GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Quake 4 - artefakty

19.01.2006
17:04
[1]

riddickM5 [ Generaďż˝ ]

Quake 4 - artefakty

Mam problem z nowym quakiem. otóż w sobotę kupiłem nową karte graficzna (Radeona X800GTO AGP) i w quaku wyswietlaja mi sie artefakty. na obiektach i postaciach migocze czarna siatka.nawet jak karta jest niepodkrecona (temp to ok 50C) w zadnej innej grze albo 3dmarku nie pojawiaja sie błedy w grafice (FEAR, NFS:MW, COD2 itd). Reszta kompa to P4 2,0Ghz, 2x512RAM. moze to byc spowodowane driverami Omegi? Obecna ich wersja jaka posiadam to 2.6.83

19.01.2006
17:07
[2]

wysiu [ ]

Wczesniej miales tez radka? Sprobuj standardowych catalystow moze..

19.01.2006
17:09
[3]

riddickM5 [ Generaďż˝ ]

wczesniej mialem 9600pro i pozyczonego 9800pro, ale w Quaka nie grałem na tamtych kartach. Chyba to nic z kartą nie?

19.01.2006
17:13
smile
[4]

kil69 [ Generaďż˝ ]

ja mam X800GTO ale pod PCI-E i mi Quake4 i wszystke nne gry chodzą normalnie, zrób to co wysiu poradził

19.01.2006
17:14
[5]

riddickM5 [ Generaďż˝ ]

jaka jest najnowsza wersja catalystów? bo na stronie ATI cos mi szwankuje

19.01.2006
17:19
[6]

riddickM5 [ Generaďż˝ ]

oki juz znalazłem i sciagam

19.01.2006
17:29
[7]

maciek_ssi [ Electroma ]

Obniż częstotliwość pamięci do 10 %.

20.01.2006
17:29
[8]

riddickM5 [ Generaďż˝ ]

sciągnełem nowe catalysty (6.1) i problem znikł. pozatym wynik w 3dMarku wzrósł z 10500 do 11200. jak widac potwierdza sie po raz kolejny optymalizacja sterów pod benchmarki. bo nie wierze w taki skok wydajnosci w grach.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.