GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Co lepsze? Star Wars:Galaxies czy World of Warcraft?

05.01.2006
14:18
smile
[1]

Buby [ Rangers Lead The Way! ]

Co lepsze? Star Wars:Galaxies czy World of Warcraft?

Otóż chce kupić gierkę MMORPG i nie wiem co wybrać ^^ Zastanawiam się właśnie pomiędzy SW:Galaxies a WoW'em.
Jeśli ktoś grał w te gry to proszę, podajcie mi plusy i minusy (wiem, wiem... na google już sprawdzałem
:>) i jak to wygląda w praktyce. Przydadzą mi się też informacje o "lagach" na serwerach (głównie tych największych).
I jak wygląda sprawa płacenia abonamentów w obydwu tych grach? Bo ile on wynosi to mniejwięcej wiem ;]
Za dodatkowe informacje serdeczne dzięki!

Pozdrawiam!

05.01.2006
14:24
[2]

m1234 [ Konsul ]

pomiędzy lepszy - gorsze - świat już rozstrzygnął.
opłaty chyba identyczne
lagi też raczej podobnie, biorąc pod uwagę, że obie gry już dawno sobie poradziły z lagiem serwerewym (o ile taki był) a pakiety biegną podobnymi drogami.

05.01.2006
14:25
smile
[3]

soze [ sick off it all ]

odpowiem nie na temat...:)


zastanow sie czy niemasz zaduzo do stracenia... znajomy gral w SW po 6 mies sie rzwiodł...2 gral w WOW i o maly wlos sie nierozwiodl..ja gram w wowa od 8mies i naprawde ostro mi sie pop... zycie osobiste..wiec zastanow sie:)..i kazdy znas napoczatku mowil ze eeeee ja niejestem cpunem niewciagne sie..itd..a potem?..farma dkp kolejna ranga..itd itd.... obie gry sa zajebiste ale maja powazna wade uzalezniaja strasznie...

peace

05.01.2006
14:33
[4]

Buby [ Rangers Lead The Way! ]

soze --> olać to :PP

m1234 --> wiem, że świat rozstrzygnął... ale zastanawiam się mimo to, co wybrać

05.01.2006
14:38
[5]

DarkStar [ magister inzynier ]

jezeli lubisz machac mieczem swietlistym to wybierz SW:)

05.01.2006
15:25
[6]

'ekto [ Centurion ]

SW Galaxies po ostatnim kontrowesyjnym patchu jest grą dedykowaną dla dzieci w wieku 10-13 lat. Było o tym głośno wszędzie , nawet w bardzo popularnym amerykańskim czasopiśmie. Wybierasz jedną klase i grasz nią do końca ( wcześniej można było miksować klasy aż miło ). Z ( chyba ) 32 klas zostało 9 w tym niektóre są bezużyteczne. Kantyny opustoszały , miasta puste a ludzi sie spotyka najczęściej na trasach znanych questów ( oczywiście odpowiednio zbugowanych ). Nie ma czegość takiego jak grindowanie ( jedna z rzeczy jakie mieli na celu producenci ) a statystyki broni to odległość i obrażenia. Grę tak spaprali , uderzyli w graczy z taką mocą , że po wsze czasy smród tego posunięcia będzie się unosił nad ta grą. Dla tych co grali to szok dla tych co nie grali - nie wiem. Pewnie się komuś spodoba prostota w świecie star wars.

Ostatni mój log do SWg miał miejsce 20 dni temu. Czy coś się zmieniło oprócz tego , że dawali double xp tego nie wiem i wiedzieć już nie chcę.

05.01.2006
20:18
[7]

Buby [ Rangers Lead The Way! ]

'ekto --> thx za info


^^ UP ^^

05.01.2006
20:19
[8]

hermin [ Senator ]

Proste.
jeśli jesteś fanem Star Wars to bierz Star Wars Gakaxies.
A jak nie to World of Warcraft :)

05.01.2006
21:06
smile
[9]

LuBeK [ Generaďż˝ ]

'ekto ---> Ze przepraszam, a WoW to gra dla jakiego przedzialu wiekowego??:)

soze ---> Bo grac w MMO to trzeba umiec, Ja gram praktycznie tylko w MMO od ponad roku, i zyie mi sie jakos nie spieprzylo, ba powiem, ze jest o wiele lepiej, az juz na gre czasu mi nie starcza:)

Buby ---> Ogolnie to bym Ci radzil wybrac EQ2, ale jesli z jakis powodow chcesz wybierac tylko sposrod tych dwoch gier to wybierz WoW'a. Czemu? W jaka gre lepiej grac, taka co ma rok, czy taka co ma 5 lat? Przez ten czas wiele sie zmienilo w grach MMO i w sbosobie samej rozgrywki, grafice i wielu innych rzeczach, oczywiscie na lepsze.

06.01.2006
16:02
[10]

Buby [ Rangers Lead The Way! ]

Lubek --> nie ja kupuje, tylko mój brat ^^ Poza tym, wole klimaty SW i Warcraft :PP




^^ UP ^^

06.01.2006
19:58
[11]

Buby [ Rangers Lead The Way! ]

Ktoś jeszcze ma coś do powiedzienie na temat?

06.01.2006
20:11
smile
[12]

Raziel [ Action Boy ]

bez sensu pytanie. Dwie gry, zupelnie inne dwa klimaty. I obie w pewnych aspektach świetne.

Moge powiedziec tylko tyle że WoW to chyba najłatwiejszy do przyswojenia MMORPG spośród tych z wyższej półki.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.