GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

World of Warcraft gra planszowa.

22.01.2006
04:09
smile
[1]

Radkoss [ Pretorianin ]

World of Warcraft gra planszowa.

Co sądzicie o tej grze ? Opłaca się kupować. Jak się gra i jak jest system zbudowany. Poprostu małą recke napiszcie :]

22.01.2006
04:37
[2]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Poczytaj sobie opinie na

www.rebel.pl
www.gry-planszowe.pl
www.boardgamegeek.com

Ogolnie gra jest pozytywnie oceniana

22.01.2006
04:46
[3]

maciek_ssi [ Electroma ]

Spytam: cena?

22.01.2006
04:59
[4]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

280 zl

Zagladnij zreszta na www.rebel.pl

Swietny sklep z grami planszowymi, bitewnymi, rpg, itp. Duzo pieniazkow u nich zostawilem :)

Teraz bede bral "Descent: Journeys in the Dark" oraz wlasnie WoWa chyba.

22.01.2006
05:01
[5]

misztel [ Admirał ]

Cena: ok. 350.00 zł

22.01.2006
05:13
[6]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

misztel ---> mylisz sie. Sprawdz linka

270 + koszty wysylki

22.01.2006
09:44
[7]

Maximus1 [ Generał ]

eh...aż takie tanie to nie jest :D

22.01.2006
10:50
[8]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

bardziej sie oplaca wersje komputerową kupic chyba. i wiekszy fun.

22.01.2006
10:54
[9]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

cotton_eye_joe --> a co to za porownanie? Przecież to zupełnie dwie różne rzeczy. A zabawa w planszówkę jest wyśmienita, tylko potrzeba odpowiedniego towarzystwa.

22.01.2006
11:03
[10]

-icki- [ Centurion ]

Cotton_eye_joe- Masz racje , ale planszówka jest dla ludzi któym zabrakło pieniędzy na subskrypcje w wersji komputerowej :P

22.01.2006
12:03
[11]

shubniggurath [ Mongoose Dog ]

hmm...ładna gierka ;-) kiedyś może się skuszę na zakup, jak an razie zadowole się MiM ;-) teżj jest świetna

22.01.2006
12:12
[12]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Ryslaw ---> Czy są planszówki lepsze od Magii i Miecza?

22.01.2006
12:20
[13]

DarkStar [ magister inzynier ]

sa:) kiedys, dawno temu, nalogowo kupowalem gry planszowe. nie takie wypasione jak Warcraft czy Doom, ale wszelkie strategie typu Wieden, Wojna o Pierscien itp. zabawa byla przednia:)

22.01.2006
14:59
[14]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Cainoor --> moim zdaniem trudno o cos bardziej nudnego i sztampowego od MiM.

Jest masa genialnych planszowek. Zajrzyj sobie na www.gry-planszowe.pl i poczytaj recenzje.

Ze swej strony moge polecic:

- Shadows over Camelot
- Descent: Journeys in the Dark
- Game of Thrones
- Osadnicy z Catanu
- Cytadela (choc to karcianka w zasadzie)

Na pewno kupie tez predzej czy pozniej WoWa i Arkham Horror.

Zajrzyj też na strone www.boardgamegeek.com. To prawdziwa kopalnia wiedzy o planszowkach, karciankach i wszelkiego rodzaju grach niekomputerowych.

22.01.2006
15:03
[15]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Wielkie dzięki. Ja grałem w MiM wiele lat temu i niedawno "odgrzałem kotleta". Było całkiem miło.
Chętnie bym zainteresował się czymś innym. 4 osoby (dwie pary) w zupełności wystarczą, prawda?

Poczytam sobie, może coś mi się rozjaśni. Nie mam pojęcia, jakie teraz są gry planszowe :)

22.01.2006
15:12
[16]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

4 osoby to zwykle starczy. Oczywiscie sa gry, ktore lepiej sprawdzaja sie z wieksza liczba graczy. Na przyklad Shadows over Camelot (przy 5+ osobach jest super, ale i w 3 znakomicie sie gra), czy Gra o Tron, ktora doskonale sprawdza sie w 5 osob (acz w 3 i 4 tez sie gra dobrze).

Shadow over Camelot to w ogole dosc ciekawa gra, gdyz gracze musza wspolpracowac ze soba, aby pokonac nadciagajace sily zla.

Zas Gra o Tron to calkowite przeciwietnstwo Camelotu - tutaj liczy sie intryga, podstep i wbijanie noza w plecy :)

Podobno swietna gra jest tez Twilight Imperium 3, zwlaszcza dla milosnikow science-fiction.

22.01.2006
15:15
[17]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

A, jeszcze jedno - jesli chcesz kogos wprowadzic w swiat planszowek, to podobno najlepiej sprawdzaja sie w tym Osadnicy z Catanu.

22.01.2006
15:31
[18]

DarkStar [ magister inzynier ]

kozystajac z tego watku:) pamieta ktos moze jak nazywala sie jednoosobowa gra, w ktorej zwiedzalo sie wszechswiat, badalo planety, mozna bylo miec w druzynie kilka osob (zolnierz, lekarz), losowe zdarzenia mialy postac paragrafow w ksiazeczce?

22.01.2006
15:32
[19]

DarkStar [ magister inzynier ]

ale babol - korzystajac oczywiscie

22.01.2006
15:40
[20]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

chyba "Odkrywca nowych światów"

22.01.2006
15:42
smile
[21]

DarkStar [ magister inzynier ]

ha dokladnie:)

wielkie dzieki:)

22.01.2006
17:43
smile
[22]

Radkoss [ Pretorianin ]

dzisiaj (sob-nied) przesiediałem całą noc grając w grę o tron :] )ok 12 h. Lecz niestety to nie było moje ani kumpla ani drugiego kumpla ;] bardzo lubie WoW'a więc się zdecydowałem na tą grę ;] jutro sobie ją zamówie.

22.01.2006
17:47
[23]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

bardziej sie oplaca wersje komputerową kupic chyba. i wiekszy fun.

nie masz zielonego pojecia. =]

22.01.2006
17:50
[24]

Radkoss [ Pretorianin ]

;] coś ty. Gra komp. to gra komp. :] grałeś kiedyś w książkowego RPG ??? Porównaj to do neverwinter nights albo WoW'em. To nie ma porównania ;]

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.