GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic2 & Noc Kruka (cz. 110)

17.01.2006
23:19
smile
[1]

Yancy [ Senator ]

Gothic2 & Noc Kruka (cz. 110)

Wyspa powoli skrywa się za horyzontem. Zostawiam ją w końcu za sobą. Khorinis - niewiele dobrego mnie tam spotkało. Wrogowie, zwali mnie Świętym Nieprzyjacielem - przyjaciele... nie było prawdziwych przyjaciół - tylko kolejne kroki na ścieżce przeznaczenia. Ci których los postawił na mojej drodze nie chcieli znać mego imienia. Niech więc tak będzie. Niech imię nadadzą mi czyny, zabrzmi ono w echu moich dokonań, rozchodząc się niczym fala - dla jednych zbawienna, dla innych niszcząca. To ja ułożyłem Śniącego na wieczny spoczynek, sprawiłem że legendarne Smoki trafiły na powrót między legendy. Nie dane mi jednak zaznać spokoju. Jeszcze nie teraz. Jest coś co muszę zrobić, czuję, wiem... Gdzieś tam, moje przeznaczenie ma swój kres, wie o mnie i czeka. Jeszcze ten jeden raz. Wszystko co ma początek ma też i koniec.

========================================================================

INFORMACJE DLA FORUMOWICZÓW

Wątek poświęcony jest doskonałej grze cRPG Gothic2 oraz oficjalnemu dodatkowi do niej – Nocy Kruka. Mimo że pierwsze skrzypce grają Gothic2 & Noc Kruka, pomoc i porady znajdą tutaj również grający w pierwszą część. Wszystkich, którzy dopiero mają zamiar zacząć przygodę w świecie Gothica, zachęcam by uczynili to jak najszybciej. Mimo upływu lat gra starzeje się bardzo powoli i nadal można świetnie bawić się podczas wędrówki po tej żywej i barwnej krainie.

Ważniejsze nowości i zmiany wprowadzone wraz z Nocą Kruka
Osoby zainteresowane tą sprawę odsyłam do wstępniaka 99 części wątku gdzie temat został opisany.
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=3401515

Linki do „historycznego” wstępniaka
Pierwotny wstępniak wątku zawierający liczne porady do podstawowej wersji Gothic2, nadal jest dostępny i możliwy do przeczytania. Linki poniżej.
https://strony.aster.pl/silent_otto/gothic.html <--- wersja online
https://strony.aster.pl/silent_otto/gothic.rar <--- w postaci archiwum rar

Poważniejsze błędy jakie wnosi Noc Kruka
- Jeśli poprosimy Laresa by zabrał nas na farmę Onara przed wybraniem linii dialogowej z podróżą do Magów Wody- nie będziemy mogli już potem poprosić go o zabranie do Magów Wody.
- Przed pierwszą rozmową z Vatrasem warto zapisać grę. Niektóre osoby zgłaszają bowiem że po rozmowie nie dostają amuletu z Ognikiem.
Niestety, dodatek wnosi również inne niekiedy pojawiające się bugi, których trudniej jest uniknąć. Najlepszym wyjściem jest gra na kilku zapisach.

Kilka porad odnośnie edycji pliku gothic.ini
Znajdź linię: "zVidEnableAntiAliasing=0" i zmień "0" na "1". W grze zostaje włączona opcja AntiAliasing.
Znajdź parametr: "BloodDetail=1" i zmień "1", na którąś z liczb 1-3. Np. "Blood Detail=3", w efekcie zwiększamy ilość krwi w grze.
Znajdź linię: "useQuickSaveKeys=0" i zmień "0" na "1". W menu gry uaktywni się nowy slot na szybkie zapisywanie oraz wczytanie. Podczas gry naciśnij 'F5', by zapisać lub 'F9', by wczytać zapisany stan gry.
Znajdź linię: "playLogoVideos=1" i zmień "1" na "0". Przy uruchamianiu gry nie będą już wyświetlane filmiki z logo JoWooD oraz Piranha Bytes.
Znajdź linię: "usePotionKeys=0" i zmień "0" na "1". Podczas gry zostaną aktywowane skróty klawiszowe do mikstur regenerujących życię oraz manę.

========================================================================

Linki do stron związanych z Gothickiem:
https://www.gothic2.glt.pl/ <--- dużo informacji o G1 i G2i NK - mapki, solucje, cheaty, itp.
https://www.gothic.g4ce.pl/ <--- jedna z najciekawszych polskich stron poświęcona G1, G2 i Nocy Kruka
https://www.worldofgothic.de/dl/index.php?go=downloads&release_id=81 <--- baza danych o Gothic2 - w języku niemieckim
https://www.worldofgothic.de/dl/index.php?go=downloads&release_id=110 <--- j.w. z tym że zaktualizowana o dane z dodatku
https://gothic.gamaxx.de/en/ <--- niezła strona o serii Gothic, dużo screenów z G3
========================================================================

Minimalne Wymagania sprzętowe: PIII 700 Mhz, 256 MB Ram, akcelerator 3D 32 MB
========================================================================

Link do poprzedniej części:

17.01.2006
23:24
smile
[2]

Yancy [ Senator ]

Założyłem nową część. We wstępniaku pojawił się dodatkowy punkt odnośnie pliku gothic.ini. Niby są to sprawy wiadome ale jednak część osób może nie znać zawartych tam informacji. Na razie większych zmian nie wprowadzałem.
Jeśli jakieś pytania z poprzedniego wątku zostały bez odpowiedzi, proszę autorów o przypomnienie się jeszcze raz.

17.01.2006
23:29
[3]

sajlentbob [ Generaďż˝ ]

akurat bazgroliłem więc nie zauważyłem nowej części - więc ctrl+c ctrl+v


czy kradzieży może w GothicuII nauczyć tylko Cassia? A jeśli tak to co mogę zrobić w takiej sytuacji
- bug. Przystąpiłem do gildii (wcześniej prosząc o czas na namysł) z miejsca oddałem pierścień, bo jakoś tak dziwnym trafem wcześniej zaplątał mi się w ekwipunku :) a następnie wziąłem zadanie z kielichami. Tylko, że jak po kilku dniach wróciłem, żeby wziąć lekcje kradzieży to przy próbie rozmowy Cassia rzuca się na mnie twierdząc, że przychodzę po upływie czasu danego mi na podjęcie decyzji. Co zabawniejsze w momencie kiedy mnie atakuje to chłopek który jest w pokoju atakuje ją.
Co teraz można zrobić - musiałbym użyć sejwa sprzed ładnych paru godzin a wcale mi się to nie uśmiecha.

17.01.2006
23:30
[4]

Yancy [ Senator ]

sajlentbob ---> Nie, kradzieży uczy też jeden z piratów w świecie dodatku. Jeśli nie dostałeś się do gildii (niestety - można na stałe się zablokować) a nie masz dodatku - pozostaje MARVIN :) czyli cheatowanie.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-17 23:31:03]

18.01.2006
08:45
[5]

pablo645 [ Legionista ]

hej mam pytanie u kogonajlepiej zostać czeladnikiem ??

18.01.2006
09:14
smile
[6]

Trollf [ ]

u chucka norrisa :>

18.01.2006
10:12
[7]

Mr_Slip [ Vaizard ]

Trollf---> Chuck Norris nie przyjmuje czeladników, jedyną osobą, która może terminować u Chucka Norrisa jest... Chuck Norris :p

18.01.2006
10:16
[8]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Jak polepszyc kradziez kieszonkową? Cassia tylko raz mnie nauczyła i co dalej?

18.01.2006
11:00
[9]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Dobra, domyślam się, że trzeba poprawić zręczność :)

18.01.2006
11:40
[10]

Trollf [ ]

Mr_Slip -> a ja slyszalem, ze przyjmuje - musi przeciez na kims cwiczyc kopniecia z polobrotu... ^_^

18.01.2006
14:01
[11]

Yancy [ Senator ]

Trollf ---> Chuck Norris to może najwyżej ćwiczyć kopanie grobów bo o ciosach z półobrotu to już zapomniał.

Kocioł ---> Zgadza się, rozwijasz zręczność do poziomu 120 na oko :) wtedy obrabiasz każdego.

18.01.2006
17:40
[12]

lon [ Pretorianin ]

czym otworzyc kolowrot w kopalni nad brzegiem morza ?

18.01.2006
18:05
[13]

Trollf [ ]

łojem kretoszczura

18.01.2006
20:33
smile
[14]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Witam.
Pojawił się mały ( może nawet DUŻY ) problem. Otóż gram sobie w Gothic'a 2 - wszystko super. Idę do Benneta z okiem Innosa, coby mi go przekuł. Rozmawiam z nim, on mówi, że musiał by zobaczyć ten klejnot i dalej nic... Nie wiem co jest grane, zaglądam do ekwipunku, a tu zonk - nie mam oka Innosa! Więc moje pytanie brzmi: czy to jest normalne, jakiś bug czy może ja przypadkowo gdzieś ten artefakt podczas handlu, zaglądania do skrzyń itp. upuściłem? Bo jak to ostatnie to z lekka lipę mam, będę musiał tego oka po całej wyspie szukać, bo ostatniego save'a mam zrobionego tuż przed rozmową z Bennetem... :/

18.01.2006
20:35
smile
[15]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Powinien oddac Ci na drugi dzien po naprawie, przekimaj sie i powinien oddac.

18.01.2006
20:42
[16]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Aha, ale ani nic mi nie pokazało, że oddano 1 przedmiot, ani on też nic nie mówił... Dziwne to trochę...

18.01.2006
20:47
smile
[17]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Przespałem się i nic :/ Czyli gdzieś go zawieruszyłem LOL jak to możliwe!

18.01.2006
21:12
[18]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Ufff.... Obleciałem po wszystkich handlarzach w mieście i na farmie :) i na szczęście oko się znalazło na... słonecznym kręgu :] Nie mam pojęcia skąd się tam wzięło, może przez przypadek je tam zostawiłem, jak poszedłem na rytuał zapominając o naprawie oka :) Całe szczęście, bo nie uśmiechało mi się przechodzić od nowa całej gry.

