GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ultima Online ( cz. 41 )

22.05.2002
22:33
[1]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Ultima Online ( cz. 41 )

Ciagniemy dalej :-)
Link dp poprzedniej czesci:

24.05.2002
23:52
[2]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Zajcef---> zalozylem i co? Ten watek przezywa kryzys na rowni z CL... Ale moze bedzie bedzie lepiej :-) Kiedys...

25.05.2002
00:00
[3]

Mastyl [ Legend ]

Już dawno w to nie grałem, ale zapytam z czystego sentymentu- gdzie gracie, i jakie są teraz najlepsze shardy do UO (polskie i free oczywiście). A CL albo SC to jeszcze istnieją?

25.05.2002
00:06
smile
[4]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Mastyl---> boj sie Boga czlowieku! Oczywiscie, ze istnieja. O SC w tej chwili nic nie wiem. Byly tam jakies duze zmiany w ekipie. Ale CL dziala, choc przechodzi w tej chwili maly kryzys. Zapraszam :-)

25.05.2002
00:20
[5]

Mastyl [ Legend ]

Bodokan- nie kuś, nie kuś, mam teraz sesję, zamierzam przynajmniej próbować się uczyć :) Swego czasu jak grałem na ww shardach to siedziałem do 4 nad ranem, i marnowałem całe nocki. To za dużo czasu pożera ...

25.05.2002
00:26
smile
[6]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

A jak sie gra przez modem - to i pieniedzy :-). Rachunek za kwiecien=450zl :-(. I w sumie duzo nie gralem. Brawa dla TPSA!!! O zonie nie wspomne... . No i jeszcze piwo, niezbedne do przyjemnej gry :-). A piwo w naszym ukochanym kraju drogie...

25.05.2002
12:59
[7]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Dzisiaj spotkalem w lesie slawnego Maldorfa. Dotad udawalo mi sie jakos go unikac, albo uciec. Ale nie tym razem. Zmylil mnie Taunis, ktory jechal przed nim. Nawet sie ucieszylem z tego spotkania, a tu za nim wyjezdza Maldorf. Spocilem sie caly, ale pozdrowilem ich i czekalem co przyniesie mi przeznaczenie. Smierci sie spodziewalem i juz zaczynalem wyjmowac luk, zeby zginac z honorem. Ale Maldorf dal mi szanse wykupienia sie. Mialem nieduzo zlota i polowe mu oddalem. Tak ocalilem zycie i dobytek. Musze przyznac, ze Taunis probowal mnie wyratowac z opresji i ta droga mu dziekuje, bo w wirze wydarzen nie zdazylem.

25.05.2002
15:33
[8]

Zajcef [ Konsul ]

Bodokanie --> ja ich tez dzisiaj spotkalem i musze przyznac, ze milo sie z nimi walczy. Niestety smoczek ktorego mieli pokrzyzowal mi plany z lekka :). Dzis w bucanaer byla piekna bitwa wlasnie z nimi kupaaa ludzi jedno wielkie zamieszanie no i smoczek im uciekl hehe :).

25.05.2002
15:42
[9]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

A kto wygral?

25.05.2002
15:44
smile
[10]

tygrysek [ behemot ]

dawno nie grałem jaka jest sytuacja na polskich shard'ach ?? gdzie najwięcej ludzi a gdzie najlepszy klimat jest ??

25.05.2002
15:47
smile
[11]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Zajcef---> i jeszcze jedna sprawa. Prawdopodobnie jutro bedzie do odebrania pierwsza partia strzal - 1000 sztuk. Zalezy to od paru czynnikow, m. in. od tego jak bede sie czul po zjezdzie forumowiczow i spotkaniu z evsem :-). Szkoda, ze Ciebie nie bedzie na tym zjezdzie :-(. Wypijemy z Morganem za Twoje zdrowie :-).

25.05.2002
15:56
[12]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

tygrysek---> polskie serwery przezywaja, jakby maly kryzys. Jak zwykle, najwiekszym shardem, jest CL - tym razem druga edycja. Maja teraz pewne klopoty, przejsciowe, miejmy nadzieje. Co do klimatu, jeszcze sa ZS i DM. Ale tam gra mniej ludzi. Pozostaje SC, ale tam nastapila zmiana ekipy i nie mam juz konta, wiec na ten temat najlepiej zajrzec na ich strone. Zapraszam na CL, gdzie gra rowniez, niejaki Zajcef :-). Pozdrawiam.

