Ziku90 [ Pretorianin ]
Serwis kompa
Nie wiem czy to jest narzekanie, ale był w serwisie 3 tygodnie. Wrócił i powiedzieli że wszystko działa, i że dokładnie go testowali... W domu odpalam i nie działa dalej... Sma odkryłęm usterke i znowu pojechał do serwisu... Podpięcie myszy do PS/2 "dobija" kompa... I nic znowu go nie ma...
Mortan [ ]
Witam
Dziekujemy za opinie, jestesmy bardzo wiedzczni za wyrazone zdanie na temat naprawy panskiego komputera. Zostala ona wyrazona w sposob bardzo profesjonalny i konstryktywny, dzieki czemu, postaramy sie na przyszlosc uniknac takiej pomyłki, jaka zaszla w przypadku panskiego sprzetu. Jestesmy dozgonie wdzieczni panu za to co pan zrobił w ramach rekompensaty, pokrywamy koszty transporty sprzety przy ewentualnych problemach oraz przynajemy panu rabat w wyskosci 5% na zakup sprzetu do 5000 PLN. Rabat jest wazny 2 lata od daty dnia dzisiejszego.
Z powazaniem Mortan
Biuro Oslugi Klienta - dział opinii i reklamacji
[email protected]
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-23 20:47:28]
^KoKoT^ [ Generaďż˝ ]
<-- Mortan
darek_dragon [ 42 ]
Urzekła mnie twoja historia.
Mortan --> Dobre ;)
wysiu [ ]
"Nie wiem czy to jest narzekanie"
Tak, to jest narzekanie.
"Podpięcie myszy do PS/2 "dobija" kompa"
Kup mysz na usb.
Ziku90 [ Pretorianin ]
Witam
Również chciałbym podziękować za wszystko co zostało dla mnie zrobione.
Z góry dziękuję za rabat, choć nie jestem pewien czy go wykorzystam.
A tak przy okazji życzę Wesołych Świąt.
Z poważaniem JA