20.01.2006
10:49
[19]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Witam.
Jak pokonać tego ognistego smoka? Jak do niego podchodzę to mnie traktuje swoim oddechem i nie ma jak gada toporkiem puknąć ...

PS Hehe namnożyło się moich postów tutaj :)

20.01.2006
11:13
[20]

Trollf [ ]

sprawdz miksture szybkosci... a jesli nie chcesz sie w ogole meczyc to kup zwoj przywolania demona i idz sobie zrobic herbatke, jak wrocisz smok juz bedzie sobie smacznie spal...

20.01.2006
11:17
[21]

kil69 [ Generaďż˝ ]

Kto wie jak dojść do górniczej kopalni tam muszę pogadać z jakimś paladynem o tym co się tam dzieje ze by udowodnić Loghartowi że powinien mi dać "Oko Inossa"

20.01.2006
11:28
[22]

Yancy [ Senator ]

kil69 ---> Przecież od Garonda dostałeś mapkę z zaznaczonymi kopalniami. Idzi i nią się kieruj.

20.01.2006
11:54
[23]

kil69 [ Generaďż˝ ]

Yancy --> z Garondem to ja dopiero muszę pogadać w tej kopalni ( w tej kopalni podobno wydobywają jakiś minerał do walik z orkami )

20.01.2006
13:15
[24]

Yancy [ Senator ]

kil69 ---> ???? Że co? Garond jest kapitanem Paladynów dowodzących obroną oblężonego zamku w Górniczej Dolinie. Został wysłany do GD z misją zdobycia rudy. Masz dostać się do zamku i skontaktować z Garondem, który ma dać Ci raport dla Lorda Andre. Niestety na miejscu wszystko nie będzie wyglądało tak kolorowo. Garond zleci Ci misję odwiedzenia trzech kopalni (aby sprawdzić jak idzie wydobycie) oraz da mapę gdzie zaznaczono ich położenie.

20.01.2006
13:27
[25]

Trollf [ ]

Yancy -> a to nie jeden ze 'slugusow' Garonda daje mape? (Parcival albo ten drugi...)

20.01.2006
13:57
[26]

Shakka [ V I T R I O L ]

Yancy dobrze napisał mape dostajemy od Garonda :)

20.01.2006
14:12
[27]

Trollf [ ]

Shakka -> mozliwe, wszyscy paladyni sa jak jeden pies... ^_^

20.01.2006
14:16
smile
[28]

Shakka [ V I T R I O L ]

<<<< Trollf

20.01.2006
21:56
[29]

Yancy [ Senator ]

Trollf ---> :D A jednak nie jesteś botem i też czasami czegoś zapomnisz. Chyba że to celowo wbudowana funkcja ;)
Mapa nawet nazywa się - Mapa kopalń Garonda (lub coś w podobie, nie chce mi się sprawdzać) - któż więc inny mógłby ją dać.

20.01.2006
22:22
[30]

Trollf [ ]

Yancy -> botem na tym forum jest tylko wysiu ;p
co do pomylek to znasz takie powiedzenie: organ nieuzywany zanika? :> gothic2 juz w moim przypadku dawno odszedl do lamusa... ;-]
co do nazwy, to moze Garond ja narysowal, a Parcival mu ja podprowadzil - przeciez wiesz jacy narwani sa paladyni, o zgube wlasnej sakiewki moga kogokolwiek posadzic... ;-]

20.01.2006
22:50
smile
[31]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

co do pomylek to znasz takie powiedzenie: organ nieuzywany zanika?

20.01.2006
23:06
smile
[32]

Yancy [ Senator ]

Trollf ---> Nie znam takiego powiedzenia prawdę mówiąc. Aby nieużywany organ zanikł - muszą minąć setki tysięcy lat - a i to często nie jest gwarantem sukcesu - bo takie organy lubią zamieniać się w coś innego, natura nie lubi marnotrawstwa.
W G2 grałem w sumie mniej niż Ty i wcześniej przestałem grać :D
No ale fakt. Ten Paladyn, który pluł się o zagubioną sakiewkę - naprawdę bardziej pasował na łowcę smoków niż Paladyna. Nigdy nie lubiłem tego kolesia ;)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-20 23:15:42]

20.01.2006
23:10
smile
[33]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Yancy, Trollf -> A ja zawsze spekulowalem, ze to Wy stworzyliscie Gothic'a
"Na poczatku byla chaos z chaosu wylonil sie Yancy i Trollf i powstal Gothic"

20.01.2006
23:17
[34]

Yancy [ Senator ]

qweks ---> Ba, a nie widziałeś naszych nicków w creditsach? Dziwne, czyżby z polskiej wersji wycięli?
Z Chaosem to było troszkę inaczej. Tzn. Trollf powstał a ja się wyłoniłem.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-20 23:20:12]

20.01.2006
23:23
smile
[35]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Moglem przeoczyc, chociaz calych w GII nie czytalem, to powazna sprawa, proponuje rozsadzic ten jakze wazny spor na drodze sadowej ale poczekajcie do wydania G3, bo jeszcze doprowadzicie do bankructwa JoWooda.

21.01.2006
09:20
[36]

Mr_Slip [ Vaizard ]

A ja obstawiam, że Gothica stworzył Chuck Norris :]

A co do mojej gry to nie wiem czy jakiś nadzyczajny sposób na potworki odkryłem, bo zabijam Topilca na 5 lvl :D Teraz juz mam 6 i sobie spokojnie nie spiesząc się rozwalam to co moge, jeszcze tylko została mi do odwiedzenia farma Bengara i pare stworków zamieszkujących ją i mogę zaczynać modlić się do kapliczek i wstapić do klasztoru :). Na bandytów i innych tych, których zawsze rozwalałem za pomoca ognistej strzały za rada Yancy'ego pójde w drugim rozdziale z kulą ognia :) Już nie moge doczekać się tej rzeźi niewiniątek(?)

21.01.2006
10:00
smile
[37]

Shakka [ V I T R I O L ]

Mr_Slip >>>> a propo rzezi niewiniątek to spróbuj iść z kulą ognia na tych bandytów co usadowili sie w latarni Jacka :>

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-21 10:01:35]

21.01.2006
10:03
smile
[38]

Mr_Slip [ Vaizard ]

Shakka---> wole inny sposób na tych ziomków :P Ognisty Jaszczur i bandyci zamieniają sie w smażone miesko

21.01.2006
10:12
smile
[39]

Shakka [ V I T R I O L ]

Mr_Slip >>>> a ja tam wole walke w normalny sposób, jakoś nigdy od kiedy grywam w Gothic'a nie mogłem przekonać się do zwojów przemiany typu ognisty jaszczur czy smoczy zębacz, aby pokonać kogoś komu nie daje w danym momencie rady. Wyjątkiem była przemiana w krwiopijce i chrząszcza, ale to w G1 no i nie do walki :)

21.01.2006
11:28
[40]

Yancy [ Senator ]

Ja podobnie jak Shakka jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do zwojów przemiany. Fakt - stanowią one spore ułatwienie... i może w sumie dlatego... Używałem oczywiście zwojów ale pdobnie jak Shakka w G1 - Krwiopijca i Chrząszcz. Z ich pomocą można się dostać właściwie wszędzie gdzie dusza zapragnie i w dowolnym momencie (warunkiem jest posiadanie tych zwojów - co trudne nie jest).
Mr_Slip ---> Kula ognia owszem - jest pierwszym naprawdę dobrym czarem ale nie traktuj jej jako broni totalnej. Można za jej pomocą wyczesać Orków ale na niektórych przeciwników jest za słaba. Elitarnych Orków nią nie zabijesz. Jednego z pierwszego rozdziału załatwiałem zwyczajnie - mieczem - konkretnie - Mieczem Mistrzowskim bo łuk jaki wówczas posiadałem, rady nie dawał. Walka była bardzo długa i trudna Ork dostawał obrażenia tylko podczas krytyka tak naprawdę... Ale na szczęście - sam atakował bardzo mizernie, tyle że w sumie jeden jego celny cios, zmuszał mnie do wycofania i leczenia :)
Bandyci w latarni Jacka nie są jeszcze wcale jakoś szczególnie trudni. Znacznie trudniejsza potyczka czeka podczas rozprawy z bandytami w obozie Dextera. Zwłaszcza jeden koleś stojący na schodach wieży - jest jakimś super elitarnym wojownikiem. Nie dosyć że jest świetnie ustawiony i szyje z łuk jak się patrzy - to jeszcze w walce wręcz też ułomem nie jest...

21.01.2006
12:12
smile
[41]

Mr_Slip [ Vaizard ]

Zwojów przemiany użyłem w całej grze 2 razy i to tylko wtedy jak grałem najemnikiem :). Pierwszy raz, żeby zabić bandytów, którzy stacjonowali w jarze. W drugim przypadku na bandytów w latarni morskiej. Jak grałem magiem załatwiałem ich z lodowej lancy.

I teraz mam pytanie: Jakie runy mogę znaleźć w okolicach Khorinis, oczywiście miejsca te, w które bede mógł spokojnie wejść nie bojąc się spotkania z cieniostworem albo innym parszywstwem (nieumarli mogą być, tylko nie więcej niż 5 bo akurat tyle mam zwojów :)

21.01.2006
12:19
smile
[42]

DarkStar [ magister inzynier ]

cieniostwory nie sa problemem, jezeli nauczyles sie skradania:)

21.01.2006
12:55
[43]

Belert [ Generaďż˝ ]

Nie wiem czemu w poradnikach pisze ze magowie rządzą.Gram magiem i raqczej dobry to on jest w bieganiu tzn. uciekaniu .Co prawda mam dopiero 17 level ale ....

21.01.2006
13:07
[44]

Yancy [ Senator ]

Belert ---> Poczekaj aż będziesz miał czary wyższych kręgów. Przy szóstym całe Orkowe oblężenie można załatwić w czasie potrzebnym na obiegnięcie zamku dookoła.

