GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy wiecie, że dziś rocznica...

31.12.2005
10:01
smile
[1]

@[email protected] [ Horned Reaper ]

Czy wiecie, że dziś rocznica...

...słynnego łapioła? :D

Dla mnie to legandarny już wątek. Nowi, którzy nie wiedzą o co chodzi niech wejdą tutaj:

31.12.2005
10:02
smile
[2]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Łapioł rządzi.
Składam hołd.

31.12.2005
10:13
smile
[3]

hctkko [ Their Law ]

Omijać wszystkich pach-ami :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-31 12:52:24]

31.12.2005
10:20
smile
[4]

waslo [ Manager Ajaxu ]

to stąd się te łapioł wzięło <lol>

31.12.2005
10:25
smile
[5]

...:: Snajper ::... [ Pretorianin ]

A naprawdę za to łapioł??

Koleś chyba postanowił sobie, że w nowym roku będzie tępił głupotę...
...i popełnił samobójstwo!

31.12.2005
10:28
smile
[6]

kowalskam [ Senator ]

a z tond sie wsieło łapioł

31.12.2005
10:29
[7]

kowalskam [ Senator ]

zapomniałem... składam hołd

31.12.2005
10:30
[8]

Arcy Hp [ Legend ]

Rocznica będzie ale za ponad 3,5 godziny ;P

31.12.2005
10:31
smile
[9]

KRIS_007 [ 1mm[]R+4l ]

Dobrze ze dla mnie to zadna rocznica

31.12.2005
10:31
smile
[10]

megaabol [ Generał ]

Tekst z pach-ami jest najlepszy :) hahaa

31.12.2005
10:33
smile
[11]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

To juz tyle czasu minelo? Matko kochaaaaaana...
Łapioł żondzi! :-D

31.12.2005
10:50
[12]

Saneczkarz Zygi [ Junior ]

wszyscy maja mambe rocznica bitwy pod grunwaldem !!!

31.12.2005
11:03
[13]

EspenLund [ Live For Speed ]

To już rok? :O
Ale pamiętam, nieźle się usmiałem :>

31.12.2005
11:04
smile
[14]

_zielak_ [ Kolekcjoner Postów ]

Hepi birstdej łapioł!

31.12.2005
11:09
smile
[15]

Buby [ Rangers Lead The Way! ]

To było nawet na CoverCD w CDA :D :D

Uważajcie, bo nas złapioł :D

31.12.2005
11:19
[16]

Solesar [ Guardian Angel ]

No to mamy rok z głowy ;-)

31.12.2005
11:23
smile
[17]

Janczes [ You'll never walk alone ]

Nie lapio! Stawiajo pod mur i rozstrzeliwujo.
łosiołuf łapioł
Namierzajom i kastrujom
popekpl --> ja bym złapał Twego nauczyciela polskiego i go powiesił, i żadne pachy by nie pomogły
Kup sŁownik, zamiast piratów
Wyskoczo ci z ekrana, złapio i ani zipniesz, bedo cie mali.


*dostał palpitacji serca*

31.12.2005
11:27
smile
[18]

Thomolus [ Generał ]

Heh, to jeden z tych super kultowych wątków, dla których warto przeglądać to forum.

31.12.2005
11:34
smile
[19]

PatriciusG. [ GAMBLE ]

łosiołuf łapioł RULEZ

31.12.2005
11:41
smile
[20]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

pamiętam jak dziś :P
swoja drogą, KOLEJNY rok na GOLu :P
musze z tym skonczyć :)

31.12.2005
11:42
smile
[21]

mmomm [ Pretorianin ]

Hehehe - dobre... ŁOŁ (czytaj LOL)

31.12.2005
11:43
smile
[22]

Kompo [ arbuz luzem ]

BIGos - > dokładnie...

31.12.2005
11:46
smile
[23]

Łyczek [ Henry 14 ]

Stare dobrze czasy....

31.12.2005
11:46
smile
[24]

Milka^_^ [ Baszar ]

Ja to też chyba czytałem ...