25.05.2002
15:59
smile
[13]

tygrysek [ behemot ]

Bodokan --> a czy CL ma nadal takie same *czkawki* jak kiedyś ??

25.05.2002
16:26
[14]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

tygrysek---> to zalezy od pory dnia. Ja gram przez modem i raz mam takie lagi, ze tylko pozostaje karczma, a raz smigam jak rakieta. Najlepiej jest, oczywiscie w weekend i w nocy. Ale i w tygodniu po 18 bywa, ze jest niezle. Napisze wprost - roznie bywa. Duzo zalezy tez od tego, skad sie laczysz ( uklony dla TPSA ).

25.05.2002
16:38
[15]

Voutrin [ Pretorianin ]

Zajcef --> Taa, bitwa byla przednia :) . Zamieszanie bylo niemilosierne w pewnym momecie nawet nie wiedzialem kogo leje :) , w koncu poleglem no ale przecwok 5 przeciwnikom nie mialem raczej szans w zaduzej rozsypce bylismy, pod koniec to polowa sie gdzies zagubila, ale i tak bitwe uwazam za udana :) . Pozdrawiam Voutrin

25.05.2002
17:06
[16]

Zajcef [ Konsul ]

Bodokanie --> w tej pieknej bitwie wygraly sily chaosu, czego nalezy pogratulowac i oczywiscie zrobilem to. Zmuszeni by wycofac sie ppod cm uciekli w portal w ktory nie omieszkalem wslizgnac sie ja i pare osob. Niestety nikt nie sluchal mnie coby sie nie rozbiegac i atakowac wlasciciela smoka. Wszyscy sie rozpierzchli i to bylo przyczyna naszej porazki. W sumie ubawilem sie przy tym swietnie, trzymalem sie prawie do konca majac na sobie ciagle 3 wrogow ( slawa :).

25.05.2002
17:15
[17]

Sinney [ Legionista ]

Wpadnijcie na ZS laguw nie ma wogule, zadkie pady i wszyscy graja klimatycznie :) srednio na servie jest okolo 40-60 osub Pzynajmniej wpadnijcie zobaczyc

29.05.2002
22:25
[18]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Oglaszam barbarzyncow, moimi smiertelnymi wrogami! Znowu dzisiaj mnie jeden z nich ubil, i to pod murami miasta. Nie zdazylem uciec :-(. A dlugo uciekalem. I prawie mi sie udalo. Nic, to mysle sobie. Uzdrowilem sie i wrocilem po rzeczy. Nawet nikt mnie nie okradl :-). Gdy juz wszystko zebralem, znow zaczal mnie gonic ten smierdzacy osilek. To ja w nogi. Wpadam w bramy miasta - on za mna. Wolam straz - przybiega jeden, oferma jakas. Gdy stanalem zdyszany, zeby tchu zlapac - nagle, odwracam sie - i widze topor barbarzyncy, zmierzajacy prosto w moja glowe... . Stracilem wszystko - skad wladze biora tych straznikow? Zajcef---> sam widzisz, ciezka jest dola bowcraftera :-).

29.05.2002
22:27
[19]

kathulu [ Generał ]

Bodokan ---> być może kiedyś dołączę do waszych wielkich bitw, przynajmniej mam taką nadzieję. Umrzeć z mieczem w ręku, a potem być opłakiwanym przez białogłowy :))

29.05.2002
22:30
smile
[20]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

kathulu--->czekamy :-))) Wtedy i evs pewnie wroci :-)

30.05.2002
02:22
smile
[21]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Niee, no. Znowu zginalem. A bylem uzbrojony po zeby ( jak na mnie ). Zabijaja mnie potworki, z ktorymi radzilem sobie jeszcze tydzien temu :-(. Albo to jest jakis przypadek, albo podrasowano te istoty. Nie jestem silna postacia, w dodatku lucznikiem, ale z jakimis bezglowymi, jaszczuroczlekami, czy tez szczurolakami, radzilem sobie bez wiekszych problemow. A teraz zginalem w w walce z zaledwie z dwoma osobnikami. To wstyd. Albo cos zmieniono na CL, albo bylem pijany ( fakt - bylem po paru piwach ), albo jestem do niczego, delikatnie mowiac. Lagi byly male... . A moze to gra nie dla mnie...?