Mr_Slip ---> Niestety, nie pamiętam jakie czary gdzie leżą zbyt dokładnie nawet już wszystkich nie pamiętam. Leczenie lekkich ran jest w drodze do Górniczej Doliny. Tu gdzie jest obóz orków. Czar leży sobie przy ognisku. Leczenie średnich ran znajduje się w jaskini przy szkielecie - świat dodatku Canyon. W skrzyni Xardasa, która jest na farmie Sekoba jest zdaje się szkielet goblina. Prócz tego można znaleźć conajmniej jedną runę strachu (a jest to naprawdę przydatny czar i pewnie wcześniej się go nauczysz sam) oraz lodową strzałę (w Górniczej Dolinie - ale to marny czar). Innych nie pamiętam. Jeszcze zdaje się jakąś jedną można było znaleźć i któraś się dublowała.

21.01.2006
13:14
[45]

Milka^_^ [ Baszar ]

Mr slip => Masz mapę. W khorinis jest tylko jedna runa leczenia nie licząc teleprtacyjnych

21.01.2006
13:20
smile
[46]

Shakka [ V I T R I O L ]

Ja natomiast preferuje tylko i wyłącznie najemnika/łowce smoków i pakowanie w siłe ile sie da, ot taki jakiś uraz został, że lubie tylko i wyłącznie grać wojownikami z dużą siłą (:P). Walka z orkami, wargami, cienistworami itp. nie stanowi większego problemu wyjątek to krypta za farmą Onara, ale i to da sie przejść. Ostatnio grając wytłukłem wszystko poza wspomnianą kryptą dobrym długim mieczem (dmg80 siła70) przy 34% + 6%(miecz) = 40% na broni jednoręcznej. Wizja mojego łowcy smoków to zawsze duża siła, broń jednoręczna i kusza nigdy nie lubiłem dwuręcznej broni może poza Urizielem w G1 :D

21.01.2006
16:16
smile
[47]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Pytanko małe do starych wyjadaczy:

Jestem w trzecim rozdziale i za cholerę nie mogę znaleźć torby ze złotem o którą prosi mnie Diego w Khorinis. Diego mówi że torba jest w Górniczej Dolinie przy jakimś "placu wymian", natomiast GOLowy poradnik mówi, że torba jest zaraz przy wyjściu z Górniczej Doliny przy jeziorze koło jakichś belek... Oblookałem cały teren przy wyjściu z GD i nic tam nie ma, natomiast nie mam pojęcia gdzie ewentualnie jej szukać w Górniczej Dolinie... Wie ktoś gdzie jest ta zasrana torba...? :)

21.01.2006
17:29
[48]

Yancy [ Senator ]

LOOKASH ---> To dokładnie ten sam obszar. Tam gdzie lądujesz w G1 po zrzuceniu za barierę. Od strony Khorinis licząc. Najpierw przechodzisz przez obóz orków, potem loading i zaczyna się Górnicza Dolina. tam będzie jeszcze kilku Orków i jeziorko. Koło tego jeziorka na ławeczce leży sakwa Diego.

Jako Bonus powiem - że można go tam przyprowadzić kiedy zmykacie razem z Doliny. Dostajemy Nostalgia Bonus :P

21.01.2006
17:53
smile
[49]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

A możesz mi to na jakiejś mapce zaznaczyć ? Będę wdzięczny... :)

21.01.2006
19:06
[50]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Ciągle nie mogę znaleźć... :( Hmmm... Po loadzie Górniczej Doliny kiedy wychodzę z jaskini to w lewo ścieżką w dół czy w prawo w górę na orki...?

21.01.2006
19:25
[51]

Shakka [ V I T R I O L ]

LOOCASH_wro >>> w prawo w górę jak przebijesz się przez kilku orków dojdziesz w pewnym momencie do jeziorka i tam szukaj sakwy Diega

21.01.2006
19:27
[52]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

A da się jakoś z innej strony...?

21.01.2006
19:30
[53]

Shakka [ V I T R I O L ]

Da sie, ale tak czy inaczej będziesz musiał przynajmniej 3 orków zabić, drugą droge podał powyżej Yancy. Tak czy inaczej potyczka z orkami jest nieunikniona, jeżeli chcesz zdobyć torbe Diega

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-21 19:31:03]

21.01.2006
19:31
[54]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

JA mialem runy a nie bylem magiem : SZkielet goblin\ognista strzala\lodowa strzala\2 strachy\leczenie srednich ran

21.01.2006
19:31
smile
[55]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Tego się obawiałem... :(

Dzięki!

21.01.2006
19:34
smile
[56]

Shakka [ V I T R I O L ]

Ewentualnie spróbuj z mikstura szybkości to powinno udać Ci się wydobyć torbe i w nogi :]

21.01.2006
19:35
smile
[57]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Oooooo...! Dobry pomysł! Mam kilka tych mikstur....!

21.01.2006
21:39
[58]

Yancy [ Senator ]

Lookash ---> Całe to obozowisko Orków można w 3 sekundy zlikwidować 1 deszczem ognia :) Przy podejściu z drugiej strony Orków jest mniejsza ilość i można ich wywabiać pojedyńczo. Ale czy na tym etapie są oni nadal tak straszni?

Względnie - mikstura szybkości - łapiesz sakwę i teleportacja.

21.01.2006
22:21
smile
[59]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

No w sumie mam już 16 level ale jakoś orków omijam z zasady... Ale widzę że najwyższy czas się z nimi zmierzyć! Z czarami to u mnie kiepsko bo gram Łowcą Smoków... A propos, jakie runy można zdobyć oprócz teleportacyjnych? Ja znalazłem tylko przywołanie goblina-szkieletu...

21.01.2006
23:10
[60]

Yancy [ Senator ]

Łowca Smoków nie może użyć żadnych run prócz teleportacyjnych orazy run Paladyna. Z tych Paladyńskich da się znaleźć światło (totalny badziew - nie umywa się do światła Maga) oraz... co ciekawe - grając z Nocą Kruka raz udało mi się znaleźć Świętą Strzałę przy zwłokach Paladynów pilnujących wejścia do Górniczej Doliny. Pocieszenie to jednak niewielkie...

16lev to niewiele z Nocą Kruka i bardzo dużo bez :)

Z czarami może być obojętnie jak - miałem na myśli deszcz ognia ze scrolla :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-21 23:10:27]

22.01.2006
11:26
[61]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Witam.
Jak zdobyć kilka bryłek rudy? Kiedyś chyba 3 leżały sobie w którejś kopalni, ale je niestety sprzedałem, a teraz potrzebuje pięciu, żeby sobie mieczyk zrobić. Niestety waląc kilofem w bryły w kopalniach jakoś mi bryłek nie przybywa... Więc jak to zrobić?

22.01.2006
11:43
[62]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Wybacz ale poleplnile najglupsza rzecz jaka mogles, w calej grze (bez dodatku0 mozesz znalesc moze nawet 9 rylek a ich znalezienie nie jest wcale takie latwe i chyba nie musze mowic jaka one maja wartosc. Dwie (chyba) znajdziesz za korinis w jakisni wychodzac w las gdzie znajduje sie ork, idac wzdluz sciany jest jaskinia i w niej powinny byc brylki ale i nie tylko, jesli jestes w 2 rozdziale to bandycia a jak w 3 lub wyzej jaszczuroczleki.

22.01.2006
11:54
[63]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Tak wiem, że strasznie głupio zrobiłem :/ Jeszcze pogadam z różnymi kupcami - może akurat znajdę tego, co mu je sprzedałem, to je odkupię. No i dalej ruszę w poszukiwaniu kolejnych...

22.01.2006
11:58
[64]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Kurde, właśnie sobie przypomniałem, że wcale tych bryłek nie sprzedałem, tylko zrobiłem z nich miecz, który potem sprzedałem :/ I gdzie ja teraz 5 bryłek znajde :( Chciałem sobie zrobić miecz magiczny z 5bryłek i 5sztuk smoczej krwii, krew już mam, ale z rudą będzie ciężko... Ewentualnie pozostanie mi zrezygnować z tego pomysłu :[

22.01.2006
12:23
smile
[65]

lugiamax [ Junior ]

ja czekam na gothic 3 a narazie zadowole się the elder scrolls oblivion też fajne

22.01.2006
12:49
[66]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Poszukaj po tamtejszych kopalniach u Cavalorna jest jedna w worku, w kopalni garonda i w wiezy dextera jest troszke tzn w kopalni na terenie ich kryjowki.

22.01.2006
13:08
smile
[67]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

A propos Dextera... Czy on i jego bandyci są potrzebni do jakiegoś zadania albo cóś...? Bo wykonując zadanie dla Torlofa - usuwałem Poszukiwaczy - jakoś tak mi się wszystkich wysiekło...

22.01.2006
13:16
[68]

DarkStar [ magister inzynier ]

to zalezy czy grasz z dodatkiem, czy bez:)

22.01.2006
13:17
[69]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

jak z dodatkiem to tak

22.01.2006
13:44
smile
[70]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Gram bez...!

22.01.2006
13:49
[71]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

to nie potrzebny

22.01.2006
14:18
[72]

Yancy [ Senator ]

Jedna bryłka jest na przystani w Khorinis - zaraz po przejściu przez kamienny łuk, po prawej stronie na końcu zaśmieconego nabrzeża. Jedną ma sprzedawca ryb - jeśli zawarłeś z nim układ (będzie w rybie). Jedną Vatras za misję (do wyboru). 2-3 są w starych kopalniach koło obozuy Dextera. Kilka można znaleźć w różnych miejscach w Górniczej. A to w połamanych skrzyniach jeśli idzie się śladem Paladynów, a to w zamku (w składziku po prawej od dziury w murze). Wreszcie, Bennet ma coś na sprzedaż. Trochę tego jest - nie ma obawy.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-22 14:35:27]

22.01.2006
15:59
smile
[73]

kil69 [ Generaďż˝ ]

Gdzie można konsekrować miecz

22.01.2006
16:03
smile
[74]

Mr_Slip [ Vaizard ]

kil69---> bodajże w klasztornej kaplicy :)

Haha dzisiaj sobie zamówiłem Fable:The Lost Chapters pre order ;D już się nie mogę doczekać aż przyjdzie do mnie taka wypaśna wersja za 79 złotych, trafiony biznes :)

22.01.2006
17:14
[75]

Yancy [ Senator ]

Mr_Slip ---> Za 79zł wydaje mi się że warto. Szkoda że tak późnoooooo w porównaniu do światowej premiery. Gierka sympatyczna, o czym Ci już kiedyś pisałem jak pamiętam.

