hohner111 [ SORRY FOR MYSELF ]
Do znających się na samochodach (VW Polo 92')
Ze względu na zbliżające się wielkimi krokami moje urodziny (na dniach) właśnie dzisiaj stałem się właścicielem Volkswagena Polo 92' Coupe bo ojciec kupił sobie coś nowego i VW przeszedł na mnie w prezencie...jest to wersja Coupe lecz bardzo uboga...ciesze się z tego prezentu niezmiernie lecz oczywiście chciałbym coś z tym samochodem zrobić...i tu mam pytanie do znawców ile może to wszystko kosztować...
1. zmiana lakieru z czerwonej perły na czarny metalik
2. wymiana tapicerki na drzwiach na czarną (aktualnie jest szara z niebieskimi paskami blaaah)
3. wymiana deski rozdzielczej na deske z wyzszej wersji (by był obrotomierz i zegarek, aktualnie brak takowego)
4. wymiana pedałów gazu, hamulca i sprzęgła (na nowe poprostu, stare są zjechane i noga się ślizga)
5. wymiana manetki zmiany biegów na coś co nie wygląda jak bociania noga z gałką ;)
6. wymiana podświetlenia wewnętrznego (przełączniki, pokrętła) gdyż aktualne ma 15 lat i ledwo świeci...
7. wymiana grilla na "wersje" bez znaczka VW (owszem moge poprostu zdiąc ale nie chce mieć dziur z przodu po znaczku)
8. tutaj juz sam "wyceniam" że felgi aluminiowe (narazie ma stalowe stare) to koszt około 700-800zł używanych 15"
gladius [ Óglaigh na hÉireann ]
Obawiam się, że kilkukrotnie przekroczy to wartość auta.
stanson_ [ Manieczki ]
punkt 1, 2 i 3 to w sumie pewnie około dwu/trzy-krotna wartość samochodu.
punkt 4 - załóż nakładki za kilkadziesiąt złotych
punkt 5 - 50zł?
punkt 6 - kilkanaście złotych - kwestia umiejętności zamontowania
punkt 7 - na szrocie pewnie z 50zł
hohner111 [ SORRY FOR MYSELF ]
aha...ok czyli lakierowanie narazie olać.....tapicerke bede musiał sam z ojcem zmienić (w starym volvo zmieniałem :P i wyszło profesjonalnie prawie ;)) hmh deska rozdzielcza to tylko kosztuje ?? Myslalem ze to grosze :|
©®© [ Generaďż˝ ]
Bardziej sie opłaca sprzedac, dołozyc troche i kupic takie samo tylko lepsze wyposazenie jesli juz musi to byc vw polo :) Ale tak na marginesie wogole nie sądze zeby w jakimkolwiek 13 letnim polo oferowane były fajerwerki jesli chodzi o wyposazenie :)
Tofik20 [ Pretorianin ]
I znow sie spotykamy ;-) Moze tym razem podyskutujemy o samochodach? ;-) Deski rozdzielczej zmieniac nie musiesz. jezeli chcesz miec obrotomierz to kupujesz same zagary. Uzywane pewnie ok 200-300 zl ale nie wiem jak sprawa ma sie z podlaczeniem. Lakierowanie w nie byle dziupli ale w pozadnym zakladzie pewnie minimum 2 tys. ale wydaje mi sie to bez sensu-zmiana koloru oznacza rozebranie auta do zera...Nie wiem po co w ogole pakowac kupe kasy w takie auto (minimum 5 tys) skoro przy odsprzedazy wiecej warte ono nie bedzie. Lepiej je sprzedac i kupic cos co bedzie Tobie odpowiadalo.
stanson_ [ Manieczki ]
Tofik20 --> lakierowanie całego nadwozia za 2 tys? LOL Przemnoz to przez 5.
Podlaczenie obrotomierza to banał, sam zegar nie powinien przekroczyc 100zł...
jojo_mw [ Junior ]
Ja mam Polówkę o jaką Ci chodzi '92 1,3 coupe. Czarna, ciemne szyby, sportowe nakładki, sportowa skórzana kierownica, felgi al szprycha, tuning wydechu. Takiego kupiłem i mam odwrotny problem niż ty. Chcę go wyprostować. Jeśli ktoś ma propozycje czekam na kontakt. szukam normalnej kierownicy, normalnych szarych boczków, felgi stalowe mam ze starego samochodu. No i przydała by się zwykły drążek zmiany biegów...
wilsonTG [ Junior ]
Zapraszam na forum VW Polo Klub, tam można dowiedzieć sie więcej :)
www.vwpolo-klub.pl
Vein [ Sannin ]
stanson - hehe sie troche mylisz... wlasnie okolo 2000-2500 zł, oczywiscie jeżeli wszystko robi zakład lakierniczy... od dobrania koloru, poprzez rozebranie samochodu, polakierowanie aż do złożenia samochodu z powrotem w jedną całość :P, można to taniej zrobić, kupując własny lakier i przydotowując samochód we włąsnym zakresie.
hohner - na szrocie mogą chcieć za zegary nawet 100 zł, może i więcej... chociarz jak właściciel jest rozsądny to sprzeda za mniej... pozatym:
2. to we własnym zakresie
3. odpowiedzialem
4, szrot, pozatym możesz kupić normalne nakładki gumowe
5, wystarczy kupić skajowego "kondoma", bo raczej nie widziałem innych dźwigni zmiany biegów jak wystający pręt z gałką... w każdym samochodzie tak wygląda, tlyk oczasami gałka jest przedłużona i lepeij wygląda sama dźwignia (możesez na jakimś szrocie znaleźć pasującą tobie dźwignie)
6. zawsze tak samo jasno świeciło jak teraz, możesz zmienić na podświetlanie diodami (dowolny kolot)
7, sklepy z częściami do tunningu
8. z alufelgami jest różnie, pamiętaj że nei są potrzebne same laufelgi, potrzebne są też niskoprofilowe opony... a to też kosztuje
Azzie [ bonobo ]
Vein mowisz ceny bialostockie, stanson mowi warszawskie :)
To nie tajemnica ze w sztolycy takie uslugi sa dwa razy drozsze. Ja na przeglad pojechalem do Chelma i za zaoszczedzona kase szalalem w najdrozszym hotelu w miescie :) oplacilem przejazd i wyzywienie a i jeszcze zostalo.
Tofik20 [ Pretorianin ]
Watpie zeby zegay kosztowaly 100. U mni (Elblag i okolice) niedawno kupowalem zegar do Audi be z 91 z obrotomierzem. Zaplacilem 250 zł. Cena wachala sie od 200-300 zł
Tofik20 [ Pretorianin ]
oczywiscie mialem na mysli Audi b3 ;-)