GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Saga Baldur's Gate (BG I część 174, BG II część 157)

04.01.2006
18:11
smile
[1]

Deepdelver [ aegnor ]

Saga Baldur's Gate (BG I część 174, BG II część 157)

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...
....

Wszystko potoczyć się miało całkiem normalnie, lecz los spłatał ci figla. Nic nie zapowiadało tylu przygód - szczęśliwe dzieciństwo u boku Goriona, Imoen, Tethtorila i innych mieszkańców wiecznie spokojnego Candlekeep. Gdybyś wiedział, gdybyś choć raz przeczytał listy adresowane do Goriona... Odwracasz wzrok i widzisz spojrzenia twych towarzyszy, których ufny wzrok przywraca ci spokój i koncentrację. Tak, poznałeś wielu i wielu jeszcze poznasz...

Oto początek nowej opowieści... Shadows of Amn...
********************************************************************************************



Gawędzą i zabijają problemy:
- @lb@tros, lata tu i tam, pomagając nam,
- Aschman, lubi wino, wódę i mroczne elfki... ;P
- Aurelinus, North Tales of the Sword Coast Master,
- Bogas
- Bregan aka Czapajew, raczej już Bregajew... Breguś!! kurna...
- davhend, w świecie magii znany jako David Hend... śpiewa, tańczy, lubi zapach pomarańczy...
- Deepdelver, amator ciepłego piwa i wdzięków portowych ladacznic
- Dwalin, specjalista w dziedzinie gry wieloosobowej, ale nie potrafi stworzyć działającego serwera,
- elemeledudek, "Ja też chcę być na liście, ja też chcę być na liście...mogę mogę???"
- ELrohir, taki sobie mały nikt...
- gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał, założyciel wątku o BG,
- Hathor, Pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej Północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi,
- HopkinZ, praworządny dobry kapłan... bleh, nawraca nas tutaj swoją prozą i poezją,
- Igor z Moskwy, zwykły ludzik, gdzie mu tam do zabójców, magów czy nekromantów,
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwycięzca w boju o Magiczny Glejt Rycerski,
- Lesaonar
- Mask, miejscowy bard z powodzeniem opisujące dzieje bohaterów Wybrzeża Mieczy,
- Marksman aka Promyk, kusznik w cichych ciżmach i przewiewnym płaszczu, brunatny kaptur osuwający się na oczy przesycone bystrym spojrzeniem wyszukującym swego celu...
- M'Rek, z uporem wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy,
- Mr.Kalgan
- Myrddin
- Presio aka Serafin aka Presi0 aka M0rte aka Gul'dan aka Kresselack, ech...
- Regis
- Sloug, Jedyny Dzierżyciel Prawdy Objawionej tudzież Wielki Reformator ;)
- Soll
- Szef Nazguli
- Tal_Rascha
- Van Gray
- Zacker
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek


W stanie spoczynku:
* Attyla, Ayertienna, BarD, Belt, Bullzeye_NEO, Carrignarone, Cicha śmierć aka Cś, Danera, Earina, Edwin, Eliash, Grjgori, Hayabusa, Ines, Korgan, Łupieżca~Umysłów~, Mastyl, Minas Morgul, Olo_M, Raistlinek, Sakhar, Valencis,


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie - uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...

UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji, 9 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary, trochę humoru...

NTotSC i patche do niego można pobrać na Zapomnianej Wyspie (https://www.isle.px.pl/_download/download.htm)
Obecnie na wyspie nie ma dodatku, jest tylko łata :(

Miejsca, z których można pobrać dodatek:
https://iegmc.mirror.intermedia.com.sg/ntotsc/NTotSC_v_2.01.zip
https://www.gral.pl/pliki_szczegoly.asp?id=689
https://dragonshoard.blackwyrmlair.net/download/ntotsc/NTotSC_v_2.01.zip
https://orfi.uwm.edu.pl/~jarek_z/oig/download/mody/ntotsc/NTotSC_v.2.01.exe

Tajemnice Wybrzeża Mieczy do BG I i Nowy Świat do BG II to kolejne polskie mody - aktualnie w fazie produkcji. Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje się tutaj - https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71

UWAGA! Do grania poprzez net silnik Infinity wymaga odblokowanych portów 47624 oraz 2300-2399 zarówno dla połączeń TCP i UDP. Oznacza to, że można ominąc problem braku zewnętrznego IP. Bhaal czeka...

Link do poprzedniej części:

04.01.2006
18:16
smile
[2]

Deepdelver [ aegnor ]

Aby tradycji stało się zadość "Jadymy z tym koksym" (by Marksman)

04.01.2006
18:17
[3]

Solesar [ Guardian Angel ]

Jadymy z tym torfem!

