GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

T610

15.01.2006
21:38
smile
[1]

peterkarel [ Young Destroyer ]

T610

czy warto kupic ten telefon mam mozliwosc zakupienia go za 260 zł czy warto jakie ma wady i jakie zalety??
ps. jaką rozdzielczosc ma ?? chodzi mi o zdjecia zrzucone na kompa

15.01.2006
21:41
[2]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

Nie warto. Jest tandetny i trzeszczy. A do zdjęć kup aparat fotograficzny.

15.01.2006
21:45
[3]

Deemon [ Whazuuup ]

nie kupuj! kup lepiej k300i w MixPlus za 149zl

15.01.2006
21:45
smile
[4]

skiper9 [ Generał ]

Lepiej dołożyć i kupić coś lepszego. Ja ostatnio kupiłęm K300i i jestem z niego zadowolony ;p

15.01.2006
21:46
[5]

peterkarel [ Young Destroyer ]

tylko ze ja mam juz w mix plus i musze jeszcze rok bo mam umowe:/
a chce zmienic telefon

15.01.2006
21:46
[6]

Deemon [ Whazuuup ]

skiper9 -> ja kupilem k300i tydzien temu tez jestem zadowolony :]

15.01.2006
21:47
smile
[7]

Fifura [ RHCP ]

Lepiej dołóż i kup K700i lub 750i :D (ale do tego drugiego dość dużo byś musiał dołożyć).

15.01.2006
21:51
smile
[8]

peterkarel [ Young Destroyer ]

mam jeszcze pytanie czym sie rózni irda od bluetooth??:>

15.01.2006
21:52
[9]

Deemon [ Whazuuup ]

irda to przesylanie danych w ktorych porty irda musze sie znajdowac bardzo blisko siebie

bluetooth ma zasieg bodajze do 100m

15.01.2006
21:54
smile
[10]

peterkarel [ Young Destroyer ]

aha ;]
dzieki
czyli mówice ze nie warto kupowac:/
ale mam tylko do dyspozucji 260:/
a za tyle to jaki warto kupic:/
nie wchodzi w gre dozbieranie

15.01.2006
21:55
[11]

Deemon [ Whazuuup ]

a wchodzi w gre uzywany z allegro?

15.01.2006
21:56
smile
[12]

peterkarel [ Young Destroyer ]

tego moge kupic od kumpla ;]

wolałbym na allegro nie ryzykowac
bo od kumpla moge sprawdzic na własne oczy ;]
a na allegro rózne typki sie kręca;]

15.01.2006
22:04
[13]

cycu2003 [ Senator ]

Ja kupiłem swój na allegro, zdjęcia robi średnie. Rozdzielczosci nie pamietam ale sa nie za duze
lepsze robil siemens C65
ale do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic

15.01.2006
22:05
[14]

.:VeGo:. [ Dragon ]

nie bo za drogo. Ja kupilem za 125zl okazyjnie

15.01.2006
22:10
[15]

john_himself [ krush, kill n' destroy ]

eterkarel --- no, najwyzej kupisz ziemniaka za 260 zl... za taka cene to juz, jakosciowo dobry kartofel powinien byc ;p

15.01.2006
22:11
[16]

john_himself [ krush, kill n' destroy ]

edit dla ubogich
--

literke "P" zjadlo z twojego z nicka, sorr ;]

15.01.2006
22:11
smile
[17]

peterkarel [ Young Destroyer ]

hehe wole ryż:P
niz ziemniaki :]
kurde no własnie nie wiem czy sie opłaca kupic:/

15.01.2006
22:15
[18]

john_himself [ krush, kill n' destroy ]

moja matka ma T630... aparat cyf. fatalny, gorszy niz w starszym T68i (tez mialem), tyle ze ma tryb nocny (ktory nawet dziala), ale fotki bardzo rozmyte. Do tego brak skrotow klawiszowych w menu (inne modele maja) a to bardzo wygodna sprawa jest, wiec szkoda. reszta bez zastrzezen, choc na tle innych aparatow to juz staroc.

15.01.2006
22:24
smile
[19]

peterkarel [ Young Destroyer ]

to co nie warto:/
kurde to nie wiem jaki sobie kupic za 260 zeta z aparatem wbudowanym i bluetoothem:/
lipa ze w t610 nie mozna filmików nagrywac:/

15.01.2006
22:30
smile
[20]

peterkarel [ Young Destroyer ]

a siemens c60 dobry telefon:>

15.01.2006
22:50
smile
[21]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

peterakel --> bierz tego soniaka !!!! k300i o wiele gorszy !!! Spytaj sie w wątku o telefonach ! link masz nizej !! c60 lipa po calosci !!