31.12.2005
12:08
[25]

Hitmanio [ KG 21 ]

Łapioł jest legendarne :) To już rok :)

31.12.2005
12:19
[26]

Hans87 [ Konsul ]

hahaha

31.12.2005
12:20
smile
[27]

Barthez x [ ArmA SoLdIeR -barth89- ]

nie wiedziałem o co chodzi z tą rocznicą, ale już wiem :D A kiedy rocznica Biedrąki? Albo truskawki? :)

31.12.2005
12:23
smile
[28]

hermin [ Senator ]

LOL :D

31.12.2005
12:23
smile
[29]

dudka [ ! szypon ! ]

ja pierdziele!!!
to już rok? jak to zleciało

31.12.2005
12:28
smile
[30]

Ethan [ Konsul ]

poprostu genialne

31.12.2005
12:33
[31]

Jałokim [ mniej głupoty ]

mnie ten łapioł nigdy nie rajcował.. byc mozę dlatego że to jedynie nędzna prowokacja, ale nikt o tym nie mówi, bo zakładajac że koleś był serio jest śmieszniej ;)

31.12.2005
13:00
smile
[32]

@[email protected] [ Horned Reaper ]

Jałokim --> Noim zdaniem to nie była prowokacja, poprostu popekpl popisal się swoją kiepską zdolnością języka polskiego. Może na wsi mieszka, kto wie? ;)

31.12.2005
13:06
smile
[33]

tedorrr [ Konsul ]

Klękam i składam dar... a tym darem to krowa

31.12.2005
13:16
smile
[34]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Albatros --> a co do tego ma miejsce zamieszkania...?

31.12.2005
13:24
[35]

@[email protected] [ Horned Reaper ]

Jałokim --> Wiesz, człowiek mieszkający na wsi może mieć inna edukację niż w mieście. Mówię tak, bo pare lat temu poznałem osobiście jakiegoś dalekiego krewnego mojego wujka. Niby jako tako dobrze się wysławiał, ale miał chłop problemy z pisaniem. Odmiana "łapać" mogłaby mu sprawić trudności. W sumie nie zdziwiłbym się gdyby ten koleś od mojego wujka to był popekpl ;)

31.12.2005
13:34
[36]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Albatros ---> wiesz, ja mam siostrę, która jest dzieckiem wymagającym "specjalnej troski" i wiesz co jeszcze? ona mieszka w mieście (!) Czy to znaczy że należy generalizować mieszkańców miast i zrównywać ich z jej poziomem intelektualnym?
Dziwne jest że koleś w twoim mniemaniu to półgłówek, ale jednak skubaniec umie korzystać z komputera i neta

31.12.2005
13:42
smile
[37]

grish_em_all [ Hairless Cobra ]

a wy się tak nie śmiejcie, bo was też złapioł i żadne pach-y nie pomogoł :P

31.12.2005
13:46
[38]

@[email protected] [ Horned Reaper ]

Jałokim --> Widziałem, że sie do tego przyczepisz, ale ja wcale nie twierdze, ze wszyscy ludzie ze wsi są "inni". Ale na pewno są takie osoby (przykład podałem). A co Twojej siostry, ni jak nie jest to związane z tym tępakiem o którym wspomniałem. Koleś był tępy, przez słabe szkolnictwo w miejscu w którym mieszka. Pewnie i nauka go nie interesowała, a w życiu pomagał ojcu na polu.

31.12.2005
14:07
[39]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Albatros --> mimo to nei widze zależności wieś-wykształcenie. Mój chrzestny w 100% wychował się na wsi, pewnie uczęszczał do szkoly nie wyższej poziomem od szkoły typa którego przykład podałeś, a na 18 urodziny stać go było na sprawienie mi kompa, który do najgorszych wówczas z pewnością nie nalezał. Ma sporą firmę i myślę że swoją zaradność wyciągną właśnie z tego żę po powrocie ze szkoły musiał jeszcze pomagac na gospodarstwie i na prawde ostro zapieprzać zeby jakoś sie żyło jemu i jego rodzinie.

stereotypy to niezdrowa rzecz

31.12.2005
14:08
smile
[40]

hctkko [ Their Law ]

Równy rok :)

Czy namieżają piraty tych którzy graj przez internet

Chciałbym pograć od czasu do czasu przez neta z kolegam i nie wiem czy można grać na piratach i czy łapioł, jeśli łapioł to czy można ich ominąć pach-ami lub innymi programikami.

31.12.2005
14:09
[41]

Deemon [ Whazuuup ]

za takie watki łapioł :)


BTW - skad sie wzielo "nie karmic trolla" ?