04.01.2006
20:18
[4]

Yossarian [ RY!!! ]

Chwilka. Kto powiedział, że BG 3 miałoby byc kontynuacją dwóch pierwszych części...? A czy IWD 2 jest? Ja jarałbym się nawet możnością zagrania Drizztem i pobiegania po Fearunie przeżywając wszystkie jego przygody... :-D

05.01.2006
00:30
smile
[5]

Solesar [ Guardian Angel ]

Ja tam bym chciał żeby była jakaś alternatywa. Można zagrać albo Drizztem albo Artemisem Entreri.. Chętnie bym się wcielił w Nożownika z Calimportu i pouganiał się za mrocznym ;]

05.01.2006
00:48
[6]

Yossarian [ RY!!! ]

Tak, to byłoby coś...

05.01.2006
23:48
smile
[7]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Dla tych co mają problemy ze zbuntowanym Nadalinem odpowiadam, że widocznie czegoś zapomnieli zrobić, bo rybak zawsze milczy o ile nie jest pewien, że może wrócić do swojej łodzi. A, fe! cheaterzy, może juz lepiej podejrzec plik rozmowy Nadalina i znaleźć właściwe rozwiązanie. Dotyczy to zreszta wszyskich waszych pseudo-problemów z questami. Nawet (choć było to nie do końca sprawiedliwe) usunąłęm pseudo-bug związany z Oupastem.

08.01.2006
16:21
[8]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Jak lub gdzie pozbyć się efektu "obniżenia poziomu"?? A może ten efekt sam przechodzi po jakimś dłuższym czasie??

08.01.2006
16:31
[9]

Krees [ Generaďż˝ ]

Chmmm... Północne Wybrzeże wyczyszczone z salamander i w ogóle wszystkiego, co się rusza (poza rybakami), rozmowa z rybakami z wioski przeprowadzona - starszy wioski podziękował za pomoc i skierował mnie do Nadalina jako tego, kto mógłby mnie przewieźć na wyspę. Nadalin zaś wita mnie słowami "Cześć, jestem Nadalin, miło Cię poznać" czy coś takiego.
Co pominąłem?

Na Wyspie Hathor, w solucji M'Reka doczytałem, że czasami Nadalin się "zawiesza", jeśli najpierw pojedzie się na Wybrzeże, a dopiero potem z nim porozmawia. Ja właśnie tak postąpiłem. Może w tym tkwi błąd?

Co do Oupaste'a. Nie wiem, czy bug był prawdziwy, czy "pseudo", ale, pamiętając o przejściach z nim związanych jeszcze z czasów wersji 1.0, dla pewności po prostu go zauroczyłem płaszczem Algernona. Co ciekawe, bez zauroczenia jak zwykle bredził bez sensu :/. A wszystko robiłem, jak trzeba (brat Hasdar --->> Lobar --->> Oupaste).

Cheaty... cóż, life is brutal ]:-> Czasem zachodzi "stan wyższej konieczności" ;).

08.01.2006
17:29
smile
[10]

Promyk [ Sylwester B. ]

elemeledudek - Świątynia/Kapłan drużyny i czar "Przywrócenie" (dwie wersje - ta wyżejpoziomowa załatwia całą drużynę, ta słabsza tylko bezpośredni obiekt czaru i powoduje zmęczenie u rzucającego)

albo zwqój "przywrócenie" rzucany przez którąkolwiek postać:)

mam nadzieję, że załapiesz co mam na myśli...

09.01.2006
02:06
[11]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nie mam teraz BG na kompie (ale już się poprawiam), ale to, co pisze M'rek, to jego wersja, która miejscami zasadniczo rozmija się z prawdą lub moimi intencjami (o co absolutnie nie mam grama pretensji, bo zawsze byłem wrogiem solucji do NT). Warunkiem koniecznym rozmowy z Nadalinem nie są salamandry, ale - o ile mnie pamięć nie myli - szefowa nimf obok łodzi. Upewnij się, że odciążyłeś pamięć RAM z jej animacji... - szczegóły podam jutro.

Oupaste zawsze wymagał "przypodobania się". A ponieważ ma amnezję, nie zawsze chciał sobie przypomnieć właściwe wersety, tyle, że po waszych utyskiwaniach, Finalpatch zawiera już uproszczenie sytuacji...

I nie powołujcie się na stare wersje (bo to tak, jakby porównywać różne gry) - gdyby były bez zarzutu, nie powstałyby nowsze, a bez zarzutu być nie mogły, bo taki był stan techniczny narzędzi wówczas.

09.01.2006
14:46
[12]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

skad moge sciagnac IEEP?

