GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Call of Duty2

25.01.2006
18:00
smile
[1]

Obscure [ ExcalibuR ]

Call of Duty2

Skąd sciagne patcha ze krew ssię rozlewa gdy zabije kolesia ?? Wiem tyle że "ossa" ma takie coś.
I jaka jest wasza ulubiona broń gdy gracie przez sieć ??

25.01.2006
18:04
[2]

Hitmanio [ KG 21 ]

Mod jest na www.fpp.pl tam go ściągłem :) Niestety działa tylko do SP, do MP nie znalazłem :(
Ulubiona broń? Snipy i rifle'e :D

25.01.2006
18:26
smile
[3]

Obscure [ ExcalibuR ]

A ja mam Service PAck 2 do bedzie działał ten patch na krew ??

25.01.2006
18:27
[4]

Stranger [Gry-OnLine] [ CTU Operative ]

Ja najczesciej bawilem sie w snajpera :) A jesli nie to Thompson :]

25.01.2006
18:39
smile
[5]

pizmak [ Konsul ]

Na bliska odleglosc Thomson lub shotgun, na dalsza Kar98k :)
No wlasnie Golasy, kiedy jakiegos meczyka pykniemy ?

26.01.2006
16:06
[6]

Lukxxx [ Pretorianin ]

Thomson ma tylko 20 pociskow (nie pomylilem broni?) wiec zawsze wymienialem na tego gnata szkopow co ma 32 w magazynku :)

26.01.2006
16:21
smile
[7]

cronotrigger [ Rape Me ]

MP44
&
Scoped Lee-Enfield

Chętny do gry ;)

26.01.2006
16:25
smile
[8]

@[email protected] [ Horned Reaper ]

pizmak --> No wlasnie Golasy, kiedy jakiegos meczyka pykniemy ?

Trzeba by odświeżyć stary, seryjny wątek. Jeśli ktos może zaoferować pusty serwer (tak żeby tylko GOLasy byli) z dobrym pingiem to jestem za :)

26.01.2006
17:18
[9]

pizmak [ Konsul ]

Ja moge zrobic serwer normalnie z gry, wystarczy na pare osob zeby sie pobawic. Podajcie tylko kiedy wam pasuje. Najlepiej dzisiaj bo jutro wyjezdzam na 3 dni :-)

26.01.2006
17:21
smile
[10]

Flet [ Fletomen ]

Lukxxx ---> wywalasz Thomsona ?? To jest najlepsza giwera w grze. (tez sie go pozbywam ale pozniej jak juz nie mam do niego amunicji)
@[email protected] ---> tez jestem za pyknięciem w CoD

26.01.2006
17:23
[11]

pizmak [ Konsul ]

Od Thomsona lepsza jest tylko pepesza :]

Dzis o 22 wam pasuje ? (po emisji Lost'a)

26.01.2006
18:43
[12]

@[email protected] [ Horned Reaper ]

Ja dzisiaj nie dam rady.

pizmak --> Jakie masz łącze?

26.01.2006
19:00
[13]

pizmak [ Konsul ]

multimedia 256/256

26.01.2006
19:02
[14]

cronotrigger [ Rape Me ]

po Loscie moze bys tylko obawiam sie ze na 256 bedzie lagowalo przy 4+ osobach

26.01.2006
19:07
[15]

pizmak [ Konsul ]

Myslisz ze uzbierasz tu wiecej niz 4 osoby ? :-) Zobaczymy jak bedzie.

26.01.2006
19:09
smile
[16]

cronotrigger [ Rape Me ]

sie bedziemy gubic na mapkach :)

26.01.2006
19:24
[17]

pizmak [ Konsul ]

Sa i male mapki: Moskwa, Leningrad, Burgundy :-) Damy rade.
Im wiecej osob przeczyta ten watek, tym wiecej sie moze uzbiera :-)
Odezwe sie o 22 i podam ip.

26.01.2006
19:28
[18]

adus13 [ Konsul ]

Sniper, Thompson i Shotgun jest dobry

26.01.2006
19:35
[19]

hermin [ Senator ]

Thompson oczywiscie :)
A mozna grac w CoD2 na piracie ?

26.01.2006
19:36
smile
[20]

hermin [ Senator ]

Znaczy grac w sieci oczywsicie :)
Ale dzisiejszy wieczor poswiece RedFaction :)

26.01.2006
19:38
[21]

cronotrigger [ Rape Me ]

można

26.01.2006
19:39
[22]

hermin [ Senator ]

A wy gracie na piracie/oryginale ?
A i prosze o kontakt na GG ( jak grac na piracie ) :)

26.01.2006
21:04
smile
[23]

pizmak [ Konsul ]

Maly up, co by nikt nie przeoczyl ;-)

26.01.2006
21:57
[24]

pizmak [ Konsul ]

o w morde ale skucha.... jakis blad mi wywala jak chce zrobic serwer script runtime error, wczesniej nie mialem takiego problemu ? wtf ? Moze narazie ktos inny zrobi ?

26.01.2006
22:01
[25]

ossa201 [ Generał ]

Oooo rany ale nam zrobiłes zabawe, no nic szkoda nie pogramy dzisiaj ale może ktoś by się napił ??

26.01.2006
22:07
[26]

pizmak [ Konsul ]

Zaraz cos wymotam. Nic sie nie martw :)

26.01.2006
22:11
[27]

pizmak [ Konsul ]

195.13.62.10:27100
Zapraszam tutaj :-)

26.01.2006
22:14
[28]

ossa201 [ Generał ]

Aaaaaaaaaaaaa teraz to mi się już odechciało grać i nie będe z tobą grał wcale. Zresztą niemam COD 2. Chodźcie zrobimy wirtualny melanż.

26.01.2006
22:17
[29]

Amadeusz ^^ [ tool ]

ossa, coś Ty się tak na picie napalił? Ciągle o tym piszesz! CIĄĄĄGLE!

26.01.2006
22:22
smile
[30]

ossa201 [ Generał ]

Gdybyś ty wegetował przed komputerem na kacu też byś o tym mówił.

26.01.2006
23:09
[31]

cronotrigger [ Rape Me ]

dzieki za gre. sorry ze tak krotko ale jutro przed 5 musze wstac cu

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.