31.12.2005
14:09
[42]

_ramadan_ [ Konsul ]

ŚP. łapioł

31.12.2005
14:13
[43]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Deemon --> Nie karmić trolla jest bardzo stare. Określenie to istnieje w zasadzie od momentu, gdy dostęp do internetu stał się dostępny dla głupków i idiotów.

31.12.2005
14:15
[44]

Deemon [ Whazuuup ]

aa rozumiem :)

31.12.2005
14:21
smile
[45]

Szyszkłak [ Konsul ]

Powiem szczerze że łapioł nadało sens mojemu życiu

31.12.2005
14:24
[46]

Sir klesk [ Sazillon ]

Jalokim w sumie dobrze gada... lapiol moze i bylo troche smieszne, ale nie az tak zeby smiac sie z tego przez caly rok :| Napewno wielu sie domyslilo, ze to prowokacja. Jezeli koles umial obsluzyc komputer i wpisac sie na tym forum to napewno nie robil takich bykow jak "łapioł" niechacy.
Myslac logicznie czlowiek, ktory pisze na klawiaturze i uzywa do tego polskich znakow, na 100% wie co pisze, a tak jak juz pisalem watpie zeby ktos kto ma mozliwosc wpisania sie na tym forum byl na tyle glupi zeby myslec, ze "łapioł" jest poprawna forma.

Ps.
Nie wierze, ze nikogo poza mna nie wkurza gdy w jakims temacie padnie "lapiol" a pozniej seria "hahaha" i pelnych rozbawienia postow. imo akcje, ktore robi np rothon nie sa w ogole smieszne... pisanie postow silac sie na to zeby wszystkie wyrazy mialy jakies nierealne bledy ortograficzne.

31.12.2005
14:30
smile
[47]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Ale ja sie wcale nie sile. Ja tak pisze normalnie. I dobrze, ze to nie jest smieszne, bo nie takie ma byc. Ma byc tragiczne.
A ty, Sir klesk, zyjesz chyba w lesie, skoro nie wiesz, ze przyciskanie guzikow jest dalece latwiejsze dla takiego luda, niz napisanie jednego zdania poprawna polszczyzna.

Łapioł jest smieszne i wolno mi tak uwazac. Bez wzgledu na opinie óczonych licealistuf klesków :-)

31.12.2005
14:35
smile
[48]

Adamss [ -betting addiction- ]

Łapioł to powinna być tradycja na GOLu :D.

31.12.2005
14:38
[49]

Amadeusz ^^ [ tool ]

Legenda forumowa doczekała się swojej rocznicy... Ah, jak ten czas leci... :)

31.12.2005
14:38
smile
[50]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Dodam jeszcze - nie mam ani odrobiny wspolczucia ani zrozumienia dla baranich lbow, ktore miast czytac slownik siedza na necie i zasmiecaja mi forum. Bede z nich szydzil zawsze i wszedzie.
A kleski niech ich zaluja, ubolewaja nad ich slabosciami i wyrazaja potepienie dla takich jak ja. Niech tylko jeszcze placa za ich zasilki za kilka lat i bedzie wporzo. Bo, poki co, placil bede ja :-)

31.12.2005
14:41
smile
[51]

viesiek [ Legend ]

a ja nadal nie czaję z czego się śmiejecie...

31.12.2005
15:09
[52]

Sir klesk [ Sazillon ]

rothon --> Ja im nie wspolczuje, pokaz mi teraz gdzie sie tego wspolczucia doszukales bo ja cos niebardzo wiem o co Ci chodzi ;). Mnie poprostu troche ten smiech na sile z "forumowych legend" nudzi i irytuje, to juz sie przejdalo. Cale te lapiol juz wyglada na taki glupi rytual. Padnie gdzies, w jakims temacie a zaraz 3/4 postow zamienia sie w odmiany "lapiol" czasami jakas zagubiona truskawka sie znajdzie. Pozostala 1/4 bedzie bardzo naturalnie "spadala z krzesla" lub "wlasnie jadla kanapki/pila kawe i opluwala caly monitor/klawiature". To jest juz tak nudne jak psioczenie na Microsoft'a :>

Nie potepiam Ciebie, potepiam w pewnym stopniu twoje poczucie humoru i twoj ironizm, cynizm... chyba mam prawo tak uwazac, co?
Pozatym nie wierze, ze Ty sie nie domyslasz, ze caly lapiol byl prowokacja.