09.01.2006
15:05
smile
[13]

Deepdelver [ aegnor ]

Tal_Rascha --> tu masz mirror narzędzi ś.p. TeamBG

09.01.2006
18:00
[14]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Uwaga - IEEP może spiepszyć pliki, szczególnie po jego użyciu cierpią dialogi (plik dialog.TLK), więc ostrożnie.

10.01.2006
09:41
smile
[15]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Dzieki
Kiedys juz sie tym bawilem i niczego nie zwalilem wiec mam nadzieje ze i teraz bedzie podobnie:)

10.01.2006
10:33
[16]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Dziekuje wszystkim za pomoc - wyprobuje, gdy tylko sesja dobiegnie konca;P

11.01.2006
10:25
smile
[17]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Czy zna ktoś wszystkie możliwe kombinacje te „dobre” i „złe” w Maszynie Luma Szalonego ? Mógłbym prosić o jakąś ściągę, bo dość się już nakombinowałem i nerwów przez nią zjadłem :)

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

11.01.2006
11:40
[18]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Czy z tym Smokiem Cienia da się coś zrobić, czy on jako taki straszak robi podczas questu z Władcą Cienia na Wzgórzach Umar? Zabic go na razie nie daję rady, a on też mnie nie zaatakował.
Tylko proszę nie zdradzajcie gdzie i kiedy odegra on jakąś role, tylko dajcie znać czy w ogóle odegra.

11.01.2006
11:50
smile
[19]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Elemeledudek ----> rola jaszczurki jest jedna, czeka aż go ubijesz ! :)

11.01.2006
11:54
[20]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

elemeledudek --> chmurki, chmurki i jeszcze raz chmurki :) a moze i nawet bez walki go zabijesz :)

11.01.2006
12:06
smile
[21]

Atreus [ Senator ]

Dymion_N_S --> link poniżej. Tylko "dobre", "złe" - każda inna kombinacja ;)

elemeledudek --> zabij go! Ma fajną część do fajnej broni ;)

11.01.2006
12:20
smile
[22]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Atreus ---> serdeczne dzięki.

11.01.2006
13:41
[23]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Ale czy ta maszyna jest przewidywalna? kiedys spisalem sobie bonusy na jakie natrafialme-wiele bylo tam plusow do doswiadczenia, zaczolem grac na nowo i te kombinacje do doswiadczenia nie dzialaly...reszta tak jak bonusy do statsow, ale tak jak mowie-bonusy do expa nioe dzialaja zawsze tak samo

11.01.2006
13:42
[24]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Ehh, no to dobra, jak będę jeszcze w okolicy to do niego wpadnę, tylko szkoda mi go trochę bo on taki śliczny jest. Uwielbiam smoki ;)

11.01.2006
16:57
smile
[25]

Solesar [ Guardian Angel ]

elemeledudek --> O to się nie bój. Będą jeszcze inne ;) Śliczniejsze ;-)

Tal_Rascha --> A może to nie maszyna szalonego Luma tylko Karty? Do wygrania od Aesgaretha były magiczne karty. Pamiętam że one potrafiły dać naprawdę, naprawdę dużo expa ;-)

11.01.2006
17:21
[26]

Promyk [ Sylwester B. ]

w maszynce Luma efekt jest losowany (jeżewli jest kombinacja nie z kartki)... moiże dać trochę doświadczenia... a może na stałe wyssać jakąś cechę...

12.01.2006
00:07
[27]

Yossarian [ RY!!! ]

Maszyna - ludzie, zbierajcie notatki. W nich wszystko zapisane jest.

Tekstylia (Czarny Smok) - ogólnie słabiak. Dla kiepskich taktycznie graczy dwa sposoby - pewnego rodzaju chmury albo pułapki.

12.01.2006
08:45
smile
[28]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Yossarian, a co, porozrzucałeś je gdzieś i chcesz się teraz nami wyręczyć cobyśmy ci je pozbierali??

12.01.2006
12:31
[29]

Yossarian [ RY!!! ]

Ja akuat nie... ale pewien uczeń pewnego Luma byc może...

12.01.2006
13:28
[30]

Solesar [ Guardian Angel ]

Czy ja wiem.. Z tego co pamiętam to sam Lum zapisywał kombinacje w Maszynie.. Np. Duży, czerwony,zielony to tylko on mógł to napisać ;)

12.01.2006
20:51
[31]

Yossarian [ RY!!! ]

Czy to istotne kto? Ważne, że takie notatki istnieją. Wystarczy poszukac w Twierdzy...

12.01.2006
21:24
smile
[32]

Solesar [ Guardian Angel ]

W sumie to tak.. Pamiętam gdy pierwszy raz grałem razem z dodatkiem.. Zbierałem niemal każdy przedmiot i każdą notatkę skrzętnie do swego ekwipunku ;-) Ogólnie jestetm typem gracza-chomikującego ;] Nigdy nie wiadomo co się jeszcze przyda..

