Chupacabra [ Senator ]
Zna się tu ktos dobrze na Excelu? problem z tabelami przestawnymi
Na poczatek, nie znam sie za bardzo na officie , dopieor wczoraj musialem zainstalowac officea 2003. Na poniedzialek mamostateczny termin przygotowania czegos takiego. Mam sobie taka tabele,kilka kolumn, jak data (po dniach), imie nazwisko,jednostki itp i 2,5 tysiaca wierszy. Doklejam do tych istniejacych jakis dodatkowy tysiacpo czym przechodze do raportu. Raport juz byl stworzony, i tu jest problem. W dokumencie, ktory dostalem, daty byly pogrupowane w miesiace, a te w lata, po dodaniunowych jakis pol roku nowych wpisow i wybraniu aktualizacji danych cala struktura raportu sie rozsypuje. Zamiast 18 kolumn z miesiacami pojawia mi sie kazdy dzien z ostatnich dwoch lat. Wiec jest to raczej malo czytelne. I tu mam pytanie, jak dodac te dane do tabeli ew jak zmodyfikowac raport tabeli, by te nowe wpisy tez byly pogrupowane tak jak stare, tj czerwiec, lipiec, itp??
adrian7889 [ ThE BeSt oF cZłEk ]
Nic nie rozumiem napisz krotszymi zdaniami, logiczniej i jakis obrazek o co ci dokladniej chodzi(szczegoly zaznaczone na ruzuku:moze byc edytowany nawet w paincie)
Chupacabra [ Senator ]
wiec tak, to jest moja tabela
Chupacabra [ Senator ]
to jest raport tabeli, przed doaniem nowych wpisow, taki, jak dostalem
Chupacabra [ Senator ]
a takie cos sie robi, jak dodam nowe wpisy i aktualizuje dane.
Chcialbym, zeby raport po zaktualizowaniu wygladal mniej wiecej tak, jak na drugim screenie, to jest podrupowane daty
Chupacabra [ Senator ]
maly upik
Chupacabra [ Senator ]
jeszcze raz up, serio nikt nie wie jak to zrobic?