Deamon --> zasięg nie 100m tylko 10m , ogólnie o wiele szybszy transfer danych i wygodniejsze ,

Jakość wyświetlacza owiele lepsza niż w k300i , i wykonany bardzo ładnie a nie tani plastik !!

co do t610 jakiś koles nagral 15 sek. filmik , ale jak to nie wiem i już zapomnial bo wtedy byl po pijaku jak mu inny koles pokazal , ale filmik ma nadal :D
Zdjecia raczej lepsze niz w c65

15.01.2006
22:54
smile
[22]

master53 [ Czarnobyl 86 ]

Ja bardzo polecam. Sam mam T610 i jestem z niego bardzo zadowolony. Zdjęcia robi średnie ale nie ma co od niego wymagać bo już swoje lata ma. Przepiękna polifonia (lepsza od K300). Wyświetlacz ładny i duży. Wszystkie gadżety ma. Bateria Polimerowa (lepsza od Litojonowej) która starcza na ok 6 dni. Menu intuicyjne. Można ustawić 5 skrótów z menu i jeden z pulpitu joystickiem w lewo. Ogólnie bardzo polecam telefon i następny jaki będę kupywał to prawdopodobnie K750i jeśli stanieje do 400-500 zł.

15.01.2006
22:59
smile
[23]

Łysack [ Mr. Loverman ]

za taką cenę to tylko Sagem MYX 5-2:)
super telefon i świetne zdjęcia... ja go mam i jestem w 101% zadowolony:)

15.01.2006
23:04
smile
[24]

master53 [ Czarnobyl 86 ]

Odradzam Sagema MYX 5-2. Mój kolega już był 3 razy w serwisie. Raz z aparatem i 2 razy z awarią wyświetlacza. Pozatym telefon często się wiesza. Menu jest prawie tak zamotane jak w Siemens-ach. Bardzo odradzam Sagemy a szczególnie ten model.

15.01.2006
23:08
[25]

sasquath_ [ Konsul ]

zdjecia z T630 nadaja sie tylko dla podgladaczy ktorzy lubia sie domyslac:)
----> zdecie z drogi do sztoholmu z za szyby auta

15.01.2006
23:10
[26]

Deemon [ Whazuuup ]

w kazdym razie nie bierz siemensa menu w nich jest tak pokrecone ze polapac sie nieda ;/

15.01.2006
23:11
[27]

b166er [ schroet kommando ]

kup sobie NEC'a e616v :D ja mam i ogolnie jest na 5+/6

15.01.2006
23:14
[28]

Jogurt Truskawkowy [ konsolowiec ]

Może ktoś mi powiedzieć coś o tym K300 z MixPlusa? Ile opłata miesięczna?

15.01.2006
23:14
[29]

master53 [ Czarnobyl 86 ]

sasquath_ ----> Ale nawet dobrze wyglądają zdjęcia zrobione w pomieszczeniach, tylko musi być dobre oświetlenie.

Deemon ----> W pełni się z tobą zgadzam. Miałem Siemensa C65 i po tygodniu go sprzedałem bo miał tak powalone menu że nie wiedziałem co i jak. Wiem że nigdy nie kupię Siemensa, ani Sagema bo to w sumie to samo.

15.01.2006
23:17
smile
[30]

Łysack [ Mr. Loverman ]

master --> zauważ różnicę między "kolega miał" a "ja mam"
mi się on ani razu nie zawiesił, ani razy się nie popsuł. Mam go prawie rok i nie ma żadnej rysy na wyświetlaczu. Jest noszony w kieszeni i nieraz z niej upadł na beton i żadnych problemów. Poleciłem go mojej (byłej) dziewczynie i ona również jest z niego bardzo zadowolona.
Miałem już ponad 10 telefonów i szczególnie odradzam wszystkie nokie, motorole i siemensy.
Sagem jest najlepszym telefonem jaki miałem. Na drugim miejscu mogę polecić SE T630, a na 3 samsunga R210S. No i jeszcze na philipsa ozeo nigdy nie narzekałem:)

15.01.2006
23:28
[31]

Łysack [ Mr. Loverman ]

master --> coś ci się pomyliło, bo menu w X5-2 jest identyczne jak w SE
klikasz "ok" i masz wszystkie możliwe zakładki, a do tego jest mnóstwo skrótów klawiszowych.

aaa! przypomniało mi się, ja też miałem awarię w sagemie. Po upadku z balkonu z III piętra na chodnik pękła szybka na panelu, no i bateria wypadła. zmieniłem panel i śmiga aż miło. Prędkość pisania smsów - 128 znaków na minutę po 2 tygodniach użytkowania
teraz 146zn/min
irda łapie z 2 metrów
mój rekord baterii przy normalnym użytkowaniu 11 dni, a tak to koło 8dni
3MB pamięci, a SET610 ma 2MB

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.