30.05.2002
02:50
smile
[22]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Uff.. Byl na CL "Connection lost" :-). Potem sobie poradzilem :-). Nie mozna pic za duzo piwa przed wyprawa... W realu, oczywiscie :-).

30.05.2002
08:51
smile
[23]

NoOkiE_CoN [ Legionista ]

dawno nie gralem w UO ... Chyba pora to zmienic :) acha, Lord Blackthorn Revange juz jest?

30.05.2002
09:15
[24]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Jest juz od dawna...

30.05.2002
15:28
smile
[25]

NoOkiE_CoN [ Legionista ]

A w np. Empiku go nie dostane?Nie jestem jeszcze pelnoletni i rodzice nie pozwalaja mi zzamowic w internecie bo mowia ze to moze byc jakies oszustwo ze lepiej kupic w sklepie :(

30.05.2002
15:35
[26]

Zajcef [ Konsul ]

Bodokanie --> co do potworkow caly czas sa jakies zmiany. Jedne nagle robia sie silniejsze drugie smiesznie slabe innym znowu spawn sie zmienil i ladujesz z demonem na glowie np. Jakiez bylo moje zdziwienie gdy zobaczylem, ze smok sobie zywiolaki przyzywa jeszcze :),a krwawy licz demony ktore nei znikaja po pewnym czasie jak zwykle przywolane :). Tak wiec trzeba uwazac i najpierw obadac teren zanim sie cokolwiek zawalczy. Szkoda tylko, ze te zmieny nie sa opisywane na strone, a chociazby w kronikach....

30.05.2002
17:05
smile
[27]

wert [ Ronin ]

Helloo !!! Ale fajnie ze wątek odrzył :-))) Ja tez ostatnio mniej gram ale pogrywam na dawnym SC czyli obecnie SoA (shadow of the ancient). Zmiany tam są baaardzo duże. Pierwsza to jest odejscie całej starej ekipy i przyjscie nowej, do tego połączyli sie z innym serwerem (ztad SoA). Najwazniejszą zmianą jest to ze nie ma tam Brittanii, naie ma Vesper Minoc i innych miast. Jest zupełnie nowa mapa (inna) i sa inne miasta które są w zasadze w powijakach (kilka sklepów i finał). Cała idea gry polega własnie na tworzeniu przez graczy systemu miast i ew rozwijaniu ich (mozna samemu budowac domy i inne takie tam). Nie grałem co prawda z tydzien to nie wiem co i jak na bierzącą ale jak coś to link. Pozdrawiam wszystkich - jak to mówią, życie zaczyna się po 40-stce :-)))

30.05.2002
17:06
smile
[28]

wert [ Ronin ]

ehh skleroza nie boli ... teraz link :-))

30.05.2002
17:53
[29]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Zajcef---> no to mnie pocieszyles :-) wert---> to zycie po czterdziestce - to do mnie? ;-)

30.05.2002
17:54
[30]

kathulu [ Generał ]

Bodokan --> mam nadzieję, że evs się jutro do mnie odezwie bo moja chęć zagrania w UO się zwiększa zwłaszcza, że w sobotę mam ryczałt...:)

30.05.2002
18:04
[31]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Zajcef---> temu barbarzyncy nie daruje. Bede probowal go wykonczyc, az do skutku :-). Jak strace juz caly majatek, to zwroce sie do Ciebie o pozyczke :-). Nie daruje gosciowi... . W zwiazku z tym, realizacja Twojego zamowienia, moze sie troche opoznic. Chociaz pierwsza partia ( 1000 szt. ) jest juz prawie gotowa :-). Niejaki H. juz sie pytal, kiedy bede mogl dla niego zrobic strzaly - w ilosci 10000 sztuk :-)) Chyba rozkreciles mi interes :-). Pozdrawiam.

