GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Fajna gierka

06.01.2006
16:39
smile
[1]

snopek9 [ Legia mistrz! ]

Fajna gierka

taka gra na maks 10 minut...no chyba ze ktos sobie nie poradzi? :)

06.01.2006
16:43
smile
[2]

mariaczi [ OutsideR ]

fajna, fajna!!

06.01.2006
16:52
smile
[3]

Isam [ Generaďż˝ ]

wkurzajaca ... reka mi drzy juz od czwartego lvl :D

06.01.2006
16:53
[4]

snopek9 [ Legia mistrz! ]

heh teraz widze ze screen troche nie teges wyszedl...ale tam bylo ze koniec gry, tzn napisy koncowe lecialy :p

06.01.2006
17:15
[5]

kil69 [ Generaďż˝ ]

Gra jest supcio i na razie mój rekord to 9lvl

06.01.2006
17:19
smile
[6]

ganek [ Pyrlandia Reprezentant ]

Fajna, ale za prosta. Ostatni lvl przechodzi sie jednym ruchem myszy :)

06.01.2006
17:27
[7]

Cast Away [ WoMaKs ]

Na nude może być:p

06.01.2006
17:30
[8]

MAROLL [ United Offensive ]

W 5 minut. 7 level wymiata aż się w oczach przewraca ;) A tą piłeczkę w 9 łatwo wywieść w pole :P

06.01.2006
17:39
[9]

Deemon [ Whazuuup ]

przeszedlem :)

06.01.2006
17:40
[10]

Potężny Kleszcz [ Konsul ]

w 5 minut 10 lvl
prosta i krótka

06.01.2006
17:44
[11]

spacestarlover [ Centurion ]

ja dałem sobie spokój w 3,nie na moje nerwy

06.01.2006
17:51
[12]

mariaczi [ OutsideR ]

skończone:)

06.01.2006
17:53
[13]

mc_bacza [ HellBoy ]

ja tak samo, przy 2 levelu i niskiej jakosci mojej myszki odpadlem, wole muzy posluchac ;)

06.01.2006
17:54
smile
[14]

hctkko [ Their Law ]

widzę że snopek lubi gierki w których trzeba prowadzić punkcik :)
gierka fajna, szkoda że nie ma 100 leveli :)
mc_bacza ---> jedno drugiego nie wyklucza :P

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-06 17:55:31]

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.