Ps.
Rozumiem znecac sie nad kims kto napisze ksiarzka albo muwic. Na litosc boska, ktos kto w pelni swiadomosci pisze "łapioł" nie umialby obsluzyc komputera :/ Nawet na blogach nie ma takich bykow.

31.12.2005
15:13
smile
[53]

foxx [ lisek ]

Łapioł to powinna być tradycja na GOLu :D.

Łapioł to jest tradycja na GOL'u :)

31.12.2005
15:17
smile
[54]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Problem w tym, ze spora czesc ludzi z tego forum ma obsesje 'prowokacji' (pomijam fakt, ze 90% uzywajacych tego slowa nie zna jego znaczenia; to osobny temat). Wciaz doszukuja sie ich w kazdym wystapieniu. Tymczasem durnota pt. 'łapioł' jest rasowa i autentyczna. Nikt cie nie chcial prowokowac Sir klesk. Prymitywizm mlodych taki wlasnie jest. I z tego sie smieje ja. Ciebie tymczasem bardziej boli moje szydzenie, niz glupota tych, ktorzy maluja takie posty. Pozostaje mi jedynie ubolewac.

Zwracam tez uwage na jedna rzecz - to bylo rok temu. Przestaw sobie kalendarz na rok wstecz i nie placz, ze cie to nudzi. To bylo rok temu :-)

31.12.2005
15:17
[55]

gofer [ ]

ŁŁŁAAAAAAAAAAPIOOOOOOOOOŁ!!!!!
niech to biedrąka kopnie, rzućmy truskawką w rocznicę!!!!!1111!!!11! musicie mnie teraz podniesc z krzesla i wytrzec monitor bo oplułem!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!1

31.12.2005
15:21
smile
[56]

darek_dragon [ 42 ]

Wszystkiego najlepszego dla popka :)

31.12.2005
15:22
[57]

Dzideek [ Pretorianin ]

Biedrąka żondzi !

31.12.2005
15:24
smile
[58]

PaWeLoS [ Admiral ]

Kto lubi "łapioł" niech się wpisze na liste:
-Pawelos

31.12.2005
15:27
smile
[59]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

Jestem ciekaw, co za stary uzytkownik zalozyl tamten watek i czy tez ujwazacie, ze to byl ktos ze starszych uzytkownikow? =]
Lista ludzi za:
-
-
-
-
Lista ludzi przeciw
-
-
-
-

31.12.2005
15:27
[60]

Dzideek [ Pretorianin ]

Kto lubi "łapioł" niech się wpisze na liste:
- Pawelos
- Dzideek

31.12.2005
15:28
[61]

Sir klesk [ Sazillon ]

Mnie nie boli twoje szydzenie tylko poprostu nie smieszy ;) Wierz mi, ze czytajac niektore rzeczy i widzac "z kad" sam zalamuje rece (mimo, ze mi tez zapewne dosyc czesto sie jakies byki wkradaja). Nad popkiempl sie nie zamartwiam bo ciagle tkwie w przekonaniu, ze to byla zwykla prowokacja. Ja tego slowa na forum nie naduzywam tak jak wiele osob(pisales o tym) wiec mam prawo raz na rok sobie stwierdzic, ze cos bylo prowokacja ;)


gofer --> bylo

31.12.2005
15:30
smile
[62]

Sir klesk [ Sazillon ]

edit

Ps.
rothon dlaczego mam wrazenie, ze chcesz zrobic ze mnie durnia? :>

31.12.2005
15:34
smile
[63]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Sir klesk--> Zle masz wrazenie. Gdybym chcial, dawno juz bym to zrobil :-)

A w temacie - ciebie smieszy, ze mnie smieszy, ze kogos łapiol, a mnie smieszy tylko to drugie :-)) Dajmy wiec juz spokoj. Tak mamy, coz poradzic :-)

31.12.2005
15:35
[64]

Anarki [ Dead King ]

ale ten czas szybko leci :)

31.12.2005
15:37
smile
[65]

@[email protected] [ Horned Reaper ]

Pozatym nie wierze, ze Ty sie nie domyslasz, ze caly lapiol byl prowokacja.

Tego już nie udowodnisz. :P A dla mnie to była ewidentna wpadka, a nie prowokacja.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.