22.01.2006
17:17
smile
[76]

stg+ [ Generaďż˝ ]

kil69---->jak pykasz paladynkiem to TYLKO w kaplicy w klasztorze (tam gdzie sergio)

23.01.2006
09:00
smile
[77]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Witam.
Problemów z rudą ciąg dalszy. Naszukałem się tych kamyków jak głupi i póki co, dzięki Waszej pomocy udało mi się znaleźć 4 bryłki :) 2 w kopalni Dextera, 1 u sprzedawcy ryb i 1 na przystani. Jednak dalej brakuje mi ostatniej bryłki do pełni szczęścia :/ Yancy wspominał coś, że jest ona w składziku po prawej na zamku, jednak składzik jest zamknięty, a gdzie szukać klucza, to pojęcia nie mam... Pomocy!

PS Ile trzeba dać Bennetowi smoczych jaj, żeby w końcu zaspokoił swe żądze? Dałem mu juz chyba z 8 czy 9, a mu dalej mało...

PS2 Za wszelką pomoc, jakiej już mi udzieliliście, i jakiej mi pewnie jeszcze udzielicie zdradzę wam tajemnicę, skąd się wziął King Kong, i co wspólnego ma z nim bohater z Gothica :) -->

23.01.2006
09:07
smile
[78]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

W sumie to jestem świerzy w Gothicu, ale trochę się naczytałem i gdzieś pisało że jaj ma być chyba 10, a co do bryłek to u mnie Najemnicy u Onara mają zawsze jakieś przy sobie, zresztą Benett chyba też ma jedną na sprzedaż. Jak grasz Najemnikiem to nie ma problemu - trach gościa z bani i bryłka twoja... :P

23.01.2006
09:24
[79]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Znalazłem np. coś takiego:

"5 Rozdział: Jeśli masz smocze jajo to sprzedaj je Bennetowi (majątek ziemski Onara). Gdy już to zrobisz, odkup od niego to jajo i znowu sprzedaj - zyskasz na tym 350 doświadczenia i 300 złota."


"W Gothic II niektórzy zapominają o jaskini niedaleko byłego miejsca bytowania Lestera (koło Wieży Xardasa), otóż są w niej dwa smocze jaja (jeśli jesteś najemnikiem, to Bennet da ci mapę jaskiń w Khorinis i w prawie każdej są takie jaja). Trzeba najpierw rozprawić się z jaszczuroludziami. Wystarczy ich pozabijać (i kilka szczurów) i zagarnąć smocze jajka :). Alchemik z Klasztoru będzie chciał zrobić z nich mikstury."

23.01.2006
09:25
[80]

Yancy [ Senator ]

Kocioł ---> To tylko moje zdanie - ale uważam że jaj w ogóle nie warto oddawać. Powód? W szóstym rozdziale zamiast jednej mikstury ze smoczych jaj - zrobisz dwie :P

Klucz ma Paladyn stojący przed wejściem. I tu następuje konflikt interesów. Trzeba będzie go załatwić. Jak to zrobisz - pozostawiam Tobie. Jeśli jesteś już po czwartym rozdziale - zapewne masz w nosie dobre stosunki z paladynami - więc możesz go nawet zwyczajnie zatłuc sam. Jeśli wybierasz Torlofa za kapitana statku - jeszcze łatwiej. Spełniasz jego życzenie i po problemie :P W magazynie sa nawet dwie bryłki.

W dalszych rozdziałach bryłki sprzedaje Benett. Bryłkę za questa można dostać od Vatrasa. No i tak jak pisałem - bryłki można znaleźć podczas questa z kopalniami w drugim rozdziale. W rozbitych skrzyniach np. Ale pewnie te już masz.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-23 09:53:36]

23.01.2006
10:26
[81]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Koniec problemu z rudą! :D
Ostatnią bryłkę zodbyłem w tym składziku na zamku. Ale chyba w sumie troche przesadziłem - życie stracił Udar, 2 paladynów i... cała farma Onara, łącznie z wszystkimi farmerami, Torlofem, Theklą itd. :) Przeżyli tylko Onar i Bennet - nie da się ich zabić... Mam nadzieję, że nie bedą mi ci ludkowie już do niczego potrzebni ( kapitanem statku został już Jack ).

23.01.2006
10:32
smile
[82]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Aleś chłopie jatkę urządził....! Za jedną bryłkę...

23.01.2006
10:36
[83]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Prawie do niczego sie nie przydadza oprocz tego, ze mieli byc twoja zaloga na statku, w sumie polowa farmy Onara sie nadawala i nawet powinna byc ale jak grasz paladynem to nie ma wiekszego problemu.

23.01.2006
10:39
[84]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

jak mogles tak zrobic i po co?

23.01.2006
10:39
[85]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Hehe, no fajnie było, w końcu stopień Chuck Norris do czegos zobowiązuje :D Poza tym myślałem, że wczytam sobie stan gry sprzed rzezi, ale nieopatrznie już po, zrobiłem quick save'a, chyba z przyzwyczajenia i będę musiał żyć z tymi wszystkimi ludźmi na sumieniu :)

23.01.2006
10:40
smile
[86]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

No chyba nie atakował paladyna będoąc paladynem... ?

23.01.2006
10:42
[87]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

o co ci chodzi?

23.01.2006
10:44
[88]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

qweks--> Na szczęście Lee i Gorn już wcześniej ruszyli na przystań :) A właśnie - Kogo wziąć na statek? Póki co mam Lee, Gorna, Miltena, Diego i Vatrasa i planuję jeszcze wziąć Benneta. No i jak już powiedziałem kapitanem jest Jack. A, i gram łowcą smoków :)

GOT^MAN --> LOOCASH_wro powiedział, że każdy najemnik ma bryłkę... Niestety nie miał żaden :]

23.01.2006
10:45
smile
[89]

Mr_Slip [ Vaizard ]

I tak pewnie ożyją w "trójeczce" więc nie ma sie co zadręczać :D

23.01.2006
10:45
[90]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

aha Lestera jeszcze weż

23.01.2006
10:49
[91]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

najpier wez 10 na statek a pozniej giriona i mario w ten sposob bedziesz mial 12 a mario do debil i nie chce mu sie ruszac dupy z lawki moj brat jak ostatnio gal to nawet 10 nie mial

23.01.2006
10:50
[92]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

OK, wezme jeszcze Lestera - będzie cała drużyna w komplecie :)

23.01.2006
10:50
[93]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

moj brat wziol jeszcze laresa

23.01.2006
10:50
[94]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

GOT^MAN --> Nie bardzo czaje, o co ci chodzi... :/

23.01.2006
10:52
[95]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

ze maria jak wezmiesz na statek to bedzie siedzial na gorze statku i nigdzie chodzil nawet nie wstanie


PYTANIE: gdzie mozna znalezc cor angara w 5 rozdziale zeby go wziasc na statek?

23.01.2006
10:54
[96]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Hmm... Czyli cały skład to : Lee, Gorn, Milten, Diego, Vatras, Lester i Lares - starczy tyle ziomków, czy trzeba jeszcze kogoś brać?

23.01.2006
10:55
[97]

Shakka [ V I T R I O L ]

GOT^MAN >>> na farmie Bengara

A co do Maria to on nie jest potrzebny do chodzenia, a do innego zadania

.:[ Kocioł ]:. >>> jeśli chcesz możesz Maria(na:P) zapakować też na statek :]

23.01.2006
10:55
[98]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

No i Bennet oczywiście :)

23.01.2006
10:56
[99]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

KOCIOL --> chcesz duze mag ostrze na smoki a nie masz szponu belira mowie ci ciezko zalatwic smoka ozywienca mieczem


Brat stworzyl 2 armie ciemnosci i go zadzgal bo smok sie nimi zajal Ale inaczej ciezko go zabic

23.01.2006
10:56
[100]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

A gdzie ten Maio jest, bo jakoś nie kojarze gościa... ?

23.01.2006
10:57
[101]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

w 5 rozsdziale w karczmie u kardifa w khorinis

23.01.2006
10:57
[102]

Mr_Slip [ Vaizard ]

Got^man--> faktycznie 3x zniszczenie ożywieńca i po smoku... nie trzeba nawet armi ciemności...

23.01.2006
10:59
[103]

GOT^MAN [ Pretorianin ]

nie probowalem

23.01.2006
11:02
[104]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

GOT^MAN --> Tzn., że duże mag ostrze na smoki będzie za słabe na tego ostatniego smoka? A skąd wziąć szpon Beliara?

23.01.2006
11:03
[105]

Shakka [ V I T R I O L ]

.:[ Kocioł ]:. >>> coś mi sie zdaje, że grasz w G2 bez Nocy Kruka, jeżeli tak to nie masz sie czym przejmować odnośnie ostaniego przeciwnika, zresztą z NK też nie jest za mocny. I duże magiczne ostrze na smoki w zupełności wystarczy

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-23 11:03:57]

23.01.2006
11:08
[106]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

No póki co gram bez dodatku, więc git :]

23.01.2006
11:16
[107]

Yancy [ Senator ]

Można było zdobyć ten klucz bez nieuzasadnionej jatki. Można też było tą jatkę "uzasadnić" wypełniając zadanie Torlofa (wpuszczenie orków zamku).
Tak czy siak - z szóstego rozdziału się już nie wraca - więc nic się nie dzieje.

23.01.2006
18:37
[108]

Mr_Slip [ Vaizard ]

No i zostałem magiem ognia, za chwile pójde do tego nieszczęsnego 2 rozdziału, ale żeby nauczyć się 2 kregu i stworzyć runę kuli ognia musze nabić 4k expa... hmm gdzie ja tyle tego pozbieram :| cóż trzeba próbować :) za niedługo ciąg dalszy moich poczynan :D

23.01.2006
18:46
smile
[109]

toaster [ CoD Gamer ]

Patrzcie co znalazłem:

W niemieckim magazynie Gamestar - wydaniu 03/2006 lutego, który pojawi się 25 Stycznia - na załączonej do magazynu płycie, ukaże się modyfikacja do Nocy Kruka o nazwie Gestrandet. Jest to dobra okazja dla tych, którzy jeszcze nie grali w moda. Dla osób posiadających szybsze łącze internetowe dostępna jest wersja FTP, którą można pobrać za darmo z sieci.