30.05.2002
18:05
smile
[32]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

kathulu---> czekam z niecierpliwoscia :-)))

30.05.2002
18:09
[33]

kathulu [ Generał ]

Bodokan ---> ja też, ale narazie chyba obraziłem pewną panią... musze się położyć i przemyśleć co nie co. A jednak nigdy nie poznam kobiet.

30.05.2002
18:31
smile
[34]

wert [ Ronin ]

Bodokanie ---> do wątku :-)))

30.05.2002
18:33
[35]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

kathulu---> wyluzuj - panie juz takie sa, ze sie obrazaja. A obrazaja sie po to, zeby je przepraszac ;-)

30.05.2002
19:55
[36]

Zajcef [ Konsul ]

Bodokanie -> podaj imie tego barbarzyncy a bede go szukal po calej Sosarii. Ogolnie malo osob robi strzaly, kryzys z tym na runku ( co mozesz wykorzystac podnoszac ceny:).

30.05.2002
20:45
[37]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Zajcef---> nie pamietam imienia, jakies dlugie. Grasuje kolo Brit, tam gdzie sa farmy. Na glowie ma poroze :-) i wielki topor. Ale ja go jeszcze dopadne. To jest teraz moj cel w grze :-). Nie wiem, czy to jakis quest jest, ale dzisiaj gdy wszedlem do gry w srodku lasu ( na pln od cm ), widzialem dziesiatki (sic!) trupow roznych stworow. Az strach pomyslec, co by bylo, gdybym sie tam obudzil za ich zycia. Na szczescie jakas dzielna druzyna spacyfikowala teren :-). Jedno jest pewne - do lasu na grzyby, lepiej w pojedynke nie isc :-).

31.05.2002
23:12
smile
[38]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Up! Musze dbac o te czesc watku, bo ja sam zalozylem...

31.05.2002
23:18
[39]

kathulu [ Generał ]

Hehe, wysłane - mam nadzieję, że mnie przyjmą, a świat ultimy powiększy sie o jeszcze jednego awanturnika.

01.06.2002
13:26
smile
[40]

evs [ Un loup mechant ]

Ciemna noc.... las nieopodal Minoc... z pomiedzy drzew wychodzi zakapturzona postac... - taaa... no to wrocilem Morgan powoli skierowal swoje kroki w kierunku kopalni No to jestem :)) wrocilem, wiem, wiem, bardzo sie cieszycie i tenskniliscie :)) ale.... zapomnialem adresu serwera :)) hyhyhy

01.06.2002
13:31
[41]

kathulu [ Generał ]

evs ----> Mnie nie pytaj, ja się nie znam i czekam na odpowiedź. Jeżeli masz ryczałt musiałeś wklepywać jakieś nowe hasła?

01.06.2002
13:32
smile
[42]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

evs---> hehe, bez jaj :-))

01.06.2002
13:39
[43]

kathulu [ Generał ]

evs ---> włącz te beznadziejne GG. Ile to jeszcze potrwa, jak długo będą mnie trzymać w niepewności.

01.06.2002
13:40
smile
[44]

evs [ Un loup mechant ]

no dobra Panowie :))) a co to za serwer GOLa? bo CLka widze lezy? zapisujemy sie na GOLowy tez? kath to o ktorej sie umawiamy?

01.06.2002
13:42
[45]

kathulu [ Generał ]

evs ---> koło 5 im mniej osób będzie mnie widziało (chodzi mi tu o kobiety) tym lepiej, poza tym hmm mój ojciec musi hmm zasnąć ;). To gol ma jakiś serwerek?

01.06.2002
13:46
smile
[46]

evs [ Un loup mechant ]

kolo 5? hmmm no dobra, masz jeszcze jakies impulsy w komorce? chodzi o to zebys zadzwonil jak juz bedziesz mogl GOL ma serwer ale chyba nieoficjalny :)) podaje linka

01.06.2002
13:48
[47]

kathulu [ Generał ]

evs ---> dzisiaj sobota więc rozmowy z pop-a są dwa razy tańsze - po drugie chodzi o to, że wpada kumpel z piwkiem - no i wiadomo (zbyt dużo ich nie mam to i trzeba się napić, jak jakiś wpadnie od czasu do czasu). masz ten ryczałt czy nie, bo miały być jakieś zmiany.

