GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Polska policja...

22.12.2005
18:43
smile
[1]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Polska policja...

Pozostawie to bez komentarza...

Wpierw proszę wejść tu:
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3079360.html

A potem tu:
https://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=72&w=33851768&a=33874034

A następnie tu:
https://www.poczta.o2.pl

(...)Temat: pozdrawiam ciocie, mame...
Data: 22 grudnia 2005 16:47

Tragedia :(.
Panowie Policjanci zmiencie haslo na jakies bardziej skomplikowane

NC

22.12.2005
18:46
smile
[2]

EG2005_808538100 [ Streetball ]

fajna rzecz
login policja-grabiszynek
hasło grabiszynek

22.12.2005
18:47
[3]

Sn33p3r [ Luca Brasi ]

Nawet nie czytam, bo jak slysze slowo "POLICJA" to zaczynam sie tylko wk***ac!:)

22.12.2005
18:56
[4]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

buahahahaha zmieniamy im hasło? :D

22.12.2005
18:57
smile
[5]

picuś [ Generał ]

Tak, tak, tak zmienmy, bedzie fajno....
litosci!

22.12.2005
18:59
[6]

graf_0 [ Nożownik ]

co to za policja jak mają konto na o2, nie mogliby używac włąsnych serwerów?? I nieważne, że to tylko adres dzilnicowego - procedury bezpieczeństwa powinny być zachowane, a to hasło to najlepszy dowód na profesjonalizm policji na tamtym osiedlu :)

22.12.2005
19:00
smile
[7]

Mierosisko [ Pretorianin ]

ktoś pousuwał wszystkie wiadomości :[

22.12.2005
19:02
[8]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

22.12.2005
19:06
[9]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

juz ktos zmienil haslo. ciekawe czy to oni czy ktos inny...

22.12.2005
19:10
[10]

TzymischePL [ Legend ]

A teraz wydzial internetowej przestepczosci z KGP, poprosi O2 o logi, potem ladnie poprosi waszych providerow i oskarzy niektorych o wlamanie. I statystyki w gore :)

22.12.2005
19:12
[11]

Bramkarz [ brak abonamentu ]

TzymischePL

O tym samym pomyślałem :)

A co do konta na o2 to czułem że tak się to skończy

22.12.2005
19:13
[12]

TzymischePL [ Legend ]

Bramkarz ===> Ale to bardzo madry ruch ze strony policji akurat. Jesli to konto dzielnicowego...
Moze miec dostep do maili cala dobe. Bo jakos nie chce mi sie wierzyc, ze policja jest w stanie zainwestowac duza kase w bezpieczny system vpn albo chociaz wdzwaniany. Biorac pod uwage ze na samochody i paliwo nie maja...

22.12.2005
19:17
smile
[13]

master53 [ Czarnobyl 86 ]

Hehehehehe Wy to mądrzy jesteście :) Wchodzić na maila dzielnicowego, usuwać maile, zmieniać hasła. Brawo.

TzymischePL ---> Ciekawe kiedy u nich zawitają dzielnicowi :)

22.12.2005
19:18
smile
[14]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Spłoszę ich śmiechem...

22.12.2005
19:28
smile
[15]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Heh, ośmieszyli się tak, że chyba sobie ze wstydu odpuszczą łapania tych "włamywaczy".

22.12.2005
19:37
smile
[16]

...:: Snajper ::... [ Pretorianin ]

<S.>Ukradli mi samochód.
<Ja>A byłeś na policji?
<S.>Tak, to nie oni...



Polska policja to porażka!

22.12.2005
20:07
[17]

TzymischePL [ Legend ]

Macu ===> jak zobaczysz w drzwiach pana z napisem policja to sie posrasz ze strachu.

22.12.2005
20:21
smile
[18]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

TzymischePL ---> Czy ty na prawdę myślisz, że za wejście na "policyjną skrzynkę" mogą mi coś zrobić? W szczególości, że zrobiło to zapewne nie mniej niż 1000 osób.

22.12.2005
20:28
[19]

toolish [ Kill 'Em All ]

Funkcjonariusze polskiej policji może nie działają wedle oczekiwań większości i często bywają zawodni, albo nie wywiązują się z obowiązków tak jak powinni to sądzę, że gdyby w Polsce nie było tego organu byłoby naprawdę kiepsko: zaczynając od częstych wypadków na drogach po kradzieże i zabójstwa. Jestem optymistą i uważam, że rozwój polskiej policji idzie w dobrym, nowoczesnym kierunku.

A co do wpadek jak choćby w/w to wszystko co ludzkie nie jest mi obce. Każdy popełnia błędy.

Nie wiem czego ludzie chcą? Może tego by w Polsce reaktywowali ZOMO? Wtedy nikt by nie narzekał, dwa razy pałą po grzbiecie i tyle byłoby gadania.

De facto na policję narzekają najczęściej małolaci i fani hh :>

22.12.2005
20:29
[20]

TzymischePL [ Legend ]

Macu ===> A w czym problem? :) Wlamales sie... Przynajesz i zgrywasz twardziela... Ja na miejscu tego dzielnicowego zalatwilbym Cie dla przykladu. Mala grzywna, + wyrok w zawiasach...

22.12.2005
21:43
smile
[21]

.:[ Kocioł ]:. [ Ha Ha Ha ]

Hehe, a ja im na to konto, jak juz zmienili haslo ( chyba ze to nie oni) napisałem maila, w ktorym lekko zwrocilem uwage na ich "profesjonalnosc", wiec jesli chcą mnie zlapac to im ulatwilem zadanie :D

22.12.2005
21:45
[22]

Gaara [ Generał ]

Policjanci to cioty - wątek potwierdza ich puste łby

22.12.2005
21:54
[23]

TeadyBeeR [ Legend ]

Gaara --> Taa...jak dorosniesz to sie zemscisz.
Buahaha. Nic nie rozsmiesza mnie tak jak pierdolenie glupot na policje przez 12-letnich polidiotow gangsterow palacych papierosy za plecami mamy.

22.12.2005
22:04
smile
[24]

picuś [ Generał ]

Osoiscie to mam nadzieje, ze policja zajmie sie bandyckim problemem na opisanym w GW osiedlu, bo jak wynika z artykulu to nie wesolo tam.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-12-22 22:02:00]

22.12.2005
22:10
[25]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

Gaara - a co Ty o tym mozesz wiedziec masz dopiero 13 lat

22.12.2005
23:13
smile
[26]

gregol [ Junior ]

racja HWDP i wogle.. smieszni jestescie

a co do problemu we Wroclawiu.. ze tak powiem przesrane

22.12.2005
23:31
smile
[27]

KRIS_007 [ 1mm[]R+4l ]

No nie wierze w to co czytam. Myslalem, ze to prima-aprilis jest, ale nie. Jeszcze Wigilii nie bylo:-O

22.12.2005
23:42
smile
[28]

gofer [ ]

Daleki jestem do krzyczenia "CHWDP", ale z moich doświadczeń uważam policjantów opecji za frajerów, pod względem oczywiście zachowania, nie możliwości. Szczególnie, jeśli chodzi o białostocką policję :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.