty powyzej 15k - to sa juz w 99% interceptory - trudne dosyc do rozwalenia i potrafia niezle przywalic (i to one cie zezlomowaly).

Cruisery maja ten problem, ze nie moga cie trafic jak je orbitujesz - dlatego te zabawki za 85k rozwalisz.

Te za 200k to mogly byc battlecruisery (twarde) albo Heavy Assault Ships (JESZCZE twardsze).


Jutro podam linka gdzie sa opisane staty NPCow (musze wejsc do eve a wylogowalem sie wlasnie)

17.02.2006
04:40
[122]

YoGi- [ Chor��y ]

Do 0,0 osobiscie w noobcorpie (startowej korporacji) bym sie nie zblizal - strzelaja bez ostrzezenia :/

ha ha ha - no co ty nie powiesz...
a juz wiem:
"ejj yogas, chodz do EC - pokampisz z nami brame"
- "a nie odstrzela mnie"
- "nie"
- "to zaraz bede"
.....
szast prast - 100mil w plecy (stracilem 3 iplanty :D ), dostalem od .... 'nie odstrzela cie...'

ale co mi tam - asmo oddal mi za implanty :D:D

p.s. - jestem pro caldari i po miesiacu mam 2 Battleshipy (2x Raven) :P no moze miesiac z haczykiem ;d

17.02.2006
14:25
[123]

m1234 [ Konsul ]

Dalsze pytania, tym razem z całkiem innej branży:
skąd się bierze takie itemy jak implanty, tzn. wiem, że można ja kupić normalnie w markecie, bądź przez escrow, ale jak je się zdobywa? Jakiś rare drop z NPC-ów (jak tak to może jest gdzieś lista NPC-ów i dropów z nich?), czy raczej tak jak statki produkuje je się, jeżeli posiada się blueprinta?
Skąd się bierze blueprinty? te oryginalne

17.02.2006
14:27
[124]

hermin [ Senator ]

Mam pytania:
Potrzebuje karty kredytowej aby sie zarejestrowac ?
I czy jak zarejestruje sie i sciagne triala to pozniej nie bede musial placic ?

17.02.2006
22:28
[125]

hermin [ Senator ]

^
Odpowie ktos ?

17.02.2006
22:40
[126]

Asmodeusz [ Senator ]

m1234:

1. nagrody za misje (LP) - 15k LP to rownowartosc +3 implanta
2. czasami wypadaja z ratow (named jak np. True Sansha lub Archangel)
3. w niektorych misjach z budonkow (np. w Angel Strike 7/10 wypada z Battleshipa a w 10/10 z ostatniego budynku ktory trzeba rozwalic).

BPC (kopie) dostaje sie za mijse typu "cosmos" lub wypadaja czasem z oficerow NPC (rzaaaaadko - ja jeszcze rzadnego nie mialem).

BPO - dostaje sie albo w "loterii" (research agents - ogolnie szansa jak w totku) - to dla sprzetu Tech 2 (T2)

Dla sprzetu tech 1 po prostu kupuje sie je na rynku (nie wszystkie przedmioty jestan maja BPO)

Nie ma niestety listy dropow z ratow bo sa bardzo losowe :/


hermin:
do zarejestrowania nie trzeba karty - wystarczy CD-KEY (moze byc trial). Karta jest potrzebna tylko w momencie gdy chcesz grac "na powaznie" i zaczynasz placic :)


LINK! - STATYSTYKI NPCow (dziala w grze - po prostu wpisz nazwe i zobaczysz co cie czeka :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.