GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Planescape: Torment

28.07.2001
18:41
smile
[1]

DeathDave [ Pretorianin ]

Planescape: Torment

Mam pytanie: jak zdobywa się umiejętność "Gadaj-Kości-Opowieści"? Jestem już w Katakumbach pod Zakopaną Wioską i coraz bardziej wkurza mnie to, że jej nie mam....

28.07.2001
18:51
smile
[2]

kiowas [ Legend ]

Musisz zagadac z przywodczynia zombiakow Czerstwa Mary - ona cie jej nauczy. Znajduje sie w zachodniej komnacie Ziem Umarlych (jesli nie wiesz sa one na pol.-zachod Katakumb.

28.07.2001
19:12
smile
[3]

DeathDave [ Pretorianin ]

Dzieki!!! Szukałem w poradniku, tu na Gry-Online (BTW Soulcatcher - na podstronie "Kostnica" znow nie wyświetlają się mapki....) ale nie sądziłem, że zdobywa się ją tak późno :-))) Myślalem, że gdzieś w Kostnicy własnie... Dzieki once again :-))

28.07.2001
20:46
smile
[4]

DeathDave [ Pretorianin ]

Cholera mam następny problem... Rozmawiam z tą Czerstwą Mary, ona coś tam bełkocze, ja mówię, że nie rozumiem a ona tylko wzrusza ramionami :-///// Czy jest to może uzależnione od charyzmy? Bo mam jej raczej mało :-( I podobnie jest z mądrością...

28.07.2001
20:59
smile
[5]

kiowas [ Legend ]

No to masz problem. Ja na samym poczatku wpakowalem sporo punktow w charyzme (npce sa chetniejsi do rozmowy) i madrosc (wieksza ilosc dialogow jest dostepna). Sila i zrecznosc przybywaja z czasem wiec nie ma co ich za bardzo pakowac. Widze taka rade dla ciebie - kup w Ulu w salonie tatuazu Upadlego tatuaz ducha (madrosc) i tatuaz prezencji (charyzma). Powinno pomoc. Poza tym rozbudowana mozliwosc dialogow to podstawa w tej grze.

28.07.2001
21:57
[6]

DeathDave [ Pretorianin ]

Chodziło o inteligencję... całkiem długo się z tym męczyłem, trzeba mieć inteligencję minimum 16... ale się w końcu udało, dzięki kiowas!! ;-) To inteligencja daje większe możliwości dialogów, mądrość zwiększa ilość zdobywanego expa...

31.07.2001
15:44
smile
[7]

DeathDave [ Pretorianin ]

Czy da się jakoś zabić Wielojedność?!? Te tępe skurle zdradziły mnie! A jak chce powziąć, jakże słuszną zemstę, to Wielojedność spi*****la i pojawia się mrowie szczurów :-(

31.07.2001
15:59
[8]

Attyla [ Legend ]

Wielojednosc jest niesmiertelna :-) Ja w nia walilem jak w beben z godzine, stracila ze 200 000 HP a nadal funkcjonowala.

31.07.2001
16:00
smile
[9]

DeathDave [ Pretorianin ]

Grrrr..... fspaniale... ide się wyżyć na moim Lim-Limie :->

31.07.2001
16:03
[10]

Windfall [ Pretorianin ]

Hmm... o ile pamietam mozna wybic WSZYSTKIE szczury... i wtedy sprobowac. Ale coz... ja zwykle sie do Wielojednosci nie przylaczalem - moja wizyta w Labiryntach Mysli zapisywala sie krwia na scianach...

31.07.2001
16:09
[11]

DeathDave [ Pretorianin ]

Jak to wybić wszystkie? Wielojedność ucieka a na jej miejsce pojawia się z 5 czaszkoszczurów, co zabije jednego od razu na jego miejsce wskakuje następny... trwało to z 10 minut - wreszcie dałem sobie spokój...

31.07.2001
16:17
smile
[12]

Attyla [ Legend ]

Wybicie nic nie da, bo sie ich po prostu nie da wybic! Kiedy zarzniesz jedne, pojawiaja sie nastepne!

31.07.2001
16:20
smile
[13]

kiowas [ Legend ]

Attyla ---> i tu cie mam gagatku:)) Wielojednosci faktycznie nie da sie zabic, ale tylko dlatego, ze po odpowiednio dlugim kopaniu tylkow (ogonow) zaczynaja tchorze blagac o litosc. Ty jako wspanialomyslny facet darowujesz im zycie i dostajesz w podziece odpowiednia ilosc doswiadczenia. Ot i cala filozofia. No i nawet niezbyt dlugo sie meczylem - moze pare minut.

31.07.2001
16:41
smile
[14]

Attyla [ Legend ]

To moze byc!

31.07.2001
16:44
[15]

zbuju [ Generaďż˝ ]

Hmm, gdyby ktos byl zainteresowany to ORYGINAŁ mam do odstapienia email [email protected]

31.07.2001
16:52
[16]

grisnir [ Chor��y ]

Wersja polska czy angielska?

31.07.2001
16:54
[17]

grisnir [ Chor��y ]

A właśnie - tak właściwie, to dlaczego Nameless One chciał być nieśmiertelny? Można się było tego dowiedzieć od jednej z inkarnacji NO, tyle, że trzeba było mieć odpowiednio wysokie INT - podobno za tą informację otrzymywało się 1,000,000 EXP...

31.07.2001
17:13
[18]

Windfall [ Pretorianin ]

kiowas: Wlasnie... moze i ich ostatecznie nie ubilem... zebym pamietal... ^_^ grisnir: hmmm... prosze - oto odpowiedz; SPOILER!!!: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Jego pierwsze zycie bylo paskudne... on WIEDZIAL, ze po smierci czeka go rola miesa armatniego na Wojnie Krwi. Wiec postanowil zdobyc niesmiertelnosc, by moc zmienic swoja nature... stad pytanie "Coz moze zmienic nature czlowieka".

31.07.2001
18:36
[19]

zbuju [ Generaďż˝ ]

grisnir --> polska, jak najbardziej

31.07.2001
18:42
[20]

kev [ Centurion ]

---> zbuju Hmmm, jestem zainteresowany... i to bardzo... juz sle maila...

03.08.2001
20:39
smile
[21]

Tamer [ Legionista ]

HEJ! Planescape: Torment nie może być ostatnim wątkiem na forum!!! No co wy? ;)

07.09.2001
15:04
[22]

emorg [ Senator ]

najpierw pogadaij z czerstwą mery / nie bedziesz jej rozumiał / wtedy pogadaj z hergimonem , powi ci on ze musisz nauczyc sie sluchac Czerstwej , wroc do niej i wtedy wsio gra

07.09.2001
15:12
[23]

emorg [ Senator ]

Gra ktos jeszcze w ta gierke

07.09.2001
16:55
smile
[24]

DeathDave [ Pretorianin ]

Ja :-) ale na razie utknąłem w Klątwie i zrobiłem sobie przerwe. Taką jednomiesięczną przerwę w którym to czasie wychodowałem Nekromante (w Diablo2) na 72 levelu :-))))

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.