Mod do nk oO ? Ale po niemiecku :/ Podobno gra się tylko w kopalni. Własnie zainstalowałem nk i popatrze :] Jak by co to dam znać.

ps. A i link do moda :
ps2. I jeden screen na zachęte :) :

23.01.2006
18:46
[110]

toaster [ CoD Gamer ]

Ehh jak zwykle nie dało obrazka :

23.01.2006
18:47
[111]

toaster [ CoD Gamer ]

Ja cie pi****e dam linka :

23.01.2006
18:52
[112]

Trollf [ ]

nie wiem jak Was, ale mnie ten screen jakos nie zacheca... ;p

23.01.2006
18:56
[113]

toaster [ CoD Gamer ]

Trollf --> jest ich więcej :] proszę :

23.01.2006
18:59
[114]

toaster [ CoD Gamer ]

/edit

szukałem więcej info i zobaczcie co znalazłem oO :

"Zmarł Sascha Pieroth jeden z twórców serii Gothic. Po długiej walce z chorobą odszedł z naszego świata. Dnia 6.01.2006 r. umarł w wieku 31 lat.
Jego prace zostały docenione na całym świecie. Jego brak w zespole PB będzie napewno zauważalny.

Spokój Jego Duszy"

23.01.2006
20:15
[115]

Mr_Slip [ Vaizard ]

Kurde wprowadziłem sie (a raczej Parlan mnie wprowadził) w 2 krąg i ide sobie zrobić runkę kuli ognia, patrze i co widze, żeby sie tego nauczyć trzeba 10 PN-ów. "szit hapens" jak to sie zwykło mówić... i znowu trzeba nabijać xpa...

23.01.2006
21:26
smile
[116]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Mr_Slip --> Hehe, ja sobie grałem, grałem, grałem, poziom leciał... Nagle patrzę w statystyki, a tu 60PNów do wydania :D Fajowskie uczucie :]

23.01.2006
21:37
[117]

Yancy [ Senator ]

Mr_Slip ---> Nic się nie martw. Jak zobaczyłem ile kosztuje Kula Ognia - pomyślałem sobie - no pięknie, jakby Mag miał za lekko. Okazało się że nauczyłem się wszystkiego czego chciałem, łacznie z wysoką zręcznością i większą ilością czarów niż potrzebowałem - a jeszcze PN mi zostało na koniec.

Ten modek nie prezentuje się zbyt zachęcająco. Niemiaszki mają tutaj wypas - w sensie, modów do G1, G2, G2+NK jest całkiem sporo i niektóre bardzo zachęcające - cóż z tego, sporadycznie się trafia jakiś przetłumaczony na angielski, większość po Niemiecku only :(

24.01.2006
14:18
[118]

toaster [ CoD Gamer ]

Jestem w kropce bo nie wiem czy znowu zacząć męczyć tego gothic'a :/ zna ktoś jakieś polskie mody ? Do nk??

24.01.2006
14:43
[119]

Yancy [ Senator ]

toaster ---> Nigdy nie widziałem polskiego moda.

24.01.2006
14:46
[120]

Nazgrel [ Ogniu krocz za mną ]

Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest krypta w której leży amulet Cor Agnara? Bo znaleźć jej z cholere nie mogę.

24.01.2006
14:46
smile
[121]

Mr_Slip [ Vaizard ]

No już sie nauczyłem, teraz trzeba przy kapliczkach zwiekszyc swoje zasoby many i można zacząć eliminować lasy :)

Jakich run opłaca mi sie uczyc. Niech ktoś napisze mi wszystkie kręgi, żebym pózniej nie musiał się znowu o to samo pytać :)

24.01.2006
14:53
[122]

kil69 [ Generaďż˝ ]

Nazgrel --> on sam powinien cię tam zaprowadzić ( w tej krtpcie są 3 szkielety i 1 zjawa czy coś takiego i ta zjawa ma ten amulet )

24.01.2006
15:18
[123]

Nazgrel [ Ogniu krocz za mną ]

Ale gdzie on jest? Najpierw był w zamku, powiedział, że idzie szukać amuletu na południe. No i nie wiem gdzie on dokładnie jest.

24.01.2006
17:59
smile
[124]

kil69 [ Generaďż˝ ]

Nazgrel --> tu masz mapę i dokładne miejsce przebywania tego Agnara , a wcześniej jest Sylvio i smoczek

24.01.2006
18:26
[125]

Yancy [ Senator ]

Mr_Slip ---> Bardzo niewielu warto się uczyć.

światło (a czemu nie - przydaje się a kosztuje tyle co nic), kula ognia, duża błyskawica, wezwanie demona, burza ognia - to podstawa bycia magiem.

Opcjonalnie - jakiś czar z kręgu wody - np. lodowa lanca, strach (można go również znaleźć), leczenie poważnych ran (można co prawda znaleźć leczenie lekkich i średnich ale ja wolałem raz a dobrze sie wyleczyć), jakiś czar zamrażający typu bryła lodu, lodowa fala), śmiertelna fala (długo się odpala ale zadaje obrażenia magiczne a nie od ognia jak deszcz ognia), zniszczenie ożywieńca.

Dla fajnej zabawy - zmniejszenie potwora :)

Oczywiście masz też runę Szponu Beliara jeśli grasz z dodatkiem.

26.01.2006
13:03
smile
[126]

leszcz:) [ Junior ]

Wiecie coś omisji z urszakiem trzeba zagić hoszpaka czy nie?
A jak tak to iść powieczieć o tym urszakowi?

26.01.2006
13:16
smile
[127]

leszcz:) [ Junior ]

A tak na marginesie, który macie poziom?
Ja mam 49

26.01.2006
13:27
[128]

Shakka [ V I T R I O L ]

leszcz:) >>>> Tak należy zabić Hosh-Paka zresztą to zadanie zleca jeden z paladynów (Orik) w 4 rozdziale. Tak idź powiedz o tym Ur-shak'owi.

28.01.2006
13:44
smile
[129]

Mr_Slip [ Vaizard ]

Hehe fajna ta kula ognia :) chociaż myślałem, że bandytów będzie łamać troche szybciej niż 3 strzały. Moja postać to narazie 48 siły 44 zręczności 57 many i 311 punktów życia. Musze podpakować w manę bo narazie starcza mi tylko na 3 kule ognia. Mam również dużo miksturek podwyższających staty, ale narazie poucze się jeszcze troszke :).

28.01.2006
14:13
[130]

Yancy [ Senator ]

Mr_Slip ---> W siłę nie zainwestowałem ani jednego punktu - tyle co ze znalezionych mikstur, jabłek itp. Ale jeśli lubisz walczyć mieczem - to na początku te 34 możesz zrobić, więcej to już bezsens. Zręczność rozwijałem do 64 manę u nauczycieli między 64 a 70 (tylko!). Potem już maksowałem manę - tak więc w miarę szybko zrobiłem wysoki jej poziom. Kula jest dobra ale oczywiście cudów po niej nie oczekuj. W Górniczej miałem już bardzo dużo many i kulami ognia mogłem tłuc Orków. Najcześciej pojedyńczo lub po dwóch.

28.01.2006
20:54
[131]

toaster [ CoD Gamer ]

Mam pytanie, z którym poziomem wyszliście z Khorinis ? ;] Ja mam 3 ale chcem dobic do 4 ciekawe czy sie uda ^^ Bo się boje iść do najemników ;) A z Laresem nie pójde bo przecież ten bug jest :/

28.01.2006
20:57
[132]

kil69 [ Generaďż˝ ]

chcesz zajść do faryu Onara tak?? jak tak to ci się uda ale kilka razy będziesz musiał uciekać przed bestiami. Ja wyszedlem na 2lvl

29.01.2006
10:42
[133]

Yancy [ Senator ]

Spokojnie możesz już iść na farmę Onara. Po drodze nie spotka Cię nic szczególnie trudnego. Proponuję jednak na razie udac się na Farmę Akila. Z Najemnikami możesz sobie jeszcze nie dac rady ale jeśli wrócisz pod bramę miasta i porozmawiasz ze strażnikiem - to pójdize on z Tobą i pomoże w walce.

29.01.2006
16:46
[134]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Gdzie w Jarkendahr mozna kupic zwoj przywolania demona?

29.01.2006
16:49
[135]

Trollf [ ]

nigdzie

29.01.2006
21:32
[136]

sajlentbob [ Generaďż˝ ]

Witam
Małe pytanko - jestem łowcą smoków - 4rozdział sam początek i mam ponoć załatwiać jakieś smoki.
Jestem na 27lev 64siły 20zr 59%dwuręcznej nie pamiętam reszty. Mój zawodnik jest cienki jak sik pająka. Walka z więcej niż jednym orkiem to prawie samobójstwo podobnie ma się rzecz z poszukiwaczami czy smoczymi zębaczami. Broń jakiej używam od dłuższego już czasu to tajfun bo na nic lepszego sił nie starcza :)
Posiadam już 7mikstur siły, parę tabliczek, jabłka - włącznie z kapliczkami mogę liczyć na jakieś dodatkowe 50pkt. siły
Najlepszą broń jaką dotychczas znalazłem zadaje 190dmg ale wymaga ona 160 siły - nie wiem jak w tym tempie szkolenia można osiągnąć taki poziom nawet pod koniec gry.
Jak radzicie - poczekać i podciągnąć się jeszcze w sile, czy zacząć korzystać z bonusów?

29.01.2006
21:35
smile
[137]

hazard [ Pretorianin ]

i to i to;)

29.01.2006
21:38
[138]

Trollf [ ]

sajlentbob -> sily oplaca sie szkolic do ok. 80 pozniej bonusy i przedmioty, i mozna osiagnac te 160... (heh jak raz gralem to 160 sily mialem na poczatku 3-go rozdzialu ;p)
co do broni, to zapewne zabiles juz kruka, jego miecz - szpon beliara to najpotezniejsza bron w grze - nie wymaga sily, mozna go ulepszac co 2 poziomy i zadaje ogromne obrazenia magiczne, wlasciwie dzieki niemu wykosilem w 2-gim rozdziale cala doline gornicza...