01.06.2002
13:49
smile
[48]

kathulu [ Generał ]

evs ---> a telefon mam k**** włączony, tylka ta pier***** bateria mi pada jak ktoś k**** dzwoni!

01.06.2002
13:50
[49]

evs [ Un loup mechant ]

mam ryczalt, o zmianach nic nie wiem ale zaraz wejde na strone tepsy to zobacze, no to daj mi adres sms to podjade i Ci podrzuce, serwer gola nie dziala od prawie roku a mi cos sie popierniczylo :))

01.06.2002
13:54
[50]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Jeszcze jest ZS. https://uo.olnet.pl

01.06.2002
13:58
[51]

evs [ Un loup mechant ]

Bodokan --> no wlasnie tam buszuje po stronce :)) zaraz sie zapisuje :))

01.06.2002
13:58
smile
[52]

kathulu [ Generał ]

Co za pech jak się chciałem przyłączyć to wszystkie zblokowane :(

01.06.2002
14:00
[53]

evs [ Un loup mechant ]

dobra kathulu, ide sie ogolic i jade do Ciebie, bede ok 15.30.... moze byc?

01.06.2002
14:00
[54]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

evs---> teraz przy probie wejscia na serwer, gdy nie dziala, grozi wiezienie 48h lub nawet likwidacja konta. Trzeba sprawdzac up/down na stronce lub na ircu :-(.

01.06.2002
14:01
[55]

kathulu [ Generał ]

evs ---> w domu czy w pracy jesteś, bo chyba w domu działa ci GG. Hmm mają ostre zasady co do doboru imion...

01.06.2002
14:01
[56]

evs [ Un loup mechant ]

no dobra a co oznacza blokada? nie zakladaja kont?

01.06.2002
14:04
[57]

kathulu [ Generał ]

evs ---> dobra, ej nie przesadzajmy z moim wyglądem bez brody, to że mój nauczyciel od makro mało się nie porzygał na mój widok to nic nie znaczy :) Bodokan ---> to niedziałanie serwera - to te czerwone literki na nagłówko strony?

01.06.2002
14:06
[58]

wert [ Ronin ]

ale serwer nieoficjalny GOL'a nadal niedziała :-( A może nie :-)?

01.06.2002
14:07
[59]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Mialem na mysli CL. Takie logo po lewej stronie u gory. Gdy jest czerwone - to down.

01.06.2002
14:09
[60]

kathulu [ Generał ]

Bodokan ---> a co jak jest Blokada?

01.06.2002
14:10
[61]

evs [ Un loup mechant ]

kurde posta mi wywalilo :((( co z DZ? jak tam wyglada ta blokada? o co chodzi? hyhyhy Witaj wert.... GOL lezy na stronie Diplo byl link to sie ucieszylem ale po sprawdzeniu okazalo sie, ze lezy od zeszlej jeseni

01.06.2002
14:13
[62]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Panowie, w tej chili na CL jest UP :-) kathulu---> blokada konta? Nie mozesz grac... Wyslij rowniez zgloszenie na ZS. Na wszelki wypadek :-)

01.06.2002
14:14
[63]

kathulu [ Generał ]

W ZŚ ta rejestracja odbywa się natychmiastowo, czy trzeba czekać dwa dni?

01.06.2002
14:15
[64]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

DZ to teraz ZS :-)

01.06.2002
14:15
smile
[65]

wert [ Ronin ]

evs ---> helloo :-)) DZ to teraz ZS a SC to teraz SoA :-))) tylko CL to nadal CL :-)))

01.06.2002
14:16
[66]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

kathulu---> trzeba czekac, ale nie wiem ile...

01.06.2002
14:18
[67]

wert [ Ronin ]

kathulu ---> mozesz zawsze sprobowac na ircu kogos łapac i prosić, chyba że w zgłoszeniu beda analizować każdy przecinek to moze troche potrwać.

01.06.2002
14:19
[68]

wert [ Ronin ]

A czy ktos mi powie czzy juz sa na CL te nowe skille i ew jak sie sprawdzają?

01.06.2002
14:20
[69]

kathulu [ Generał ]

wert ---> oby tak nie było :) Mam nadzieję, że jutro wieczorem dostanę potwierdzenie. BTW: evs ----> Morr mi padł - wszystko od początku, ahhh.