12.01.2006
23:37
[33]

Krees [ Generaďż˝ ]

Dlatego właśnie ktoś mądry wymyślił torbę przechowywania :).

14.01.2006
00:24
[34]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Napewno maszyna-mam gdzies zapisane te kombinacje ktore raz dzialaly a potem juz nie

14.01.2006
12:07
[35]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Kurde, podpowiedzcie mi gdzie jest ten pierdoła ubrany na czerwono co to ludzi żywcem w dzielnicy cmentarrnej zakopuje? Podobno gdzieć w dzielnicy mostów ale go namierzyć nie mogę. Jestem juz w trzecim rozdziale, więc może questa tego już nie mogę rozwiazać?

Wiecie, czuję się źle, zniszczyłem życie Anomenowi ;( Doradziłem biedakowi aby załatwił goscia co to mu siostre uśmiercił, co zaowocowało wywaleniem z zakonu. Chłopak wszedł w konflikt z Kaledornem na obecności którego w drużynie mi zależało i niestety musiałem go ukatrupić.
Czuje się źle i chyba się upiję.

14.01.2006
12:13
[36]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Ten czlowiek jest gdzies w poludniowej czesci dzielnicy-kolo Sklepu Garbaza albo tawerny Piec Dzbanow

14.01.2006
13:12
smile
[37]

Solesar [ Guardian Angel ]

Tego człowieka znajdziesz nieopodal domu numer 6.

A jeśli chodzi o Anomena.. To sam niewiem.. Nigdy go nie lubiłem :-) Byłbym szczęśliwy bo dla mnie dzień z Anomenem to dzień stracony ;)

14.01.2006
13:14
smile
[38]

Solesar [ Guardian Angel ]

Cholera.. Obrazek.

15.01.2006
15:26
smile
[39]

pszczesz [ Centurion ]

gram w BG1+OzWM+ DSotSC. Mam dwóch magów, którzy mogą rzucać czary 3 poziomu i mam pytanie: Gdzie zdobyć zwój kuli ognia aby się jej nauczyć? Jestem w rozdziale 3.

15.01.2006
15:28
[40]

pszczesz [ Centurion ]

edit ---> mam BG1+OzWM+NTotSC

15.01.2006
16:19
smile
[41]

Solesar [ Guardian Angel ]

Zależy w którym jesteś rodziale.. Jeśli w piątym to możesz udać się do Czarodziejskich Rozmaitości we Wrotach Baldura.

Jeśli nie to najwięcej czarów możesz kupić w Wysokim Żywopłocie.

16.01.2006
12:25
[42]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

CZy różczki można gdzieś doładować, czy one się jakś same ładuja. A może nie ładują sie wcale??

16.01.2006
12:32
[43]

Yossarian [ RY!!! ]

elemeledudek --> Sprzedaj i kup, chociaż lepiej podwędzic, bo naładowana różdżka jest bardzo droga.

17.01.2006
09:35
[44]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

mam takie pytanie-czy po graniu modow weidu mozna pousuwac z glownego folderu bg2 te wszystkie smieci ktore sie utworzyly? foldery itp?

17.01.2006
09:58
[45]

Promyk [ Sylwester B. ]

Ja bym tego nie robił... robiąc to uniemożliwiasz deinstalację modów... jeśli to zrobisz - po prostu nie będziesz umiał wywalić składników...

17.01.2006
12:55
[46]

Deepdelver [ aegnor ]

elemeledudek --> sprzedaj ją paserowi w gildii złodziei, a potem ukradnij. On jako jedyny skupuje kradziony towar, więc znowu będziesz mógł mu ją sprzedać.

18.01.2006
23:51
smile
[47]

pszczesz [ Centurion ]

jak uruchomić gong w wieży Durlaga?
Znalazłem trzonek od młotka, ale nie mogę nigdzie znaleźć reszty, żeby zrobić młotek do uderzenia w gong?

19.01.2006
10:36
[48]

Atreus [ Senator ]

pszczesz -> główkę znajdziesz w pomieszczeniu z sobowtórniakami (północno-wschodnia część mapy). Obie części do kowadła i mamy gong...

21.01.2006
09:10
[49]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

CZy tego czerwonego smoka "Firkłaka" też ukatrupić?? Bo próbowałem, ale sobie jakoś z tymi smokami nie radzę i nie wiem czy nie zostawić sobie tego na potem. Taka taktyka "na tchórza" ;)

21.01.2006
11:57
[50]

Solesar [ Guardian Angel ]

Jeśli ewidentnie czujesz że z Firkraagiem sobie teraz nie poradzisz możesz go odstawić na potem. Nie powinno być z z nim problmu. Wróc jak będziesz miał 13-15 lvl.