29.01.2006
22:30
[139]

sajlentbob [ Generaďż˝ ]

Szpon już mam ale na razie go jeszcze nie aktywowałem -> jego siła zależy chyba od poziomu. więc jak go aktywuję teraz to chyba nic nie stracę.
Do ilu warto inwestować w umiejętność 2h - obecnie mam 59% i tablic na jakieś 20%

29.01.2006
23:20
[140]

Trollf [ ]

zalezy czym bedziesz tlukl... miecz najemca dodaje +10%, ksiazka u kupca w gornym miescie +5%, +20% tablice wiec sobie policz ;-]
ja zawsze ladowalem do 75%, pozniej bonusy i walczylem smocza zguba na 100%...

30.01.2006
00:02
[141]

zandarus [ Generaďż˝ ]

sajlentbob ---> Jeśli masz 27 poziom to uzyskałeś 270 punktów nauki. Na co je wydałeś???
Wynika że siła kosztowała cię 84 PN a broń 2h 74 PN, razem 158 PN. Powinieneś opanować, będąc w dolinie budowniczych, języki starożytnych do 3 stopnia za 30 PN. Pewnie Bosper nauczył cię zdejmowania skór za 5 PN. Powinieneś też mieć opanowane skradanie za 5 PN, otwieranie zamków za 10 PN, okradanie za 10 PN (ale masz niską zręczność). Na zręczność wydałeś 10 PN. Łącznie 158+30+5+5+10+10+10=228. Czyli powinienes mieć ok 50 PN jeśli ich nie wydałeś na nic innego. Możesz troszkę z tych punktów wydać na siłę, reszte zainwestować w alchemię co wyniesie 21 PN, naucz się robić jakąś prostą miksturę za 1 PN (np u Sagity) a potem Constantino cię nauczy mikstury siły za 20 PN. Do 4 rozdziału powinienes mieć ok. 10 smoczych korzeni i z 15 szczawi królewskich (jak dokładnie wszukałeś:) plus z 3 mikstury kupione. Można więc spokojnie podnieśc siłę o ok. 30-39 punktów. Jabłka zjedzone po 25 dają po 1 punkcie siły. Można ich nazbierac ponad 75 czyli 3 punkty siły. Kolejne bonusy uzyskasz z tabliczek - ok 20 puntów, gulaszu Tekli (do tej pory powinienes mieć 3), zupy rybnej, ognistego gulaszu, za pomoc kupcowi, modliw w kapliczkach (nie wiem czy do tej pory jeszcze jest aktywny ten bonus???) Nie zapomnij o amuleci siły, lub zestawie wojownika. W obecnym stanie możesz podnieść teoretycznie siłę o ok. 80 punktów. Co do 2h napisał już to Trollf. Ja osobiście proponuje podniesienie zręczności tak do ok 60 aby mozna było okradac większośc postaci (mikstury, pierścień, goblinie jagody, tabliczki) sporo mozna zarobić doświadczenia i złota oraz łatwiej jest otwierać zamki. Co do szponu to im wyższy poziom aktywowania tym więcej ci odejmie życia:)

30.01.2006
10:27
[142]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

Trollf -> a nie lepiej dojsc z sila do 200 i pozniej uzywac tablic i inych bonusow:P

30.01.2006
10:44
[143]

Trollf [ ]

qweks -> wg zasad NK aby doczlapac sie do 200 pkt sily musialbys miec postac na co najmniej 60+ poziomie i przez te wszystkie poziomy tylko i wylacznie punkty do sily ladowac... ;p a taki poziom osiagaja tylko wyjatkowi maniacy lub osoby wykorzystujace exploity w grze ;p

30.01.2006
12:34
smile
[144]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Skusiłem się policzyć ile nalezy wydać PN aby zwiększyć siłę do 200. Wyszło 736 PN :) Inny problem to nauczyciel który potrafi do takiego poziomu uczyć siły:)

30.01.2006
12:44
[145]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> A są tacy nauczyciele? Pytam - bo nie uczyłem się żadnej cechy powyżej 64-70.

Trollf ---> Z Bloodlins niestety amen. Nie mam pojęcia o co biega i czego ten błąd się tyczny. Na jakieś wielkie kombinacje związane z reinstalką nie mam ani czasu ani ochoty :(
Czytałeś ploty o zmianie sposobu cieniowania w Oblivionie? Dziwne i mało wiarygodne że coś usuwaja zamiast dać opcję wyłączenia.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-30 12:45:52]

30.01.2006
12:53
[146]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Yancy ---> Wątpię. Normalnie w NK to zręcznośc i siła u większości jest możliwa do nauczeni do 90. Nie wiem jak z Bennetem w ostanim rozdziale, bo szczerze nie sprawdzałem. Moja wczesniejsza wypowiedź była ironiczna:)

30.01.2006
13:36
smile
[147]

Shakka [ V I T R I O L ]

Myśle, że jest taka mozliwość, ponieważ sam uczyłem się siły własnie u Benneta w 6 rozdziale mając jej 160 i spokojnie udało się podnieść o te kilka punktów. Tylko, że nauka siły powyżej 80 u nauczycieli nie ma sensu jak to już nie raz było tutaj mówione(pisane:P)

30.01.2006
13:47
[148]

Trollf [ ]

Yancy -> jest 4 co sile do 200 moze nauczyc: Bennet, Erol, Ingmar i Torlof...

jesli chodzi o cienie w OBLV to nie plotki - od tego filmiku z prezentacji dema (notabene, od ktorego minal juz prawie rok) system cieni zmienil sie calkowicie, a to spowodowalo, ze wszelkie obiekty, ktorymi moze manipulowac gracz nie beda rzucaly cienia (czyli talerze, jablka, butelki, czaszki, lancuchy itp.) - cienie beda rzucaly drzewa i postaci (gracz, NPC + stworki)

30.01.2006
14:33
[149]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Od razu przyjąłem że nie ma sensu wysoko się niczego uczyć - więc potem już zapomniałem o sprawie :)

Trollf ---> W wersji X360 będzie to samo? Czy jakieś dziwaczne ograniczenia spotykają tylko wersję PC? Mnie to akurat nie przeszkadza, bo jeśli w ogóle będzie dało się grać u mnie w Oblivionka to z większością rzeczy na minimum :)

Zastanawiam się czy nie zagrać jeszcze raz początku G2 (1-2 rozdział). Miałem w planach popykać na koniec zimy w Bloodlines - ale nic z tego nie wyszło niestety :((( Jeżeli nie G2 - to już poczekam na Herosów5.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-30 14:33:14]

30.01.2006
14:59
[150]

Trollf [ ]

Yancy -> w wersji xbox to samo - Bethesda zamierza wydac gre na obie platformy IDENTYCZNA (za wyjatkiem obslugi interfejsu oczywiscie), wiec jesli cos sie zmienia to w obu wersjach tak samo...
co do wymagan to jestes strasznym pesymista :> spokojnie powinienes pograc na medium, a moze nawet i odrobinke lepiej ;-]
co do herosow5 to premiera sie opoznia i moze oblivion byc wczesniej ;-]

a niedzialanie VMB to jak dostanie kolkiem osinowym w serce :/

30.01.2006
15:36
[151]

Yancy [ Senator ]

Trollf ---> No, przyznaję - w przypadku Obliviona i jego wymagań sprzętowych, jestem pesymistą :) Będę czekał na wersję PL (chyba że definitywnie takowej nie będzie) czyli kaaawał czasu.
Znalazłem też opis problemu z Vampirkiem (okazuje się że nie tylko ja miałem problem z reinstalacją) i prostej metody rozwiązania nie ma. Pytanie czy będzie mi się chciało bawić z "nieprostą" - pozostaje otwarte :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-30 15:48:31]

30.01.2006
16:33
[152]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Widzę, że tak sobie rozmawiacie o TES IV. Narobiliście mi apetytu, w wyniku czego skusiłem się na zainstalowanie Morrowinda:) i przejrzenia kilku modów. Do dziś podziwiam "upchnięcie" tej gry na jednej plytce. Co do Obliviona to chyba czeka mnie dokupienie kości pamięci ram. Zadowolę się faktem aby mi TES IV w miarę płynnie działał.

30.01.2006
19:04
[153]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Z modkami poprawiającymi grafikę i wygląd postaci, Morro wygląda nadal znośnie. Grałem w niego z mniejszymi lub większymi przerwami... więcej niż kilkanaście miesięcy. To naprawdę długowieczna gra. Przy okazji nie jeden raz ciekawie można było podyskutować - choćby z Trollfem :)

Trollf ---> Zainstalowałem Vampirka, ssam właśnie patcha 2.0. Nawet nie zgadniesz w jak powalony sposób to zrobiłem :) Katalog na pulpicie do katalogu zawartość CD1 i... instalka rusza! No ale szybko dochodzi do momentu zmiany płytki i wypada bład. Wówczas do tego samego katalogu wrzucam zawartość CD2 zastępując wszystkie pliki jakie się powtarzały i daję ponów. Tak samo z CD3... Pojęcia nie mam czy gra zadziała - ale - zaraz zobaczymy.

30.01.2006
19:44
[154]

Yancy [ Senator ]

Gierka zainstalowana w ten sposób działa - ale przy okazji - znalazłem przyczynę problemu. Nazywa się Zone Alarm. Wystarczyło go odinstalować by instalka gry ruszyła bez problemu (nie tylko zone - kerio również).
Żeby jednak za pięknie nie było - to dla odmiany nie da się z powrote zainstalować Zona :) Staje na 12%. Z musu instaluję kerio.

Ale to i tak nie koniec. Po odpaleniu - black screen. Kolejne szukanie w necie o co biega. Okazuje się że czasami gra nie działa w jakiejś rozdziałce :) Ręcznie trzeba zmienić w rejestrze na 1024x764 bo w 800x600 gra w ogóle nie działa... grr... Zmieniłem - w końcu działa. Ale mam jakieś dziwne prolemy ze sterowaniem. Postać czasami "ślizga się". Nie zatrzymuje kiedy puszczę klawisz.

