GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Dziewczyny - jak sie nazywaja takie butki?

31.12.2005
01:30
[1]

alex17a [ Konsul ]

Dziewczyny - jak sie nazywaja takie butki?

Takie jak te nizej :-) Maja jakas konkretna, potoczna nazwe? Znajac kobiety to na pewno ;-p Nappy? ;-p

31.12.2005
01:32
smile
[2]

Fett [ Avatar ]

Damskie buty do chodzenia na codzień

31.12.2005
02:01
[3]

arthemide [ Prawdziwa kobieta ]

Fuj, jakie brzydkie! To sa raczej buty do pracy gdzies w terenie, a nie buty dla kobiet.

31.12.2005
02:04
smile
[4]

stanson [ Człowiek z Kanapy ]

nie jestem kobietą więc jak na mój gust to jest jakaś damska odmiana kaloszy chcąca ukryc swoje przeznaczenie ;)

31.12.2005
02:07
[5]

ssaq [ Generaďż˝ ]

IMHO calkiem fajne butki , ale czy maja jakas konkretna nazwe to Ci nie powiem bo nie wiem.

31.12.2005
03:22
[6]

Dayton [ Generaďż˝ ]

bez urazy, ale troche to wyglada jak waciaki z biedronki czy alberta

31.12.2005
04:33
smile
[7]

Mobii [ Seicento 1.1 Killer ]

buty jak do boksu :P

31.12.2005
06:03
[8]

temp2 [ Generaďż˝ ]

Tragedia niestety.

Pomysl nad innym obuwiem.

10.01.2006
20:09
[9]

Obestyjka [ Konsul ]

nie wiem jak sie nazywają, ale jeśli już to coś w stylu "wielkiobciach".

10.01.2006
20:24
smile
[10]

Lewy Krawiec(łoś) [ Leśny Dzban ]

a propos co to za idiotyczna moda nastąpiła, że dziewczyny łąża w takich wielkich futrzanych butach? Kuśwa jaka lipa, wychodzę na ulicę a tam co 3 laska wygląda jakby sobi stopy przeszczepiła od yeti...

10.01.2006
20:28
[11]

Deepdelver [ aegnor ]

Ten typ obuwia nazywa się "badziew".

10.01.2006
20:30
smile
[12]

Barthez x [ ArmA SoLdIeR -barth89- ]

Faktzcynie, nieybzt ciekawe

10.01.2006
20:30
[13]

Raynor [ Big Man ]

Lewy Łoś -> zgadzam się! Szlag mnie trafia jak widzę to. Dodatkowo pomopny przymocowane do tych butów na tak długich sznurkach, że idzie się pozabijać. ;]

10.01.2006
20:32
smile
[14]

Fifura [ RHCP ]

W sumie to te buty nie powinny się podobać chłopaką a dziewczyną. Wkońcu to one w tym chodzą, chociaż z drugiej strony dziewczyny powinny się podobać nam więc powinny nosić to co się nam podoba :P

10.01.2006
20:32
smile
[15]

DeLordeyan [ The Edge ]

Lewy--> a ciekawe co w lato wymyślą ;)

10.01.2006
20:36
smile
[16]

Zalogowany [ Niezalogowany ]

W sumie to te buty nie powinny się podobać chłopaką a dziewczyną

10.01.2006
20:37
[17]

Hans87 [ Konsul ]

buty futrzaki sa okrone ale te calkiem fajne

10.01.2006
20:42
[18]

VmacV [ Konsul ]

coś w stylu butów na zime babć (nie pamietamjak się nazywają)

10.01.2006
20:43
[19]

Lewy Krawiec(łoś) [ Leśny Dzban ]

DeLordeyan-->w innych krajach jest ciepło, toteż laski chodzą w kostiumach kąpielowych.
U nas pizga, więc są skazane na kostiumy batmana>>

10.01.2006
20:46
[20]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

A te futrzaki, które teraz nosi pół Polski - to mukluksy.

10.01.2006
20:46
[21]

kns3k [ Pretorianin ]

Taaa i zobaczcie ile trzeba zaplacic za znaczek krokodylka na tych butach :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.