23.01.2006
22:33
smile
[51]

pszczesz [ Centurion ]

Próbowałem włączyć konsolę w BG1+OzWM+NTotSC poprzez dopisanie do Baldurs.ini komendy Debug Mode=1 w [Program Options] ale nie mogę przywołać konsoli w grze naciskając Ctrl+Spacja. Coś robię nie tak?

23.01.2006
22:47
[52]

Yossarian [ RY!!! ]

Spróbuj Ctrl+Enter.

24.01.2006
08:39
[53]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

A nie Ctrl+Tab?

24.01.2006
10:35
[54]

pszczesz [ Centurion ]

żadna z powyższych kombinacji nie działa:(

25.01.2006
12:33
[55]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

a w BG1 to nie dopisywalo sie Cheat=1? albo Cheats=1?

25.01.2006
18:46
smile
[56]

Deepdelver [ aegnor ]

Heh, elemeledudek miał rację, żeby zrobić wklejany poradnik do konsoli i pantalonów. :)

Oto fragment:
Zrób sobie kopię zapasową pliku Baldur.ini (BG2), potem plik oryginalny otwórz w Notatniku (albo innym edytorze) i pod linią [Program Options] dopisz linijkę Debug Mode = 1. Teraz w czasie gry możesz przywoływać konsolę wciskając CTRL + Spacja.
Konsola jest także w BG1, tylko że w Baldur.ini pod linijką [Game Options] wpisujesz Cheats=1 a konsolę w czasie gry przywołujesz wciskając CTRL + TAB.

25.01.2006
23:48
smile
[57]

Krees [ Generaďż˝ ]

pszczesz ===> Słuchaj Tal_Raschy, dobrze chłopak gada :).

"Aby korzystać z cheatów w BG trzeba dopisać w pliku baldur.ini (w katalogu głównym gry), w dziale Game Options, linijkę "Cheats=1" (lub też "Debug=1" pod Program Options). Po dopisaniu odpowiedniej linii i uruchomieniu gry wciśnięcie kombinacji Ctrl+Tab wywoła miejsce do ich wpisywania."

Żeby nie było, że jestem taki mądrala, podaję źródło:

https://www.vinyanov.prv.pl/

dział: Cheaty, dopisek na dole w tabelce.

26.01.2006
11:57
[58]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

w jednymz modow do BG2 (chyba Ajoc) znalazlem przy krasnoludach w kanalach Popiersie Mystry. Czy ktos moze wie na co to? W tym samym modzie znalazlem rowniez Figurke Magicznego Szalenstwa i tez nie wiem na co ona moze mi sie przydac.

26.01.2006
15:58
[59]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

jeszcze jedno: kiedys bawilem sie jakims programem do edycji dialogow w bg2 i zrobilem tak by bg2 byl pl a TYLKO nowe rzeczy z TDD byly angielskie. Ma ktos moze ten programik do edycji i wie jak jak to kiedys zrobilem?:D biorac pod uwage ze mam juz wgrane rozne mody weidu to sciaganie od kogos przerobionego pliku nic dobrego nie da

26.01.2006
16:44
[60]

Promyk [ Sylwester B. ]

Tal_Rascha - zrobili TDD na weidu - więc nie podmienia wszelkich dialogów... tylko nie wiem jak to chodzi i czy nie powinno się tego instalować na początku...

26.01.2006
16:58
[61]

Deepdelver [ aegnor ]

Promyk --> jest TDD na Weidu?

26.01.2006
17:02
[62]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

a skad moge sciagnac na Weidu?

26.01.2006
17:20
[63]

Deepdelver [ aegnor ]

Tal_Rascha --> ano chyba tutaj jest:

26.01.2006
17:31
[64]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

dzieki ...1/3 calosci TDD(rozmiar) no aloe zobaczymy co to jest

26.01.2006
21:10
[65]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

jakis blad w dialogach...chyba musze wywalic mody i zainstalowac TDD jako pierwsze

27.01.2006
09:05
[66]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Jestem w Czarowięzach i po uwolnieniu Imoen nie wrzyjąłem jaj do drużyny. Powiedzcie mi proszę (NIE ZDRADZAJĄC FABUŁY!!!!!!) czy to będzie miało jakieś ujemne skutki?? Choć pewnie i tak jej nie wezmę bo strasznie mi do drużyny nie pasuje.

27.01.2006
09:58
[67]

Madril [ I Want To Believe ]

elemeledudek --> Z tego, co pamiętam, to nie... :) Później już chyba nic ważnego się z nią nie wiąże... Trochę gadek pewnie i tyle...

