GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Earth 2150: Gra przez TCP/IP

29.07.2001
09:59
[1]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Earth 2150: Gra przez TCP/IP

Witam.. skusil by sie ktos?

29.07.2001
10:47
[2]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

nikt? nikt nie moze/nie chce/ nie ma erta???? NIKT????

29.07.2001
12:23
[3]

Infernoo [ Pretorianin ]

Ehm, ja chyba mam. O ile pamietam :P Ale jakoś zawsze cieeeenko mi w to szło.

29.07.2001
14:53
[4]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Co bys powiedzial na mala wojenke? Bylbys z moim qumplem na mnie?

29.07.2001
18:06
[5]

katom [ Konsul ]

to juz moze 2na2 ja bede z Infernoo(znamy sie ) ,a wiec nie bedzie problemu

29.07.2001
18:07
[6]

Infernoo [ Pretorianin ]

Zagrać zawsze można. Tyle, że jak mówie : Grałem w to z pół roku temu i to tylko kilka razy, więc nawet nie pamiętam jak gra wyglądała :D. Btw, może też w AoE2c bo pirata mam i na MSN'ie już grać nie moge :(

29.07.2001
18:08
[7]

Infernoo [ Pretorianin ]

Hhe, ale się zgraliśmy przypadkowo :D

29.07.2001
18:29
[8]

katom [ Konsul ]

ooo i co do AoE2 tez bylbym za :P

30.07.2001
00:06
[9]

Markos [ Konsul ]

w AoE2 to tez bym zagral, ale cholera chyba sie spóżnilem :P W sumie to moglbym zagrac tez w Eartha 2150, czemu nie, ale to dopiero jutro w dzien, gdy uda mi sie pozyczyc te gierki od kumpla.

30.07.2001
00:25
[10]

katom [ Konsul ]

Markos nie martw sie miejsce zawsze sie znajdzie w eartha to moglibysmy zagrac 3vs2 bo ShadowNET ma chyba wieksze pojecie o tej grze, a w AoE2 to sie pomysli.

30.07.2001
00:31
[11]

Markos [ Konsul ]

To dobrze, ze ktos chce jeszcze grac w gry strategiczne, bo wszyscy ktorych znam wolą RPG. Mowilem zagralbym z checia ale to jutro jak zkoluje te gierki. Ps. Troche dawno w nie nie grałem.

30.07.2001
09:29
[12]

Markos [ Konsul ]

No gierki juz skolowalem, teraz badzie czeba poczekac na chetnych do gry. Zawsze milem ochote pograc w AoE lub Eartha z kims kto mowi po polsku :P

30.07.2001
09:32
[13]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

to o ktorej? ja z qumplem na Was 3 ok:)) w AoE tylko 2 bez dodatkow i pathow (pirat sie klania:)

30.07.2001
09:39
[14]

Markos [ Konsul ]

no nie wiem moze zagralibysmy o 12 lub 13. No bo teraz chca wyciagnac mnie od kompa. AAAAAAAAAA na pomoc. A niech ich.

30.07.2001
09:44
[15]

Infernoo [ Pretorianin ]

Sprawa niestety taka, że właśnie wychodzę na basen, Katom zresztą też. Będziemy dopiero około 16-17. Podajcie numerki ICQ lub Gadu, coby nie pisać tu i Soulowi twardego nie zaśmiecać. btw. o którym AoE mówisz ? Mam nadzieje, że o Conquerors :D, chociaż w zwykłą dwójke też można oczywiście zagrać (ale ci wieśniacy tam taaacy durni )

30.07.2001
09:49
[16]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Moj GG to 346363, o 2 czysta... bo qumpel wyjechal na tydzien a ja mam tylko 2 mi tez o 13 nie pasuje bo mam zebranie

30.07.2001
12:25
[17]

Markos [ Konsul ]

Dobra o 16 czy 17 tez moze byc Moj numer Gadu 1158768

30.07.2001
16:10
[18]

Markos [ Konsul ]

No i jak z ta grą. Gramy czy nie? Akurat mam troche wolnego czasu. Siadajcie wiec za klawiature i do boju !!!

30.07.2001
17:19
[19]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

To jak dzisiaj? O 18 np? I w co? AoE2 czy Earth (preferowalbym erta ale w aoe ten moge..)

30.07.2001
17:24
smile
[20]

ShadowDriver [ Centurion ]

czesc @LL gramy dzisiaj o 18.00 w Earth 2150 ?!

30.07.2001
17:35
[21]

katom [ Konsul ]

jezeli to ma byc jush dzisiaj to proponuje AoE2 i najlepiej tak 18-nasta 19-nasta na Eartha dajcie nam jeszcze pare dni na dojscie do formy:) a tak w ogule to zapraszam jush naGG

30.07.2001
22:06
[22]

katom [ Konsul ]

1 RUNDA AoE2 Katom&Infernoo VS ShadowNET&ShadowDriver zwycieska dla tych pierwszych:)

30.07.2001
22:35
[23]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

Nie wierzcie w to!;)) (nie,nie zamiatali nami jak chcieli:)) ale jutro rewanz w Earth.. chyba zgina:)))

31.07.2001
22:56
[24]

ShadowNET [ SNC WS1 ]

2 RUNDA AoE2 (tak znowu... byly roblemy techniczne z etem wiec gralismy w AoE (chcielismy sie odegrac - troche nie wyszlo:)) Katom&Infernoo VS ShadowNET&ShadowDriver zwycieska dla teamu 1:([dla nich :) ;)] (nawet nie zwyciezka co miazdzoco przygniatajco wymiatajaco zwyciezka)

31.07.2001
23:12
[25]

Infernoo [ Pretorianin ]

Nie przesadzaj. Raz mnie pogoniłeś kawałek :D. A gdybyście sensownie wykorzystali te galeony to...kto wie ;). Marcos -----> Masz jakiś problem z kompem/netem ? Gra nie chciała się z 'Tobą' zsynchronizować.

01.08.2001
08:29
[26]

Markos [ Konsul ]

Teraz musi byc dobrze. Wczesniej bawilem sie rejestrem itp. itd. ale przywrocilem jego poprzednia wersje i chyba, a nawet napewno, jest OK.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.