01.06.2002
14:22
smile
[70]

evs [ Un loup mechant ]

no dobra :))) to ja znikam w czlusciach lazienki... kathulu, bede za godzinke... mam nadzieje, ze wieczorem pogramy :)))

01.06.2002
14:23
[71]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Nie zdazylem wejsc na CL bo znowu jest down :-(. Cos im wywala serwer... wert---> jeszcze nie

01.06.2002
14:24
[72]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

kathulu---> czy ten Morr, to jest o czym ja mysle? Ja tez chce!!!

01.06.2002
14:28
[73]

kathulu [ Generał ]

Bodokan - poproś evs, jeżeli się nie zgodzi to zrobię telefon i będę miał kopię dla Ciebie :)

01.06.2002
14:33
[74]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

kathulu---> evs teraz sie pluska. Porusz te sprawe w moim imieniu. Pospiechu nie ma. Kupilem sobie w srode Gothica :-)

01.06.2002
14:38
[75]

kathulu [ Generał ]

Bodokan ---> Fajna gra, choć mój komputer jej nie nawidzi i wywala mi się z niej co 15 minut, ale jakoś udało mi się dotrzeć do końca i tam się zatrzymałem.

01.06.2002
14:43
smile
[76]

wert [ Ronin ]

w Gothiku - tez własnie wczoraj od znajomego wybebniłem i jak narazie to sterowanie mnie dobija, żeby głupi goblin mnie, przyszłego zbawce śiwata :-), nawet nie z palcem ale całą ręką w d...e załatawiał.

01.06.2002
15:00
[77]

kathulu [ Generał ]

Pytanie: czy w UO można walczyć dwoma brońmi jednocześnie, bo jeźeli nie to psuje mi trochę koncepcję postaci.

01.06.2002
15:19
smile
[78]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

kathulu---> nie mozna...

01.06.2002
15:20
[79]

wert [ Ronin ]

kuthulu ---> dwiema w sensie np sztylet i miecz czy tez wymiatanie dwoma katanami, to nie mozna.

01.06.2002
15:22
[80]

wert [ Ronin ]

ehh - wielkie sorry za przeinaczenie ksywy - miało być kathulu. Bodokanie - Ty znowu wczesniej :-)

01.06.2002
15:29
smile
[81]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

wert---> stary, ale jary :-)

01.06.2002
15:35
[82]

kathulu [ Generał ]

wert ----> sztylet - sztylet, ew. sztylet miecz

01.06.2002
15:45
[83]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

kathulu---> nie da rady :-(

01.06.2002
15:47
smile
[84]

wert [ Ronin ]

Ale mozna miec np miecz i tarcze :-)

01.06.2002
17:00
[85]

evs [ Un loup mechant ]

kathulu obsluzony :))) Bodokan --> z wieczora zadzwonie :))) na CL chyba mi konto wywalili :(( zalogowalem sie, zrobilem krok i... sie zawiesilem :(( dostalem czerwony komunikat, ktorego nie zdazylem przeczytac ale bylo cos o kncie zablokowanym albo cos z IP

01.06.2002
17:01
smile
[86]

wert [ Ronin ]

No pieknię. Tak sie napaliłem, mam troche czasu a te złosliwe serwery akurat musza teraz leżeć :-/ ehhh...

01.06.2002
17:04
[87]

evs [ Un loup mechant ]

czy teraz logujac sie moge wybierac serwer? to teraz jest tzw unia ;)

01.06.2002
17:10
[88]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

evs---> ostrzegalem :-(. Moze to tylko wiezienie... Co do logowania sie na rozne serwery, to nastapilo tyle zmian, ze nie potrafie Ci odpowiedziec. Chyba wszedzie trzeba miec taki sam login i haslo.

01.06.2002
17:13
[89]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

kathulu---> dostales konto na CL?