27.01.2006
10:19
[68]

Solesar [ Guardian Angel ]

Ja muszę powiedzieć że Baldurka 2 przeszedłem już naprawdę sporo razy ale Imoen do drużyny nigdy nie brałem.. Jakoś mi nigdy nie pasowała.

27.01.2006
12:39
[69]

Deepdelver [ aegnor ]

elemeledudek --> nie ma sensu jej brać, nic ciekawego do drużyny nie wniesie (poza jęczeniem).

27.01.2006
12:58
[70]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

imoen to gorsza wersja jana jansena i ani troche smieszna, choc mozna ja sobie wziasc jak ktos chce zgromadzic swoje rodzenstwo (w ToB jeszcze sarevoka) ale to tylko dla tych co sie nudza

27.01.2006
14:04
[71]

Promyk [ Sylwester B. ]

JA tam planuję skończyć po raz kolejny... z modem Chloe... i wtedy Imoen może być ciekawa... się okaże...

27.01.2006
14:32
[72]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

gralem z chloe i glowna postac kobieca ale nic specjalnego.
zainstalowalem tego TDD weidu i usunely sie polskie znaki-zamiast nich sa jakies krzaczki, mozna to jakos przywrocic? nie chce zmieniac czcionki na jakiegos badziewnego Ariala itd

28.01.2006
20:54
smile
[73]

pszczesz [ Centurion ]

Mam pytanko:
Gdzie można znaleźć miecz dla zjawy "Torqion" siedzącej w jaskini koło świątyni na wschód od Boregostu? Dopomina się o wodę święconą i miecz wampirzy czy coś takiego?

28.01.2006
21:07
smile
[74]

Deepdelver [ aegnor ]

pszczesz -->
Musisz zanieść duchowi Ulcastera posążek Kozaha (z Wykopalisk) i starożytną zbroję (znajdziesz w podziemiach Firewine albo w lokacji Północna Cytadela), wtedy on da Ci miecz. Wodę święconą kupisz w Świątyni Poranka albo w Świątyni Czarnej Dłoni.

28.01.2006
21:55
[75]

pszczesz [ Centurion ]

Deepdelver ---> dzięki
starożytną zbroję zabrało mi 7 mieczników w podziemiach, może potem ujawni mi się ta północna cytadela. Gdzie były te wykopaliska? ten posążek? coś nie mam nic takiego w ekwipunku

28.01.2006
23:49
[76]

Krees [ Generaďż˝ ]

Wykopaliska to lokacja, gdzie spotykasz archeologa Charlestona Niba (zwój od niego otwiera dodatkowe podziemia Firewine) i walczysz z Siewcą Zagłady (takie rozmyte czarne coś, trudne do pokonania na niskich levelach).

29.01.2006
15:12
smile
[77]

Deepdelver [ aegnor ]

Mam do Was wielką prośbę, moi drodzy. Otóż robię sobie zestawienie osób podkładających głosy pod postacie BG1, BG2 i P:T. Mam nadzieję, że będziecie w stanie mi pomóc w uzupełnieniu spisu.
Oto co skleciłem do tej pory:

BG1

Piotr Fronczewski - narrator
Jan Kobuszewski - narrator snów
Wiktor Zborowski - Sarevok, Belt
Marian Opania - Yeslick, Elminster, common dwarf
Jan Piechociński - Xan, Nimbul
Krzysztof Kowalewski - Tiax
Gabriela Kownacka - Viconia, gł. bohaterka

Krystin = Skie
Black Lilly = Jaheira
Safana =? Shar-Teel =? Shoal
Scar = Coran

BG2

Piotr Fronczewski - narrator
Gabriela Kownacka - Viconia
Henryk Talar - Yoshimo
Jan Kobuszewski - Jan Jansen
Marek Perepeczko - Keldorn Firecam
Krzysztof Kolberger - Irenicus
Andrzej Butruk - Haer'Dalis
Wiktor Zborowski
Jan Piechociński
Jarosław Boberek

P:T

Adrianna Biedrzyńska - Annah
Gabriela Kownacka - Niesława
Władysław Kowalski - Dakkon
Emilian Kamiński - Morte
Wiktor Zborowski - Vhailor

Liczę na Waszą pomoc.

29.01.2006
15:23
smile
[78]

Attyla [ Flagellum Dei ]

Zainstalowałem sobie znowu BG:D. No i problem: zwiał mi Kagain, bo nie mogłem znaleźć tej cholernej karawany (zawsze mam z tym problem). O ile pamiętam, nie ściągnę go do drużyny znowu. Prawda-li to? I gdzie ta karawana?

