^_^czacha^_^ [ JPD ] [ Don Corleone ]
witma :)
mam pytanie: czy da się jakoś wyciągnąć tekst zawarty w PDF-ie np do worda??
jeśli tak to jak :]
z góry dzięki za pomoc :)
_Robo_ [ Senator ]
zaznacz, kopiuj, wklej
^_^czacha^_^ [ JPD ] [ Don Corleone ]
to może najpierw spróbuj zanim coś takiego doradzisz?? :|
właśnie w PDFach nie da rady tak zrobić :|
Adam9870 [ ]
_Robo_ => Nie tak dostłowenie.
Otwórz pdfa z którego chcesz skopiować tekst potem Narzędzia => Podstawowe => Narzędzie zaznaczanie. Potem zaznaczasz tekst i PPM i wybierasz Kupuj do schowka. Potem uruchamiasz Wordka i Edycja => Wklej
Adam9870 [ ]
Zapomniałem dodać, że tak da się w Adobe Readerze
^_^czacha^_^ [ JPD ] [ Don Corleone ]
Adam--->
a to jest coś innego do PDFa niż Adobe Reader?? :P
_Robo_ [ Senator ]
Da rade. A to ze nie napisales jaki to pdf(np. zabezpieczony przed kopiowaniem) to Twoja wina. Tak jest wiecej niz Acrobat Reader.
chickenom [ Konsul ]
a to jest coś innego do PDFa niż Adobe Reader?? :P
Istnieje cała seria programów...
^_^czacha^_^ [ JPD ] [ Don Corleone ]
wiem że są inne programy do tego :]
po prostu zawsze używałem do tego Adobe Readera
chickenom [ Konsul ]
Skoro wiesz, to czemu sie pytasz? :P
a to jest coś innego do PDFa niż Adobe Reader??
draczeek [ Kjerofca Bąbofca ]
Aabby Fine Reader 7 (OCR) ma funkcję odczytu PDF-ów i zapisu jako DOC. Tylko, że trochę kosztuje.
Sam ostatnio potrzebowałem tej funkcji. Musiałem skopiować dane z bilansów jakiejś spółki SA do Excela. Kopiowałem kawałkami i wklejałem. Chyba ze trzy godziny nad tym siedziałem (Ctrl-C, Ctrl-Tab, Ctrl-V, PgDown, Ctrl-C, i.t.d.), ale i tak to lepsze od ręcznego przepisywania.