Na Win98 - to jeszcze jakoś bezproblemowo działało - na XP - same problemy. To najbardziej zabugowana gra jaką mam (nie licząc Daggerfalla - ale i on mniej). Normalnie - należy się zwrot pieniędzy. Prawdę mówiąc - odechciało mi się ponownie grać. Gdyby nie to że w sumie to jedyna gra z jaką mam problemy od bardzo dawna - to pomyślałbym o rychłej przesiadce na konsolkę.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-31 00:44:06]

30.01.2006
19:51
smile
[155]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

W sumie tego nie wzialem pod uwage :P osobiscie jesli mam sile powyzej 120 alboe cos kolo tego nie zwracam zbytniej uwagi na jej poziom :D

31.01.2006
16:54
smile
[156]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Pytanko mam drobne:

Jestem w 4 rozdziale i Benett u Onara proponuje mi naukę wykuwania magicznych mieczy. Problem w tym, że nie nie bardzo wiem, który rodzaj wybrać, bo jedyne co rozróżniam to czy będą jedno czy dwuręczne. Która opcja jest najlorzystniejsza dla jednoręcznych, a która dla dwuręcznych ?

31.01.2006
17:07
[157]

Trollf [ ]

Yancy -> swego czasu 'rozbijalem' sie troche po roznych zagranicznych forach z grami FPS i sieciowymi i prawde mowiac nie przypominam sobie, zadnego dobrego posta o zone-shit-alarm ;p a z firewallow uzywalem dlugo outpost w wersji 1.0 i byl ze wszystkim luz, w ostatecznosci kerio tez takie zle nie jest...

31.01.2006
20:58
[158]

Yancy [ Senator ]

Trollf ---> He, he - widać źle szukałeś. Właśnie na zagranicznych forma (bo i niby gdzie indziej) znalazłem info o problemie z firewallem. Nie tyczy się to bynajmniej tylko Zona. Sprawdzałem - na Kerio gra również się nie instaluje. Tego problemu nie miałem ani na Win98 ani na Win2k. To że przy okazji coś mi się uwaliło i Zone nie chce się już ponownie zainstalować - to już inna sprawa. Cóż, mała strata - zainstalowałem Kerio. Pytanie czy kolejna rozgrywka w Vampira warta była stracenia całego wczorajszego wieczoru i fury nerwów przy okazji instalacji? Ech... Mam powoli dość tej bety, za którą zapłaciłem jak za pełną wersję. Taki klimat i taki potencjał - tak zmarnotrawiony... Cóż. To właśnie Troika. Jakie to dla nich typowe...
Na całe szczęście obecnie to chodzi mi i tak o niebo lepiej w porównaniu z tym co było na 0,5GB i GF4200Ti.
Gra Malkiem bywa mocno uciążliwa. Bardzo często ja nie wiem co ten gość w ogóle chce powiedzieć. Deczko też czytelniejsza mogła być ta czcionka... Fajna postać - ale rozmowy prowadzi się ciężko - bo nie wiadomo jak też rozmówca zareaguje na to co mówimy :)


Lookash ---> Opłaca się w sumie wykuć tylko te najlepsze miecze. Ciężki Miecz Łowcy Smoków (2H 10% do broni 2H największe obrażenia w grze bez dodatku) albo Miecz Łowcy Smoków (1H 10% do broni 1H największe obrażenia bez dodatku wśród broni 1H).
Zazwyczaj Ciężki = 2H.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-31 22:30:45]

31.01.2006
23:54
[159]

Trollf [ ]

Yancy -> alez ja teraz nic nie szukalem ;p po prostu dorzuciles kolejna cegle do negatywnych opinii o ZA, ktore zapamietalem gdy swego czasu (czyt. dawno temu) podrozowalem po zagranicznych forach w roznych celach... i o tym wlasnie napisalem ;-]

co do Malka to kwestia przyzwyczajenia i... wlasnej osobowosci :> niedawno gralem drugi raz i raczej nie mialem wiekszych problemow z 'wyczuciem' w dialogach, ale to pewnie dlatego, ze sam od dziecka slysze rozne glosy w glowie... co najmniej dwa hyr hyr ^_^

01.02.2006
08:42
[160]

Yancy [ Senator ]

Trollf ---> Używałem Zona dłuższy czas i mam dość dobrą opinię na jego temat. Jest śmiesznie prosty w obsłudze, stabilny i swoją funkcję spełniał jak trzeba. Ostatni wypadekjest dla mnie niepojęty i prawdę mówiac, nie chciało mi się szukać rozwiązania tego problemu.
Kerio ma z pewnością większe możliwości jak na bezpłatny program, posiada wiecej opcji o dostarca dokładniejszych informacji. Natomiast może zeniechęcać początkujących użytkowników. Przeznaczony jest raczej dla średniozaawansowanych (nie lubię tego określenia).

Co do Malka, ja widać za słabo znam język - bo jego ozdobniki słowne, unikanie odpowiedzi wprost - często doprowadza mnie do białej gorączki i są dla mnie niezbyt czytelne. Niewątpliwym plusem jest fakt, że jest to postać odmienna od reszty i grając - odczuwa się to wyraźnie. Fajnie też że posiada niewidzialność - lubię skryte akcje w tej grze.
Szkoda że twórcy nie zdecydowali się na klasyczny wygląd Nosferatu. Ten z gry - jest dla mnie nie do zaakceptowania :)

P.S. Ech, jedyny plus - że wreszcie gra chodzi w miarę normalnie :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-02-01 09:13:10]

01.02.2006
17:14
smile
[161]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Yancy -----------> Te miecze Łowców Smoków to chyba dopiero w 5 rozdziale ? Czy do nich też jest potrzebna ruda (ile) ?

01.02.2006
17:56
smile
[162]

Micha3 [ Junior ]

Jak pokonać smoka?

01.02.2006
18:04
smile
[163]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Ja już mam trzy smoki na rozkładzie - został mi lodowy. Wszystkie załatwiłem z kuszy...

02.02.2006
08:23
[164]

sajlentbob [ Generaďż˝ ]

Czy smocze jaja są do czegoś potrzebne? Jak dotąd mogę je tylko opchnąć Bennetowi.
To samo pytanie odnośnie smoczych łusek. Mam już średnią zbroję łowców i możliwość zakupu ciężkiej. Jaki zestaw ludzi wziąć na statek i kto z wziętych może szkolić w kuszy (łowca smoków)?

02.02.2006
08:25
[165]

sajlentbob [ Generaďż˝ ]

Micha3----> najbanalniejszy sposób to rzucić na smoka strach i zaciapać go mieczem - nawet nie odda.

02.02.2006
08:39
[166]

Yancy [ Senator ]

Lookasch ---> Owszem - 5 rozdział ale już niedaleko masz. Potrzebne jest 5 bryłek rudy i wyuczenie się kucia któregoś z tych mieczy.

02.02.2006
18:59
[167]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

W sumie ilosc brylek rudy zalezy od potegi miecza fajnie sie jest tego wyuczyc z poczatku za kilka mieczy u harada mozna niezla kase zarobic, najlepiej jest uzbierac jak najwecej rudy i w koloni karnej posiadajac smocza krew skobinowac jakies naprawde potezne cacko a dotego konsekracja i nie ma mocnych:P

02.02.2006
19:20
[168]

Yancy [ Senator ]

Konsekrwać miecz może tylko Paladyn i tylko ten, który dostaje od Harada.

02.02.2006
19:34
[169]

qweks [ Spy from Thrillerland ]

A myslalem ze kazdy wyrobiony z rudy - te od harada sa ciekie, moze za jakiegos questa dostaje sie cos ciekawszego?

03.02.2006
11:04
[170]

Yancy [ Senator ]

qweks ---> Te, które Harad daje Paladynowi (bez Nocy Kruka) - wcale cienkie nie są. Po dwukrotnej konsekracji stają się drugimi w kolejności mieczami w grze, w klasie 1h i 2h. Lepsze są tylko wykute przez Najemnika w 5 rozdziale.
Miecze Pala mają jeszcze ten plus, że wymagają niewiele siły.

04.02.2006
09:45
smile
[171]

kil69 [ Generaďż˝ ]

mam pytanie a mianowicie gdzie mogę znjaść Saturasa

04.02.2006
09:49
[172]

Mr_Slip [ Vaizard ]

Do Saturasa zaprowadzi Cie Lares, jak już przystąpisz do Wodnego Kręgu. Pójdzie z Tobą pod warunkiem, że nie zaprowadził Cie już do farmy Onara...

04.02.2006
09:55
[173]

kil69 [ Generaďż˝ ]

Mr_Slip --> Niestety gdy próbuję gadać z tym Laresem to nie ma wątku związanego z tym Saturasem ( powiedz po porostu gzie znajdę tego całego Saturasa )

04.02.2006
10:04
[174]

Mr_Slip [ Vaizard ]

kil69---> znalezienie samego Saturasa nic Ci nie da, bo musisz mu dać ornament, który daje Ci Lares. Więc teraz sytuacja przedstawia się następująco, musisz wejść w marvin mode, podczas rozmowy z Laresem naciskasz B, wchodzisz do ekwipunku i wyrzucasz z niego wspomniany ornament. Potem już tylko wchodzisz to swojej postaci, zbierasz ornament i oddajesz go ponownie Laresowi i linia dialogowa dotyczaca zaprowadzenia Cie do Saturasa powinna sie pojawic. :)

04.02.2006
13:31
[175]

kil69 [ Generaďż˝ ]

Mr_Slip --> sorki ale zabardzo nie kapuje mam wejść do ekwipunku Larsa i dać mu ten ornament czy jak

04.02.2006
13:57
[176]

Mr_Slip [ Vaizard ]

kil69---> jesli wejdziesz to marvin mode i nacisniesz B podczas rozmowy z Laresem to zmienisz postać i staniesz się właśnie nim. Czyli będziesz miał wgląd w ekwipunek Laresa, czyli naciskasz Tab (tak jakbyś grzebał w swoim ekwipie, ale że zamieniłeś się za pomocą marvina z Laresem to masz jego ekwipunek) wyrzucasz z niego ornament, po czym ponownie naciskasz B i wchodzisz do swojej postaci. Zabierasz ornament z ziemi i oddajesz go Laresowi, a potem idziesz z nim do piramidek :)

04.02.2006
14:01
[177]

Milka^_^ [ Baszar ]

kil69 => Znaczy się masz wykorzystać cheat. I w postać wchodzi się klawiszem "O".