29.01.2006
15:31
smile
[79]

Regis [ ]

Attyla --> Jesli Kagain sobie poszedl, to juz chyba nie wroci. Jedynym rozwiazaniem tego problemu jest opuscic Beregost w przeciwnym kierunku, niz ten w ktorym chce isc Kagain (juz nie pamietam czy owa karawana ma byc na pn czy pd). W kazdym razie wiem ze ja karawany nie odnalazlem, a Kagaina mialem raz w druzynie i chyba zrobilem wlasnie tak, jak napisalem.

Deepdelver --> A w instrukcji nie ma pelnego spisu? :)


Ech... Nie wiem czemu, ale mnie rok w rok bierze wiosna wielka ochota na granie w BG. Juz teraz powoli czuje, ze bym sobie pogral :) Zupelnie nie wiem skad mi sie to bierze ;) Stad tez moja obecnosc tu - jakie mody polecacie zainstalowac?

29.01.2006
15:49
smile
[80]

Deepdelver [ aegnor ]

Regis --> spis jest, ale bez podziału na "role". Poza tym większość "dubberów" to osoby nieznane, zatem nie mogę ich przeporządkować do głosów.

Attyla --> na północ, w stronę gospody "Pod Pomocną Dłonią", inna karawana jest też w lokacji z szalonym kapitanem Brage'iem (ale nie wiem czo ona "działa" na Kagaina). :)

29.01.2006
16:01
[81]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

jest jakis duzy polski mod do bg2?

29.01.2006
18:04
[82]

Attyla [ Flagellum Dei ]

Deepdelver - dzięki - poszukam - choź teraz nie ma po co. Wziąłem w zamian Kivasa (czy jak go zwią). On czyba też ma jakąś obsesję. Jaką? I jak ją zaspokoić? Okazuje się, że niewiele juś pamiętam z BG

29.01.2006
18:23
smile
[83]

Deepdelver [ aegnor ]

Attyla --> Kivan. Przeczytaj jego życiorys (w karcie postaci) to się dowiesz co to za obsesja. :)
Zaspokoisz ją "przy okazji" fabuły, więc nic specjalnego nie musisz robić (Kivan nie odejdzie, chyba, że z powodu Twoich złych uczynków). BTW dobry wybór - to świetny łucznik.

29.01.2006
20:26
smile
[84]

Deepdelver [ aegnor ]

Poniżej macie aktualną wersję tego o czym mówiłem (i z czym związany jest mój powyższy apel), czyli zestawienia "dubberów" z odgrywanymi przez nich postaciami.
Jeśli macie jakiekolwiek uwagi lub informację z tym związane, to będę wdzięczny. Jak nic więcej się nie dowiem to spróbuję pomailować do wydawcy albo namierzyć "lokalizatorów".

29.01.2006
20:52
[85]

Krees [ Generaďż˝ ]

Attyla ===>> Zawsze możesz wczytać wcześniejszego save'a, kiedy Kagain jeszcze był w Twojej drużynie. Wówczas wystarczy pójść na północ od Beregostu i tuż po wejściu na lokację natkniesz się na szczątki karawany. Krasnolud powie coś o bezsensie dalszych poszukiwań i zostanie z Tobą na zawsze :).

29.01.2006
21:25
[86]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

czy komus cos wiadomo na tema tego projektu poniej?:

29.01.2006
21:46
[87]

Deepdelver [ aegnor ]

Tal_Rascha --> najwyraźniej utknął w martwym punkcie.

Na początku lipca Shaggie pisał:
"Moze nie tyle nuzace, o ile trudne do udzielenia konkretnej odpowiedzi. Zdecydowana wiekszosc przedmiotow, zaklec i postaci (takze wrogow) jest gotowa. Ukonczylem tez prawie skrypty i dialogi. Lokacje dzialaja, aczkolwiek wymagaja pewnych poprawek (edycja search path, triggerow, pojemnikow i pulapek). Nowa lokacja, niewystepujaca w HoW, jest ukonczona w mniej wiecej 75%.
Do zrobienia pozostal: dubbing (mam juz nagranych szereg kwestii, ale to kropla w morzu potrzeb), skrypt instalacyjny (az sie boje), BAM-y nowych przedmiotow, no a potem testowanie, balansowanie, debugowanie."


A miesiąc później:
"Hmm, z przykrością muszę poinformować, że ostatnio nie mam w ogóle czasu na pracę nad modem, w związku z tym premiera będzie opóźniona - ponieważ jednak obiecywałem, że w lecie coś się ukaże, opublikuję niebawem wersję demo."

I słuch o nim zaginął. :/

29.01.2006
21:58
smile
[88]

Caine [ Książę Amberu ]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nigdy nie przeglądałem listy aktorów dokładnie. więc mama "Rodziny zastępczej" podkładała głos Viconii? Jestem w szoku.

