GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Adresu strony pragne, prosze

19.05.2002
21:19
[1]

Skrzypu [ Pretorianin ]

Adresu strony pragne, prosze

Poszukuje strony z wirtualną giełdą papierów wartościowych. Chcę pograć na wirtualne pieniądze na prawdziwej giełdzie. Nic nie zarobie nic niestrace, ale bede miał niezłą zabawe:))

Za adres z góry dzienkuję.

19.05.2002
22:33
[2]

mcl007 [ Galaxy Ranger ]

sprawdz na onecie kiedys tam bylo cos w tym stylu

23.05.2002
14:16
smile
[3]

NoFuck [ Centurion ]

czesc skrzypu sprawdz w onecie, tam jest, albo sprawdz na mojej skrzynce, bo ci to dobrze wychodzi :)

23.05.2002
15:06
[4]

Regis [ ]

Wlasnie robie taka gre online :) Handluje sie towarami w okresie "ala sredniowiecze" :) Do konca wakacji moze skoncze, ale boje sie ze brak stalki uniemozliwi mi dalsz prace... :( A gierke robie w php i bedzie bardziej rozbudowana, bo bedzie mozna podrozowac :)

23.05.2002
16:00
[5]

TAILEREKK [ Senator ]

Skrzypu-----> wiesz co lepiej se kupuj akacje za "żywą kase" bardziej się opłaca :) ja mam farta w grach itp. ze wszystkim co moge zarobić-dostać $$$ jeszcze nigdy nie przegrałem więcej jak 5 zł a wygrane były sporawe...

23.05.2002
19:38
[6]

Regis [ ]

Fajnie ci :) Ja tylko raz wygralem wieksza kase :) Chodzilem wtedy do przedszkola i pod kioskiem znalazlem banknot 20 000 zl (stare ! :) ). Balem sie ze mama bedzie chciala mi go zabrac i oddac, postranowilem cos kupic. Akurat trafilo na los, chociaz nie wiedzialem co sie z tym robi :) Kupilem, zdrapalem i poszedlaem do domu. Pokazalem mamie, a ta sie spytala skad to mam. To powiedzialem ze kolegami dal :) okazalo sie za wygralem 5 000 000 starych ! :) 500 zyla :) Ale z wiekiem fart mnie opuscil :)

23.05.2002
21:16
[7]

Skrzypu [ Pretorianin ]

Regis -----> daj znać jak skończysz pisać. Narazie chce sie pobawić na "sucho". W przyszłości pójde po prawdziwą kase:).

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.