04.02.2006
14:03
[178]

Mr_Slip [ Vaizard ]

jezuuuuuuuuuu sorry, nie wiem czemu ciągle mówiłem B :/

04.02.2006
16:00
[179]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

1) Czy można zabrać Giriona na statek grając Łowcą Smoków ?

2) Ktoś uczy Łowcę Smoków kuszy powyżej 60 ?

04.02.2006
16:35
[180]

Shakka [ V I T R I O L ]

LOOCASH_wro >>>

1. Tak
2. np. Dragomir i wspomniany Girion

04.02.2006
17:31
smile
[181]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Hmmm... To ciekawe bo jestem w 5 rozdziale, kompletuję załogę i z Garionem nie mam lini dialogowej o wsiadaniu na statek, jest tylko linia o nauczaniu, ale mi mówi, że uczy tylko paladynów a nie Łowców Smoków. A Dragomir mówi mi, że już mnie nauczył wszystkiego co umie, a nauczył mnie 60% kuszy...

04.02.2006
17:40
[182]

Shakka [ V I T R I O L ]

Girion'a zmusisz do wejścia na statek po tym jak dostaniesz od sędziego akt okrętowy i pokażesz go strażnikom pilnującym wejścia na okręt wtedy w doku pojawi sie Girion. Co do Dragomira to nie wiem, ale mnie uczył powyżej 60%. A jak nie to poczekaj do 6 rozdziału i naucz sie u Giriona. Jak grasz z dodatkiem to spróbuj u Henry'ego w obozie piratów

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-02-04 17:41:13]

04.02.2006
17:48
[183]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Gram bez dodatku i miałem taki numer, że statku nie pilnował żaden strażnik! Stało się to prawdopodobnie jak otworzyłem kratę w zamku z Górniczej Dolinie i Paladyni ruszyli na pomoc - była to misja dla Torlofa bo chciałem żeby dowodził statkiem... A Wilk przypadkiem nie uczy kuszy do 100% w 6 rozdziale? Bo jego mogę zabrać...

04.02.2006
18:04
smile
[184]

kil69 [ Generaďż˝ ]

Mr_Slip --> dzięki za pomoc ale nie potrzebowałem cheatów jak powiedziałeś że mam iść do piramid to wszystko stało śę proste

04.02.2006
18:34
smile
[185]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Ponawiając poprzednie zapytania dodaję kolejne :

Czy można grając Łowcą Smoków w bezkrwawy sposób zdobyć ten Święty Młotek co to go mają Magowie w klasztorze? Bo chyba tylko nim można ubić magicznego golema, no i sędzia chce ten młotek w zadaniu dla Lee o przekupieniu sedziego...

04.02.2006
18:48
[186]

Mr_Slip [ Vaizard ]

hmm Sen na strażnika i zabierasz co chcesz :)

04.02.2006
20:51
[187]

Yancy [ Senator ]

Loocash ---> Magicznego Golema nie ma jeśli nie gra się Magiem :) A młot można zabrać tak jak napisał Mr_Slip - sen ze zwoju i tyle.

04.02.2006
21:02
[188]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Gram Łowcą Smoków i jest Golem... Na drodze do piramidy po prawej...

04.02.2006
21:13
[189]

Trollf [ ]

Yancy, Loocash gra bez NK, wiec wtedy golem zawsze jest, nie wazne kim sie gra... ;-]

04.02.2006
21:13
smile
[190]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Yancy -----------> A doradź mi jeszcze jak to jest z Girionem i z nauką kuszy u Łowcy Smoków w 6 rozdziale...

05.02.2006
10:18
smile
[191]

Yasioo [ Legionista ]

A znalazł ktoś wszystkie skarby zakopane w nocy kruka? Podobno za nie jest jakiś bonus :)

05.02.2006
11:27
[192]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Masz mapę z lokalizacją zakopanych skarbów w chacie Grega. Więc nie jest problemem wykopanie skarbów. Same znalezione (wykopane) tabliczki, mikstury dodają bonusy:) Za wykopanie skarbów w dolinie budowniczych dodatkowych bonusów poza osiągniętymi z otrzymanych przedmiotów raczej nie ma.

05.02.2006
16:22
[193]

Yancy [ Senator ]

Lookash ---> A jaki jest problem? Girion uczy kuszy do 100% ale dopiero w 6 rozdziale na statku.

06.02.2006
06:39
[194]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Ale gram Łowcą Smoków i nie mam lini dialogowej z Girionem o wejściu na statek! Zastanawiam sie jeszcze nad Wilkiem bo podobno on tesz uczy kuszy w 6 rozdziale ale czy ponad 60 ?

06.02.2006
08:40
[195]

Yancy [ Senator ]

Lookash ---> Girion jest na statku niezależnie od tego czy go zaprosisz czy nie. Wilk nie uczy kuszy :) - przecież to przedni łucznik. Dwa - kto Ci powiedział że można go zabrać na statek?
Nie wczuwaj się zbytnio kogo weźmiesz ze sobą na statek bo nie ma to wielkiego znaczenia. Ważne byś miał ze sobą jakąś menzurkę (a najlepiej weź kilka) i sporo najlepszych napojów leczących z pure life na czele oraz (jeśli jeszcze możesz używać) żądła krwiopijców.
Na pokład weź tych, których najbardziej lubisz i tyle. Ostatni rozdział to czysta formalność. Na pewno warto mieć ze sobą Beneta - reszta - dowolnie.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-02-06 08:41:20]

06.02.2006
08:52
smile
[196]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Wczuwam się w Giriona bo chcę podnieśc kusze ponad 60 % i tylko mi o to chodzi. A jak go nie zaproszę to go wcale nie ma, bo wypłynąłem na próbę z 6 osobami i były tylko te które zaprosiłem...

06.02.2006
09:10
[197]

Yancy [ Senator ]

Lookash ---> To nie wiem, wydawało mi się że on zawsze jest. Podczas pierwszej rozmowy kiedy przejmujemy statek - Girion odpowiada coś w stylu - że woli popłynąć z tobą i mieć statk na oku. Girion siedzi na ławeczce przy burcie - może go przeoczyłeś?
Po co Ci ta kusza na więcej niż 60%? :) No i nie rozumiem - nie masz już kamiennych tabliczek? To najpierw je przeczytałeś a teraz chcesz się uczyć kiedy kosztuje to abstrakcyjne ilości PN?
Dagomir nie uczy powyżej 60%? Jeśli tak to wyuczy się u niego. 6 rozdział to jakieś 3 lev max w góre - czyli raptem kilka% do kuszy :D

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-02-06 09:09:42]

06.02.2006
09:16
[198]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Po pierwsze primo: Gram bez dodatku i nie mam tabliczek...
Po drugie primo: Przejąłem statek w dziwnych okolicznościach, kiedy poszedłem na statek nikt go już nie pilnował - prawdopodobnie strażnicy zostawili statek kiedy otworzyłem krate w zamku w GD i orki wpadły do środka - Hagen ruszył na odsiecz. To było zadanie od Torlofa aby mógł zostać kapitanem statku... Także nie musiałem prosić nikogo o statek...

06.02.2006
09:24
[199]

Yancy [ Senator ]

Lookash ---> Tej sytuacji - nie pamiętam. Ale przechodziłem raz grę (bez dodatku) biorąc Torlofa na kapitana... chyba... wówczas specjalizowałem się w kuszach. Bez dodatku - Dagomir faktycznie uczy tylko na 60% a jedynym nauczycielem powyżej jest Girion na statku.
Grając Najemnikiem - pakowałem w kusze i na pewno Girion uczył mnie na statku. Tyle że nie mogę z całkowitą pewnością powiedzieć że to właśnie podczas tej rozgrywki zabrałem Torlofa.

06.02.2006
09:25
[200]

Trollf [ ]

Yancy -> tu ziemia! tu ziemia! :> przeczytaj powoli wczesniejsze posty i zobacz, ze my tutaj z Lookashem o dodatku nie rozmawiamy :>

co do Wilka, to jak najbardziej mozna go wziasc na statek, ale jesli wczesniej nie zalatwi mu sie pracy na farmie Bengnara... i w 6 rozdz. Wilk moze nauczyc nas kuszy na 100%, nawet gdy poprzednio uczyl tylko lucznictwa...

06.02.2006
09:27
[201]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

A jak powinna normalnie wyglądać sytuacja ze zdobyciem okrętu ?

06.02.2006
09:29
smile
[202]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

Trollf -----------> Ale ja załatwiłem Wilkowi robotę u Bengara, a mimo to mam linię dialogową z wzięciem go na pokład...

06.02.2006
09:32
[203]

Trollf [ ]

to co sie jeszcze zastanawiasz? :>
zreszta wlasnie tego dokladnie nie pamietam, linia z zabraniem na statek zawsze jest, ale jak gadalem o tym u Bengnara to Wilk powiedzial, ze ma ciepla posadke i podziekowal :o
po prostu sprawdz, czy sie zgodzi i tyle :>

06.02.2006
09:33
[204]

Yancy [ Senator ]

Trollf ---> Masz rację, gry bez dodatku praktycznie już nie pamiętam. Zresztą - muszę chyba zrobić sobie już urlop od postowania tutaj do czasu G3 :)

Zaraz zakłądam nowy wątek - wstrzymajcie się moment. Zrobię też mały OT o Bloodlines :)

06.02.2006
09:35
[205]

LOOCASH_wro [ Konsul ]

No nie strasz... :( Się fcoorvię jak zostanę bez Giriona i Wilka czyli bez kuszy pow. 60... :(( A co powiesz na moją sytuację z Girionem ?

06.02.2006
09:35
smile
[206]

Yancy [ Senator ]

Link do kolejnego wątku. Bardzo proszę się już tutaj NIE DOPISYWAĆ!!!

25.02.2006
23:32
[207]

Tusiek2 [ Junior ]

komu pomuc

25.02.2006
23:33
[208]

Tusiek2 [ Junior ]

nikt nie chce pomocy lub dobrej rady

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.