Bronias [ Chor��y ]
Asus A6R-B002H - sprzedano mi uszkodzony, co teraz?
Witam,
We wtorek kupilem nowego notebooka, ASUS A6R-B002 + WinXP. Wszystko pieknie, notebook naprawde prezentuje sie ladnie, odebralem osobiscie z Tremark`u ( Tre.pl ) - ale po uruchomieniu zaskoczyla mnie slaba wydajnosc. No nic, moze to tylko zludzenie - uruchomie benchmarki. No i niestety.... Testy w SiSoft Sandra procesora plasuja go gdzies w okolicach Pentiuma M 600Mhz ( a w notebooku zainstalowany jest Celeron M 380 - 1.6Ghz ). Testy w 3DMarku01 - ok. 1100 pktow, a wiem ze na tej karcie ktora mam ( Ati XPress 200M ) powinno byc to ok. 4500. Test w PCMark04 daje mi rezultat niecalych 1000PCMarkow - a wiem ze powinno byc to ok 2,5tys. Podlaczone zasilanie, wlaczony tryb Super Performance, procesor dziala ze 100% wydajnoscia, zadnych trybow oszczedzania energii do ustawienia w BIOSie.
Zanioslem sprzet do serwisu Tremarku, ale tam "super-kompetentny" Pan powiedzial ze on nie widzi wcale zeby laptop dzialal za wolno, i ze te testy nie sa miarodajne.. Wszystko pieknie, tylko kolega z notebookiem slabszym od mojego ma rezultaty 2-3 razy wyzsze....
Co moge teraz zrobic? Czy ktos spotkal sie z takim przypadkiem? Zwrot towaru chyba mi nie przysluguje ani zadna wymiana - bo Tremark przyjmuje zwroty w oryginalnym, nierozpakowanym opakowaniu - ale niby jak mialem sprawdzic notebooka nie rozpakowujac go? Koleszka z serwisu mowi mi zebym zglosil sie do serwisu autoryzowanego Asusa, a mnie krew zalewa - bo sprzedano mi prawdopodobnie uszkodzonego fabrycznie notebooka, wydalem mnostwo pieniedzy - i bede musial teraz czekac na naprawe nie wiadomo ile? Czy ktos sie orientuje czy przysluguje mi, jako konsumentowi, prawo zwrotu towaru ktory sprzedany byl z wada fabryczna?
Z gory dziekuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
DarkStar [ magister inzynier ]
rękojmia i gwarancja. sklep musi oddac ci kase, zreperowac albo wymienic na nowy.
DarkStar [ magister inzynier ]
wlasciwie jezeli sprzedali ci uszkodzony, to mozesz rzadac zwrotu kasy lub nowy sprzet
mc_bacza [ HellBoy ]
oczywiscie, jestes klientem i musisz byc zadowolony.
idz i walcz o swoje !