01.06.2002
17:17
smile
[90]

wert [ Ronin ]

oż kurde zapomniałem o tych restrykcjach na CL. evs ---> musisz miec ten sam login i hasło, ale jeszcze moze byc taki myk, ze różne serwery mogą uzywac róznych klientów i róznych sposobów łączenia sie i nie wiem jak to przełką (np CL z ignitiona a SC ze swoje klienta)

01.06.2002
18:21
[91]

kathulu [ Generał ]

Bodokan ----> Nie :(

01.06.2002
19:24
[92]

Zajcef [ Konsul ]

Evs ---> po aferze z wlamaniem na konta, zostaly poblokowane konta (niektore) Aby go odblokowac musisz zlosic sie do kogos z ekipy na kanale #ultima-cl, a sprawa zostanie szybko zalatwiona.

01.06.2002
19:58
smile
[93]

evs [ Un loup mechant ]

nie wiem co sie z golem dzisiaj dzieje ale ledwo mi sie rusza :(( znowu mi posta pozarlo :(( zalozylem juz nowe konto, tzn wyslalem zgloszenie z zaznaczeniem ze mi konto pozarlo :)) troche dziwnie wyglada teraz dodawanie tego numerka na koncu loginu :/ nie wiem czemu ma to zluzyc ale dzieki temu nie bede mial takich samych loginow na CL i ZS :/ ... hmm no to zobaczymy jak to nasze cudo wyglada po tylu miesiacach przerwy :)))

01.06.2002
20:01
[94]

kathulu [ Generał ]

cholera - nic, żadnej odpowiedzi....

01.06.2002
20:01
[95]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

kathulu---> cos im sie popieprzylo z zakladaniem kont. Wyslij jeszcze raz :-). evs---> Zajcef ma racje. Na smierc zapomnialem. Zrob tak jak Ci radzi. Ja mialem tak samo...

01.06.2002
20:04
[96]

kathulu [ Generał ]

Bodokan, evs ---> CO? CO? CO? I ile mam k*** czekać, ILE. HAHAHAHHAHAH

01.06.2002
20:04
[97]

evs [ Un loup mechant ]

tzn. mam sobie irca zainstalowac i pogadac na kanale ultimy? ale w zasadach jest napisane, ze jak ktos nie gra przez 60 dni to out... no nie wiem :/ moze zostawie tak jak jest a zaczne od poczatku :))

01.06.2002
20:08
[98]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

evs--->nie musisz nic instalowac. Na stronce provectora jest odnosnik do kanalu ultima-cl. kathulu---> na tej samej stronce Masz wyjasnienie, co do kont. Cierpliwosci :-).

01.06.2002
20:19
[99]

evs [ Un loup mechant ]

probuje sie tam z kims porozumiec ale nikt mi nie odpowiada :((( kurna nikogo tam nie ma chociaz kupa nickow po prawej stronie czy moze wszyscy mnie zlewaja? :(( oooo spatchowalo sie :)

01.06.2002
21:05
[100]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

evs---> najlepiej probuj sie skontaktowac z Shinto. On sie tym zajmuje. Powodzenia. Ja ide dalej ogladac mecz :-).

01.06.2002
22:07
[101]

kathulu [ Generał ]

No, Bodokan 100 - czas stworzyć nowy wątek :)

02.06.2002
11:24
[102]

Zajcef [ Konsul ]

Evs--> to ze nie grasz powyzej 60 dni nie swiadczy o tym ze usunal Ci konto. Znam osobiscie wielu graczy ktorzy chcieli wrocic i Gmowie przywrocili im ich ulubiencow. Wiec smialo wal do kogos na ultima-cl.

02.06.2002
16:05
[103]

kathulu [ Generał ]

Przyjęli mnie do ZL. A teraz co i jak?

02.06.2002
16:07
[104]

kathulu [ Generał ]

Sorry to z niedowierzania do ZS. Ha,

02.06.2002
17:12
[105]

kathulu [ Generał ]

Bodokan ----> Odezwij się młodzieńcze.

02.06.2002
19:06
[106]

evs [ Un loup mechant ]

Bodokan --> co by porozmawiac przez telefon, trzeba podniesc sluchawke jak sie slyszy dzdzdzdzdz a nie gapic sie tylko ;)))) zadzwonie dzisiaj znowu :)

02.06.2002
19:56
[107]

Bodokan [ Starszy od węgla ]

Dzisiaj to ja ciezko pracowalem ;-). Czeka mnie jeszcze kapanie dziecka i klotnia z zona, a zaraz potem jestem :-). evs---> kto probuje, ten ma :-).

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.