29.01.2006
22:04
smile
[89]

Deepdelver [ aegnor ]

Caine --> nie tylko Viconii, ale też Nie-Sławie z Tormenta.
Generalnie "Rodzina zastępcza" jest bardzo "baldurowa", bo głosów w BG użyczyli Fronczewski, Kownacka i Boberek.

30.01.2006
12:46
[90]

Attyla [ Flagellum Dei ]

A kto użyczył głosu Annie z Tornmenta? Ta to dopiero powala!. Chociaż Viki też zyskała wiele dzięki swemu zmysłowemu głosowi:D
Deepdelver - nigdy go nie miałem, więc może to i pomysł:D Tyle, że nie miałem nigdy zaufania do łowców. Wie ktoś jak jest jego wróg klasowy? (kurde - już to samo bżmi jak cytat z dzieł zebranych Illicza:D)

Krees - nie saveuję zbyt często i to tylko quickiem, więc nie da rady. Żałuję, ale nie da rady.

30.01.2006
13:56
smile
[91]

Deepdelver [ aegnor ]

Attyla -->
A kto użyczył głosu Annie z Tornmenta? Ta to dopiero powala!.
Adrianna Biedrzyńska >>>
Zresztą aktorów podładających głosy Morte'mu, Dakk'konowi czy Vhailorowi też pewnie kojarzysz (chociaż może o tym nie wiesz). :)

Chociaż Viki też zyskała wiele dzięki swemu zmysłowemu głosowi:D
Usiłuje ostyatnio dowiedzieć się kto podkładał głos Safanie. Ta ma dopiero gadane. ;)

Wie ktoś jak jest jego wróg klasowy?
Liberałowie. :)
A czasami też ogry.

30.01.2006
16:10
[92]

Attyla [ Flagellum Dei ]

No - to jak liberały - to napewno go sobie zostawię:D Mamy podobne poglądy polityczne:D

Anna to Biedrzyńska? To wolę Annę:D

Jeszcze jedno pytanko - macie może moda likwidującego ograniczenie poziomu? Jakoś nie mogę znaleźć

30.01.2006
16:46
[93]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Tylko nie bijta, chłopy (i kobity)...

Czy byłby ktoś zainteresowany przetestowaniem mojego modułu do Rome TW BI?
Nazwa mówi sama za siebie: "Wojny Justyniania" i jest twórczym rozwinięciem idei-modułu "Revisio Cartae Geographicae". Przy okazji może podsunęlibyście mi jakieś ciekawe pomysły warte wprowadzenia. W tym module - w przeciwieństwie do RCG - starałem się max. przybliżyć do tego, co w dobie Justyniana miało miejsce, przynajmniej w odniesieniu do tych najważniejszych frakcji. Jest też trochę zmian na mapie: 30 nowych regionów, brakujące rzeki (np. Odra i Loara). Gra jest wg mnie zbalansowana dośc dobrze i mnie się fajnie gra. Niestety nie mogę jej przetestować na 1.6, bo mi oryginał nie rusza - a developer ma to... więc testowałem tylko na normalnym BI - chodzi bez zarzutu. Przyznam też szczerze, że moim zdaniem znalazłem powody wysypek BI - jeśli to potwierdzicie - zgłoszę Empikowi.
B. proszę o pomoc i wyrozumiałość. Link podam, jeśli znajdą się chętni.

30.01.2006
16:51
[94]

Promyk [ Sylwester B. ]

Aurelinus - zapytaj tutaj - na bank będą bardziej w temacie:

30.01.2006
16:52
[95]

Promyk [ Sylwester B. ]

no tak:] caaały ja:]
najpierw podaję linki potem sprawdzam:]

30.01.2006
20:18
[96]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Kurde blade. Jak ubi tego Balora w Podmroku?? Czary go nie ruszaja, bronie też mu krzywdy nie robią?? Może broń drowów by pomogła?? Podpowiedzcie coś po mam już nerwy.

30.01.2006
20:34
[97]

Atreus [ Senator ]

elemeledudek --> broń co najmniej +3, przywołane stworzonka, czary wzmacniające, pułapki...

30.01.2006
22:01
smile
[98]

Krees [ Generaďż˝ ]

... czyli standardzik na co silniejszych przeciwników ;).

31.01.2006
02:01
smile
[99]

Deepdelver [ aegnor ]

Zbliża się koniec tej części wątku, w związku z czym mam pytanie:
Czy ktoś ma obrazek tytułowy wątku w pełnej rozdzielczości?

Jeśli nie, to wlepię moje dzieło (były już wątki bez obrazka to i mój przeżyjecie). :)

31.01.2006
02:39
smile
[100]

Yossarian [ RY!!! ]

Dawoj swoje! :-D

31.01.2006
02:46
smile
[101]

Deepdelver [ aegnor ]

A teraz wszyscy przenosimy się tu:

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.