GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

geometria obrazu - czy są podstawy do serwisu gwarancyjnego?

18.12.2005
14:24
smile
[1]

FreemaN [ ]

geometria obrazu - czy są podstawy do serwisu gwarancyjnego?

Niedawno dostałem z serwisu LG nowy monitor 700P, na podstawie wady fabrycznej poprzedniego crt-ka. Oprócz standardowych wad monitorow LG (pompowanie ekranu i niemożność idealnego ustawienia kształtów krawędzi obrazu) ma on feler, którego nie moge zaakceptować i który (chyba?) nie może mieścić się w żadnej normie producenta.
W odleglosci okolo 4cm od lewej i prawej krawędzi ekranu wszystko ulega zwężeniu o kilkanaście procent. Jest to bardzo irytujące, szczególnie na pełnoekranowym tekście widać, że szerokość znaków od odległości 4cm w miarę zbliżania się do krawędzi, ulega zmniejszeniu. W żaden sposób nie moge tego zmienić za pomocą OSD. Monitor sprawdzałem na dwóch komputerach. Pracuje w 1024x768 100Hz i w wyższych rozdzielczościach ze wzgledu na rozmiary elementów obrazu, wada ta jest prawie niewidoczna ale to mnie wcale nie ratuje bo wole 100Hz w niższej.

Czy taka wada daje mi podstawy do uzasadnionego oddania do serwisu?
Czy centralny serwis LG próbuje wciskać swoim klientom używany towar oddany wcześniej przez innego klienta i "naprawiony" jako nowy? Bo wiem, z doswiadczenia, że np. HP tak robi, a na moim egzemplarzu jest kilka śladów wynikłych albo z niewłaściwego transportu (dostałem go bez pudełka) albo z wcześniejszego użytkowania.

18.12.2005
14:28
[2]

EG2005_808538100 [ Streetball ]

tak masz prawo. Jeśli tej wady nie da się naprawić to dostaniesz nowy monitor.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.